Bago je napisal/-a:Bom sporočil kako se je izšlo po praznikih, ampak vseeno verjamem, da če je lahko V8 pridobil status ga lahko tudi TT. Sem pozabil dodati, da so bili zgodnji modeli vpoklicani, dodali so jim ESP in spoiler (vpoklica se je vdeležila 90% vozil), med tem ko je moj še čisto originalen, takega pa v Sloveniji še nisem videl.
Če že govoriš o tehnični zapuščini in redkih vozilih, se najprej pozanimaj koliko vozil s tako specifikacijo je bilo narejenih... Že tu boš pogorel. TT-je so štancali v velikih nakladah (nekaj 10.000 kosov letno), medtem ko je zgoraj omenjeni Audi V8 verjetno proizveden v vsega skupaj le nekaj 1.000 kosih skozi vse obdobje proizvodnje.
Če govorimo o tehnični posebnosti vozila, spet pogoriš. Večina sodobnih 4X4 pogonov ima haldex sklopko... Torej tvoj TT res ni nič izstopajočega. Je res prva generacija motorja in pogona, vendar žal le transplantacija že obstoječe tehnologije v drugo velikoserijsko karoserijo.
Če že hočeš voziti tehničnega eksota iz VAG hiše, poišči primerek z W8 motorjem, ki je res redek in tehnično drugačen od preostanka velikoserijskih produktov.
http://en.wikipedia.org/wiki/W8_engineLP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.