Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
207cc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: To okt 02, 2007 8:35 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a 207cc Če feb 05, 2009 7:48 am

PiWPiW je napisal/-a:še ena zanimiva, večina se tle neki dela pametno a ne vejo niti kako dela ABS. koga tle zaje*****e??

In kdo je zdej bolj nevaren na cesti..... jest k vozm 130 pa nevem kako deluje ABS, al ti k vozš 200+ pa veš kako deluje :roll:
 
Uporabniški avatar
comfortably numb
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To nov 07, 2006 8:17 am

Napisal/-a comfortably numb Če feb 05, 2009 8:02 am

speedfreak je napisal/-a:ABS je "trotlziher", pravi profesionalni voznik bi imel brez njega krajšo zavorno pot..ampak takih ni ravno veliko med nami. Vidim, da vas večina niti ne ve, čemu je namenjen abs :roll: .

Ja, moja povprečna hitrost po AC je nad 160, 110 na AC bi se lahko peljal samo po snegu..mogoče :D

Če jaz vozim magari 300 po levem pasu AC ne ogrožam nikogar, če le ta pogleda v ogledala i da smernik da namerava zaviti pravočasno!!!, če ga ne, je za moje pojme kriv on, ker bi zletel v njega tudi s 130. ( pustmo posledice trka pri večji hitrosti vnemar, čeprav tud pr 130 bi umrl, pr 300 bi še bolj umrl :D ).


Če slučajno kihneš pri tej hitrosti, pobiješ zraven sebe še vse udeležence 5 km naprej. :lol:

Daj mi povej dober razlog zakaj ne voziš nikoli pod 160kmh, kot tudi vsi ostali, nimate drugih hobijev, veselja v življenju, užitkov...?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če feb 05, 2009 8:42 am

Jerch_ je napisal/-a:in tudi če ste tako superiorni kot Asfalt in držite vedno varnostno razdaljo me zanima nekaj.. če se vam zavorna pot poveča recimo po snegu ledu za 10x na prem suhi topli cesti.. ali boste imeli 10x večjo varnostno razdaljo? sicer pa kako sploh veš kakšno zavorno pot imaš če jo ne preizkusiš?

Ne, na ledu ni treba imeti 10x večje varnostne, ker tudi tisti pred tabo ne more ustaviti tako hitro kot na suhi (razen če ima une gume z žebljički...)
Mislim, da je priporočeno na suhi cesti imeti 2 sekundi, na mokri in spolzki cesti pa 3 s varnostne.In to velja za vsako hitrost, saj se s hitrostjo potem avtomatično veča razdalja (s=v*t). Jaz gledam zadek spredaj vozečega ko gre mimo kake oznake, stebra in štejem 2 sekundi. Če pridem prej do tiste oznake, pomeni da imam premajhno razdaljo in jo povečam. Ampak eni imajo 300mm diske in lahko vozijo 1 meter za ritjo pri 140km/h... :bonk
Poleg tega nima veze kakšne diske imaš pri bremzanju iz max hitrosti 130km/h. Večji/narezani/luknjani diski pripomorejo, da se stvar ne pregreje pri večkratnih agresivnih bremzanjih in pri visokih hitrostih.
Meni pri 130 na stock zavorah na 12 let starem avtu zablokerajo kolesa, le do konca pohodim bremzo. Torej je vse odvisno samo od gum, asfalta in reakcijskega časa.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj Če feb 05, 2009 8:48 am

AndrejD je napisal/-a:
Pravega profesionalnega voznika ABS ne ovira, tako kot večino "strokovnjakov" tu. Saj se nima zakaj vklopiti...


Preden nam postrežeš še s kakšnim posmehljivim komentarjem, si recimo preberi kaj so o tem napisali profesionalci na avto magazinu-link je na tej strani prilimal el_diablo.
Mislim, da ti bo potem malo bol jasno. Preberi si predvsem zakaj dirkači neuporabljajo abs sistema, kaj jih ovira, in zakaj bi ga kdaj potrebovali. Pa prijetno branje... ;)
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj Če feb 05, 2009 8:49 am

207cc je napisal/-a:
PiWPiW je napisal/-a:še ena zanimiva, večina se tle neki dela pametno a ne vejo niti kako dela ABS. koga tle zaje*****e??

In kdo je zdej bolj nevaren na cesti..... jest k vozm 130 pa nevem kako deluje ABS, al ti k vozš 200+ pa veš kako deluje :roll:


To je pa odvisno od zavorne poti vajinih avtomobilov in pa reakcijskega časa obeh. Zanimivo, a ne? :D
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj Če feb 05, 2009 9:00 am

Energetik81 je napisal/-a:
Mislim, da je priporočeno na suhi cesti imeti 2 sekundi, na mokri in spolzki cesti pa 3 s varnostne.In to velja za vsako hitrost, saj se s hitrostjo potem avtomatično veča razdalja (s=v*t). Jaz gledam zadek spredaj vozečega ko gre mimo kake oznake, stebra in štejem 2 sekundi. Če pridem prej do tiste oznake, pomeni da imam premajhno razdaljo in jo povečam. Ampak eni imajo 300mm diske in lahko vozijo 1 meter za ritjo pri 140km/h... :bonk
Poleg tega nima veze kakšne diske imaš pri bremzanju iz max hitrosti 130km/h. Večji/narezani/luknjani diski pripomorejo, da se stvar ne pregreje pri večkratnih agresivnih bremzanjih in pri visokih hitrostih.
Meni pri 130 na stock zavorah na 12 let starem avtu zablokerajo kolesa, le do konca pohodim bremzo. Torej je vse odvisno samo od gum, asfalta in reakcijskega časa.


Zanimivo priporočilo.
Jaz ti pa vseenno dam dobronamirni nasvet, da vsaj na obvoznici, kjer poteka promet hitreje, malo več pozornosti posvetiš prometu okoli sebe, in nisi tok skoncentriran na eno točko, ter šteješ znova in znova 2 oz. 3 sekunde. Ker ko boš spregledal 'kamikazo' za tabo, je lahko to usodno zate kljub varnostni razdalji.
Kar se tiče diskov, malo uporabi internet da ti bo jasno kakšno vlogo imajo. Se strinjam, da je ustavljanje odvisno od gum, asfalta in reakcijskega časa, pa od diskov tudi, zato se npr. porsche 911 turbo ustavi hitreje kot renault clio. Po tvoji logiki, bi ju obul v iste gume, postavil na isto stezo, dal za volan istega voznika, in oba bi imela enako zavorno pot. :lol:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če feb 05, 2009 9:25 am

Kamikaz in ostalih ne spregledam, ker ko zavijem na prehitevalni, vedno pogledam v ogledalo in še glavo obrnem na levo, če ni kdo v mrtvem kotu, tko da ni treba zame skrbet. Pa tud ne štejem ves čas zavorne razdalje, ker ponavadi že na oko ocenim, ali sem preblizu ali ne - včasih pa preverim.
Lej, če mi pri recimo 100km/h lahko zablokerajo kolesa, to pomeni, da je problem v gumah ali podlagi in ne v diskih.
Če bi dal na Porscha in Cliota enake gume, grem stavit, da bi bil rezultat (recimo do 100km/h) zelo podoben. Oziroma 2 avta z enako težo, le da bi imel en 350mm narezane diske, drug pa stock - in oba enake gume. Razlika bi se pojavila pri višjih hitrostih in ob večkratnih zaviranjih, ko bi se stock diski pregreli.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če feb 05, 2009 9:58 am

Hm,hm :) Če bi na cliota nataknil po nem kakih pogojih tista kolesa od porscha sigurno ne bi bil rezultat podoben. Clio bi imel v tistem primeru prešvoh zavore, da bi lahko zaviral do te mere, da bi tista kolesa blokiral. Vsaj jaz si mislim, da clio ne bi bil sposoben blokirat tistih 345 gum ali koliko jih že ima. Potem bi pa še svoje prispevala razporeditev teže...
Drugače, če pa gledaš na en avto, ki je sposoben blokirat kolesa ima po tem takem zadosti zmogljive bremze, biti more samo čim boljša guma, ki čim kasneje pripelje do meje blokiranja. Če pa do konca pohodiš pa ni sposoben blokirat, potem so pa prešvoh.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če feb 05, 2009 10:07 am

:rofl :rofl :rofl :rofl :har :rofl :rofl :rofl :rofl :bonk
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj Če feb 05, 2009 10:17 am

Energetik81 je napisal/-a:Kamikaz in ostalih ne spregledam, ker ko zavijem na prehitevalni, vedno pogledam v ogledalo in še glavo obrnem na levo, če ni kdo v mrtvem kotu, tko da ni treba zame skrbet. Pa tud ne štejem ves čas zavorne razdalje, ker ponavadi že na oko ocenim, ali sem preblizu ali ne - včasih pa preverim.
Lej, če mi pri recimo 100km/h lahko zablokerajo kolesa, to pomeni, da je problem v gumah ali podlagi in ne v diskih.
Če bi dal na Porscha in Cliota enake gume, grem stavit, da bi bil rezultat (recimo do 100km/h) zelo podoben. Oziroma 2 avta z enako težo, le da bi imel en 350mm narezane diske, drug pa stock - in oba enake gume. Razlika bi se pojavila pri višjih hitrostih in ob večkratnih zaviranjih, ko bi se stock diski pregreli.


Aha, to si pa zdej drgač povedu. V tem primeru me pa ne skrbi več. Oprosti za skrb do drugih udeležncev, tak sm po naravi :oops:

Kar se tiče pa zavor, pa fantje, usi dejte premium gume gor, in vaš avto bo zaviral kot ferrari. :bonk

Očitno nisi imel še nikoli dobrih gum na avtomobilu, pa tut kakšnega res športnega modela nisi še vozil. Probaj! Boš bil presenečen nad rezultatom. ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 05, 2009 10:22 am

To, da avto ne zavira samo s kolesi oz da se sila trenja ne pojavlja samo na kolesih, pa ni pomembno? :roll:
Enako kot bodo širše gume kasneje blokirale, bodo tudi večji diski in predvsem ploščice "mehkeje" prijemali - kar se kaže v bolj natančnem doziranju in s tem kasneje blokirali kolesa. Meja med ne/blokiranjem je bolj natančna, nekako širša, lažje se natančno dozira zaviranje. Za nekoga z občutkom dovolj razlike.
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Če feb 05, 2009 10:27 am

1x na top gearu so dali SLR, murcilagota in še nekaj podobnega. pač kdo se prej ustavi. gume na avtih so verjetno iste zato kr malo kdo proizvaja tako velike pnevmatike. ko so zavirali murcilago in ta drugi so se ustavla precej boj dol. SLR ko se pa je ustavil, se je ustavil precej pred njima. posledica? diski so se mu zažgali.

noj, si pozabil povedat še sposobnost voznikov obvladovanja avtov.kar mislim da 207cc je bolj pusy in zna obvladat samo kakšno menstruacijo :D

vidim da vas je nekaj ki štekate kaj ves čas govorim. nekateri pa naj si mislijo kar hočejo kr itk ne bodo nikoli razumeli. recimo lizart :roll: ko bi ga vsaj pretepali ko je bil mali ...
 
Uporabniški avatar
207cc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: To okt 02, 2007 8:35 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a 207cc Če feb 05, 2009 10:43 am

PiWPiW je napisal/-a:kar mislim da 207cc je bolj pusy in zna obvladat samo kakšno menstruacijo :D

Pussy se napiše z dvema S-jema ;)
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če feb 05, 2009 10:51 am

ja pa ne me basat, kaj use ne zves kle gor :D
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 05, 2009 10:53 am

PiWPiW je napisal/-a:
vidim da vas je nekaj ki štekate kaj ves čas govorim. nekateri pa naj si mislijo kar hočejo kr itk ne bodo nikoli razumeli. recimo lizart :roll: ko bi ga vsaj pretepali ko je bil mali ...


Malo pazi, kaj pišeš, če ne bodo kartoni. Če te napadajo, te zato, ker si zaradi nekaterih čudnih izjav to sam iskal (in zaslužil?). Ostani pri argumentih in ne sodi, kdo kaj razume in kdo ne, klaj šele, koga bi bilo treba tepst.

Jeaka je napisal/-a::rofl :rofl :rofl :rofl :har :rofl :rofl :rofl :rofl :bonk

Jeaka je napisal/-a:ja pa ne me basat, kaj use ne zves kle gor :D


Bi še nas razsvetlil, kaj te tako razveseljuje? Ali boš skrival svoje (ne)znanje in nadaljeval s takim nabijanjem postov?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če feb 05, 2009 11:30 am

PiWPiW je napisal/-a:vidim da vas je nekaj ki štekate kaj ves čas govorim. nekateri pa naj si mislijo kar hočejo kr itk ne bodo nikoli razumeli. recimo lizart :roll: ko bi ga vsaj pretepali ko je bil mali ...


In kaj ves čas govoriš? Glede ABS-a? Res težko it na youtube pa si pogledt kak posnetek, ki ti razloži delovanje tega sistema. Izgleda pa, da sem te pičil na pravem mestu s prejšnjo izjavo.

Sicer pa kdo na tem svetu si ti, da boš sodil kako dober voznik je kdo, kako dober avto kdo vozi, koliko si boljši od ostalih, kako ti vse razumeš in kako si najbolj razgledan, ne da bi kogarkoli od teh ljudi videl in se z njimi srečal v živo? Daj zamisli se nad sabo človek.
Če smo že pri tem, lahko bi se vsaj pisat naučil, s tem boš znal tudi brat, ko boš znal brat se boš lahko začel izobraževat. In ko boš izobražen, bodo ljudje to opazili in ti to tudi povedali, dokler boš pa kvasil takšne neumnosti kot jih v tej temi pa komplimentov ne boš dobil in jih verjetno tudi v realnem življenju ne dobivaš, zato se pa ves čas hvališ oz. s tem zdraviš. Dvomim, da si v resničnem živlenju tak frajer, kot pišeš tu gor.

Lahko bi začel sprejemt tudi mnenja drugih in bi na konci pristal na en kompromis ter tako spememnil svoj odnos do cestnega prometa, s čimer bi naredil svojo vožnjo bolj varno za ostale udeležence. Tako bi sicer malo a vseeno prispeval k boljši situaciji na naših cetah, ne pa da vedno govoriš, da si pač toliko boljši od ostalih voznikov, da lahko voziš 100% hitreje od omejitev. Tak človek ne obstaja zaenkrat, in zato je čas, da pristaneš na realnih tleh, kar pa lahko dosežeš tudi z razmislekom in ne nujno z avtomobilsko nesrečo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če feb 05, 2009 12:23 pm

esem je napisal/-a:To, da avto ne zavira samo s kolesi oz da se sila trenja ne pojavlja samo na kolesih, pa ni pomembno? :roll:
Enako kot bodo širše gume kasneje blokirale, bodo tudi večji diski in predvsem ploščice "mehkeje" prijemali - kar se kaže v bolj natančnem doziranju in s tem kasneje blokirali kolesa. Meja med ne/blokiranjem je bolj natančna, nekako širša, lažje se natančno dozira zaviranje. Za nekoga z občutkom dovolj razlike.

No, to je res, ampak dal sem teoretični primer 2 avta enake teže, z enakimi gumami in različnimi diski. Pri tem da bi bili stock diski še vedno sposobni blokiranja. Samo malo na glas razmišljam...
Logično pa da ima Porsche nizkopresečne gume velike širine in boljšo razporeditev teže, zato tudi prej ustavi.
Ampak vseeno bi rad recimo videl test v živo npr. 911 in Clio, oba z nekimi premium gumami na isti podlagi recimo bremzanje od 90-0 (ko naj bi stock diski še normalno držali). Verjamem pa, da pri višjih hitrostih navadni odpovedo.
No, zdej smo pa ornk OT.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Če feb 05, 2009 12:58 pm

noj je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:
Pravega profesionalnega voznika ABS ne ovira, tako kot večino "strokovnjakov" tu. Saj se nima zakaj vklopiti...


Preden nam postrežeš še s kakšnim posmehljivim komentarjem, si recimo preberi kaj so o tem napisali profesionalci na avto magazinu-link je na tej strani prilimal el_diablo.
Mislim, da ti bo potem malo bol jasno. Preberi si predvsem zakaj dirkači neuporabljajo abs sistema, kaj jih ovira, in zakaj bi ga kdaj potrebovali. Pa prijetno branje... ;)


sem že 1x napisal pa še ti bom 2.

Zato, ker so jim ga prepovedali.
Malo si poglej kakšne dirke po asfaltu.
Slika
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Če feb 05, 2009 2:10 pm

lizard je napisal/-a:
PiWPiW je napisal/-a:vidim da vas je nekaj ki štekate kaj ves čas govorim. nekateri pa naj si mislijo kar hočejo kr itk ne bodo nikoli razumeli. recimo lizart :roll: ko bi ga vsaj pretepali ko je bil mali ...


In kaj ves čas govoriš? Glede ABS-a? Res težko it na youtube pa si pogledt kak posnetek, ki ti razloži delovanje tega sistema. Izgleda pa, da sem te pičil na pravem mestu s prejšnjo izjavo.

Sicer pa kdo na tem svetu si ti, da boš sodil kako dober voznik je kdo, kako dober avto kdo vozi, koliko si boljši od ostalih, kako ti vse razumeš in kako si najbolj razgledan, ne da bi kogarkoli od teh ljudi videl in se z njimi srečal v živo? Daj zamisli se nad sabo človek.
Če smo že pri tem, lahko bi se vsaj pisat naučil, s tem boš znal tudi brat, ko boš znal brat se boš lahko začel izobraževat. In ko boš izobražen, bodo ljudje to opazili in ti to tudi povedali, dokler boš pa kvasil takšne neumnosti kot jih v tej temi pa komplimentov ne boš dobil in jih verjetno tudi v realnem življenju ne dobivaš, zato se pa ves čas hvališ oz. s tem zdraviš. Dvomim, da si v resničnem živlenju tak frajer, kot pišeš tu gor.

Lahko bi začel sprejemt tudi mnenja drugih in bi na konci pristal na en kompromis ter tako spememnil svoj odnos do cestnega prometa, s čimer bi naredil svojo vožnjo bolj varno za ostale udeležence. Tako bi sicer malo a vseeno prispeval k boljši situaciji na naših cetah, ne pa da vedno govoriš, da si pač toliko boljši od ostalih voznikov, da lahko voziš 100% hitreje od omejitev. Tak človek ne obstaja zaenkrat, in zato je čas, da pristaneš na realnih tleh, kar pa lahko dosežeš tudi z razmislekom in ne nujno z avtomobilsko nesrečo.


Pa daj ne napadaj ga vec. A ne vidis da vozi Hondo ... civic ... pa se neke hude diske ma gor :lol: 8)
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če feb 05, 2009 3:17 pm

[quote="esem"][quote="PiWPiW"]

vidim da vas je nekaj ki štekate kaj ves čas govorim. nekateri pa naj si mislijo kar hočejo kr itk ne bodo nikoli razumeli. recimo lizart :roll: ko bi ga vsaj pretepali ko je bil mali ...[/quote]

Malo pazi, kaj pišeš, če ne bodo kartoni. Če te napadajo, te zato, ker si zaradi nekaterih čudnih izjav to sam iskal (in zaslužil?). Ostani pri argumentih in ne sodi, kdo kaj razume in kdo ne, klaj šele, koga bi bilo treba tepst.

[quote="Jeaka"]:rofl :rofl :rofl :rofl :har :rofl :rofl :rofl :rofl :bonk[/quote]
[quote="Jeaka"]ja pa ne me basat, kaj use ne zves kle gor :D[/quote]

Bi še nas razsvetlil, kaj te tako razveseljuje? Ali boš skrival svoje (ne)znanje in nadaljeval s takim nabijanjem postov?[/quote]

Si ne mislm nc postov s tem nabijat samo sem fasciniran kako doloceni tukaj razmisljajo (kar se tice bremz in podobno) ki je cisto skregano z logiko.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov