Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ddean1
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Pe jun 23, 2006 6:14 am

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a ddean1 To jul 30, 2013 12:14 pm

No pa še moj skromen odgovor.
Privat vedno vozim 6 valnike. Zakaj ? ker mi je všeč ''old school'' vožnja. Ker me spominja na dobre stare čase. Ker rad lenarim z prestavami, ker mi je všeč njihovo brutalno pospeševanje.
Kot so ti predhodniki povedali imaš ogromno izvedenk motorjev. Od V, R, VR pa do flat - ki je meni še vedno najljubša izbira.
Glede stroškov - ženina Toyota Rav4 2,2 požre precej več eurčkov kot moj in line R6 3,0
Bodi prijazen-vsakdo, ki ga srečaš, bije težak boj.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo To jul 30, 2013 2:53 pm

MihaK3 je napisal/-a:Naslednja stvar - Peugeot 406: že limuzinska izvedba mi je bila od nekdaj všeč oblikovno in ko so bili stari par let sem že resno razmišljal o nakupu 2.2 modela (nekaj časa sem imel predhodnika - 405 GTX), dočim Coupe je pa sploh eden najlepših tistega obdobja in še danes je lep, vendar pa vem, da še ko sem jih gledal (že kake 6 let nazaj) se ni pri nas pojavil noben V6 model novejši od letnika 2000.

Res je, novejšega kupeja s 3.0 motorjem boš zelo težko našel v Sloveniji, jih praktično ni, bi pa imel več sreče z limuzino ker teh pa je nekaj, a so tudi te redke.

cruiser1 je napisal/-a:
Zanesenost je napisal/-a:Če hočeš kupiti avto z V6 motorjem, vedi vsaj to da se ti avti niso šparali.


Ja seveda, kar vse po vrsti so tišali čez vse meje :roll: . Bolj se tišči 4cyl saj potrebuje več obratov, da se sploh premakne.


Točno tako. Trenutno imam 2.0 s 135 konji in ga moram kar priganjat, praktično ob vsakem prehitevanju vidi rdeče obrate. Je pa res da ima avto 1.4 tone in je kar težka krava za te konje. Sem prepričan da bi s 3.0 bila prehitevanja lažja in ga nebi priganjal na tako visoke obrate. To bi počel za svojo dušo ;)
 
pero666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne apr 05, 2009 6:04 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a pero666 To jul 30, 2013 4:57 pm

Mel AR 156 2,5 V6 cca 7 let, sedaj 166 3.0 V6 ze eno leto. Legendarni Bussov motor z odlicnim zvokom, zmerno pozresen in hkrati dokaj neproblematicen.
Problem je dobit take avtomobile primerno vzdrzevane. 166 jih je recimo ko listja pa trave po dva jurja, mene je dober primerek prisel trikratnik tega zneska, pa se sem potem dal jurja na podvozje ter dobrega jurja gre se na prihajajoci velik servis. Pa se nekaj dodatnih stroskov, ki pac pridejo z 10 let starim avtom.
Tako da poceni, vec cilindrov in avto visjega ranga nimajo veliko skupnega. Moram pa recit, da z leti pri takih avtomobilih pride ogromno stroskov, posebej z kilometri.
Na 156 sem menjal ze vse po spisku v mojih 175k:
-hladilnik
-cevka vode, 3cm koscek, ampak ker je tako malo prostora, je blo dela za en velik servis povprecnega avtomobila
-zaganjac, tolko dela, da je blo za povprecen velik servis
-velik servis (2x v moji zgodovini), mislim, da pride blizu jurja
-izpuh
-roke (sprednje, zadnje, zgornje, spodnje) 2x
-pocil izpuh pri kolektorju, kup sraufanja
-menjava olja (noben noce rad delat, ker placa ni niti za sraufenciger, pa se opeces se, ko tam slatas)
-razni nosilci okoli motorja
-brezmze komplet spredaj, zadaj
-lambda
-lmm
-vzigalne tujave
-termostat
-mansete + optika vsaj 2x
...
...
nazadnje se motor

Ni ravno vzdrzevanje v rangu cliota :)

To pac pride z leti, veliko kilometri, tako da 166 bo postala vikend avto :)
je pa uzitek v voznji :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Bat_zajla To jul 30, 2013 6:26 pm

pero666 je napisal/-a:Mel AR 156 2,5 V6 cca 7 let, sedaj 166 3.0 V6 ze eno leto. Legendarni Bussov motor z odlicnim zvokom, zmerno pozresen in hkrati dokaj neproblematicen.
Problem je dobit take avtomobile primerno vzdrzevane. 166 jih je recimo ko listja pa trave po dva jurja, mene je dober primerek prisel trikratnik tega zneska, pa se sem potem dal jurja na podvozje ter dobrega jurja gre se na prihajajoci velik servis. Pa se nekaj dodatnih stroskov, ki pac pridejo z 10 let starim avtom.
Tako da poceni, vec cilindrov in avto visjega ranga nimajo veliko skupnega. Moram pa recit, da z leti pri takih avtomobilih pride ogromno stroskov, posebej z kilometri.
Na 156 sem menjal ze vse po spisku v mojih 175k:
-hladilnik
-cevka vode, 3cm koscek, ampak ker je tako malo prostora, je blo dela za en velik servis povprecnega avtomobila
-zaganjac, tolko dela, da je blo za povprecen velik servis
-velik servis (2x v moji zgodovini), mislim, da pride blizu jurja
-izpuh
-roke (sprednje, zadnje, zgornje, spodnje) 2x
-pocil izpuh pri kolektorju, kup sraufanja
-menjava olja (noben noce rad delat, ker placa ni niti za sraufenciger, pa se opeces se, ko tam slatas)
-razni nosilci okoli motorja
-brezmze komplet spredaj, zadaj
-lambda
-lmm
-vzigalne tujave
-termostat
-mansete + optika vsaj 2x
...
...
nazadnje se motor

Ni ravno vzdrzevanje v rangu cliota :)

To pac pride z leti, veliko kilometri, tako da 166 bo postala vikend avto :)
je pa uzitek v voznji :mrgreen:


To maš pa nekam velke stroške. Z mojim 14 let starim avtom, praktično ni stroškov (razen hladilnik je poču(115€)). Je pa BMW e46 320i. Ni ravno 3.0 je pa sorodna mašina. BMWji tega letnika so izredno poceni za vzdrževanje. Imaš rezervnih delov kolko češ. Če se znajdeš te servisi pridejo zelo poceni. Poleg tega imaš pa o njih na netu veliko napiosanega in imaš tudi dosti vodičev kako kaj popravt. Alfa je le alfa. Ko dela je za dušo ko pa ne, je pa za živce :D
 
pero666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne apr 05, 2009 6:04 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a pero666 To jul 30, 2013 7:53 pm

Ja, sam a si ti tud picajzl, pa si tud prevozil 200.000 kilometrov? Na podlago? Zato pravim, da je vse to super, dokler takih avtov ne vozis in delas kilometrov. Takrat se zacnejo stroski.
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Bat_zajla To jul 30, 2013 8:11 pm

pero666 je napisal/-a:Ja, sam a si ti tud picajzl, pa si tud prevozil 200.000 kilometrov? Na podlago? Zato pravim, da je vse to super, dokler takih avtov ne vozis in delas kilometrov. Takrat se zacnejo stroski.


Avto ima sedaj malo pod 200kkm. V mojih rokah je sedaj okoli 40kkm, pred menoj pa je bil lastnik moj star ata. Avta se niti malo ne špara. Nevem kaj si hotel povedat? Da bo moralo to vse crknit sedaj ko pride čez 200kkm?
 
pero666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne apr 05, 2009 6:04 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a pero666 To jul 30, 2013 9:31 pm

Jst do cca 200.000 kilometrov nisem mel prakticno nobenega resnega izrednega stroska, pa sem do takrat naredil 70.000 kilometrov. Potem v naslednjih letih za naslednjih 100.000 je pa druga zgodba. Ja, to sem hotel povedat, da se stroski pojavijo z leti in ogromno kilometri. Ce ne vozis, ni problemov. Bos povedal cez 130.000 kilometrov :)
Sparanje avta je relativno. Jst ga nisem ne gonil pa ne sparal.
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 To jul 30, 2013 10:10 pm

No v današnji beri odzivov je kot prvi tak, na katere sem seveda računal, ampak upal, da jih bo vsled obširne razlage namena teme čimmanj:

tristan01 je napisal/-a:Se nisem imel namena oglašat v tej temi, ampak si me spodbudil k temu, da pristavim še svojih pat centov.


Ne da res? Spodbudil da sem, s čem pa? In veliko bolje bi bilo, da bi ostal pri namenu, saj si s takim neuporabnim postom ne morem pomagati čisto nič; da (ponovno) pojasnim:

tristan01 je napisal/-a:Kupovati velik in prestižen avtomobil (tam se najdejo 6 in 8 valjniki) ob tem pa računati na poceni vožnjo je neumnost brez primere. Pričakovati, da boš 6 ali celo 8 valjnik vzdrževal s stroški 4 valjnika... že malce zdravega razuma ti pove da to ni mogoče. Kupiti 6 ali 8 vžigalnih svečk namesto 4 je logično dražje. Tudi količina olja pri 6 ali 8 valjniku je precej večja kot pri 4 valjniku. Že tu se stroški močno povečajo. Veriga gor ali dol, če kupiš avtomobil ki ima za sabo 500.000 in več kilometrov (pogost pojavi pri malce starejših poslovnih limuzinah) bo v motor potrebno kaj vložiti. Obnova 8 valjnika že zaradi velikosti motorja zahteva precej večji vložek kot pri 4 valjniku...


Za začetek - že v sami temi so posti, ki omenjajo VR6 Golfe in Passate, pa Hyundai Coupe, ampak ne - to so izključno ultraprestižne limuzine, za katere je pa že prav, da na njih bankrotiraš v svojih dekadentih razvratniških ambicijah... (ne rečem, če bi napisal 8 in 12 valjniki, pa še to je kar nekaj evropskih V8 modelov višjega SREDNJEGA razreda, v ameriških avtomobilih (do pred kake 5 - 7 let nazaj) pa sploh). potem naslednja stvar:
Sprašujem torej po večcilndrskih avtomobilih, katerih vzdrževanje ni bistveno dražje od povprečnega slovenskega voznega parka, ki mislim, da je nekje 95% štiricilindrski, recimo da je razlika bolj linearna glede na število valjev, kot pa eksponentna.
Kdo govori o vzdrževanju skoraj enakem štirivaljnikom, linearna razlika pomeni, da bi zneslo za 6 cyl nekje 150 % 4 cyl (kar je upravičeno in po kakršnih tudi sprašujem) in ne 300 % (kar je odiranje s strani proizvajalca). Glede generalne na motorju pa če ne delaš veliko km, ne pride na vsaki dve leti in če ne kupiš vozila, ki je res zrelo zanjo je precej verjetno ne boš doživel (bivši očetov Passat GL letnik 1989 je naredil 980 000 brez odpiranja motorja!).

tristan01 je napisal/-a:Kar se tiče porabe, imaš kup slpletnih strani kjer lahko preveriš realno porabo določenega modela. Vseeno pa se zavedaj, da pričakovati da bo 8 valjnik pil kot 4 valjnik je utopično. Na srečo pa poraba ne raste sorazmerno z velikostjo motorja. Pod črto imeti porabo pri vsakodnevni vožnji atmosferskega 6 ali 8 valjnika okrog 10 litrov je nekaj povsem običajnega - marsikateri malce starejši 4 valjnik ne popije dosti manj - vprimerjavi z najnovejšimi motorji (downsizing generacija) pa je takšna poraba še vedno precej velika, obenem pa ne dosti večja kot poraba primerljivo velikega sodobnega motorja.

Madona, kdo je rekel, da pričakuje porabo npr. 4.0 V8 motorja enako ali pa recimo 1 L višjo od denimo slovenskega (bencinskega) standarda 1.6 R4. Z vsakim naslednjim odstavkom imam občutek, da me imaš za totalnega utopičnega kretena, ki ga vsak večer malo spustijo na internet v umobolnici...

tristan01 je napisal/-a:Pri nabavi rezervnih delov se moraš zavedati, da kljub starosti imaš še vedno premium vozilo, kjer so cene višje kot pri plebejskih velikoserijskih izdelkih. Rabljenih delov pa je relativno malo zaradi redkosti modela. Tisti ki trdijo, da je vzdrževanje takšnih avtomobilov relativno poceni, pa imajo srečo, da razen rednega vzdrževanja niso popravljali še nič večjega.


Ponovno, ne sprašujem po premium vozilih s 6 in 8 cyl, ampak po katerikoli relativno ugodnih tovrstnih avtomobilih (pa za 6 cyl definitivno vem, da se npr. v največji evropski proizvajalki Nemčiji ne smatra kot premium pogonski agregat). Zdaj, če pa gledaš tipično zavistno slovensko in smatraš že zgoraj navedena vozila kot premium, ti pa pač ni pomoči. Glede samih cen pa iz prve roke vem, da se od dela do dela, še bolj pa od modela do modela zelo razlikujejo, poizvedovanje po tistih, ki pa so ugodnejši od ostalih pa je ravno en od glavnih vzrokov odprtja te teme. Sicer načeloma vem, kje vse se nahajajo 6 in več cyl motorji, pa bi pregled ducatov različnih forumov in nebroj tem zahteval pravi projekt, sploh ker nisem omejen na eno ali dve znamki, takega časa pa nimam (rekel sem sicer, da se mi nič ne mudi (z nakupom), a to ne pomeni da imam nekaj tednov na voljo samo za visenje na internetu). Zato sem upal, da bom z odprtjem takšne teme lahko počasi vsaj malo zožil fokus, potem pa po potrebi podrobneje preučil posamezne (predlagane) modele. Dopuščam pa možnost, da ta koncept presega zmožnosti (ali še bolj verjetno tisto malo truda, da se moja pojasnila vsaj dobro prebere) nekaterih...

Da zaključim lahko rečem le, da je očitno izbira naslova (najcenejši ....), ki je kot že omenjeno namenoma provokativna, da bi pritegnila čim več klikov na temo, očitno dvorezen meč, saj pritegne tudi tiste, ki potem same teme (ali vsaj mojih podrobnih pojasnil njenega namena) ne preberejo (med te najbrž spada tudi replicirani uporabnik, dočim če ne...ahhhh brezveze) in samo spamajo s komentarji katere sem skušal čimbolj zmanjšati s pojasnilom že takoj na začetku.
 
ozze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To jun 03, 2008 1:37 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a ozze Sr jul 31, 2013 5:02 am

jaz sem imel tega mondea
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... 58490.html

Stroški so pa še vedno tu napisani. Poglej tudi stroški porabe pod vse. Sem delal vse na uradnem servisu.
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2988

Sedaj imam dizla, pa bi imel spet raje kakega V6 bencicna ampak ...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a tristan01 Sr jul 31, 2013 3:56 pm

MihaK3 je napisal/-a:Da zaključim lahko rečem le, da je očitno izbira naslova (najcenejši ....), ki je kot že omenjeno namenoma provokativna, da bi pritegnila čim več klikov na temo, očitno dvorezen meč, saj pritegne tudi tiste, ki potem same teme (ali vsaj mojih podrobnih pojasnil njenega namena) ne preberejo (med te najbrž spada tudi replicirani uporabnik, dočim če ne...ahhhh brezveze) in samo spamajo s komentarji katere sem skušal čimbolj zmanjšati s pojasnilom že takoj na začetku.


Da ne bom pisal še bolj razvlečenega posta, kot je tvoj... Če računaš, da boš vozil 6 ali več valjnik s stroški ki so za 30% - 50% višji kot jih ima lastnik povprečnega Golfa (Passata) TDI s 105KM... si pač optimist. Tudi če govoriva o Golfu VR6 ali Hyundai Coupe V6 ali pa Mondeo ST, so to avtomobili ki so vrhunec ponudbe znotraj modela. Temu primerno redko so se prodajali že kot novi, danes pa so redkejši kot diamanti - še posebej tisti dobro ohranjeni. Nakup zmahanega primerka je jama brez dna.

Vsak avtomobil pa je potrebno vzdrževati, modeli kot jih omenjaš imajo drugačno podvozje, vzmetenje, zavore in ostale potrošne dele kot ostale "civilne različice" in za marsikaterega ponaredki ne obstajajo (je na trgu pač premalo vozil in ponudbe enostavno ni). Potem pa ti namesto ponaredka ostane le še originalni del ali kakšen športni nadomestek... Podobno je pri gumah. Colo ali dve večja guma, kakšne eksotične dimenzije pa so lahko cene tudi 100% višje kot za velikoserijsko gumo "civilnega modela"....

Dokler razmišljaš le o sistemu registriraj, tankaj in menjaj olje so zadeve še vsaj približno linearne, pa še tu so lahko velike razlike npr mineralno olje ki je dobro za večino malce starejših 4 valjnikov nebi niti v sanjah dal v kakšnega dobro ohranjenega VR6, pa tudi cena navadne svečke je dosti nižja kot npr. kakšne platinaste svečke namenjene zmogljivim motorjem... Ko pogledaš celoten stroškovnik razmerje stroškov ni več linearno.

Pa še glede premium znamk: Vzemi si uro časa in preglej ponudbo vozil s 6 in več valjniki... Hitro boš ugotovil, da je vsaj 90% takšnih vozil med premium znamkami. Vzdrževanje teh primerjati s povprečnim slo vozilom pa je zopet neumnost. Odprtost za takšen ali drugačen model z velikim motorjem, te bo slej kot prej verjetno pripeljala med premium vozila.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a 89gasper Sr jul 31, 2013 7:35 pm

Chevrolet small block 350 (5.7) V8 je najboljša pogruntavščina! Nobenega "premium" preseravanja ipd. Motor za "delavski" razred.
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a opelboy Če avg 01, 2013 8:32 pm

No, glih slučajno sem opazil en zanimiv avto z V6 motorjem in kar veliko potenciala.
Kolikor sem seznanjen so falerji razni senzorji, nič drastičnega v smislu loma motorja. Rezervni deli tudi kar z razumno ceno, saj isto osnovo deli več motorjev.
Še link: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7523223&show=1
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 Če avg 01, 2013 9:21 pm

tristan01 je napisal/-a:Da ne bom pisal še bolj razvlečenega posta, kot je tvoj... Če računaš, da boš vozil 6 ali več valjnik s stroški ki so za 30% - 50% višji kot jih ima lastnik povprečnega Golfa (Passata) TDI s 105KM... si pač optimist. Tudi če govoriva o Golfu VR6 ali Hyundai Coupe V6 ali pa Mondeo ST, so to avtomobili ki so vrhunec ponudbe znotraj modela. Temu primerno redko so se prodajali že kot novi, danes pa so redkejši kot diamanti - še posebej tisti dobro ohranjeni. Nakup zmahanega primerka je jama brez dna.

Vsak avtomobil pa je potrebno vzdrževati, modeli kot jih omenjaš imajo drugačno podvozje, vzmetenje, zavore in ostale potrošne dele kot ostale "civilne različice" in za marsikaterega ponaredki ne obstajajo (je na trgu pač premalo vozil in ponudbe enostavno ni). Potem pa ti namesto ponaredka ostane le še originalni del ali kakšen športni nadomestek... Podobno je pri gumah. Colo ali dve večja guma, kakšne eksotične dimenzije pa so lahko cene tudi 100% višje kot za velikoserijsko gumo "civilnega modela"....

Dokler razmišljaš le o sistemu registriraj, tankaj in menjaj olje so zadeve še vsaj približno linearne, pa še tu so lahko velike razlike npr mineralno olje ki je dobro za večino malce starejših 4 valjnikov nebi niti v sanjah dal v kakšnega dobro ohranjenega VR6, pa tudi cena navadne svečke je dosti nižja kot npr. kakšne platinaste svečke namenjene zmogljivim motorjem... Ko pogledaš celoten stroškovnik razmerje stroškov ni več linearno.

Pa še glede premium znamk: Vzemi si uro časa in preglej ponudbo vozil s 6 in več valjniki... Hitro boš ugotovil, da je vsaj 90% takšnih vozil med premium znamkami. Vzdrževanje teh primerjati s povprečnim slo vozilom pa je zopet neumnost. Odprtost za takšen ali drugačen model z velikim motorjem, te bo slej kot prej verjetno pripeljala med premium vozila.
Lp Tristan01


Eh ja.... Prvič, dva od treh zgoraj omenjenih modelov nista sam vrhunec ponudbe; Pri Golf 4 (o tem sem sam govoril) je špica R32 3.2 omenjeni Mondeo ni ST (močnejša verzija 3.0 motorja), temveč 2.5, pri Hyundaiu pa v6 model nazivno res je vrh ponudbe, a je to eden od le dveh motorjev (2.0 r4) in zelo pogost tudi v Sonati. Sicer sem pri tem avtu nekaj pomislekov že izrazil, ki pa so vezani na avto kot tak in ne specifično na v6 model. To da ima vsak večji motor popolnoma drugačno podvozje in zavore sploh ni pravilo (razen pri res najbolj športnih verzijah - denimo Audi s4). Platinaste svečke so res namenjene najbolj navitim motorjem (npr. že enkrat omenjena Mazda RX-8 z wanklom, ki se vrti do 9000 ali pa Honda S 2000 s podobnim rdečim poljem) in vsak motor z več cilindri niti slučajno ni noro navit. Glede gum je načeloma homologiranih kar precej dimenzij in vsaj ena od teh je skoraj vedno med pogostimi (res pa je, da je v primeru zamenjave za manjšo ali bistveno ožjo potem treba menjati platišča, vendar pri pogostih dimenzijah to ponovno ni problem). Aja, pa primera z diamanti je blesava, nasploh pa tema ni namenjena temu kako lahko ali težko se kakšen dobro ohranjen avto dobi; če nisi omejen na točno specifičen model potem tudi taki so... (samo osebno poznam dva odlično ohranjena V6 Opla, oba prvi lastnik od novega, le-ta pa ima tudi Opel servis...)

Sicer pa ja, v majhnem procentu dopuščam tudi možnost, da pri nas kakršenkoli omenjan avtomobil ne moreš vzdrževati po nekih normalnih cenah, vendar....pa me v to ne bo prepričal nekdo, ki po tem ko ovržem njegov prvi post (vzdrževanje 6 cyl ne bo enako 4 cyl) servira samo update (vzdrževanje 6 cyl ne bo samo 150 % 4 cyl - naj še omenim tu sem imel v mislih primerjavo motorjev en korak narazen, npr 2.0 / 2.2 R4 in 2.5 V6 - za Opel Omego npr. vem praktično iz prve roke, da prideš z 2.5 V6 skoraj ceneje skozi kot 2.0 R4 (4 cyl motorji imeli kar nekaj problemov), je pa to žal skoraj edina tovrstna primerjalna izkušnja) in predvsem ne postreže z nobeno osebno izkušnjo.

Imam pa sicer občutek, da tema žal (že) zamira (da so jo prečekirali stalni uporabniki, tisti ki so mislili povedali svoje, sedaj bo pa le še sem in tja kakšen post) in da bom moral v iskanju želenih informacij res prebrati goro forumov :huh: za kar bom (ob recimo enem popoldnevu ali manj na teden) porabil malodane pol leta...
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 Če avg 01, 2013 10:53 pm

opelboy je napisal/-a:No, glih slučajno sem opazil en zanimiv avto z V6 motorjem in kar veliko potenciala.
Kolikor sem seznanjen so falerji razni senzorji, nič drastičnega v smislu loma motorja. Rezervni deli tudi kar z razumno ceno, saj isto osnovo deli več motorjev.
Še link: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7523223&show=1


Prav o takem avtomobilu sem tudi sam govoril (še nisem opazil tvojega posta). Moram reči, da ima od vseh V6 avtov, katere sem kdaj slišal v živo prav Omega 3.0 najboljši zvok (zame seveda) v nizkih obratih (v visokih ga kaj dosti pravzaprav nisem slišal, vendar tam dominira alfin arese...). Omega za katero vem sam ima manj kot 180 000 km (100 % realnih), vendar mi recimo nikakor ne ustreza barva in karoserijski tip, tale v oglasu pa bi že kar šla, vendar pa naj pristavim, da trenutno (še) ne kupujem. Tudi sicer bi trenutno (kot omenjeno se zna to drugo leto spremeniti) gledal motorje do 2500 ccm in 130 kw saj se mi ne zdi dati smiselno na leto trikrat več za registracijo ter cestno dajatev kot pa za bencin... Sicer je Omega iz oglasa na videz zelo lepa, vendar pa me če nič drugega zmoti tole: diplomatsko vozilo a brez potrjene servisne knjige :? So pa še druge stvari, predvsem spisek opreme, ki je bistveno širši od dejanskega stanja (je navaden ksenon, biksenona omega ni nikdar imela - se lepo vidi navadna žarnica dolgih luči), športni, komfortni in ortopedski sedeži istočasno :D in še nekatere druge... Če bi moral stavit bi prej rekel, da gre za enega izmed klasičnih dilerskih nategov, edino morda glede kilometrov (samo spet ni slike števca) se ljudem dandanes že kar ne da razdirati in vrteti analognih števcev za take male prodajne cene.

Potem še par vprašanj:
jaz sem imel tega mondea
Stroški so pa še vedno tu napisani. Poglej tudi stroški porabe pod vse. Sem delal vse na uradnem servisu.
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2988
Sedaj imam dizla, pa bi imel spet raje kakega V6 bencicna ampak ...

Je glavni razlog v ampak... poraba ali tudi vzdrževanje napram tvojemu sedanjemu dizlu?

Chevrolet small block 350 (5.7) V8 je najboljša pogruntavščina! Nobenega "premium" preseravanja ipd. Motor za "delavski" razred.


Torej - edini v tej temi (zato pa kar dvakrat) omenjeni V8 - t.i. delavski motor - da je tako v USA že vem (recimo da verjamem znancu), samo kaj pa tu? Tisti redki ameriški avtomobili imajo ceno najmanj trikratnika enakih čez lužo (še vedno pa se zares splača uvažati le nad 10 000 € - poleg transportnih stroškov tu še nemalo težav s homologacijo - vem npr za primer uvoza MB ML 350 - na koncu so ga registrirali napol ilegalno...), glede delov pa so prav tako poceni le tam in poštnina spet ni zastonj (sploh za kaj večjega in težjega). Poleg tega ne glede da je tam V8 masovni tip motorja, ti tu že država odredi, da imaš "premium" vozilo ter ti ga ocola s (trenutno) 565 € samo za cestno takso (žal pa menim da se tu ne bodo ustavili saj smo videli že dve podražitvi v roku dobrega pol leta) in mislim da ga skoraj ni ameriškega V8 manjšega od 4.0 l (nekaj se mi zdi, da je imel Buick en 3.5, ki je potem šel v Roverje...)

Toliko za zdaj
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Pe avg 02, 2013 11:03 am

MihaK3 je napisal/-a:Torej - edini v tej temi (zato pa kar dvakrat) omenjeni V8 - t.i. delavski motor - da je tako v USA že vem (recimo da verjamem znancu), samo kaj pa tu? Tisti redki ameriški avtomobili imajo ceno najmanj trikratnika enakih čez lužo (še vedno pa se zares splača uvažati le nad 10 000 € - poleg transportnih stroškov tu še nemalo težav s homologacijo - glede delov pa so prav tako poceni le tam in poštnina spet ni zastonj (sploh za kaj večjega in težjega). Poleg tega ne glede da je tam V8 masovni tip motorja, ti tu že država odredi, da imaš "premium" vozilo ter ti ga ocola s (trenutno) 565 € samo za cestno takso (žal pa menim da se tu ne bodo ustavili saj smo videli že dve podražitvi v roku dobrega pol leta) in mislim da ga skoraj ni ameriškega V8 manjšega od 4.0 l (nekaj se mi zdi, da je imel Buick en 3.5, ki je potem šel v Roverje...)



Jah, vse kar si napisal kar drži ampak ti sprašuješ po vozilu z več cilindri in jasno je, da bo dražje, kot Dolenjski clio. ;) Sploh se pa ne ve kakšen avto želiš. Avto s 5.7l motorjem lahko pripelješ tudi iz EU in bi lahko bilo nekoliko ceneje, kot iz ZDA. Rezervni deli so v ZDA toliko cenejši, da so kljub poštnini in carini še vedno ugodni, veliko dobiš tudi v nemčiji za ugodno ceno.
Chevyjev small block sem omenil zato, ker je res množičen, ugoden za vzdrževanje, zanesljiv in predvsem najbolj hvaležen motor za hot rodding (tuning). Lahko si ga celega sestaviš kakor ti paše. Dobi se vse in še več. Sicer je pa še nekaj ameriških motorjev, ki so zanesljivi in poceni npr, Ford V8 5.0l , V8 5.8l in L6 4.9l GM V6 3.8l ... Za cestnino se pa strinjam, da je oderuška, žal bo v sloveniji kmalu še kruh luksuz in privilegij...
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 Pe avg 02, 2013 8:58 pm

cruiser1 je napisal/-a:Jah, vse kar si napisal kar drži ampak ti sprašuješ po vozilu z več cilindri in jasno je, da bo dražje, kot Dolenjski clio. ;) Sploh se pa ne ve kakšen avto želiš. Avto s 5.7l motorjem lahko pripelješ tudi iz EU in bi lahko bilo nekoliko ceneje, kot iz ZDA. Rezervni deli so v ZDA toliko cenejši, da so kljub poštnini in carini še vedno ugodni, veliko dobiš tudi v nemčiji za ugodno ceno.
Chevyjev small block sem omenil zato, ker je res množičen, ugoden za vzdrževanje, zanesljiv in predvsem najbolj hvaležen motor za hot rodding (tuning). Lahko si ga celega sestaviš kakor ti paše. Dobi se vse in še več. Sicer je pa še nekaj ameriških motorjev, ki so zanesljivi in poceni npr, Ford V8 5.0l , V8 5.8l in L6 4.9l GM V6 3.8l ... Za cestnino se pa strinjam, da je oderuška, žal bo v sloveniji kmalu še kruh luksuz in privilegij...


Hmm, kot vse kaže se bom moral američanom malce bolj posvetiti. Priznam, včasih sem mislil, da so njihovi avtomobili v glavnem obupna j***a, kjer iz 500 cui spravijo ven le 190 konjev (El Dorado iz začetka 70-ih) in da so nekaj vredni le najbolj našpičeni muscle car-i, a zadnje čase to mnenje vedno bolj spreminjam (dobro, nekateri modeli res niso biseri, ampak tako je povsod). Res pa je da sem glede njih v splošnem še vedno bistveno slabše informiran od evropskih (in delno azijskih modelov)...
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 Pe avg 02, 2013 9:01 pm

Haha - besedo j.a.j.c.a mi je cenzuriralo! :mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen:

Aja - pa še vprašanje za uporabnika Cruiser1: Kateri avtomobil je na srednji sliki v podpisu? Iz tega kota mi izgleda neverjetno dobro...
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 So avg 03, 2013 6:28 pm

89gasper je napisal/-a:Chevrolet Monte Carlo


Hmmm....malo sem preletel tole temo in...za 2000 € se je dalo dobiti takole ohranjeno ameriško makino? :shock: Pa s klimo in tempomatom? No resda je V6 z ne največ konji, ampak vseeno - za tak denar komaj dobiš dobro ohranjen 10 ali več let star Clio...
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov