Prvič, 90 stopinjskih ovinkov se itak ne splača vozit z ročno, ker izgubiš preveč hitrosti. Sam da smo si na jasnem, da nebo kdo mislu da je to idealna pot čez ovinek. Ampak je pa zlo zabavno, in zarad tega to počnemo ne

ok, zdej pa postopek.
Pripelješ proti ovinku in začneš rahlo zavirat. Vmes prestaviš eno nižje. Peta prsti zaželjeni ker drugač težko prestaviš. V primeru ko iz 2. daš v prvo pa jaz vedno double clutcham, da sploh spravim v prvo. Sklopke ne spustiš. Pred ovinkom sunkovito obrneš volan in potegneš ročno. Kolk časa ročno držiš in kolk volan obrneš je odvisno od situacije. Ko enkrat počez drsiš samo lepo volan zasukaš v nasprotno smer (lahko ga kr spustiš in se ti sam odvrti, ti ga samo ujameš


Tko nekak nej bi zadeva potekala. Je pa dost odvisno od situacije in od voznika. Pa tut od avtomobila, če maš FWD avto ti sploh ni treba sklopke pritisnt ampak samo ročno potegneš. Če maš RWD lahko držiš z gasom slide doklet ti paše...
Najdi prezno parkirišče pa se igraj doklet ti ne pride v kri. Sej zdej je sneg pa poledica pa se je to zlo lahko za naučit.