Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po dec 01, 2008 3:53 pm

simply je napisal/-a:off : Ali si imel kaj problema z nerealnimi km ob uvozu - od tvojih dilerjev v tujini?


Nikoli, Nemci imajo zakon glede frcanja števcev, tko da to tm ne počnejo, če pa so pa to večinoma Turčini,Eyuge,Italjančki ipd.
Enkrat je znanec kupu lexusa iz D in je mel zvrten, jih je klical, jim reku da jih bo prijavil in tožil v Nemčiji. Ej ponudl so mu 3.500 eur v kešu pa nove gume, da ni zinu. Ni gor zajebancije, sko ful posrani glede tega.
Morš vedt, da so Nemci bl fer in natančni, ni gor balkan, mi smo še kr balkanci in v SLO se poj večinoma frca...na žalost je tko.
Enga poznam bliz LJ, on ma po 7 avtov na uro na dvorišču pa frca..in k sm to vidu, sta se mi porajali 2 vprašanji:
-kok fakin ta tip zasluž na dan ??
-in prdvsem, kok avtov v slo ma še sploh dejanske km??

sam tega nikol ne počnem, se mi zdi butast in predvsem nefer do strank, pri avtih ki pa so še v odlični kondiciji in s kompletno servisno, pa se mi zdi da mu s tem vzameš tudi neke vrste dostojanstvo..
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 01, 2008 4:31 pm

O Revozu, nižji prodaji v Evropi in še čem
http://24ur.com/novice/gospodarstvo/rev ... odnjo.html
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po dec 01, 2008 4:45 pm

veselo branje želim

Guverner Banke Slovenija Marko Kranjec je na konferenci o finančni krizi dejal, da gre vzroke za nastanek krize iskati v preteklih 30 letih s postopnim deformiranjem finančnih sistemov.

Izgubljanje povezave med finančnim in realnim sektorjem se je kazalo v zelo hitri rasti finančnega sektorja, ki je postal najbolj donosna dejavnost, še posebej s ponujanjem vedno novih produktov, katerih značilnost je precejšnja netransparentnost.

Razmere so se obrnile avgusta lani, ko so banke začele odpisovanje vrednosti aktiv, ki bi danes lahko že presegle 2.000 milijard dolarjev. Dokončne številke sicer še ni, kriza pa po mnenju Kranjca še ni dosegla dna.

Z makroekonomskega vidika pa je vzroke po Kranjčevih besedah iskati v preveč ohlapni denarni politiki, nevzdržni rasti kreditiranja, porastu cen premoženjskih oblik, procikličnosti finančnega sistema, globalnem ekonomskem in finančnem neravnotežju, bančnemu sistemu v senci in v osnovi pomanjkljivem bančnem sistemu.

Kranjec: Bistveno je, da banke dobijo več kapitala
Ukrepati bo tako treba na več ravneh. V finančnem sektorju bo treba bistveno zmanjšati vzvode finančnim institucijam, kar pomeni, da bodo banke morale dobiti več kapitala. V realnem sektorju pa bo potrebnega veliko varčevanja, in sicer tako v gospodarstvu kot v gospodinjstvih. Nujni so tudi ukrepi na makroekonomski ravni.

Mrak: Treba je vzpostaviti zdravo ožilje
Omenjene ukrepe za reševanje krize je izpostavil tudi Mojmir Mrak z ljubljanske ekonomske fakultete. Po njegovih besedah je cilj teh ukrepov narediti krizo čim krajšo in čim bolj plitvo. Zaradi tega je potebno nadaljnje nižanje obrestnih mer in zagotavljanje likvidnosti bank, poleg tega pa preprečiti propad realnega sektorja zaradi finančnega. Kot zelo pomembno izpostavlja tudi čim bolj popolno razkritje informacij o dejanskih izgubah, saj se le tako lahko vidi natančen obseg težave.

Za razvoj je, kot je poudaril Mrak, treba znova vzpostaviti zdravo ožilje. To je mogoče s stabilizacijo sektorja in z dolgoročnimi ukrepi za sistemsko sanacijo sistema. Najpomembnejše je zato postopno ukrepanje z regulativo in nadzorom.

Mrak je še dodal, da se je kriza poglobila po propadu Lehman Brothers, kjer se je pokazala visoka odvisnost od medbančnega trga, saj se je blokiral zaradi prekinjenega dotoka svežih sredstev.

V priloženih videointervjujih si oglejte tudi, kaj so o finanči krizi na različnih področjih povedali Mojmir Mrak, Žiga Debeljak in Cvetka Selšek.

Debeljak: Vplivi se že kažejo v finačni nedisciplini
Na konferenci je bila tudi okrogla miza, ki so se je udeležili predsednik uprave Mercatorja Žiga Debeljak, direktorica Trima Trebnje Tatjana Fink, predsednik uprave Zavarovalnice Triglav Andrej Kocič, direktor Iskratela Andrej Polenec, predsednica uprave SKB Banke Cvetka Zelšek in predsednik uprave Abanke Vipa Aleš Žajdela. Sodelujoči so poudarili, da so se na krizo že predhodno pripravili oziroma da jih (še) ni močno zadela.

Debeljak je tako poudaril, da se vplivi že kažejo v finančni nedisciplini in da slovenske banke niso več sposobne financirati novega razvoja in investicij.

Fink: Ključno je zagotavljanje likvidnosti
Finkova pa je poudarila, da je v tem trenutku pomembno, da gremo naprej in se ne zaslepimo s krizo. Ključen problem je tako zagotavljanje likvidnosti, saj so kreditni pogoji zaostreni, poleg tega pa so nekatera podjetja že od prej precej zadolžena. Sicer pa naj bi bile slovenske banke že tako ali tako bolj previdne in regulirane kot v tujini. Direktorica Trima je tudi dodala, da so ohlajanje trga opazili že proti koncu prejšnjega leta.

Tudi predsednik uprave Abanke Vipa meni, da je v času krize potrebna realna ocena razmer. Tudi sami so že lani poleti začutili krizo in se nanjo ustrazno pripravljali s povečevanjem likvidnostnih rezerv z dokapitalizacjio.

Predsednik uprave Zavarovalnice Triglav pa zaradi dobre regulacije ne čuti pomembnejših vplivov finančne krize, mednarodno finančno krizo dojema kot neke vrste korekcijo dolgoletnih trendov in nekega pohlepa.

Tudi v SKB Banki po zagotovilih Selškove krize ne čutijo, to, da so šli v okvir Societe General, pa vidi le kot prednost in njeno najboljšo odločitev v karieri. Meni, da je treba zdaj povsem prečistiti finančni sistem. Po njenih zagotovilih pa bankrot Lehman brothersov nima posledic za Slovenijo, ker pri nas ni investicijskih bank.

Polenec: Krize so tudi izjemne priložnosti
Direktor Iskratel pa je poudaril, da so krize tudi izjemne priložnosti. Sami so namreč iz velike ruske krize prišli kot zmagovalci, saj so zelo povečali prisotnost na tamkajšnjem trgu.

vir: http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... _id=185761
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc Sr dec 03, 2008 10:15 am

še nekaj o avtomobilski krizi pri nas:
http://www.finance.si/231500/Avtomobilski_trg_je_novembra_zmrznil

Avtomobilski trg je novembra zmrznil

Slika

Trgovci z avtomobili so prejšnji mesec v primerjavi z novembrom lani prodali za 17,25 odstotka manj vozil; največji padec zabeležil Hyundai

Peugeotu je novembra prodaja upadla za 45 odstotkov, za prihodnje leto pa preigrava niz scenarijev, vključno z najbolj črnim, pravi generalni direktor Peugeota Slovenija Serge Banzet.

November je bil za avtomobilske trgovce pri nas najbolj črn mesec letos, saj se je število prodanih novih avtomobilov zmanjšalo za 17,25 odstotka v primerjavi z lanskim novembrom, na 4.293, kar je najmanjša mesečna prodaja avtomobilov letos. Od deset najbolj prodajanih avtomobilskih znamk se je novembra prodaja povečala le vodilnemu Renaultu, in sicer za šest odstotkov, najbolj pa sta upadla Hyundai (58,9 odstotka) in Peugeot (45 odstotkov).

"To je za nas najbolj žalosten mesec v zadnjih nekaj letih in zares težko napovedujemo, kaj bo v prihodnje. Težava je, da kupci iz znanih razlogov čakajo na nižje cene avtomobilov in na cenejše financiranje," nam je povedal Serge Banzet, generalni direktor Peugeota Slovenija. Podjetja, ki so po navadi pred koncem leta, da bi porabila svoje proračune, obnavljala vozne parke, tega letos ne počno, pravi Banzet.

Vsi slovenski avtomobilski trgovci so v 11 mesecih letos prodali dobrih 66 tisoč avtomobilov ali slabih šest odstotkov več kot v 11 mesecih lani in Frenk Tavčar, vodja programa Audi pri Porscheju Slovenija meni, da bo do konca leta v Sloveniji prodanih 68 tisoč avtomobilov.

Tavčar slabšo statistiko deloma pripisuje manjšemu številu dnevnih registracij, Banzet pa se boji, da novembrske številke napovedujejo težko prihodnje leto. "Preračunavamo niz scenarijev, tudi katastrofičnega," dodaja Banzet.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr dec 03, 2008 11:29 am

68.000 tisoč :?: pa to je še vedno ogromno in je nad povprečjem od osamosvojitve naprej(rekord je bil eno leto nekje okoli 73.000 če se ne motim)

December bo pa močan, ker večina D.o.o-jev kupuje vozila, da ne plača državi davka od denarja, ki jim je ostal tokom leta.....
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr dec 03, 2008 1:10 pm

Ko smo že ravno pri gospodarski krizi...

Audi je v prvih enajstih mesecih letošnjega leta na slovenskem trgu prodal več vozil, kot pa jih je kadarkoli prej prodal v celem letu! ;)

In grem stavit, da je pri ostalih "premium" proizvajalcih zgodba precej podobna! ;)
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Sr dec 03, 2008 1:21 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr dec 03, 2008 1:14 pm

adamovc je napisal/-a: Banzet pa se boji, da novembrske številke napovedujejo težko prihodnje leto. "Preračunavamo niz scenarijev, tudi katastrofičnega," dodaja Banzet.


seveda se boji, ker bo njegova "rit" prva na odstrelu z tega položaja
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Sr dec 03, 2008 1:42 pm

Danes tankal, bencin bo počasi
zastonj :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11209
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr dec 03, 2008 6:35 pm

GM bo obdržal samo 4 znamke: Chevrolet, Cadillac, Buick in GMC (?).

Pontiac bo nišna znamka z omejenim programom, SAAB in Saturn pa sta se znašla v nemilosti. Hummer je že dalj časa naprodaj.

DETROIT — General Motors' core brand portfolio will shrink from eight to four by 2012, according to the ambitious restructuring plan the automaker laid out for lawmakers on Tuesday. The surviving brands would be Chevrolet, Cadillac, Buick and GMC.

"Pontiac will be a specialty brand with reduced product offerings within the Buick-Pontiac-GMC channel," said General Motors in a statement. "GM will immediately undertake a global strategic review of the Saab brand. As part of the plan, the company also will accelerate discussions with Saturn retailers, consistent with their unique relationship, to explore alternatives for the Saturn brand."

GM has been shopping its Hummer brand since June.

The automaker said it needs $4 billion in federal loans by the end of December to stay in business. The automaker is requesting term loans of up to $12 billion from the government to "provide adequate liquidity levels through December 31, 2009." It is also requesting a $6 billion line of credit "to provide liquidity should a severe market downturn persist," it said. The automaker said it would begin repaying the loans by 2011.

While insisting it will remain "a full-line manufacturer," GM said it will substantially change its product mix over the next four years and "launch predominantly high-mileage, energy-efficient cars and crossovers."

It said it will invest about $2.9 billion in alternative fuels and advanced propulsion technologies during 2009-12, including plug-in electrics, gasoline-electric hybrids and fuel cells.

GM chairman and CEO Rick Wagoner has also agreed to accept a salary of $1 next year as part of the restructuring. Wagoner received a $1.6 million salary and $12.8 million in other compensation last year.



Tudi Ford razmišlja o prodaji Volva, v Mazdi pa so precej zmanjšali svoj delež.
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=137031
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr dec 03, 2008 9:58 pm

adamovc je napisal/-a:še nekaj o avtomobilski krizi pri nas:
http://www.finance.si/231500/Avtomobilski_trg_je_novembra_zmrznil

Avtomobilski trg je novembra zmrznil

Slika

Trgovci z avtomobili so prejšnji mesec v primerjavi z novembrom lani prodali za 17,25 odstotka manj vozil; največji padec zabeležil Hyundai

Peugeotu je novembra prodaja upadla za 45 odstotkov, za prihodnje leto pa preigrava niz scenarijev, vključno z najbolj črnim, pravi generalni direktor Peugeota Slovenija Serge Banzet.

November je bil za avtomobilske trgovce pri nas najbolj črn mesec letos, saj se je število prodanih novih avtomobilov zmanjšalo za 17,25 odstotka v primerjavi z lanskim novembrom, na 4.293, kar je najmanjša mesečna prodaja avtomobilov letos. Od deset najbolj prodajanih avtomobilskih znamk se je novembra prodaja povečala le vodilnemu Renaultu, in sicer za šest odstotkov, najbolj pa sta upadla Hyundai (58,9 odstotka) in Peugeot (45 odstotkov).

"To je za nas najbolj žalosten mesec v zadnjih nekaj letih in zares težko napovedujemo, kaj bo v prihodnje. Težava je, da kupci iz znanih razlogov čakajo na nižje cene avtomobilov in na cenejše financiranje," nam je povedal Serge Banzet, generalni direktor Peugeota Slovenija. Podjetja, ki so po navadi pred koncem leta, da bi porabila svoje proračune, obnavljala vozne parke, tega letos ne počno, pravi Banzet.

Vsi slovenski avtomobilski trgovci so v 11 mesecih letos prodali dobrih 66 tisoč avtomobilov ali slabih šest odstotkov več kot v 11 mesecih lani in Frenk Tavčar, vodja programa Audi pri Porscheju Slovenija meni, da bo do konca leta v Sloveniji prodanih 68 tisoč avtomobilov.

Tavčar slabšo statistiko deloma pripisuje manjšemu številu dnevnih registracij, Banzet pa se boji, da novembrske številke napovedujejo težko prihodnje leto. "Preračunavamo niz scenarijev, tudi katastrofičnega," dodaja Banzet.



Obema, (HY in Peugeot ) se pozna, da nimata "taprave" palete vozil tudi.

OFF. kok popusta lahk dobim če grem zdaj peugeota ali hyundaia kupovat? Gre kdo sprobat kok jih je res prizadelo?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr dec 03, 2008 10:09 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Kriza se samo še povečuje zaradi razmišljanja ljudi kot uporabnik Kael.
Fizičnim osebam se dohodek ni spremenil, če se je, se je povečal za par %. In tak folk špara na vseh stvareh samo zaradi A-kanala. Če bodo vsi varčevali, itak da bodo šle firme v falus
Pa nakup v treh različnih centrih je pa malo bosa. Več porabiš za bencin in amortizacijo čevljev. Pa tudi časa ti veliko vzame

To, da zaradi zmanjšane porabe grozijo težave firmam se še kako strinjam - vendar pa dokler bo situacija takšna kot je se bomo tega sistema pri nas držali. Če bi namreč imela garancijo, da bo punca dobila službo ko bo leto porodniške mimo, se z varčevanjem, kriza dol al pa gor, nebi ukvarjala. Tako pa nažalost je zbrala fax, kjer je zaposljivost ženska zelo slaba (razen čakanja dobro leto in pol na sodišče in državno službo... pa še to če in če...).

Če imaš srečo, da imaš vse največje trgovine kjer kupuješ na kupu pa uspeš it par metrov peš, lahko brez težav nakupuješ v treh različnih trgovinah, parkiraš pa na parkplacu od ene - stroški goriva odpadejo. Približno tudi veš kaj se rabi, zato pri nas hodimio v štacuno enkrat tedensko. Z pregledom kaj je kje ceneje, pa še vedno uredu, pa se da dost prišparat, primerjava z zadnjim mesecem pri običnih nakupih (hrana, čistila,...) je okoli 100 €, podobno se pozna tudi na položnicah, katere so spet nižje itnp.

Še vedno pa je boljše, da je denar vsaj v banki, kot da ga zlagam doma na okensko polico - kot je nekdo napisal, če folk dvigne ves dnar, odejo banke :).

Glede avtomobilov je pa tako: npr. nemški koncern ima v tujini že lepe popuste (poglejte npr. http://www.seat.es. Seat Leon ki pride pri nas slabih 19.500 € je tam 16.500 €, pa tudi za nemčijo smo videli podobne popuste. Pri takih popustov pri tem koncernu še ni. Očitno slovenci še vedno kupimo dovolj plehovja - 25% megana podaja samo Renault zaenkrat.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr dec 03, 2008 11:02 pm

Bilo danes na TV: v ZDA se je prodaja avtomobilov (predvsem domačih znamk) tako rekoč ustavila, trgovci pa nižajo cene kot za stavo (dalo se je videti reklame za tudi 60% popusta :shock:

No, saj je že pred tedni bilo v Nemčiji mogoče dobiti 40% popusta na nova vozila...

V glavnem, tudi naši trgovci bodo morali krepko znižati cene, če ne ne bodo prodali nič.

Vsem svetujem, da počakajo z nakupi novega avta oziroma začnejo zahtevati popuste vsaj 40%, kot jih je že mogoče dobiti v Nemčiji. Ja, prav ste prebrali, to je IMO povsem realno pričakovati.

No, če ne verjemete, bomo videli čez par mesecev...
Da se ne bo kdo po glavi tepel, da je kupil prehitro in izgubil nekaj tisoč EUR..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr dec 03, 2008 11:03 pm

Kael je napisal/-a:Glede avtomobilov je pa tako: npr. nemški koncern ima v tujini že lepe popuste (poglejte npr. http://www.seat.es. Seat Leon ki pride pri nas slabih 19.500 € je tam 16.500 €, pa tudi za nemčijo smo videli podobne popuste. Pri takih popustov pri tem koncernu še ni. Očitno slovenci še vedno kupimo dovolj plehovja - 25% megana podaja samo Renault zaenkrat.


Mešaš hruške, jabolka in zraven še babane...včasih se prav sprašujem, kako vam uspe, da vas ob vsej tej pameti ne ukradejo! :roll: In očitno res velja pregovor, da se na ženske in avtomobile vsi spoznajo...

1.) Cene v različnih državah so že od nekdaj različne in jih takole kar vse povprek nikakor ne moreš primerjati med seboj (in na to ne vpliva nobena finančna, gospodarska ali kakšna tretja kriza) ampak je razlog v različnih obdavčitvah po različnih državah!

Za primer pri nas osnovni Golf VI stane 15.950 € v Nemčiji enak Golf z enakim motorjem stane 17.900 € v Avstriji pa enak Golf s celo šibkejšim motorjem stane reci in piši 18.790 € ...očitno smo Slovenci res tako nori in pokupimo vse kar nam ponudijo! :roll:

2.) Pri popustih pa zopet očitno ne ločiš nekaj osnovnih stvari...Renault ponuja -25 % popusta za ODHAJAJOČI Megane, ker se jih zaradi prihoda novega modela na trg želijo čim hitreje znebiti in sprostiti zaloge...tak popust zopet ni v nikakršni povezavi z finančno / gospodarsko krizo!

Sorry za nekoliko bolj grob odgovor, ampak tokrat si pa resnično prodajal meglo...pa finančna / gospodarska kriza gor ali dol! ;)

sonic je napisal/-a:Bilo danes na TV: v ZDA se je prodaja avtomobilov (predvsem domačih znamk) tako rekoč ustavila, trgovci pa nižajo cene kot za stavo (dalo se je videti reklame za tudi 60% popusta :shock:

No, saj je že pred tedni bilo v Nemčiji mogoče dobiti 40% popusta na nova vozila...

V glavnem, tudi naši trgovci bodo morali krepko znižati cene, če ne ne bodo prodali nič.

Vsem svetujem, da počakajo z nakupi novega avta oziroma začnejo zahtevati popuste vsaj 40%, kot jih je že mogoče dobiti v Nemčiji. Ja, prav ste prebrali, to je IMO povsem realno pričakovati.

No, če ne verjemete, bomo videli čez par mesecev...
Da se ne bo kdo po glavi tepel, da je kupil prehitro in izgubil nekaj tisoč EUR..

Tale sestavek je pa sploh smeh :lol:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr dec 03, 2008 11:10 pm

Tattoo- je napisal/-a:Za primer pri nas osnovni Golf VI stane 15.950 € v Nemčiji enak Golf z enakim motorjem stane 17.900 € v Avstriji pa enak Golf s celo šibkejšim motorjem stane reci in piši 18.790 € .......

....na Danskem ter vNorveški pride okoli 40.000 eur (Grande Punto/ Polo..) 30.000 e

Sonic.....mislim, da je težko kaj napovedovat, sploh pa zelo nehvaležno.....
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če dec 04, 2008 6:41 am

jutri ( se mi zdi) gre velika sveta trojica iz Detroita ( beri: GM, Ford in Chrysler) v washington na zagovor svojih finančnih načrtov pred odbor za finance.

načrt je: opustitev slabih projektov - slabih prodajnih znamk in jih prodati, zapreti nekaj slabih tovarn in se preusmeriti na izdelavo bolj masovnih vozil, ki uporabljajo hibridni pogon

zgleda, je le nekaj naredilo klik v glavah američanov in kdo ve mogoče se pa le približijo Kjotskemu sporazumu na tak način katerega se silno otepajo, češ da zavira gospodarstvo

in sedaj ko so ponudili kredite po 1.25% obr. meri gospodarstvo še zmeraj stoji oz. tone počasi navzdol
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če dec 04, 2008 8:02 am

jutri ( se mi zdi) gre velika sveta trojica iz Detroita


Zdaj so šli z rednimi letalskimi linijami, svoje jet-e pa so pustili doma.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če dec 04, 2008 8:56 am

simply je napisal/-a:Zdaj so šli z rednimi letalskimi linijami, svoje jet-e pa so pustili doma.

AFAK so šli tokrat kar z avtomobili...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če dec 04, 2008 9:17 am

Tattoo- je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:Bilo danes na TV: v ZDA se je prodaja avtomobilov (predvsem domačih znamk) tako rekoč ustavila, trgovci pa nižajo cene kot za stavo (dalo se je videti reklame za tudi 60% popusta :shock:

No, saj je že pred tedni bilo v Nemčiji mogoče dobiti 40% popusta na nova vozila...

V glavnem, tudi naši trgovci bodo morali krepko znižati cene, če ne ne bodo prodali nič.

Vsem svetujem, da počakajo z nakupi novega avta oziroma začnejo zahtevati popuste vsaj 40%, kot jih je že mogoče dobiti v Nemčiji. Ja, prav ste prebrali, to je IMO povsem realno pričakovati.

No, če ne verjemete, bomo videli čez par mesecev...
Da se ne bo kdo po glavi tepel, da je kupil prehitro in izgubil nekaj tisoč EUR..

Tale sestavek je pa sploh smeh :lol:
Zakaj smeh? Podatki o trenutnih popustih v Nemčiji in ZDA so takšni, kot jih je moč zaslediti v medijih. Zaenkrat nimam informacij, da bi bili napačni.

In za slovenske avto-trgovce veljajo načeloma enaka pravila, kot za vse ostale. Edina razlika je, ali so slovenski kupci pripravljeni še naprej plačevati podobne cene kot prej.
Prej ko se bodo kupci zavedali svoje moči, prej bodo tudi trgovci ustrezno znižali cene. Neprodan avto, ki mesece stoji na parkirišču, je za trgovca strošek; poleg tega: če nič ne proda, nima denarnega priliva, iz katerega lahko plačuje stroške podjetja, plače zaposlenih...

Mislim da večina od nas ni v položaju, da bi krvavo potreboval nov avto, lahko zdržimo še kar nekaj časa z obstoječimi. Zato nas bodo morali trgovci motivirati s precejšnjimi popusti (magari v svojo škodo, to me niti najmanj ne zanima), če bodo želeli ohraniti vsaj nekaj poslovne likvidnosti.
Na primer: ne jaz ne moja punca ne rabiva novega avtomobila, že imava dokaj nove in povsem spodobne - sicer 'za štos' gledava tourane, ampak kot rečeno to ni tako zelo nujen nakup, zato bova morda tourana kupila kvečjemu, če bo zelo dober popust, 40% (kot v Nemčiji) se mi zdi realno; če noben trgovec ne bo znižal cen v takem obsegu, tudi prav - ampak pač ne bova kupila... pa se bo lahko obrisal pod nosom za lep kupček denarja. Ko voli, nek' izvoli...
Prej ko se bomo vsi tega zavedali in tudi ustrezno tako obnašali v odnosu do trgovcev, prej bodo ti morali ustrezno ukrepati in prilagoditi cene...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če dec 04, 2008 9:54 am

Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če dec 04, 2008 10:24 am

to je iz današnjih financ..........samo, je še daleč do 40% ;)

P.S katere dve znamki manjkata :?: ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov