prosko002 je napisal/-a:Mislim, da sta citata teh dveh osebkov spodej dovolj zgovorna. Mislim, da imata ta dva s tem več izkušenj kot vsi mi skupaj.
Brane Küzmič (nekdanji rally voznik, direktor družbe Küzmič d.o.o. Ljubljana, ki izvaja "trening varne vožnje")
" Tako na dirkah, kot v kočljivih situacijah, povzroča prenizek tlak v pnevmatikah nestabilnost vozila in slabša stik s cestiščem. S SECUR PNEUS-om ostane tlak v pnevmatikah dalj časa konstanten in omogoča vozniku optimalno obnašanje v ovinkih in v kritičnih trenutkih."
Raphael Sperrer (večkratni avstrijski prvak v rallyu) je s SECUR PNEUS-om v letu 1998 ponovno osvojil državno prvenstvo.
"Če želiš biti uvrščen pred ostalimi, moraš držati korak z vsemi razpoložljivimi tehnologijami. SECUR PNEUS uporabljam za izboljšanje zmogljivosti svojih pnevmatik, za boljšo vožnjo in da lahko še naprej zmagujem."
Tudi sam pa se strinjam, da ni to, da so gume veliko lažje in, da avto bolje pospešuje, ker to bi bil pa res en baukl..:> Uglavnem je SP dober predvsem za vzdrževanje tlaka v pnevmatikah... kar posledično pripelje do manjše obrabljenosti kot sicer....
Tole so glavne prednosti tega polnjenja:
- Konstanten tlak v pnevmatikah, manjša obraba pnevmatik ter manjša poraba goriva
- do 75% manj eksplozij gum zaradi segrevanja
- zmanjšanje oksidacije zračnic, ventilov, plaščev in platišč za več kot 20%
- stabilen tlak pri segretih gumah
lp
Prosko
če meni plačaš lahko delam komot reklamo za kateri koli ''top šop člang šang produkt''
Brane küzmič pravi.... OK recimo da je to njegovo objektivno mnenje. Sedaj pa pojdi ti v avto pa napumpaj gume pa se vozi po avtocesti XY kilometrov pa ponovno preveri tlak, pa pojdi po hudih ovinkih, pa ponovno preveri tlak in obnašanje avta. Pa temperaturo gume tudi lahko zmeriš. Ali ti je kdo kdaj rekel da se topla guma drži bolje od hladne? Ali veš koliko pumpajo gume rally vozniki? Več ali manj od tega kar je za navadne avte?
Wohnort: A-4560 Kirchdorf / Krems, Oberösterreich
Geburtsdatum: 20. August 1965
Familienstand verheiratet
Beruf Rallyepilot, betreibt mit seinem Bruder Harald
einen Tuningbetrieb in Kirchdorf und veranstaltet mit seinem
Bruder Fred die Dunlop-Pyhrn Eisenwurzen-Rallye.
Hobbies: Schifahren, Laufen und Radfahren, Golf
1. Rallye: 1987 (Pyhrn Eisenwurzen Rallye)
Staatsmeister: 1988 (Gruppe N), 1995 (Formel 2), 1996 (Gr. A) , 1998 (Gr. A),
2000 (WRC), 2002 (WRC)
http://www.sperrer.at/rsr/raphael.html
zdaj pa še komentar na tole:
- Konstanten tlak v pnevmatikah, manjša obraba pnevmatik ter manjša poraba goriva
Nisi mi še napisal kakšen plin je notri da tako čudežno deluje da za njega ne veljajo zakoni fizike kot za ostale pline. Zaradi česa bi bila lahko manjša poraba?
- do 75% manj eksplozij gum zaradi segrevanja
v 20 letih odkar imam ispit mi ni nikoli explodirala guma, niti ni nikomur ki ga poznam. 75% manj od 0 = 0!
- zmanjšanje oksidacije zračnic, ventilov, plaščev in platišč za več kot 20%
Če ni kisika in je samo dušik ( a ti še vedno uporabljaš zračnice

) res ne more oxidirat. Gume se izrabijo med vožnjo, z uporabo, z UV žarki, temperaturnimi spremembami....
- stabilen tlak pri segretih gumah
ali se pri segrevanju gume potem ne poveča tlak kot se pri vseh plinih na zemlji?
Pa veselo prodajanje plina še naprej.
LP
Pero