Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Sr mar 15, 2006 8:33 am

jakaracman je napisal/-a:V švici še nisem videl snežne deske, sam lepo gladek trd zvožen snega na cesti, akr ni nič narobe. Pr nas pa to posipajo, pa zledeni, pa lukne ratajo ... Kar je pa k ...

to pomeni, da pri nas zimska služba preveč posipa in čisti ceste? naj jih pusti zasnežene in komplet zavožen sneg na njih? če je tko pol je pa v redu, če se kdo z vzdignjenim plugom in brez posipanja mimo pelje. :D
meni, k se ne vozim daleč in se rad po snegu preganjam, bi blo kar dobr :-P
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 15, 2006 9:01 am

jakaracman je napisal/-a:
cypena je napisal/-a:deske ne nastanejo zaradi soli ampak zako, ker se sneg zavozi.

Zakaj potem v skandinaviji ni desk? Je samo ali zvožen sneg na cesti (kar ni problem) ali pa spucana cesta ...


Skandinavci imajo 6 mesecev konstantne temperature(pod -5 stopinj), dobvoljene imajo ježevke in lepo po zasneženi cesti gonijo 150km/h, pa še vedno imajo manj nesreč kot pri nas na suhih cestah. Ne moreš primerjat ene skandinavske dežele z zahojeno slovenijo, kjer vsak misli, da je "bog i batina", ker je naredu izpit in mu uspeva vozit avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Sr mar 15, 2006 12:35 pm

cypena je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:V švici še nisem videl snežne deske, sam lepo gladek trd zvožen snega na cesti, akr ni nič narobe. Pr nas pa to posipajo, pa zledeni, pa lukne ratajo ... Kar je pa k ...

to pomeni, da pri nas zimska služba preveč posipa in čisti ceste? naj jih pusti zasnežene in komplet zavožen sneg na njih? če je tko pol je pa v redu, če se kdo z vzdignjenim plugom in brez posipanja mimo pelje. :D
meni, k se ne vozim daleč in se rad po snegu preganjam, bi blo kar dobr :-P

Pom nmoje je najbolje tako:
Glavne ceste je pač treba 100% splužit, za to ni popuščanja, enako velja za mestne ulice (vsaj tavečje).
Soli se samo kadar je poledica, ne sneg
Ostale ceste se pluži, a samo takart kadr je ful snega in se ne da vozit (če pade pol metra, se pač nikamor ne da pridet. Če je smo zvožen senga na cesti, pač ni nuje plužit (če pa že, pa tako, kot je treba, ne pa nekaj na pol).
Slika
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Sr mar 15, 2006 1:14 pm

Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr mar 15, 2006 4:44 pm

Marko_mx-3 je napisal/-a:Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:


se strinjam

pa na izpitni vožnji bi moral v 10 minutah ketne nataknt... a si predstavljaš kako bi to smešno zgledalo, ko bi to počenjal na +35 stopinj :lol:

aja, pa menjava gume bi lahko bila tudi del praktičnega preverjanja znanja
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr mar 15, 2006 5:02 pm

BBoss je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:


se strinjam

pa na izpitni vožnji bi moral v 10 minutah ketne nataknt... a si predstavljaš kako bi to smešno zgledalo, ko bi to počenjal na +35 stopinj :lol:

aja, pa menjava gume bi lahko bila tudi del praktičnega preverjanja znanja

Mislim da sm se pred kakšnim tednom z enim starejšim možakarjem mal menil glede izpita pa tega a ne. Pa je reku da k je on delu izpit, je blo treba gumo zamenjat z rezervo pa se pelat cca. 100m in ponovno zamenjat s pravo gumo. Če si to nardil v določenem času je blo ql. Druga stvar je bla ta, npr. pozimi, še predn si se vsedu v avto si mogu s celga avta spucat sneg, stekla očistit, šele nato si lahka zagrabu za kljuko in pognal motor, za tem si mogu žarnice pregledat pa vse kar se tega tiče. Če je kdo npr takoj za kljuko zagrabu se je lahka od izpitne vožnje kar poslovil. To bi js uvedu nazaj, k se mi zdi da je vsako leto slabš. :roll:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če mar 16, 2006 9:31 am

BBoss je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:


se strinjam

pa na izpitni vožnji bi moral v 10 minutah ketne nataknt... a si predstavljaš kako bi to smešno zgledalo, ko bi to počenjal na +35 stopinj :lol:

aja, pa menjava gume bi lahko bila tudi del praktičnega preverjanja znanja

ja sam to v 10. minutah je nberelavantno- men se recimo nikamor ne mudi- pa kdaj ponucam 8 min da jih 15 min da jih dam gor, prepelm naš klanc pa da jih pospravm, kdaj k kej j**e pa 25 min
j*** ga najlepš je ketne dajat gor v garaži- na ravnem in na suhem
lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 16, 2006 10:19 am

Walker_P je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:


se strinjam

pa na izpitni vožnji bi moral v 10 minutah ketne nataknt... a si predstavljaš kako bi to smešno zgledalo, ko bi to počenjal na +35 stopinj :lol:

aja, pa menjava gume bi lahko bila tudi del praktičnega preverjanja znanja

Mislim da sm se pred kakšnim tednom z enim starejšim možakarjem mal menil glede izpita pa tega a ne. Pa je reku da k je on delu izpit, je blo treba gumo zamenjat z rezervo pa se pelat cca. 100m in ponovno zamenjat s pravo gumo. Če si to nardil v določenem času je blo ql. Druga stvar je bla ta, npr. pozimi, še predn si se vsedu v avto si mogu s celga avta spucat sneg, stekla očistit, šele nato si lahka zagrabu za kljuko in pognal motor, za tem si mogu žarnice pregledat pa vse kar se tega tiče. Če je kdo npr takoj za kljuko zagrabu se je lahka od izpitne vožnje kar poslovil. To bi js uvedu nazaj, k se mi zdi da je vsako leto slabš. :roll:


Tut moja mat je dobila vprašanje v avtošoli kaj je to frgazer in naj to pokaže v motorju, pa še dodatno, kje se pregleda olje in kje voda dolije pa taka vprašanja, poleg tega je morala na avtu še zamenjat žarnico, ker ni delala. Tko da tega ni več je prav žalostno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če mar 16, 2006 10:31 am

nebivedu je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:


se strinjam

pa na izpitni vožnji bi moral v 10 minutah ketne nataknt... a si predstavljaš kako bi to smešno zgledalo, ko bi to počenjal na +35 stopinj :lol:

aja, pa menjava gume bi lahko bila tudi del praktičnega preverjanja znanja

Mislim da sm se pred kakšnim tednom z enim starejšim možakarjem mal menil glede izpita pa tega a ne. Pa je reku da k je on delu izpit, je blo treba gumo zamenjat z rezervo pa se pelat cca. 100m in ponovno zamenjat s pravo gumo. Če si to nardil v določenem času je blo ql. Druga stvar je bla ta, npr. pozimi, še predn si se vsedu v avto si mogu s celga avta spucat sneg, stekla očistit, šele nato si lahka zagrabu za kljuko in pognal motor, za tem si mogu žarnice pregledat pa vse kar se tega tiče. Če je kdo npr takoj za kljuko zagrabu se je lahka od izpitne vožnje kar poslovil. To bi js uvedu nazaj, k se mi zdi da je vsako leto slabš. :roll:


Tut moja mat je dobila vprašanje v avtošoli kaj je to frgazer in naj to pokaže v motorju, pa še dodatno, kje se pregleda olje in kje voda dolije pa taka vprašanja, poleg tega je morala na avtu še zamenjat žarnico, ker ni delala. Tko da tega ni več je prav žalostno.


Zdaj bi bilo malo težje to prakticirat. AŠ imajo po večini novejše avtomobile kjer ne moreš pogledat dobesedno nič. Tako ti tako prakticiranje ne pomaga tud v praksi ne, ker moraš za vsaki kakec avto peljat na servis ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Če mar 16, 2006 11:40 am

Sej mogoče ne bi rabu prakticirat nič, dovolj bi blo samo to da bi recimo vedel kako sklopka deluje, kako se premikajo valji v mašini, kako se reče stopnjam. Včasih so meli motoroznastvo na AŠ.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če mar 16, 2006 12:21 pm

killah bee je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Pa v avtošoli bi morali učiti kako se uporabljajo ketne :lol:


se strinjam

pa na izpitni vožnji bi moral v 10 minutah ketne nataknt... a si predstavljaš kako bi to smešno zgledalo, ko bi to počenjal na +35 stopinj :lol:

aja, pa menjava gume bi lahko bila tudi del praktičnega preverjanja znanja

Mislim da sm se pred kakšnim tednom z enim starejšim možakarjem mal menil glede izpita pa tega a ne. Pa je reku da k je on delu izpit, je blo treba gumo zamenjat z rezervo pa se pelat cca. 100m in ponovno zamenjat s pravo gumo. Če si to nardil v določenem času je blo ql. Druga stvar je bla ta, npr. pozimi, še predn si se vsedu v avto si mogu s celga avta spucat sneg, stekla očistit, šele nato si lahka zagrabu za kljuko in pognal motor, za tem si mogu žarnice pregledat pa vse kar se tega tiče. Če je kdo npr takoj za kljuko zagrabu se je lahka od izpitne vožnje kar poslovil. To bi js uvedu nazaj, k se mi zdi da je vsako leto slabš. :roll:


Tut moja mat je dobila vprašanje v avtošoli kaj je to frgazer in naj to pokaže v motorju, pa še dodatno, kje se pregleda olje in kje voda dolije pa taka vprašanja, poleg tega je morala na avtu še zamenjat žarnico, ker ni delala. Tko da tega ni več je prav žalostno.


Zdaj bi bilo malo težje to prakticirat. AŠ imajo po večini novejše avtomobile kjer ne moreš pogledat dobesedno nič. Tako ti tako prakticiranje ne pomaga tud v praksi ne, ker moraš za vsaki kakec avto peljat na servis ;)


To je sicer popolnoma res, da je ce kup avtomobilov, kjer moraš že za žarnico zamenjat it na servis ampak sem pa 100% za, da bi moral na izpitni vožnji zamenjat gumo. Ogromno ljudi tega ne zna in zato obtiči nekje na cesti ter dela gužvo.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če mar 16, 2006 1:27 pm

Tomaz40 je napisal/-a:En kup citatov... :lol:

To je sicer popolnoma res, da je ce kup avtomobilov, kjer moraš že za žarnico zamenjat it na servis ampak sem pa 100% za, da bi moral na izpitni vožnji zamenjat gumo. Ogromno ljudi tega ne zna in zato obtiči nekje na cesti ter dela gužvo.


Jeba je, ker skoraj nobena ženska in tudi malokateri moški, s priloženim orodjem, ne bi nikoli odvil vijakov. Al zlomiš ključ al pa gevinte pobereš, ker veliko vulkanizerjev tako zategne vijake :jao:...da ne rečem preveč... Od 4ih primerov ko sem menjal gumo sem jo 2x odvil z velikimi mukami in križnim ključem, 2x pa bi se prej usral kot pa odvil vijak...pa nisem ravno "babje" sorte :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če mar 16, 2006 1:35 pm

Slide je napisal/-a:
Tomaz40 je napisal/-a:En kup citatov... :lol:

To je sicer popolnoma res, da je ce kup avtomobilov, kjer moraš že za žarnico zamenjat it na servis ampak sem pa 100% za, da bi moral na izpitni vožnji zamenjat gumo. Ogromno ljudi tega ne zna in zato obtiči nekje na cesti ter dela gužvo.


Jeba je, ker skoraj nobena ženska in tudi malokateri moški, s priloženim orodjem, ne bi nikoli odvil vijakov. Al zlomiš ključ al pa gevinte pobereš, ker veliko vulkanizerjev tako zategne vijake :jao:...da ne rečem preveč... Od 4ih primerov ko sem menjal gumo sem jo 2x odvil z velikimi mukami in križnim ključem, 2x pa bi se prej usral kot pa odvil vijak...pa nisem ravno "babje" sorte :lol:


lih zarad tega smo dal mami pou meterski ključ v prtljažnik, ki se raztegne na ene 80 cm in je problem rešen
podpis
 
Uporabniški avatar
jakamrak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe jan 14, 2005 1:24 pm
Kraj: jesenice

ko te ni doma!

Napisal/-a jakamrak Če mar 16, 2006 1:47 pm

evo primer ko te dva dni ni doma in ti plug glatko zapluž avto...pa se ti j*** kukr veš in znaš!
Priponke
sneg.JPG
 
Uporabniški avatar
jakamrak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe jan 14, 2005 1:24 pm
Kraj: jesenice

sneg

Napisal/-a jakamrak Če mar 16, 2006 1:49 pm

k me decembra ni blo doma k sm biu u franciji je padl meter in pou enega mi je use naplužu pred avto sm mogu dva tamala sprinterja,kasonarčka, pohna snega odpelat izpred nega da sm ga lahko sploh odkidov!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov