Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
GapsoN
Novinec
 
Prispevkov: 484
Pridružen: Če sep 11, 2003 7:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GapsoN Ne jan 11, 2004 2:37 am

Zimske so mehkejše in morjo bit bl na trdo napumpane.

Jst sem mel zimske naprej (ko sem jih montiru) 1,8, pol sem jih na 2,0 (tovarniško) pa je bla že opazna razlika... Zdej jih mam pa na 2,3, ker dost po avtocesti vozm...

Tko da probite, pa računite porabo, pa bo...
GapsoN ™
Nobody else

Živim da vozim
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 11, 2004 10:32 am

sestava zraka:

http://www2.arnes.si/~ssposk2s/groovych ... ka_01.html

na brzino zaokroženo:

Dušik: 78%
Kisik: 21%
ostalo 1%

Temperaturna razteznost ß (K ^ -1)

Dušik: 0,003 674
Kisik: 0,003 674
Ostali 1%: a je sploh važno? :roll:
Vir: Strojniški priročnik.
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Ne jan 11, 2004 1:11 pm

Mislim, da sta citata teh dveh osebkov spodej dovolj zgovorna. Mislim, da imata ta dva s tem več izkušenj kot vsi mi skupaj.

Brane Küzmič (nekdanji rally voznik, direktor družbe Küzmič d.o.o. Ljubljana, ki izvaja "trening varne vožnje")
" Tako na dirkah, kot v kočljivih situacijah, povzroča prenizek tlak v pnevmatikah nestabilnost vozila in slabša stik s cestiščem. S SECUR PNEUS-om ostane tlak v pnevmatikah dalj časa konstanten in omogoča vozniku optimalno obnašanje v ovinkih in v kritičnih trenutkih."

Raphael Sperrer (večkratni avstrijski prvak v rallyu) je s SECUR PNEUS-om v letu 1998 ponovno osvojil državno prvenstvo.
"Če želiš biti uvrščen pred ostalimi, moraš držati korak z vsemi razpoložljivimi tehnologijami. SECUR PNEUS uporabljam za izboljšanje zmogljivosti svojih pnevmatik, za boljšo vožnjo in da lahko še naprej zmagujem."


Tudi sam pa se strinjam, da ni to, da so gume veliko lažje in, da avto bolje pospešuje, ker to bi bil pa res en baukl..:> Uglavnem je SP dober predvsem za vzdrževanje tlaka v pnevmatikah... kar posledično pripelje do manjše obrabljenosti kot sicer....

Tole so glavne prednosti tega polnjenja:
- Konstanten tlak v pnevmatikah, manjša obraba pnevmatik ter manjša poraba goriva
- do 75% manj eksplozij gum zaradi segrevanja
- zmanjšanje oksidacije zračnic, ventilov, plaščev in platišč za več kot 20%
- stabilen tlak pri segretih gumah

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 11, 2004 4:46 pm

prosko002 je napisal/-a:Mislim, da sta citata teh dveh osebkov spodej dovolj zgovorna. Mislim, da imata ta dva s tem več izkušenj kot vsi mi skupaj.

Brane Küzmič (nekdanji rally voznik, direktor družbe Küzmič d.o.o. Ljubljana, ki izvaja "trening varne vožnje")
" Tako na dirkah, kot v kočljivih situacijah, povzroča prenizek tlak v pnevmatikah nestabilnost vozila in slabša stik s cestiščem. S SECUR PNEUS-om ostane tlak v pnevmatikah dalj časa konstanten in omogoča vozniku optimalno obnašanje v ovinkih in v kritičnih trenutkih."

Raphael Sperrer (večkratni avstrijski prvak v rallyu) je s SECUR PNEUS-om v letu 1998 ponovno osvojil državno prvenstvo.
"Če želiš biti uvrščen pred ostalimi, moraš držati korak z vsemi razpoložljivimi tehnologijami. SECUR PNEUS uporabljam za izboljšanje zmogljivosti svojih pnevmatik, za boljšo vožnjo in da lahko še naprej zmagujem."


Tudi sam pa se strinjam, da ni to, da so gume veliko lažje in, da avto bolje pospešuje, ker to bi bil pa res en baukl..:> Uglavnem je SP dober predvsem za vzdrževanje tlaka v pnevmatikah... kar posledično pripelje do manjše obrabljenosti kot sicer....

Tole so glavne prednosti tega polnjenja:
- Konstanten tlak v pnevmatikah, manjša obraba pnevmatik ter manjša poraba goriva
- do 75% manj eksplozij gum zaradi segrevanja
- zmanjšanje oksidacije zračnic, ventilov, plaščev in platišč za več kot 20%
- stabilen tlak pri segretih gumah

lp

Prosko


če meni plačaš lahko delam komot reklamo za kateri koli ''top šop člang šang produkt''

Brane küzmič pravi.... OK recimo da je to njegovo objektivno mnenje. Sedaj pa pojdi ti v avto pa napumpaj gume pa se vozi po avtocesti XY kilometrov pa ponovno preveri tlak, pa pojdi po hudih ovinkih, pa ponovno preveri tlak in obnašanje avta. Pa temperaturo gume tudi lahko zmeriš. Ali ti je kdo kdaj rekel da se topla guma drži bolje od hladne? Ali veš koliko pumpajo gume rally vozniki? Več ali manj od tega kar je za navadne avte?



Wohnort: A-4560 Kirchdorf / Krems, Oberösterreich
Geburtsdatum: 20. August 1965
Familienstand verheiratet
Beruf Rallyepilot, betreibt mit seinem Bruder Harald
einen Tuningbetrieb in Kirchdorf und veranstaltet mit seinem
Bruder Fred die Dunlop-Pyhrn Eisenwurzen-Rallye.
Hobbies: Schifahren, Laufen und Radfahren, Golf

1. Rallye: 1987 (Pyhrn Eisenwurzen Rallye)

Staatsmeister: 1988 (Gruppe N), 1995 (Formel 2), 1996 (Gr. A) , 1998 (Gr. A),
2000 (WRC), 2002 (WRC)


http://www.sperrer.at/rsr/raphael.html


zdaj pa še komentar na tole:

- Konstanten tlak v pnevmatikah, manjša obraba pnevmatik ter manjša poraba goriva

Nisi mi še napisal kakšen plin je notri da tako čudežno deluje da za njega ne veljajo zakoni fizike kot za ostale pline. Zaradi česa bi bila lahko manjša poraba?

- do 75% manj eksplozij gum zaradi segrevanja

v 20 letih odkar imam ispit mi ni nikoli explodirala guma, niti ni nikomur ki ga poznam. 75% manj od 0 = 0!

- zmanjšanje oksidacije zračnic, ventilov, plaščev in platišč za več kot 20%

Če ni kisika in je samo dušik ( a ti še vedno uporabljaš zračnice :D) res ne more oxidirat. Gume se izrabijo med vožnjo, z uporabo, z UV žarki, temperaturnimi spremembami....


- stabilen tlak pri segretih gumah

ali se pri segrevanju gume potem ne poveča tlak kot se pri vseh plinih na zemlji?

Pa veselo prodajanje plina še naprej.


LP

Pero
 
Uporabniški avatar
Tipo-mania
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Ne sep 28, 2003 7:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tipo-mania Ne jan 11, 2004 5:57 pm

Pero lepo napisano ni kaj :D ,res da ful propagirajo ta plin sam ti si pa napisal nekaj dejstev ki dokazujejo da je to res samo služenje denarja-u končni fazi pa tut tist k nafila gumo pr vulkanizerju-kako pa ve kaj je u jeklenki :P
DJ Jay
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 11, 2004 6:31 pm

Saj nočem nikogar odvrnit od nakupa ''specialnega'' plina. Kdor verjame naj ga kupi.

Ampak zakoni fizike veljajo za vse pline in tempereaturna razteznost je zelo podobna pri vseh plinih. (vir: Strojniški priročnik, lahko bi brskal tudi drugje, pa se mi ne da.)

Tudi guma se ne segreva toliko da bi namesto z zrakom z drugim plinom dosegli kaj boljše rezultate.

Pa saj pravim, kdor želi naj si kupi karkoli, včasih tudi placebo efekt pomaga.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 11, 2004 6:40 pm

 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jan 11, 2004 8:12 pm

ali se pri segrevanju gume potem ne poveča tlak kot se pri vseh plinih na zemlji?


Jah se ampak v primerjavi z navadnim zrakom zanemarljivo. Sigurno 100x manj. To sem reku na pamet. Ampak verjem če je katerakoli od trditev proizvajalcev tega plina resnična je to ravno ta. KONSTANTEN TLAK!!!!!! (če se pa za stotinko bara spremeni pa tut ok. magar 2. Bolš kot navaden zrak je!!!(
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Po jan 12, 2004 1:24 pm

:roll:

Jaz sem fizik po izobrazbi in lahko z zagotovostjo recem, da
ni plin cisto nic boljsi od zraka. Tisto glede konstantnega tlaka
je pa tako za lase privleceno, da je groza. A se se kdo spomni
plinske enacbe PV=n R T. Ta enacba drzi ne glede na to, ali
je zrak, ali PLIN(tm) ali whatever. Tlak je samo funkcija temperature
in pa volumna! Razlika v masi pa je ZANEMARLJIVA. Bolj se pozna,
ce mas nove al pa obrabljene gume itd.

Se hujse so pa one legende o obrabi. Lepo prosim... And Bjorn Stronginthearm's your uncle... :roll:

Je pa res, da je lepo videt rdece kapice na ventilih, se posebej
ce se ujemajo z barvo zavornih celjusti :wink:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov