Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a peroRS Če sep 27, 2012 9:50 am

grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre


No ja, saj to je skoraj isto. Kaj naj avto gledam v dnevni sobi =P
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a grega983 Če sep 27, 2012 10:01 am

Ja če bi mel na lagru kako evo2 delto deallers collection ali pa v nulo fabriškega in ohranjenega coswortha bi razmislil tudi o tem =P
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a lancia hf Če sep 27, 2012 10:01 am

peroRS je napisal/-a:
grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre


No ja, saj to je skoraj isto. Kaj naj avto gledam v dnevni sobi =P


Zakaj pa ne tako velike 3D slike nima vsak :mrgreen: =P
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a R 34 GT-R Če sep 27, 2012 10:12 am

Glas oddan, EURO2 norma bi bila res dobrodošla :P
RiDe hArD
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a plinaš Če sep 27, 2012 10:20 am

R 34 GT-R je napisal/-a:Glas oddan, EURO2 norma bi bila res dobrodošla :P


pri "legendarnih" , redkih in "posebnih" vozilih naj norma izpušnih plinov ne bi bila orientacijska točka ... gre se za maloserijske avtomobile - kar pomeni serija/število prodanih avtov , ki je zadostovala normam FIA za homologacijo za tekmovanja .. ta številka pa je različna od kategorije do kategorije tekmovalnega avta ... recimo za pokalno tekmovanje zadostuje že številka nekaj prodanih avtov kupcem in pa tisti , ki se predelajo za dirke ... za rally pa je ponavadi 4000 , 7000 ali pa še več izdelanih in prodanih primerkov na prostem trgu ...
plin je cnej k bencin
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a R 34 GT-R Če sep 27, 2012 10:44 am

plinaš je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Glas oddan, EURO2 norma bi bila res dobrodošla :P


pri "legendarnih" , redkih in "posebnih" vozilih naj norma izpušnih plinov ne bi bila orientacijska točka ... gre se za maloserijske avtomobile - kar pomeni serija/število prodanih avtov , ki je zadostovala normam FIA za homologacijo za tekmovanja .. ta številka pa je različna od kategorije do kategorije tekmovalnega avta ... recimo za pokalno tekmovanje zadostuje že številka nekaj prodanih avtov kupcem in pa tisti , ki se predelajo za dirke ... za rally pa je ponavadi 4000 , 7000 ali pa še več izdelanih in prodanih primerkov na prostem trgu ...


Se strinjam, ampak trenutno so mejniki postavljeni glede na emisije...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a GTI_Fan Če sep 27, 2012 3:53 pm

:) zbranih je 14 glasov, kar pomeni, da bo predlog posredovan naprej...
Mogoče pa se na drugi strani res najde kdo, ki bi to lahko speljal...
Hvala za pomoč pri glasovanju!
LP
 
abajc3
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: So apr 25, 2009 2:09 pm

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a abajc3 Če sep 27, 2012 6:23 pm

to stvar bi se lahko definiralo po temu, koliko avtov takega tipa je registriranih v slo. recimo postavimo hipotetično številko 20, sepravi lahko uvoziš 20 nekih 15 let starih alf, če pri nas ni nobene. ker gledat po temu koliko je bilo avtov narejenih je mal neposrečeno. recimo če bi uvozil nekega holden-a letnik 95 bi bil to v sloveniji še vedno poseben avto, čeprav jih je v avstraliji malo morje.
2 litres is a drink size, not an engine!!!

77 chevy malibu classic 305 v8
 
prstim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po okt 22, 2012 10:13 am

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a prstim Po okt 22, 2012 10:38 am

se BORIM... poskušam registrirat, golf 1 cabrio, ni pogost pri nas, pa mi vsi mečejo polena pod noge... trdijo da je to avtomobil z euro 1 motorjem, jst pa trdim da je nasprotno, ima evro 2 saj sem pridobil dopis iz tovarne, da je bil ta avtomobil v originalu že oprmljen z motorjem ki, ustreza euro 2... ker na Porsche Slovenija nimajo tega podatka, takrat še sploh niso obstajali, in se nočejo sploh ne ukvarjat s tem, žalostno... ni jim da bi skrbeli malo za zgodovino, v Nemčiji sem nalete na prav prijeten odziv in pa pripravljenost pomagati... sem pa mnenje, da je treba poskrbeti za zapuščino teh jeklenih konjičkov, ker od teh sedanjih itak ne bo ostalo ničesar...

lp.P
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a cruiser1 Po okt 22, 2012 12:46 pm

Težko jih boš prepričal. Pri nas so EURO norme takole na pamet razdeljene :roll:

1.1.0 EURO 0
V to skupino se uvrstijo vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1994.

1.1.1 EURO 1
V to skupino se uvrstijo vozila, ki so bila prvič registrirana 1. oktobra 1994 ali kasneje, vendar pred 1. januarjem 1997 (vozila M1) in 1. oktobrom 1997 (vozila N1).

1.1.2 EURO 2
V to skupino se uvrstijo vozila, ki imajo pri podatku o okoljevarstveni kategoriji vpisano: EURO 2 ali pa podatek o direktivi ES, po kateri je bilo vozilo homologirano, to je 94/12 oziroma 96/69. Če ni oznake o direktivi pa vozila, ki so bila prvič registrirana 1. januarja 1997 (vozila M1) oziroma 1. oktobra 1997 (vozila N1), ali kasneje, vendar pred 1. januarjem 2001.


Nič ti ne pomagajo razna tovarniška potrdila in raznih inštitucij.
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a MRV Po okt 22, 2012 12:49 pm

če je res euro 2 potem se malo potrudi in gnjavi.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a peroRS Po okt 22, 2012 3:57 pm

cruiser1 je napisal/-a:Pri nas so EURO norme takole na pamet razdeljene :roll:


Tole je res neumna razdelitev (kot tudi vse druge pri nas) :noro
Kot, da ima datum registracije kakšno povezavo z ekologijo motorja :roll:

Se vidi, da zakonodajo pišejo ekonomisti in fdv-jevci :mrgreen:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a maniaxxx Po okt 22, 2012 7:20 pm

peroRS je napisal/-a:
grega983 je napisal/-a:Mali popravek, mirne vesti jo lahko uvoziš, registrirati pa je ne gre


No ja, saj to je skoraj isto. Kaj naj avto gledam v dnevni sobi =P


Avto ne, alfo pa ja :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a maniaxxx Po okt 22, 2012 7:23 pm

peroRS je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Dvojko GTI-ja nebi dal, ker jih je še kot peska na naših cestah bi pa spadala G60, Rallye in Country


Verjel ali ne, sem v Sloveniji videl na cesti več pravih Integralk kot Golfov 2 GTI 16V. :mrgreen:
Countryjev sem tudi videl kar nekaj G60 v živo nobenega, Rallyja pa še manj.
Podobno bi lahko rekli tudi za trojke VR6. Verjetno bi lahko na prste ene roke naštel delujoče v original stanju pri nas ;)

No pa da naštejem še nekaj mojih (glavnih, nikakor edinih) kandidatov:
-Audi RS2
-Audi Quattro (tudi zadnji letniki tam okoli 1990 bi bili lahko oldtimerji kljub temu, da niso stari 25 let)
-Audi V8
-Ford Escort Cosworth
-Alfa 155 Q4
-Alfa 164 Q4

-BMW M3 E30
-BMW M5 E28 (za E34 je verjetno še prezgodaj)
-Renault 5 GTT (turbo petka po domače :twisted: )
-Volvo 850 T5 (bo vsak čas polnoleten)

Da ne naštevam naprej



Označenih verjetno nisi kaj veliko videl na cesti, ker si malo premlad, sam sem jih nekaj, zlasti VR6, celo vr6syncro z 190 konji :mrgreen: oops .

Na ta seznam bi sam dodal še tipota 16v in dedro integrale ( my dream cars tam okol leta 93 94 ).
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a MRV Po okt 22, 2012 7:38 pm

164 q4 je imel kolega. še poštelana je bila zraven. prodal jo je, ker je pila preveeeč. je pa res da včasih so bili ti avti na cesti, a kaj ko zgine večina za drugim ovinkom.

aja, če imate slovenske dokumente od teh avto ki hočete, se lahko vse dobi in naredi da je tako kot mora biti. recimo te G60 in rallya se da dobit okoli 5k€ dobro ohranjene, samo ker niso euro 2 ...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a peroRS Po okt 22, 2012 8:21 pm

maniaxxx je napisal/-a:
Označenih verjetno nisi kaj veliko videl na cesti, ker si malo premlad, sam sem jih nekaj, zlasti VR6, celo vr6syncro z 190 konji :mrgreen: oops .

Na ta seznam bi sam dodal še tipota 16v in dedro integrale ( my dream cars tam okol leta 93 94 ).


Tipo 16V < Alfa 155 2.0
Dedra integrale < (beri slabše od :mrgreen: ) 155 Q4

155 Q4-k je sicer kar nekaj v Sloveniji (=tistih par, ki še niso zaribane =P ), a nekako nimam sreče, da bi katero videl v živo in se pelal v njej. 164 Q4 je pa sploh redkost.

Z Golfom VR6 imam kar nekaj izkušenj, kot tekmec :twisted: Dobro vzdrževan gre prekleto dobro za svoje konje in težo.
Veliko bolje, kot bi si kdo mislil. Podal sem ga samo kot primer avta, ki tudi "izginja", tako da zna biti čez nekaj let kar velika redkost na cesti ;)

VR6 synchro s ful opremo ima eden tukaj pri nas v okolici, vendar pa je avto nažalost neregistriran in stoji že nekaj let pod milim nebom. Tudi rja ga je že pošteno načela. Je bil pa avto še par let nazaj v vrhunskem stanju in ga je res škoda. Takih lastnikov res ne razumem, ki raje vidijo da avto propada, kot da ga prodajo ljubitelju. :roll:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a maniaxxx Po okt 22, 2012 8:24 pm

peroRS je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:
Označenih verjetno nisi kaj veliko videl na cesti, ker si malo premlad, sam sem jih nekaj, zlasti VR6, celo vr6syncro z 190 konji :mrgreen: oops .

Na ta seznam bi sam dodal še tipota 16v in dedro integrale ( my dream cars tam okol leta 93 94 ).


Tipo 16V < Alfa 155 2.0
Dedra integrale < (beri slabše od :mrgreen: ) 155 Q4


155 Q4-k je sicer kar nekaj v Sloveniji (=tistih par, ki še niso zaribane =P ), a nekako nimam sreče, da bi katero videl v živo in se pelal v njej. 164 Q4 je pa sploh redkost.

Z Golfom VR6 imam kar nekaj izkušenj, kot tekmec :twisted: Dobro vzdrževan gre veliko bolje, kot bi si kdo mislil. Podal sem ga samo kot primer avta, ki tudi "izginja", tako da zna biti čez nekaj let kar velika redkost na cesti ;)

VR6 synchro s ful opremo ima eden tukaj pri nas v okolici, vendar pa je avto nažalost neregistriran in stoji že nekaj let pod milim nebom. Tudi rja ga je že pošteno načela. Je bil pa avto še par let nazaj v vrhunskem stanju in ga je res škoda. Takih lastnikov res ne razumem, ki raje vidijo da avto propada, kot da ga prodajo ljubitelju. :roll:



Je res, ampak to sem dodal zase =P


Z zadnjim odstavkom se pa popolnoma strinjam, nekaterih avtomobilov je enostavno škoda, četudi je to golf :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a lancia hf To okt 23, 2012 6:52 pm

Neka redka Alfa tudi še obstaja, ki je na prodaj in to je 33-ka 4x4 letnik 91 nič rjasta. Trenutno je na motorju za zamenjati tesnilo glave da pa tudi še en motor zraven. ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a Ivan36 Če okt 25, 2012 3:43 pm

Sierra Cosworth letniki 85 do 90 :D
205 gti 1.9
Porsche 968 .....
BMW 850Ci ...
Thema 8.32 by Ferrari ;)
samo ene par ....
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Dejmo se malo borit za naše youngtimerje...

Napisal/-a _furby_ Če okt 25, 2012 4:44 pm

peroRS je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Dvojko GTI-ja nebi dal, ker jih je še kot peska na naših cestah bi pa spadala G60, Rallye in Country


Verjel ali ne, sem v Sloveniji videl na cesti več pravih Integralk kot Golfov 2 GTI 16V. :mrgreen:
Countryjev sem tudi videl kar nekaj G60 v živo nobenega, Rallyja pa še manj.


Golfa Rallye je imel kolega razmetanega po dvoriscu .... sej vem :/:o:/
turbo inside
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov