zgagaxxl je napisal/-a:Upoštevajte še klasično napako števca, da je pogrešek proti koncu merlnega polja vedno večji kot na začetku!
Zraven še napaka števca zaradi dimenzije gum in na koncu pride razlika 10 ali več km/h števec/GPS.
Bi pa rekel, da je hitrost po GPS bolj natančna kot po merilniku v avtu. Razen mogoče, če ima avto kakšno
elektronsko pomagalo pri določanju hitrosti (višji avto razred?). Potemtakem neke bistvene razlike ne bi smelo biti.
Po moje ni problem v tem, da števci ne bi bili dovolj natančni, ampak proizvajalci že v štartu pustijo namenoma "rezervo". Kot sem že napisal, recimo na Golfu V se da na Climatronicu gledat zelo točno hitrost, števec pa še vedno kaže več. Najverjetneje je tudi razlika v natančnosti pri 180 km/h pri avtu, ki mu je to končna in pri tistem, ki gre lahko brez težav čez 200 km/h.