Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Nakup "ramp" za menjavo olja?

Napisal/-a yashica Ne dec 01, 2013 5:43 pm

lancia hf je napisal/-a:Kolk je enim težko nekaj takega zbiti skupaj :lol: :roll:

Slika


Točno tako varianto imam sam, edina razlika je, da imam za peto klocen iz lege ter s strani privijačene škarje. Če je potreba po rampi je stvar postavljena v nekaj minutah, drugače uporabljam krokodila + hokejski pak in vedno dvigujem na mestu kjer je prema privijačena na karoserijo, nikoli na pragu! Če se stegujem pod avto dodam še klocen, če slučajno gre kaj narobe.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Nakup "ramp" za menjavo olja?

Napisal/-a lisko Ne dec 01, 2013 6:11 pm

thaking je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
thaking je napisal/-a:ne vem jaz temu ne bi zaupal, sploh zato ker nimam na vikendu nobene ravne podlage-asfaltirane, je na voljo zgolj travnata ! + tega avto ni lahek, kot sem rekel 1600 kg+ in nizek spredaj


Ok, popravi me, če se motim:

Nimaš pojma, kje bi dobil klančine, niti se ti ne sanja, kako bi doma sam naredu klančine. Ne zaupaš varianti cigl in ploh (No ja, tudi jaz ji ne. Namesto cigla bi uporabil les), povrhu vsega pa še nimaš pravega trdnega terena, kjer bi lahko avto dvignil?

No, če sem prav razumel, potem upoštevaj moj nasvet:

Avto pelji do prvega mehanika in naj ti on zamenja olje.



Zakaj že ? Da tam plačuješ velike denarje za neko delo, ki ga opraviš v 15 minutah ? Zadeva je kot sem povedal, nimam visokega avtomobila spredaj kot ostali, torej rampe ne morejo biti nek hud naklon in kratke(kot jih je večina primerkov)-> in potem poškoduješ odbijač. Ta z lesom je Ok varianta, ampak glede na to da včasih špricne kako olje npr. gor, pa vlaga pa voda-> mi ta varianta ne diši preveč. Točno ravne podlage ni, je pa skoraj ravna na travi (je trda podlaga), ker je to direktno pred hišo tako da glede trdnosti ni problema.



Če nimaš betona se ne igraj!! Če že imaš travo pa rabiš potem ploščo (beton,bosanka) velikostti vsaj 50x50cm da bo držalo avto. Kajti zemlja počas popušča tud če se zdi še tako trda! Sem že doživel ko je avto po pol ure zlezel popolnoma do koles....pa sem uporabil ploščo 20x20cm.....enostavn se zemlja vdre.Tega pa verjem da si ne želiš, da bo ležal pod avtom in bo avto lezel počas nate...
Sicer ne vem kje ti živiš in komu voziš na servis....ampak več k 20 eur menjava pri fušarju ne sme bit.
Pa še tvojih 1600kg....ne vem kak avto imaš...moj jeep tehta 1730kg (merjen na vagi) na sprednji osi pa ima 920kg. Torej govorit koliko je avto težek je bedarija, ker na rampe zapelješ samo z enim parom koles. To pa verjem , da zdrži vsak "štuk" debeline 4cm ali več....si že videl kdaj kako traktorje ali bagerje nalagajo? Z štuki....
Torej "klocn" 30x30 odrezan od lege dolžine 40cm (da imaš mal fora pri kolesih kar pri teh rampak iz špara nimaš) in pa dva štuka debeline vsaj 4cm in dolžine 1 meter. Vse lepo privijačeno in je. Olje nima veze....je samo zaščita lesa....kok je odveč pobrišeš ostalo se vpije in ni spolzko...Vse skupaj premažeš s kako zaščito za les in vojla.....Seveda je pa treba vložit malo dela pa ni tko fensi kot pa rampe iz špara z oh in sploh lepo barvo in testirane do 1661kg...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Nakup "ramp" za menjavo olja?

Napisal/-a mtl Če dec 19, 2013 8:31 pm

Precej odgovorov, ampak nobenega koristega (vključno z mojim :twisted: ). Sam imam tudi doma zvarjeno varijanto za to, ampak če hoče človek kupit narejene rampe, mu pač napišite, kje naj jih kupi. Ne pa pametovat naprej, če noče delat sam.

In se pridružujem tistim, ki ste napisali, da se s takimi zadevami ne igra na travi. Ker kot je napisano se zemlja počasi (če imaš srečo pa hitro) udira in slej ko prej končaš z avtom na tleh. Treba je imeti trdna tla, če se bo pa igral na travi, pa orenk velik ploh pod vsako rampo, da se teža razporedi na dovolj veliko površino. S tistimi plastičnimi v prvem postu se ne bo dobro končalo, ker imajo zelo verjetno premajhno naležno površino.
Še več pametovanj na Mtl blog.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov