grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre
No ja, saj to je skoraj isto. Kaj naj avto gledam v dnevni sobi

grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre
peroRS je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre
No ja, saj to je skoraj isto. Kaj naj avto gledam v dnevni sobi
R 34 GT-R je napisal/-a:Glas oddan, EURO2 norma bi bila res dobrodošla :P
plinaš je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:Glas oddan, EURO2 norma bi bila res dobrodošla :P
pri "legendarnih" , redkih in "posebnih" vozilih naj norma izpušnih plinov ne bi bila orientacijska točka ... gre se za maloserijske avtomobile - kar pomeni serija/število prodanih avtov , ki je zadostovala normam FIA za homologacijo za tekmovanja .. ta številka pa je različna od kategorije do kategorije tekmovalnega avta ... recimo za pokalno tekmovanje zadostuje že številka nekaj prodanih avtov kupcem in pa tisti , ki se predelajo za dirke ... za rally pa je ponavadi 4000 , 7000 ali pa še več izdelanih in prodanih primerkov na prostem trgu ...
cruiser1 je napisal/-a:Pri nas so EURO norme takole na pamet razdeljene![]()
peroRS je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre
No ja, saj to je skoraj isto. Kaj naj avto gledam v dnevni sobi
peroRS je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Dvojko GTI-ja nebi dal, ker jih je še kot peska na naših cestah bi pa spadala G60, Rallye in Country
Verjel ali ne, sem v Sloveniji videl na cesti več pravih Integralk kot Golfov 2 GTI 16V.![]()
Countryjev sem tudi videl kar nekaj G60 v živo nobenega, Rallyja pa še manj.
Podobno bi lahko rekli tudi za trojke VR6. Verjetno bi lahko na prste ene roke naštel delujoče v original stanju pri nas![]()
No pa da naštejem še nekaj mojih (glavnih, nikakor edinih) kandidatov:
-Audi RS2
-Audi Quattro (tudi zadnji letniki tam okoli 1990 bi bili lahko oldtimerji kljub temu, da niso stari 25 let)
-Audi V8
-Ford Escort Cosworth
-Alfa 155 Q4
-Alfa 164 Q4
-BMW M3 E30
-BMW M5 E28 (za E34 je verjetno še prezgodaj)
-Renault 5 GTT (turbo petka po domače)
-Volvo 850 T5 (bo vsak čas polnoleten)
Da ne naštevam naprej
maniaxxx je napisal/-a:
Označenih verjetno nisi kaj veliko videl na cesti, ker si malo premlad, sam sem jih nekaj, zlasti VR6, celo vr6syncro z 190 konji![]()
.
Na ta seznam bi sam dodal še tipota 16v in dedro integrale ( my dream cars tam okol leta 93 94 ).
peroRS je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:
Označenih verjetno nisi kaj veliko videl na cesti, ker si malo premlad, sam sem jih nekaj, zlasti VR6, celo vr6syncro z 190 konji![]()
.
Na ta seznam bi sam dodal še tipota 16v in dedro integrale ( my dream cars tam okol leta 93 94 ).
Tipo 16V < Alfa 155 2.0
Dedra integrale < (beri slabše od) 155 Q4
155 Q4-k je sicer kar nekaj v Sloveniji (=tistih par, ki še niso zaribane), a nekako nimam sreče, da bi katero videl v živo in se pelal v njej. 164 Q4 je pa sploh redkost.
Z Golfom VR6 imam kar nekaj izkušenj, kot tekmecDobro vzdrževan gre veliko bolje, kot bi si kdo mislil. Podal sem ga samo kot primer avta, ki tudi "izginja", tako da zna biti čez nekaj let kar velika redkost na cesti
![]()
VR6 synchro s ful opremo ima eden tukaj pri nas v okolici, vendar pa je avto nažalost neregistriran in stoji že nekaj let pod milim nebom. Tudi rja ga je že pošteno načela. Je bil pa avto še par let nazaj v vrhunskem stanju in ga je res škoda. Takih lastnikov res ne razumem, ki raje vidijo da avto propada, kot da ga prodajo ljubitelju.
peroRS je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Dvojko GTI-ja nebi dal, ker jih je še kot peska na naših cestah bi pa spadala G60, Rallye in Country
Verjel ali ne, sem v Sloveniji videl na cesti več pravih Integralk kot Golfov 2 GTI 16V.![]()
Countryjev sem tudi videl kar nekaj G60 v živo nobenega, Rallyja pa še manj.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov