Napisal/-a lublancan Ne sep 26, 2004 6:49 pm
ko nardijo prvi avto določenega modela ga morjo homologirat, kar pomen da mora bit vozilo tehnično izpravno, izpolnjevat ekološke zakone (izpuh, recikliranje) in samo varnost vozila
pri varnosti niso mišljeni crash testi, ampak sama zasnova vozila, ostri robovi, volanski drog, volan, pedala... prav tako zunanjost (zato so avtomobili zaobljeni) vsako vozilo ki to izpolnjujeje je homologirano
večja platišča in s tem gume vplivajo na lego in obnašanje vozila, prav tako na zavorno pot, vse to ni enako originalnemu vozilu in je stvar potrebno zamenjat
razni alu wingi so nevarni na pešce in kolesarje v primeru trka
luči (kakršne koli, ki niso standardne) so prepovedane, ker vplivajo na prepoznavnost vozila (a je auto ali neki druzga), samo vidljivost, motenje ostalih vozil
pedala, volani, morajo biti holomoligirani zaradi varnosti, saj lahko v primeru nesreče povzročijo poškodbe
poškodbe števcev, ker je števc prepovedano odpirati ali kako drugače prilagajati
spojlerji, podaljški, pragovi se lahko odlepijo, odtragjo in poškodujejo ljudi
fedri in amortizerji vplivajo na lego na cestiču
zato je treba vsako stvar HOMOLOGIRATI, s tem ni nič narobe
narobe je, da v Sloveniji ni nobene inštitucije ki bi se ukvarjala s preverjanjem ustreznosti določenih dodatkov in bi tako lahko homologirali tudi doma narejene izdelke, ki bi ustrezali standardom
v sloveniji imamo samo LPP in RTI ki preverjata samo papirje in številke
v zakonu piše da mora biti VSAKA stvar (ki ni originalna) homologirana, s tem daje policiji pooblastilo da ti odvzame tablice zaradi modrih ventilčkou
podpis