Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe jan 19, 2007 12:17 am

... pa še trobijo brez razloga, take je treba kaznovat :D :D :D ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Pe jan 19, 2007 12:30 am

Razlog je že - opozarjajo ženina, pa jih ne posluša... :P :lol:
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe jan 19, 2007 5:48 am

kolesar je napisal/-a:se bo pa z drugačnim uporabniškim imenom prijavu...

Se bo pač prijavil. Bistvo je v tem, da se nezaželene/neprimerne/bolane izjave sankcionira in s tem vsaj malo vpliva na prometno (in forumsko) kulturo. Ko bo na novo prijavljen spet spustil kakšno čudno, pa spet ban. Bo že odnehal, pa še kdo z njim... Ostalim bo pa bolj jasno, kaj je OK in kaj ni. Tudi to, da ostalim uporabnikom en d**** nekaj tupi brez trohice morale, ni nikomur potrebno niti ne dviga nivoja komunikacije, kaj šele argumentirane debate. Če se rakavega tkiva nočemo zavedat, ne bo nič manj rakavo - ignoranca je dober izgovor za lastna zanikanja (ne)zaželjene realnosti in opravičilo za lastno lenobo in nesamokritičnost.
 
softy85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:24 am

Napisal/-a softy85 Ne jan 21, 2007 3:08 am

nekateri ste predlagali naj kolesarji trenirajo na dirkališčih (kaj točno ste s tem misli) oz na zaprtih cestah in z spremstvom in tako naprej... me prav zanima kako bi to ljudje sprejeli če bi vsak dan za kakiih 4 do 8 ali več ur zaprli nekatere ceste da bi lahko naši profiji lahko opravli trening...

9let sem treniral kolesarstvo, vse od dečkov pa do članov sem dal skozi, pol evrope sem prevozo ko smo hodli po raznih dirkah, pa vam povem da ma v marsikateri evropski državi (belgija nizozemska nemčija francija danska...) kolesar ne samo enakopraven status, ampak celo prednos ne glede na to al prečka cesto po kolesarski stezi al se pripelje iz stranske ceste na glavno al pa se peljeje skupina kolesarjev po glavni cesti 2 po 2 sploh pa če so to tekmovalci ki zaskopajo in promovirajo državo po vsej evropi... vedno voznik motornega vozila pazi na kolesarja ker je šibkejši in ob trku ne pride samo do zvite pločevine...

vsekakor je ta pubec kriv za nesrečo in bo moral odgovarjajti za povzročeno škodo ki jo je povzročil...
pa še to , vsi ki dvomite v varnost treningov v skupini, pojdite kdaj spremljat kak trening in boste ugotovili da ste glede tega same bedarije trosli po te forumu (ob nekaterih sem se prav prijetno nasmejal...)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jan 21, 2007 8:58 am

kolesar ne samo enakopraven status, ampak celo prednos ne glede na to al prečka cesto po kolesarski stezi al se pripelje iz stranske ceste na glavno al pa se peljeje skupina kolesarjev po glavni cesti 2 po 2


Mal se zamisli nad tem.
Če prideš iz neprednostne ceste nimaš prednosti - pa naj bo to kjerkoli v evropi ali drugje po svetu. Razen če si bil ti bogu izza hrbta, kjer enkrat na 15 let vidijo bicikel, pa so se ti ustavili in te gledal ko čudo.
Poleg tega smo tukaj tut že dostikrat pokazali in dokazal z zakoni, da je vožnja 2 in 2 v sloveniji z zakonom prepovedana. Torej se žali državi za njene zakone.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Ne jan 21, 2007 9:49 am

HeP][MeN je napisal/-a:btw: A ko je ohcet, se pa kolona 30 avtomobilov pelje po glavni cesti 50km/h z odbijačem na odbijaču v zavetrju, da ne naredijo še daljše kolone? Malo morgen :lol:

Ne, ne, pol se tko kt pr kolesarjih šteje, da je večja skupina, pa pol ni treba več upoštevat CPPja in se sme vozit v formaciji 2-2... :P
 
softy85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:24 am

Napisal/-a softy85 Ne jan 21, 2007 11:16 am

nebivedu je napisal/-a:
kolesar ne samo enakopraven status, ampak celo prednos ne glede na to al prečka cesto po kolesarski stezi al se pripelje iz stranske ceste na glavno al pa se peljeje skupina kolesarjev po glavni cesti 2 po 2


Mal se zamisli nad tem.
Če prideš iz neprednostne ceste nimaš prednosti - pa naj bo to kjerkoli v evropi ali drugje po svetu. Razen če si bil ti bogu izza hrbta, kjer enkrat na 15 let vidijo bicikel, pa so se ti ustavili in te gledal ko čudo.
Poleg tega smo tukaj tut že dostikrat pokazali in dokazal z zakoni, da je vožnja 2 in 2 v sloveniji z zakonom prepovedana. Torej se žali državi za njene zakone.



če si podrobno prebral vse kar sem napisal si opazil da sem omenil države (prirejajo tudi več tekem za svetovni pokal in je pri njih kolesarstvo malo bol popularen šport kot pri nas in vrjemi da ni tako zakotnih krajev da nebi poznali kolesarskega športa in videli kolo samo na vsakih 15 let, vsaj tam kjer sem jaz dirkal jih ni, morda pa so kje v sloveniji in na balkanu...) v katerih so kolesarji spoštovani in vozniki pazijo na njih...

žal pa to pri nas ni tako in vprašanje če bo kdaj tako...

Murči in Šegi čimprej okrevajta pa nazaj na kolo...
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Ne jan 21, 2007 11:51 am

Pokaži mi katerikoli CPP tvojih kolesarskih držav v katerem piše, da ima kolesar, ki s stranske ceste zavija na glavno, prednost. Do takrat se pa prosim vzdrži pisati bedarije, ker to ni res. Razen, če si mislil kolesarja policaja (ali pa gasilca, rešilca...) z lučko na glavi, ki je na nujni vožnji. :P :lol:
[i]Weeeeeeee![/i]
 
softy85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:24 am

Napisal/-a softy85 Ne jan 21, 2007 5:55 pm

tam je odnos voznikov do kolesarjev drugačen, to je bistvo ki sem ga hotel izpostaviti vsem ki trdijo da bi morali vsi pazit nase in na svojo rit ne pa računat tudi na to da bo mogoče še kdo pazil na nas v prometu, ker to je pri nas žal samo želja in sanje...
ni bil policaj na biciklu, tudi ne gasilec ali kdo podobni, pač pa sem bil jaz in kolegi iz kluba ki smo se segrevali pred dirko...
kako je tam zakon in kako CPP pa ti nemorem povedat ker nisem seznanjen, pa tudi če pustimo stransko cesto, v našem primeru so bili kolesarji na glavni cesti in kakorkoli obrneš 100% krivda gre na voznika avtomobila (kar bo potrdil vsak ki pozna zakon in ki se je že kdaj peljal s kolesom po cesti) pa čeprav so kolesarji vozili 2-2 kar je pri nas zaenkrat še prepovedano (upam da ne več dolgo)...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jan 21, 2007 6:03 pm

softy85 je napisal/-a:tam je odnos voznikov do kolesarjev drugačen, to je bistvo ki sem ga hotel izpostaviti vsem ki trdijo da bi morali vsi pazit nase in na svojo rit ne pa računat tudi na to da bo mogoče še kdo pazil na nas v prometu, ker to je pri nas žal samo želja in sanje...
ni bil policaj na biciklu, tudi ne gasilec ali kdo podobni, pač pa sem bil jaz in kolegi iz kluba ki smo se segrevali pred dirko...
kako je tam zakon in kako CPP pa ti nemorem povedat ker nisem seznanjen, pa tudi če pustimo stransko cesto, v našem primeru so bili kolesarji na glavni cesti in kakorkoli obrneš 100% krivda gre na voznika avtomobila (kar bo potrdil vsak ki pozna zakon in ki se je že kdaj peljal s kolesom po cesti) pa čeprav so kolesarji vozili 2-2 kar je pri nas zaenkrat še prepovedano (upam da ne več dolgo)...


Oprosti, če so pravila in ta pravila veljajo, potem naj veljajo za vse. Če je vožnja po 2 in 2 prepovedana, potem se ni treb zgovarjat da je samo in izključno voznik kriv 100%, ker to praktično ni res.

Pa ne da zagovarjam voznika, ampak debilov, ki opravičujete vožnjo kolesarjev po 2 in 2 imam že "povhen kufr". Pač je to prepovedano in delno so krivi tudi kolesarji zaradi njihovega načina vožnje. Pa če se strinjaš ali pa ne, vsaj moralno so krivi vozniki koles ki niso držali varnostne razdalje in tako ni bilo časa za umaknit se.
Old subarus never die, they just get faster!
 
viess
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jan 16, 2007 9:56 am

Napisal/-a viess Po jan 22, 2007 10:19 am

Pa ne da zagovarjam voznika, ampak debilov, ki opravičujete vožnjo kolesarjev po 2 in 2 imam že "povhen kufr". Pač je to prepovedano in delno so krivi tudi kolesarji zaradi njihovega načina vožnje. Pa če se strinjaš ali pa ne, vsaj moralno so krivi vozniki koles ki niso držali varnostne razdalje in tako ni bilo časa za umaknit se.[/quote]

Pol ti bo pa kufr kmalu razneslu, ker prej kot v letu, bo zakon 2in2 tudi pri nas.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jan 22, 2007 10:33 am

zakon se na srečo spreminja in bo kmalu(vse rabi svoj čas) vožnja 2-2 tudi uzakonjena samo ne ve se še za kakšne skupine...

nekdo zgoraj je hotel samo opozorit da je kultura v tujini do kolesarjev veliko bolša kot pri nas.

lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 22, 2007 10:43 am

Naj bo uzakonjeno, samo do sedaj še ni. In ta nesreča je posledica večih dejavnikov, in ne samo po neumnosti voznika avtomobila.
1.) Voznikl v avtu je prehiteval navkljub temu, da je videl kolesarje - ni upošteval zakona in povzročil nesrečo
2.) Kolesarji so vozili 2 in 2 - niso upoštevali zakona
3.) Kolesarji so vozili s premajhno varnostno razdaljo - zadnji pari se niso mogli umaknit avtomobilu zaradi te premajhne varnostne razdalje
4.) Kolesarji niso imeli spremnega vozila, pa čeprav so bili skupina na treningu.
Čeprav so zadnje tri točke manjši prekrški, so vseeno veliko pripomogli k temu, da se je ta nesreča zgodila.

Za moje pojme naj bodo krivci vsi. Upam da moralno jih bo še dolgo časa tiščalo ponoči v glavah vse, ne samo voznika.

To da imajo v drugih državah večje spoštovanje do kolesarjev. Ja res je, samo tudi tisti kolesarji se v veliki večini ne obnašajo tako primitivno in balkansko, kot se obnašajo kolesarji pri nas. Tako da rezilo je dvorezno.

V vsakem primeru pa se ne zgledovat ne po tem vozniku in ne po teh kolesarjih - bodite boljši vsi skupaj, pa se ne bo treba več kregat o takih primitivnih in banalnih stvareh.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jan 22, 2007 11:33 am

sori da se ne zastopima...

verjetno še nisi nikoli kolesaril v skupini da bi zastopil kaj ti hočem povedat.

varnostne razdalje med kolesarji ne more biti.

sej te razumem da ne zastopiš samo pač to se ne more spremeniti( kolesar ki vozi v zavetru opravlja 40% manj dela, to je samo eden od razlogov.)

pa tudi v nobenem zakonu zaenkrat ne piše da je potrebno spremno vozilo. (tako da to ni prekršek)

pač vsak gleda s svoje strani...

lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 22, 2007 11:40 am

kolesar je napisal/-a:sori da se ne zastopima...

verjetno še nisi nikoli kolesaril v skupini da bi zastopil kaj ti hočem povedat.

varnostne razdalje med kolesarji ne more biti.

sej te razumem da ne zastopiš samo pač to se ne more spremeniti( kolesar ki vozi v zavetru opravlja 40% manj dela, to je samo eden od razlogov.)

pa tudi v nobenem zakonu zaenkrat ne piše da je potrebno spremno vozilo. (tako da to ni prekršek)

pač vsak gleda s svoje strani...

lp


Te čisto zastopim da ne upoštevate kolesarji varnosten razdalje. Tudi jasno mi je zakaj. Vendar v takem primeru lahko pa priznaš da bi s tem zadnjim parom omogočili umik in s tem nebi prišlo do poškodb Murna. Ker pa ne vozite z varnostno razdaljo, s tem tudi ogrožate sebe in ostale za vami. Pač, če že morate tako vozit, potem tudi sprejmite odgovornost za svoja dejanja.
Iz tega tudi sam izhajam, tako da nismo vsak na svojem bregu. Ne zagovarjam voznika avtomobila, ne odobravam pa tega da se vsa odgovornost nanj prenese. Vsak naj za svoja dejanja odgovarja sam, pa ne samo odgovarja - prizna naj si jih - to je u bistvu še težje od tega da ti nekdo naloži odgovornost.
Old subarus never die, they just get faster!
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Po jan 22, 2007 11:45 am

jaz si bom pa na mojmu avu montiral kljuko spredaj in bom predvozače zahaklav in bom prišparal 100% ne samo 40. in vse bo po pravilih in predpisih...in potem svizec zvije.....

dajmo, dajmo.....kolesarji zastopte enkrat, da ne morte simulirat dirke na cesti, tako kot je ne morejo motodirkači...sori, ma tako je

predpisi so zato, da se jih spoštuje, ne da se dela po lastni pameti, ker misliš, da je tako bolje.

pa še to..glih v razmislek športnim biciklistom....jaz bi na navadni cesti prepovedal uporabo športnih pedalk, ko se ti čevelj nanje zapne.
tudi zaradi tega tehničnega pomagala kolesarjem, se dogajajo hujše poškodbe, kot bi se sicer.
Glede na navedene poškodbe enega biciklista..6x zlom goleni, križne vezi in ostalo, bi rekel, da mu je nogo skoraj utrgalo. z navadnim pedalom, bi verjetno bila poškodba precej manjša....:)

na koncu pa še enkrat...tako kot za otroke velja CESTA NI IGRIŠČE, naj podobno velja tudi za športne kolesarje
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jan 22, 2007 11:48 am

kolk bi morala biti po tvoje varnostna razdalja?

da ti še nekaj povem drugi v grupi veliko bolje spremlja opažanje na cesti (ker ne porablja toliko moči za pedaliranje)
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Po jan 22, 2007 12:45 pm

kolesar je napisal/-a:kolk bi morala biti po tvoje varnostna razdalja?


Toliko metrov, kot jih kolesar pri svoji hitrosti prevozi v 1s...

da ti še nekaj povem drugi v grupi veliko bolje spremlja opažanje na cesti (ker ne porablja toliko moči za pedaliranje)


Kaj ima pa porabljanje moči za pedaliranje točno s spremljanjem opažanja na cesti?
Kako odreagira cela kolona kolesarjev, če tik pred prvi par skoči npr. ena veverica ali pa pade kakšen večji kamen na cesto?
A ta dogodek spremlja cela skupina kolesarjev in ga pravočasno opazi in kolona ne pokosi prvih dveh, ker nepričakovano stisneta bremzo? :P
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 22, 2007 12:46 pm

kolesar je napisal/-a:kolk bi morala biti po tvoje varnostna razdalja?

da ti še nekaj povem drugi v grupi veliko bolje spremlja opažanje na cesti (ker ne porablja toliko moči za pedaliranje)


Če imaš narejeno šolo vsaj 4 letno srednjo, potem se lahko začneš smejat svoji izjavi.

2 kolesarja - eden za drugim vozita in ti trdiš da drugi vidi in opaža dogajanje na cesti bolje od prvega v koloni.

Ali pa drugače

2 avtomobila vozita eden za drugim - in ti spet trdiš da drugi vidi in opaža dogajanje pred njim bolje kot prvi.

Fantje, v smeh me spravljate. Sami sebi jamo kopljete. Drugi v koloni še nikoli ni imel dobrega pregleda nad okolico, ker mu jo prvi zastira. To je enako tako pri avtomobilih, kot pri kolesarjih. Še pešci vedo to, ampak po kolesarskih izkušnjah je recimo na koncertu bolje bit v drugi ali tretji vrsti kot pa v prvi - več vidiš.


kakšna naj bi bila varna razdalja? Taka, da vidi pred sabo kaj se dogaja in takšna da se lahko pravočasno umakne nepredvidljivemu butlnu iz nasprotnega pasu, ki ne spoštuje zakonov.

Če mu je dost 5cm naj bo tok, vendar v primeru Murna ni bilo dovolj, bi moralo biti več, ker se tretja in četrta vrsta ni uspela umaknit in ni uspela dat niti noge dol iz pedal - tok o spremljanju dogajanja okoli voznikov, ki ga ni.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po jan 22, 2007 1:00 pm

softy85 je napisal/-a:nekateri ste predlagali naj kolesarji trenirajo na dirkališčih (kaj točno ste s tem misli) oz na zaprtih cestah in z spremstvom in tako naprej... me prav zanima kako bi to ljudje sprejeli če bi vsak dan za kakiih 4 do 8 ali več ur zaprli nekatere ceste da bi lahko naši profiji lahko opravli trening...

9let sem treniral kolesarstvo, vse od dečkov pa do članov sem dal skozi, pol evrope sem prevozo ko smo hodli po raznih dirkah, pa vam povem da ma v marsikateri evropski državi (belgija nizozemska nemčija francija danska...) kolesar ne samo enakopraven status, ampak celo prednos ne glede na to al prečka cesto po kolesarski stezi al se pripelje iz stranske ceste na glavno al pa se peljeje skupina kolesarjev po glavni cesti 2 po 2 sploh pa če so to tekmovalci ki zaskopajo in promovirajo državo po vsej evropi... vedno voznik motornega vozila pazi na kolesarja ker je šibkejši in ob trku ne pride samo do zvite pločevine...

vsekakor je ta pubec kriv za nesrečo in bo moral odgovarjajti za povzročeno škodo ki jo je povzročil...
pa še to , vsi ki dvomite v varnost treningov v skupini, pojdite kdaj spremljat kak trening in boste ugotovili da ste glede tega same bedarije trosli po te forumu (ob nekaterih sem se prav prijetno nasmejal...)


Do kolesarjev sem imel večinoma pozitivno mnenje z redkimi izjemami samo, ko pa berem takele zadeve, kjer nekdo arogantno zagovarja neumnosti, ki lahko privedejo do nesreč se pa sprašujem, ja kaj hudiča pa je res narobe z vami profesionalnimi kolesarji? In počasi se sploh ne čudim, da prihaja do konfliktnih situacij saj če se vozite tako kot pisarite na tem forumu je sploh velik čudež in sreča, da podobnih nesrečnih dogodkov ni še več.

Vsi tisti, ki promovirate privzeto PREDNOST enega tipa udeležence v prometu pred drugim delate ogromno medvedjo uslugo tistim, ki so šibkejši (manj zavarovanim udeležencem, kot so recimo pešci, kolesarji in motoristi) saj se s takim pisanjem samo vzbuja lažna varnost in take ideje, da lahko zapelješ na cesto in da kar naenkrat imaš kar prednost po defaultu, so blago rečeno problematične, da ne rečem butaste. Tak način razmišljanja lahko privede tudi do absurdnih situacij, ko so v nekaterih državah, zaradi neke kvazi želje po "povečanju" varnosti, uvajali absolutno prednost pešcev pred vozniki motornih vozil pa se je dogajalo, da so se nekateri nato pri nizkih hitrostih namenoma metali na avtomobilske pokrove v želji izsiljevanja odškodnin, da ne rečem da je prihajalo do smrtnih žrtev saj so nekateri hodili preko ceste, ne da bi se prepričali ali je varno saj jim je v glavah odmevalo samo to, da imajo absolutno prednost.

A sploh veste kam vodijo take trditve? Ker ne živimo v idealni družbi (in tudi nikoli verjetno ne bomo), kjer ne obstaja beseda egoizem in je poštenje glavni moto, morajo zato obstajati zakoni. Ti zakoni točno določajao pravila po katerih se moramo oziroma naj bi se obnašali. Seveda niso vedno idealni vendar so tu zato, da omogočajo sobivanje med ljudmi in to velja tudi na cesti.

Predstavljajte si, da pravil na cesti ni in da za nobeno dejanje ne odgovarjaš! 99% nas je že kdaj pomislilo, da bi kakšnega egoističnega kretena, ki se afna na cesti, kar zrinili v jarek ali povozili. In brez zakonov, pravil, kaznovanja in ob odsotnosti morale bi se marsikatera misel spremenila v dejanje. Tako pa zakon že zdaj nalaga, da MORAŠ kot recimo avtomobilist skrbeti na VSE udeležence tako šibkejše kot močnejše (kamioni, avtobusarji). In verjemite, da te močnejši udeleženci še krepko zanimajo in verjetno še toliko bolj paziš, da ne izsiliš tako kamion kot avtobus saj se zavedaš, da je njihova zavorna pot precej daljša kot tvoja in da se bo morebitno trčenje zate slabo končalo.

Zanimivo, pa da tak način razmišljanja za nekatere kolesarje (sploh profije) ni prirojen saj en za drugim kot papige ponavljajo, da bi morali drugi skrbeti na njih, ker so šibkejši in da po njihovem se ni potrebno držati zakona, ker smatrajo, da je določen način vožnje za njih bolj varen ter istočasno zahtevajo, da vsi ostali udeleženci poznajo in spoštujejo njihovo odločitev, kljub temu, da je v nasprotju z veljavnim zakonom ZVCP. Že razmišljanje v smeri, da se zanašamo na to, da so ljudje pametna bitja in da se lahko zaneseš na to, da bodo razumeli nekaj kar se tebi zdi za pametno in da bodo temu prilagodili razmišljanje, je čista utopija, ki definitivno ne prinaša nič dobrega. Žal je tako, da ljudski rod v svojem razvoju izkoreninja tudi eno temeljno lastnost živih bitij, ki se ji reče naravna selekcija in da neumnost in nizek IQ-ju nikoli ne bosta izkoreninjena, kvečjemu nasprotno. Za ilustracijo na kaj ciljam si poglejte film Idiocracy al pa vsaj prvih 10 minut tega filma pa vam bo takoj jasno.

Za konec pa mogoče še to, da mislim, da se v veliki večini vsi strinjamo, da športi morajo biti in da športniki kolesarji morajo nekje trenirati vendar to početi na javnih cestah v prostem prometu ni njihova PRAVICA (niti pravica kogar koli drugega športnika - recimo rally voznika) ampak je lahko zgolj in samo dovoljeno, pa še to le v primeru, da se zagotovi varnost (spremljevalna vozila z lučkami v primeru kolesarjev) in to je DOLŽNOST tekmovalcev predvsem do sebe in tudi do drugih udeležencev v prometu.


p.s.: zgoraj napisano se na nanaša direktno na omenjeno nesrečo ampak je namenjeno splošnemu razmišljanju in obnašanju v prometu.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov