Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a dzuro.na.izi Sr okt 07, 2015 8:32 pm

maniaxxx je napisal/-a:bo euro 7 ratu :mrgreen: :mrgreen:


:rofl
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus Sr okt 07, 2015 8:37 pm

Pskoda tebi se isto kadi kot tistemu golfu na prvem videu, sam ti tega ne moreš videt ker ga voziš. :D Bencinski motor se pa trikrat hitreje ogreje kot dizel in bencin smrdi majhen čas(ko je mrzel), dizel pa skoz smrdi(hladen in topel) pa še kadi se za njim kot za lokomotivo.

Kak tdi pasat, golf 09' 10' ko spelje pred semaforjem zakadi črno kot lokomotiva. Obvezno dam notranje kroženje zraka, da se ne zadušim. Bencin kak zelo star tudi lahko kadi in smrdi če kuri olje, samo tako kot dizel ne more nikoli.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Sr okt 07, 2015 8:47 pm

Iz mojega se ne kadi kot na 1 videu, ker sem videl iz avta od punce in ona je vozila mojega. Ko zahodiš do konca ne pokadi popolnoma nič vsaj vidi se ne vidim pa, da tukaj ima vas zelo malo novejših dizlov ali pa imate uvožene z xy prevoženimi
Jaz nikoli ne dam notranje kroženje zraka, ker ne smrdi pa je v garaži, bencinar pa je ampak malenkost.

Če kupiš novega dizla z EURO6 ti garantiram, da ne bo kadil

ps.: tista jetta je stara ko zemlja in bog ve kaj vse je predelano in posledično je nastal recimo EURO2
Lp
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a =swen= Sr okt 07, 2015 9:01 pm

En video na to temo, kjer se vidi za približno koliko se avtu programsko zmanjša moč, ko 'misli' da je na testu izpušnih plinov.
https://www.youtube.com/watch?v=GhvI2oeBPtY
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Gyga Sr okt 07, 2015 9:21 pm

genus je napisal/-a:Pskoda tebi se isto kadi kot tistemu golfu na prvem videu, sam ti tega ne moreš videt ker ga voziš. :D Bencinski motor se pa trikrat hitreje ogreje kot dizel in bencin smrdi majhen čas(ko je mrzel), dizel pa skoz smrdi(hladen in topel) pa še kadi se za njim kot za lokomotivo.

Kak tdi pasat, golf 09' 10' ko spelje pred semaforjem zakadi črno kot lokomotiva. Obvezno dam notranje kroženje zraka, da se ne zadušim. Bencin kak zelo star tudi lahko kadi in smrdi če kuri olje, samo tako kot dizel ne more nikoli.


Seveda se vidi, če se kadi. Če ne podnevi, pa ponoči ko imaš za sabo avto s prižganimi lučmi.
Za primer vzameš avto z in brez DPF. Recimo Golf 5 1.9 TDI in novejši (dieselgate) 2.0 TDI z DPF . Prvi bo vidno kadil, drugi ne.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus Sr okt 07, 2015 9:26 pm

Tisto vem ja, samo če ti malo kadi, težko vidiš podnevi, ponoči pa ja. Nov dizel ne bo kadil, par let star pa bo vsak pokadil vsaj nekaj. Pasat, golf tudi kakšna laguna, mondeo stari 3,4 lete kadijo kot lokomotive. Golfa 6 1.6 tdi službenega vozim in to ko se da gas lepo zakadi, ker mi je sodelavec povedal ko se s kombijem za mano vozi.

Sicer bodo pa že našli rešitev, denarja jim tako ne manjka. Volkswagen skupina je imela v 2014 profita 12 milijard dolarjev(200 milijard dolarjev skupnega prometa), prvi mož vw je imel letne plače 20 milijonov eurov, včeraj je bila lestvica podjetij z najvišjim povprečnim plačami v Sloveniji
22.mesto Scania Slovenija je povprečna plača v podjetju 3.213€bruto/mesec
34.mesto Porsche Slovenija povprečna plača v podjetju 2.841€ bruto/mesec
pa še kakšne lepe nagrade bi se našle, ker imam prijatelja ki je tam zaposlen in mi včasih pove.
Bodo malo začeti varčevati tako kot nas šefi izkoriščajo pa bodo popravili napako pa bomo kupci in oni zadovoljni. Če ne bi bilo nič narobe se ne bi opravičevali in nalagali neke sporne programe.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a abbe Sr okt 07, 2015 10:03 pm

genus je napisal/-a:Tisto vem ja, samo če ti malo kadi, težko vidiš podnevi, ponoči pa ja. Nov dizel ne bo kadil, par let star pa bo vsak pokadil vsaj nekaj. Pasat, golf tudi kakšna laguna, mondeo stari 3,4 lete kadijo kot lokomotive. Golfa 6 1.6 tdi službenega vozim in to ko se da gas lepo zakadi, ker mi je sodelavec povedal ko se s kombijem za mano vozi.

Sicer bodo pa že našli rešitev, denarja jim tako ne manjka. Volkswagen skupina je imela v 2014 profita 12 milijard dolarjev(200 milijard dolarjev skupnega prometa), prvi mož vw je imel letne plače 20 milijonov eurov, včeraj je bila lestvica podjetij z najvišjim povprečnim plačami v Sloveniji
22.mesto Scania Slovenija je povprečna plača v podjetju 3.213€bruto/mesec
34.mesto Porsche Slovenija povprečna plača v podjetju 2.841€ bruto/mesec
pa še kakšne lepe nagrade bi se našle, ker imam prijatelja ki je tam zaposlen in mi včasih pove.
Bodo malo začeti varčevati tako kot nas šefi izkoriščajo pa bodo popravili napako pa bomo kupci in oni zadovoljni. Če ne bi bilo nič narobe se ne bi opravičevali in nalagali neke sporne programe.

kasne bedarije pišete eni klele.
4 leta star dizel ki je redno servisiran nima kj kadit. in tut ne kadi.
kolega ma mazdo 6 letnik 2008 ma tko čist izpuh da je že zarjavel...
enako velja za 1.9 tdi passata 2008 letnik ki sem si ga lastil.
če pa vi srečavate prefukane gajbe z uvoza z 400000 km in odstranjenimi dpfji je pa drugo.
dejstvo je da dizel ki ima izpraven dpf ne kadi oz ne pušča trdih delcem,razen med regeneracijo..
Ni vse res kar napišem
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Če okt 08, 2015 6:34 am

Največji problem na slovenskih cestah so čipirani dizli z odstranjenim dpfjem ter stari čipirani dizli.. Ti pokadijo že ko speljujejo in to bi blo treba obvezno ven iz prometa, dokler lastniki zadev ne sanirajo.
 
pekidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To apr 16, 2013 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pekidi Če okt 08, 2015 9:44 am

če je motor v dobrem stanju, in tunning narejen tako kot mora (kvalitetno)...potem se emisije lahko tudi zmanjšajo. Ni vedno temu tako, da če se naredi tunning potem takem tudi več umazanije. Tukaj je več faktorjev in ne samo "dpf" in EGR, tuning, itd...

Zakaj tega ne stori že proizvajalec?
Zato, ker mora proizvesti varen in vzdržljiv motor, ki brezhibno deluje dejansko vsepovsod - v skrajnih podnebnih razmerah in na različnih nadmorskih višinah. Prav tako pa mora prenesti različne namene uporabe, na primer taksi službo ali pa "dirkanje" po avtocesti.
Ko tovrana analizira obremenitve v omenjenih razmerah, se odloči za najvarnejšo opcijo in jo zaradi gotovosti "zapre" še za nekaj odstotkov. Upoštevati pa mora tudi tržne zahteve, kot so na primer zavarovalni razredi.

tak da prosim, ne vse metat v isti koš...zato pa so cene tuninga v tem primeru tudi "zelo" različne...od 250-700€...kar pa ne pomeni, več € bolje bo...ni res...vse je odvisno kdo dela in predvsem koliko se v sam tuning poglobi :-)

ker pa žal živimo v državi, kater moto je, čim manj dela in čim več €...zato pa potem takem imamo vso to sxxxxxe.
In pa vedt morate tudi, da dober tuning "guy" ne bo kar vse po prek chipiru...po pregledu vozila, le tega tudi odkloni...vsak "za šankom" pa le to ne bo preveril ampak bo kar naredil/chipiral, saj konec koncu gre / "mu" gre za €

In pa, dobri tunerje imajo vedno delo (se ne rabi oglaševat)..saj je sam po sebi že zelo dobro poznan :-)
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Če okt 08, 2015 10:02 am

Prosim ne mi razlagati, da tuner bolj optimizira motor kot cel inzenirski oddelek, ki ima desetletja izkusenj s tem. V tovarni morajo narediti motor, ki ima cim nizjo porabo, cim vecjo moc ter izpuste v mejah dovoljenih. Zakaj potem ne odpustijo celega oddelka, pa lepo samo tunerja poklicejo, da jim zoptimizira motor?

Ko pa das avto cipirati, pa ponavadi izpusti narastejo, ampak tega itak noben ne meri.. pomembna je poraba in moc
 
pekidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To apr 16, 2013 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pekidi Če okt 08, 2015 10:08 am

Influenz je napisal/-a:Prosim ne mi razlagati, da tuner bolj optimizira motor kot cel inzenirski oddelek, ki ima desetletja izkusenj s tem. V tovarni morajo narediti motor, ki ima cim nizjo porabo, cim vecjo moc ter izpuste v mejah dovoljenih. Zakaj potem ne odpustijo celega oddelka, pa lepo samo tunerja poklicejo, da jim zoptimizira motor?

Ko pa das avto cipirati, pa ponavadi izpusti narastejo, ampak tega itak noben ne meri.. pomembna je poraba in moc



sej si si nekako že sam odgovoril

cel inzenirski oddelek, ki ima desetletja izkusenj s tem. V tovarni morajo narediti motor, ki ima cim nizjo porabo, cim vecjo moc ter izpuste v mejah dovoljenih.
a misliš da ti "inžinirji" v prostem času niso tunerji.....ti s prve roke povem, da v večini so :-)

Če dobro prebrskaš npr. po gooooooglu boš našel, kar veliko ljudi kateri delajo v različnih tovarnah, in ponujajo že v naprej nareje (remap) mape.
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus Če okt 08, 2015 1:38 pm

abbe je napisal/-a:
genus je napisal/-a:Tisto vem ja, samo če ti malo kadi, težko vidiš podnevi, ponoči pa ja. Nov dizel ne bo kadil, par let star pa bo vsak pokadil vsaj nekaj. Pasat, golf tudi kakšna laguna, mondeo stari 3,4 lete kadijo kot lokomotive. Golfa 6 1.6 tdi službenega vozim in to ko se da gas lepo zakadi, ker mi je sodelavec povedal ko se s kombijem za mano vozi.

Sicer bodo pa že našli rešitev, denarja jim tako ne manjka. Volkswagen skupina je imela v 2014 profita 12 milijard dolarjev(200 milijard dolarjev skupnega prometa), prvi mož vw je imel letne plače 20 milijonov eurov, včeraj je bila lestvica podjetij z najvišjim povprečnim plačami v Sloveniji
22.mesto Scania Slovenija je povprečna plača v podjetju 3.213€bruto/mesec
34.mesto Porsche Slovenija povprečna plača v podjetju 2.841€ bruto/mesec
pa še kakšne lepe nagrade bi se našle, ker imam prijatelja ki je tam zaposlen in mi včasih pove.
Bodo malo začeti varčevati tako kot nas šefi izkoriščajo pa bodo popravili napako pa bomo kupci in oni zadovoljni. Če ne bi bilo nič narobe se ne bi opravičevali in nalagali neke sporne programe.

kasne bedarije pišete eni klele.
4 leta star dizel ki je redno servisiran nima kj kadit. in tut ne kadi.
kolega ma mazdo 6 letnik 2008 ma tko čist izpuh da je že zarjavel...
enako velja za 1.9 tdi passata 2008 letnik ki sem si ga lastil.
če pa vi srečavate prefukane gajbe z uvoza z 400000 km in odstranjenimi dpfji je pa drugo.
dejstvo je da dizel ki ima izpraven dpf ne kadi oz ne pušča trdih delcem,razen med regeneracijo..


Ne vem če imajo Golfi 6 dpf filter, vem to da naš golf 6 je letnik okoli 09 1.6 tdi in je redno servisiran na uradnem servisu, nima nobene predelave in je tak kot prvi dan, ko smo ga kupili. In resnično kadi. Ne kadi tako kot na videu zgoraj, ni pa nedolžen. Ko se da gas, kar lep črn dimček izpusti. Smo letos mislili zamenjati vozni park, pa smo danes nekaj na spletu prebrali da bodo celo pri 1.6 tdi vozilih z okuženim programom menjali celoten motor. Če se bo to res zgodilo bomo imeli nekatera vozila še 6 dodatnih let, ker rezervni deli so pri vw primerjavi z Japonci zastonj.

Če bodo menjevali celotne motorje bo drago, se jim bo prodaja novih ustavila, potem bodo plačali visoko kazen zda in eu, ameriški odvetniki se kar tepejo da bodo lahko zastopali oškodovance. Nič kaj dobro se mi jim ne piše, res škoda za tako dobro podjetje da bo stagniralo. Šefi vw so ga posračkali, včasih bolj kot si pameten bolj si neumen.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a esem Če okt 08, 2015 1:42 pm

To nima nobene zveze s pametjo, kvečjemu s pohlepom korporacij in pritiski delničarjev.
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus Če okt 08, 2015 1:54 pm

prevoženih je 250.000 km. esem se strinjam, nagrade ki so si jih izplačevali(poleg lepih ostalih bonitet), tudi zaposlenim v Slo so bile zelo lepe.Malo zmedeno se mi zdi ko enkrat govorijo v medijih, da njihova vozila prinašajo izgubo ali slab dobiček, po drugi strani pa dajejo lepe nagrade delavcem na vseh nivojih od tovarn do prodaje, konstruktorji vozil pa vedno rečejo da točno do potankosti preračunajo koliko je strošek komponent za posamezno vozilo oziroma celoten strošek preden gre avto v serijsko proizvodnjo. Torej je očitno da ne govorijo resnice in skrivajo "dobiček" tako da vlagajo v lepe plače(nagrade), nadaljnji razvoj(pri nekaterih modelih je to bolj slabo, če so morali 8 let vgrajevati iste sporne programe), širjenje podjetja... Številke nikoli ne lažejo. :) Jaz ne bi hotel v podjetju z 100 zaposlenimi vgrajevati sporne programe, da bi pretental zakon, ne pa v milijonskem podjetju.
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Peuggeott Če okt 08, 2015 2:06 pm

posle jebanja nema kajanja.Je možno, ko je bila afera z nenadno izgubo moči folks wagnov (golfov 6...) v Avstraliji in druggod ,da je bil kakšen hrošč v tem programu in je računalnik motorja zmedeno preklapljal med obema verzijama, na koncu se je pa izklopil in avto je obstal.Poročali so da ko se je avto resetiral, da je deloval dalje normalno. Ko so program dodelali, tega ni bilo več...Lahko se zgodi da jih še Avstralci spravijo na kolena.
 
Passat2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr okt 07, 2015 6:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Passat2005 Če okt 08, 2015 2:39 pm

nebivedu je napisal/-a:Goljufali so na veliko. Za avto, ki naj bi bil po normi euro 6, se plača manj dajatev državi, ker je bolj čist. Torej so ogoljufali tudi vse države in vse davkoplačevalce.
2.0 TDI pa po podatkih, ki so jih razkrili američani komaj pokriva Euro 3 standard. Dajatve bi morale biti zato veliko višje. V nemčiji zato nebi smel v večino centrov mest,...
Upam da bodo za tako goljufijo plačali vsaj 10, če ne več miljard evrov kazni samo ameriki, potem naj jih pa še EU toži za isto vsoto.

Če pa podatke malo podrobneje pregledate, je pa skoraj katerikoli bencinar z EURO2 bolj čist od EURO6 2.0 TDI motorja iz VAG grupe.


Saj prav da so goljufijo našli, vendar ima spet tukaj kur*eva amerika prste zraven, ki hoče evropo gospodarsko uničit, ker vidijo da gospodarsko bolj napredujemo in jim gre zo v nos.. Pa evropa še sploh ni sporna glede emisij, kje so Amerika in Kitajska ki jih boli k, sploh američane ko imajo bencin zastonj in se vozijo z V8 mašinami itd..
 
Passat2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr okt 07, 2015 6:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Passat2005 Če okt 08, 2015 2:52 pm

Smešno pa je to da sedaj ko so američani to ven spravli in dokazali, je takoj oh in sploh, kaj pa so potem na tehničnih pregledih po celi evropi delali da nihče ni tega odkril in jih nato razkrinkal?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a uros11 Če okt 08, 2015 3:05 pm

Na tehničnih tega nihče ne meri.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Če okt 08, 2015 3:20 pm

Influenz je napisal/-a:Prosim ne mi razlagati, da tuner bolj optimizira motor kot cel inzenirski oddelek, ki ima desetletja izkusenj s tem. V tovarni morajo narediti motor, ki ima cim nizjo porabo, cim vecjo moc ter izpuste v mejah dovoljenih. Zakaj potem ne odpustijo celega oddelka, pa lepo samo tunerja poklicejo, da jim zoptimizira motor?

Ko pa das avto cipirati, pa ponavadi izpusti narastejo, ampak tega itak noben ne meri.. pomembna je poraba in moc


Inžinirji v avtomobilski proizvodnji tudi gledajo na rezerve motorja in komponent. Pri njih je recimo 30% rezerve, ko ga pa tuner dobi v roke je pa 5% in posledično vse bolj trpi.
Če bi elektronsko predelal inžinir, ki razvija elektroniko za avtomobile se vsi tunerji lahko samo skrijejo
Lp
 
Uporabniški avatar
Fenix_
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če apr 21, 2005 10:05 am
Kraj: Obala

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Fenix_ Če okt 08, 2015 4:33 pm

Zdej vsaj se bojo VW vozila prodajaja po normalni ceni
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov