
Patrik_A3 je napisal/-a:pa kaj vam je folk? Kaj je kateri pomislo da te stare gare katere tukaj predlagate niso v top stanju? potem pa daš 1000€ za avto, 400€ za nove gume in še vmes kaj crkne pa bremze so ponavadi vedno že obrabljene( ker kateri prodaja nena ravno več vlaga v avto?!?!?!) pa si že na taki cifri kot da bi se avtor vozo okrog po normalni cesti 3 sezone!
Pamet v glavo!
Avtor potrebuje rešitev za trenutni avto, kolikor razberem njegov post
esem je napisal/-a:Kaj pa, če bi imel Subaruja za pozimi, tega sedaj pa za ostalo? In bi seveda plačeval reg in zav samo za mesece, ko bi bil posamezen avto v uporabi. Tako bi te prišlo več edino 2x tehnični in nekaj malega sitnosti, odpravil pa bi večino sedanjih problemov in še sedanjega avta ne bi rabil pozimi, torej bi bil bolj ohranjen, dalj bi zdržal (tako bi nekaj keša prinesel nazaj notri zaradi nakupa Subija).
nebivedu je napisal/-a:esem je napisal/-a:vuli je napisal/-a:to sem hotel tudi jaz predlagati, ampak je nemara pri nas prepovedana uporaba.
Je že kar dolgo prepovedano, kar se sicer da razbrat tudi iz posta pred tabo. Mislim, da imajo samo še v Skandinaviji dovoljeno.
Potem pa ne poznaš dobro niti sosedov!!!
V avstriji in italiji so ježevke dovoljene na gorskih prelazih in jih imajo pozimi vsi prebivalci v visokogorju. Na ljubelju pozimi takoj slišiš, če je domačin,...
Energetik81 je napisal/-a:Ne vem, kaj ti 4x4 pomaga po klancu navzdol. Ker če sem prav prebral, gre OP čez prelaz, kar pomeni po ledeni cesti tudi dol. In tam ti ne pomaga noben 4x4, samo najboljše gume, pa še to ne na ledu. Tam pomagajo samo ježevke, ketne ali pa posipanje s peskom.
Vem, ker sem peljal po takih cestah navzdol z novimi UG7+, pa ni pomagalo nič, avto je nevodljiv in je stvar nevarna. S nameščenemi ketnami pa gre, tudi če je samo led na cesti. Sicer malo podrsava, v trenutku ko ni člena pod gumo, ampak ne greš pa v graben.
Jaz bi OPju svetoval pritožbo na kakšno cestno službo ali pa vožnjo okoli prelaza.
Z zavorami lahko zelo natančno nadziraš zavorno silo na vseh 4 kolesih in s tem tudi oprijem gume. Tako da vožnja navzdol s 4x4 je lahko kvečjemu enaka kot pri 2WD avtu in nežnemu zaviranju.nebivedu je napisal/-a:Ti si se pa očitno zelo malokrat peljal s 4x4 po klancih navzdol, s takimi, ki imajo reduktor pa najbrž nikoli.
S stalnim 4x4 pogonom in vklopljenim reduktorjem in v prvi prestavi se pelješ po klancu navzdol brez problemov ker motor zaustavlja vse skupaj in ni potrebe po bremzanju. Reduktor je del menjalnika in z izklopljenim imaš normalne prestave, z vklopljenim pa dobiš 5 zelo kratkih prestav na avtu. Obrati so zato dovolj visoki, da mašina bremza, hitrost je pa zelo majhna (3000 obratov - 10 do 15km/h).
S tem ko ne bremzaš imajo gume oprijem in ni zdrsa, pa se zato zelo varno odpelješ po večini zmrznjenih klancov navzdol.
Energetik81 je napisal/-a:Z zavorami lahko zelo natančno nadziraš zavorno silo na vseh 4 kolesih in s tem tudi oprijem gume. Tako da vožnja navzdol s 4x4 je lahko kvečjemu enaka kot pri 2WD avtu in nežnemu zaviranju.nebivedu je napisal/-a:Ti si se pa očitno zelo malokrat peljal s 4x4 po klancih navzdol, s takimi, ki imajo reduktor pa najbrž nikoli.
S stalnim 4x4 pogonom in vklopljenim reduktorjem in v prvi prestavi se pelješ po klancu navzdol brez problemov ker motor zaustavlja vse skupaj in ni potrebe po bremzanju. Reduktor je del menjalnika in z izklopljenim imaš normalne prestave, z vklopljenim pa dobiš 5 zelo kratkih prestav na avtu. Obrati so zato dovolj visoki, da mašina bremza, hitrost je pa zelo majhna (3000 obratov - 10 do 15km/h).
S tem ko ne bremzaš imajo gume oprijem in ni zdrsa, pa se zato zelo varno odpelješ po večini zmrznjenih klancov navzdol.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov