maniaxxx je napisal/-a:bo euro 7 ratu![]()

maniaxxx je napisal/-a:bo euro 7 ratu![]()
genus je napisal/-a:Pskoda tebi se isto kadi kot tistemu golfu na prvem videu, sam ti tega ne moreš videt ker ga voziš.Bencinski motor se pa trikrat hitreje ogreje kot dizel in bencin smrdi majhen čas(ko je mrzel), dizel pa skoz smrdi(hladen in topel) pa še kadi se za njim kot za lokomotivo.
Kak tdi pasat, golf 09' 10' ko spelje pred semaforjem zakadi črno kot lokomotiva. Obvezno dam notranje kroženje zraka, da se ne zadušim. Bencin kak zelo star tudi lahko kadi in smrdi če kuri olje, samo tako kot dizel ne more nikoli.
genus je napisal/-a:Tisto vem ja, samo če ti malo kadi, težko vidiš podnevi, ponoči pa ja. Nov dizel ne bo kadil, par let star pa bo vsak pokadil vsaj nekaj. Pasat, golf tudi kakšna laguna, mondeo stari 3,4 lete kadijo kot lokomotive. Golfa 6 1.6 tdi službenega vozim in to ko se da gas lepo zakadi, ker mi je sodelavec povedal ko se s kombijem za mano vozi.
Sicer bodo pa že našli rešitev, denarja jim tako ne manjka. Volkswagen skupina je imela v 2014 profita 12 milijard dolarjev(200 milijard dolarjev skupnega prometa), prvi mož vw je imel letne plače 20 milijonov eurov, včeraj je bila lestvica podjetij z najvišjim povprečnim plačami v Sloveniji
22.mesto Scania Slovenija je povprečna plača v podjetju 3.213€bruto/mesec
34.mesto Porsche Slovenija povprečna plača v podjetju 2.841€ bruto/mesec
pa še kakšne lepe nagrade bi se našle, ker imam prijatelja ki je tam zaposlen in mi včasih pove.
Bodo malo začeti varčevati tako kot nas šefi izkoriščajo pa bodo popravili napako pa bomo kupci in oni zadovoljni. Če ne bi bilo nič narobe se ne bi opravičevali in nalagali neke sporne programe.
Influenz je napisal/-a:Prosim ne mi razlagati, da tuner bolj optimizira motor kot cel inzenirski oddelek, ki ima desetletja izkusenj s tem. V tovarni morajo narediti motor, ki ima cim nizjo porabo, cim vecjo moc ter izpuste v mejah dovoljenih. Zakaj potem ne odpustijo celega oddelka, pa lepo samo tunerja poklicejo, da jim zoptimizira motor?
Ko pa das avto cipirati, pa ponavadi izpusti narastejo, ampak tega itak noben ne meri.. pomembna je poraba in moc
abbe je napisal/-a:genus je napisal/-a:Tisto vem ja, samo če ti malo kadi, težko vidiš podnevi, ponoči pa ja. Nov dizel ne bo kadil, par let star pa bo vsak pokadil vsaj nekaj. Pasat, golf tudi kakšna laguna, mondeo stari 3,4 lete kadijo kot lokomotive. Golfa 6 1.6 tdi službenega vozim in to ko se da gas lepo zakadi, ker mi je sodelavec povedal ko se s kombijem za mano vozi.
Sicer bodo pa že našli rešitev, denarja jim tako ne manjka. Volkswagen skupina je imela v 2014 profita 12 milijard dolarjev(200 milijard dolarjev skupnega prometa), prvi mož vw je imel letne plače 20 milijonov eurov, včeraj je bila lestvica podjetij z najvišjim povprečnim plačami v Sloveniji
22.mesto Scania Slovenija je povprečna plača v podjetju 3.213€bruto/mesec
34.mesto Porsche Slovenija povprečna plača v podjetju 2.841€ bruto/mesec
pa še kakšne lepe nagrade bi se našle, ker imam prijatelja ki je tam zaposlen in mi včasih pove.
Bodo malo začeti varčevati tako kot nas šefi izkoriščajo pa bodo popravili napako pa bomo kupci in oni zadovoljni. Če ne bi bilo nič narobe se ne bi opravičevali in nalagali neke sporne programe.
kasne bedarije pišete eni klele.
4 leta star dizel ki je redno servisiran nima kj kadit. in tut ne kadi.
kolega ma mazdo 6 letnik 2008 ma tko čist izpuh da je že zarjavel...
enako velja za 1.9 tdi passata 2008 letnik ki sem si ga lastil.
če pa vi srečavate prefukane gajbe z uvoza z 400000 km in odstranjenimi dpfji je pa drugo.
dejstvo je da dizel ki ima izpraven dpf ne kadi oz ne pušča trdih delcem,razen med regeneracijo..
nebivedu je napisal/-a:Goljufali so na veliko. Za avto, ki naj bi bil po normi euro 6, se plača manj dajatev državi, ker je bolj čist. Torej so ogoljufali tudi vse države in vse davkoplačevalce.
2.0 TDI pa po podatkih, ki so jih razkrili američani komaj pokriva Euro 3 standard. Dajatve bi morale biti zato veliko višje. V nemčiji zato nebi smel v večino centrov mest,...
Upam da bodo za tako goljufijo plačali vsaj 10, če ne več miljard evrov kazni samo ameriki, potem naj jih pa še EU toži za isto vsoto.
Če pa podatke malo podrobneje pregledate, je pa skoraj katerikoli bencinar z EURO2 bolj čist od EURO6 2.0 TDI motorja iz VAG grupe.
Influenz je napisal/-a:Prosim ne mi razlagati, da tuner bolj optimizira motor kot cel inzenirski oddelek, ki ima desetletja izkusenj s tem. V tovarni morajo narediti motor, ki ima cim nizjo porabo, cim vecjo moc ter izpuste v mejah dovoljenih. Zakaj potem ne odpustijo celega oddelka, pa lepo samo tunerja poklicejo, da jim zoptimizira motor?
Ko pa das avto cipirati, pa ponavadi izpusti narastejo, ampak tega itak noben ne meri.. pomembna je poraba in moc
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov