
Knjiga ima vseh 720 strani barvnih.
Žal vam ne morem pomagati in podati ocene kje so razlike proti zeleni in rdeči, saj starejših verzij knjige nimam. Če bi vam kaj pomagalo lahko poslikam kazalo...
TrijoAdijo je napisal/-a:Točno tako, važno je diagnosticiranje. Tu pa brez strokovne literature in poznavanje delovanja sistema, katerega diagnosticiraš, ne moreš nič. Na pamet nekaj žnarat zna vsak, pa še tu se najdejo primeri, ki poberejo navoj od svečke, ker so svečke zategovali na pas mater.
Tko da ti jaz priporočam, da najprej predelaš osnove, potem pa si nabaviš čimveč literature od posameznih znamk in se iz tistega učiš (kako kateri sistem deluje, pravilno diagnosticiranje okvar, tovarniške specifikacije, kako se kaj razstavi in nazaj sestavi,..).
TrijoAdijo je napisal/-a:Ja, tut to se lahk zgodi. so mi znani taki podvigi..ampak so redki)
primozek68 je napisal/-a:Znanje pravih mojstrov tiči v osnovni izobrazbi v ustreznih šolah, samoiniciativi, nenehni želji po znanju, izkušnjah in rednih specializacijah v tujini.
~toMmy~ je napisal/-a:Resno te (ob spremljanju tega foruma) preseneča, da se to sliši slabšalno?Mogoče zato, ker je v zajetnem številu salonov stranka kralj, le dokler ne plača in odpelje vozila, pa še do tistega trenutka ne povsod?
![]()
Blinder je napisal/-a:.. Za bit dipl. avtomobilski inženir paaa upam da ta smer v sloveniji niti ne obstaja, ker nimamo avtomobilske industrije.
Blinder je napisal/-a:Za bit mehanik ne smeš imet strojne fakultete. Za bit dipl. avtomobilski inženir paaa upam da ta smer v sloveniji niti ne obstaja, ker nimamo avtomobilske industrije.
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov