dolenc46 je napisal/-a:namreč ko ESP blokira katero koli od koles se sliši močno ruženje v podvozju
Ruženje? Nobenega ruženja ni... Ruženje je pri EDSu.
tabletten je napisal/-a:to je pa res slaba tolažba
Pa če bi šlo že tako potem unim 60+ letnim ne bi esp-ja vgrajevali (pokojnine press). Pa včasih je za državo tudi bolje da človek umre v prometni nesreči kot da je pohabljen (zdravljenje košta uhuhu) in nezmožen delat.
Po drugi strani pa... nimaš esp-ja zbiješ avto podpreš kleparje in ličarje ali pa kupiš novga plačaš nov davek in spet državo podprešAja za to imamo take ceste,.. sej počasi bom skaperal.
Skratka bolano je razmišljati koliko je človeško življenje vredno.
lisko je napisal/-a:CHAN: Iz napisanega sklepam , da leti tvoj post točno na mene. Izpita za varno vožnjo res nimam imam pa 10 let izkušenj in pa okrog pol miljona km prevoženih km z dvema nesrečama. Enkrat (mel izpit 6 dni) mal preveč na rob....zahaklal visok robnik in avto je katalpultiralo na streho (esp glede na to kak deluje ne bi moral met vpliva). In pa drugič kjer sem (po moji krivdi) vzel enemu prednost tako da niti zavirat ni mel časa (Vsa pomagala gor ali dol...)
Doma je (tudi dosti v moji uporabi) zlo glasni mercedes A klase ( prvih serij , ki so kao nevarne) pa ni težav pa je bilo že dosti exremnih trenutkov. Poleg tega imam dosti izkušenj z MB C klaso, ki ima poleg zadnjega pogona vsa elektronska pomagala kaj je možno.....pa se pozimi ali po spolzki cesti še niti enkrat ni vkloplo kaj od biločesa razen ABS-a pa še tisto izzvanega.
Energetik81 je napisal/-a:Načeloma je pa pri tem Nemotu lahko problem, da je imel predobre gume. Moral bi mu nataknit Wanli, pa bi sigurno prej zdrsnil, preden bi se prevrnil...
Polo78 je napisal/-a:Včeraj je bila zanimiva oddaja na National Geographicu o varnosti v cestnem prometu. Meddrugim so navedli raziskave psihologov, ki so odkrili, da vse preveč ljudi v sodobnih avtih zaupa v "vsemogočnost" varnostnih sistemov in posledično vozijo bolj tvegano kot pred parimi desetletji. Rezultati so seveda znani in nič kaj vzpodbudni. In morda ravno to želijo povedat nekateri uporabniki tu gor.![]()
Daedalus je napisal/-a:Torej, še vedno niste dojeli pomembne informacije:
Đabe ti je računat na nekaj, kar se ne bo zgodilo še leeeep čas. Če smo natančni, dokler je vožnja avtomobila v rokah človeka, ne bo s tega nič. Torej, kaj zdaj? Pustit vse tko, kot je? Pa, mislite da nihče ne gleda pri nakupu avta na to, ali ima ESP ali ne? Torej vsi tisti, ki jih kurcate, da se zanašajo na ESP in posledično hitreje vozijo kot če ga ne bi imeli, bi pri nakupu avta na lastno pest doplačali za ESP (če ni že serijski) zato da lahko hitreje vozijo, torej je to b.v. argument. Če bo pa ESP avtomatično serijski, ga bojo dobili tudi tisti, ki ne vejo kako deluje in se pri nakupu zanj ne bodo odločili zaradi x razloga, in so slabi vozniki v smislu da nimajo občutka, ne znajo loviti vozila itd. in pri takšnih se potem pokaže koristnost takega zakona. In takih ljudi je veliko!
CHAN je napisal/-a:Že pred leti so v neki, mislim da BBC-jevi oddaji omenjali psihološki fenomen varnostnih komponent na obnašanje voznikov. Omenili so, da bi bilo velikokrat bolje, če bi imeli vozniki v mislih, da pred njimi ni vgrajen airbag temveč žeblji!
BBoss je napisal/-a:ojej Lisko s čem se ti obremenjuješ... tvoje življenje mora bit res strašno naporno in stresno
lisko je napisal/-a:Vem da so opravljeni številni testi in meritve ampak kdo mi zagotavlja da bo neka stvar delovala čez x let še vedno enako dobro kot danes? Pri novem avtu to načeloma ni problem....ampak pri 10-15 let starem air bagu? To pa se mi zdi da lih niso več zadeve za katere se ne smel obremnjevat....
Courage™ je napisal/-a:Lisko ce bi vsi razmisljali tako kot ti bi se se vedno vozli v 101 pa v pejekih. Gedora pa 13 kljuc pa si mel vse kaj si rabo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov