lada2103 je napisal/-a:Mislim,da bi morali čestitati avtorju te teme iz več razlogov:
1. Ne pomnim kdaj se je nazadnje na kakšno temo tako hitro širil krog komentarjev.
2. Avtor skrbi za večjo pretočnost prometa.
3. Dviguje nivo prometne kulture.
4. Zmanjšuje onesnaženje in porabo fosilnih goriv.
5. Zmanjšuje možnosti nesreč.
6. Manj obremenjuje družinski proračun.
7. Skrbi za družino in je dober zgled mlajšim generacijam.
Zdaj pa v razmislek tistim hiper super duper produktivnim dirkačem, ki na cesti namesto pol ure vozijo 24 minut na poti v službo.
V industriji, beri proizvodnji se gleda na vsak cent, ma delček centa. V koliko produkt prodaš in ti od tega še nekaj ostane, si zmagal. In v to je vloženo ogromno dela, znanja, tudi celodnevnih šihtov, izobraževanj...
In k strošku dela šteje tudi vožnja na delo (kdo plača ta strošek je danes že dilema, na žalost). Če bi razmišljali tako kot inženir v proizvodnji, da s čimmanj sredstvi doseže enak učinek, potem je tale hipermiling edino pravilen način razmišljanja. Vse drugo je vztrajanje v stari logiki. Na tale hipermiling gledam kot na neke vrste izobraževanje, ki ga v nekaterih delih prakticiram tudi sam. Ja, in če je omejitev 90 km/h, lahko peljem 80,70,60 če pred seboj na razdalji 500m vidim kolono pred rondojem.
Nekateri tege ne zmorejo prenesti in prehitijo. V redu, pred rondojem se torej ustavi, potem spelje in spet zavira itd....In v nadaljevanju poti, dolge 5 km pač vozim za njim, če voznik zmore pri sebi priznati, da je napredek tiščanja na plin in zavoro čista NULA. Seveda so pa kalibri, ki ne zmorejo končat s tiščanjem, ti, ja ti pa so tapravi. K sreči se ga kdo usmili, da ga spusti v kolono, da se ne razmaže na odbijač od šleparja, ki pelje nasproti.
Gosic je napisal/-a:lada2103 je napisal/-a:Mislim,da bi morali čestitati avtorju te teme iz več razlogov:
1. Ne pomnim kdaj se je nazadnje na kakšno temo tako hitro širil krog komentarjev.
2. Avtor skrbi za večjo pretočnost prometa.
3. Dviguje nivo prometne kulture.
4. Zmanjšuje onesnaženje in porabo fosilnih goriv.
5. Zmanjšuje možnosti nesreč.
6. Manj obremenjuje družinski proračun.
7. Skrbi za družino in je dober zgled mlajšim generacijam.
Zdaj pa v razmislek tistim hiper super duper produktivnim dirkačem, ki na cesti namesto pol ure vozijo 24 minut na poti v službo.
V industriji, beri proizvodnji se gleda na vsak cent, ma delček centa. V koliko produkt prodaš in ti od tega še nekaj ostane, si zmagal. In v to je vloženo ogromno dela, znanja, tudi celodnevnih šihtov, izobraževanj...
In k strošku dela šteje tudi vožnja na delo (kdo plača ta strošek je danes že dilema, na žalost). Če bi razmišljali tako kot inženir v proizvodnji, da s čimmanj sredstvi doseže enak učinek, potem je tale hipermiling edino pravilen način razmišljanja. Vse drugo je vztrajanje v stari logiki. Na tale hipermiling gledam kot na neke vrste izobraževanje, ki ga v nekaterih delih prakticiram tudi sam. Ja, in če je omejitev 90 km/h, lahko peljem 80,70,60 če pred seboj na razdalji 500m vidim kolono pred rondojem.
Nekateri tege ne zmorejo prenesti in prehitijo. V redu, pred rondojem se torej ustavi, potem spelje in spet zavira itd....In v nadaljevanju poti, dolge 5 km pač vozim za njim, če voznik zmore pri sebi priznati, da je napredek tiščanja na plin in zavoro čista NULA. Seveda so pa kalibri, ki ne zmorejo končat s tiščanjem, ti, ja ti pa so tapravi. K sreči se ga kdo usmili, da ga spusti v kolono, da se ne razmaže na odbijač od šleparja, ki pelje nasproti.
Točno tako! Sicer je avtor te teme vsaj za moje pojme pravi profi, da dosega porabe 3.2l/100km. Moja je najnižja 3.6l/100km - tank. :P :P
Da se vrnem citiranemu delu.
Primer izdelava vozila. Na Češkem stane izdelava vozila 90€ manj, kot v Italiji. Podjetje seli proizvodnjo na Češko.
Kaj sem mislil s tem povedati. Teh 90€ je glede na ceno vozila ki ga kupimo relativno malo, vendar ob poplavi izdelanih vozil podjetju to prinese milijonske dobičke. Enako je pri gorivu. Nekatera podjetja, katera se ukvarjajo tudi s prevozništvom že izdelujejo marsikatere aplikacije, katere vozniku omogočajo manjšo porabo v povezavi s gnečami na cestah ob določenih urah, priporočajo drugačno izbiro poti in tako dalje. Ena izmed takih podjetij je Pekarna Pečjak.
abbe je napisal/-a:ghandaed je napisal/-a:@ishtmail
A pa si, (glede na to da ti ultra varčna vožnja in doseganje najnižje mogoče absolutne porabe očitno gre) pomislil na kompromis, recimo da poizkušaš dosečt najnižjo relativno možno porabo pri določeni (višji) potovalni hitrosti. S kakšno porabo misliš, da bi ti uspelo vozit na AC pri potovalni hitrosti 110kmh ali 120kmh?
Meni je namreč slednje največji izziv. Poizkušat dosečt čim nižjo povprečno porabo, a ne za ceno nižje hitrosti.
nedaj boh da bi kj tazga probal.
naj se vozi z 90 kmh na voznem pasu.tm nikogar ne ovira in ne ogroža.oz ovira ravno toliko kot kamioni..
Energetik81 je napisal/-a:Ker bo večino toplega zraka odneslo mimo motorja, sploh če bo zapihal kakšen vetrič. Kvečjemu bi lahko postavil pod karter infra pečko.lada2103 je napisal/-a:Ok, če se že vse sorte reči pogovarjamo, pa bi bilo zanimivo odpret debato zakaj ne kaloriferja pod avto.
plinaš je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Ker bo večino toplega zraka odneslo mimo motorja, sploh če bo zapihal kakšen vetrič. Kvečjemu bi lahko postavil pod karter infra pečko.lada2103 je napisal/-a:Ok, če se že vse sorte reči pogovarjamo, pa bi bilo zanimivo odpret debato zakaj ne kaloriferja pod avto.
a ne bi raje ene vgradne indukcijske plošče zmontirali v tlakovce na dvorišču???
abbe je napisal/-a:2.,3.,4., sta tko tko bi se dalo o njih debatirat.kar se varnosti tiče sploh.sploh če je govora o pasivni varnosti.
kar se pa tičče 6. točke je pa to svar posmeznika in njegoe denarnice in avtor gleda le na svojo denarnico ne pa na stroške ki bi jih lahko imeli drugi zaradi nejgove vožnje.(malo si preberi je bilo napisanih par strani nazaj).
je pa zanimivo da v tej temi je ene 5 ljudi ki avtorja zagovarjajo(za te se je izkazal iz prejšnjih tem da tudi sami zelo varčujejo z gorivom,do meje nesmisla) vsi ostali se pa nekak ne strinjajo z njim.
dvomim pa da so vsi ostali dirkači pa nevem kaj še vse.
.com je napisal/-a:ne abbe, ostali smo bedaki in agresivci za volanom, ker nam ne gre in ne gre '' v lajšto'' takšen voznik in njegova vožnja....
a veš![]()
glede 2,3 in 4 točke... če se začnemo o tem pregovarjati, bo 20 strani nepotrebnega balasta v tej temi![]()
točka 6. kako pa vpliva morebitna (zelo verjetna) okvara nekega dela v ali pri motorju, ki že v štartu stane 500eur + ??
Energetik81 je napisal/-a:Kalorifer ni nič nevaren avtu, če normalno dela.
Problem lahko nastane, če zariba ventilator --> spirale se pregrejejo --> plastika se pregreje, deformira in nasloni na spirale --> imaš pol kile goreče plastike pod avtom.
3.5 - nedovoljeno je pisanje ali citiranje večih post-ov zaporedoma (zato se uporablja funkcijski gumb "uredi" ali pa z novim forumom funkcija "citiraj" - desni spodnji del prispevka). V kolikor se stvar kljub opozorilu nadaljuje, se uporabnika onemogoči.
ghandaed je napisal/-a:@ishtmail
A pa si, (glede na to da ti ultra varčna vožnja in doseganje najnižje mogoče absolutne porabe očitno gre) pomislil na kompromis, recimo da poizkušaš dosečt najnižjo relativno možno porabo pri določeni (višji) potovalni hitrosti. S kakšno porabo misliš, da bi ti uspelo vozit na AC pri potovalni hitrosti 110kmh ali 120kmh?
Meni je namreč slednje največji izziv. Poizkušat dosečt čim nižjo povprečno porabo, a ne za ceno nižje hitrosti.
ishtmail je napisal/-a:Nov rekordni tank:
1611,6 kilometrov
55,49 litrov goriva
povprečje 3,44 l/100km
Zanimivost: povprečje po potovalnem računalniku: 3,2
Torej je realna poraba za ta tank bila 0,24 l/100km slabša od izračunane porabe.
lada2103 je napisal/-a:ishtmail je napisal/-a:Nov rekordni tank:
1611,6 kilometrov
55,49 litrov goriva
povprečje 3,44 l/100km
Zanimivost: povprečje po potovalnem računalniku: 3,2
Torej je realna poraba za ta tank bila 0,24 l/100km slabša od izračunane porabe.
Tole je pa res hud podatek. A lahko poves kako si vozil. Prosim, če opišeš kakšno tipično vožnjo v službo in nazaj po odsekih. Kaj vse si počel za znižanje porabe, kolk je bil tlak v pnevmatikah, kako se je spremenila poraba v dežju, vlažni cesti brez dežja, katere tehnike si uporabil za zadnjih 1600 km
Gosic je napisal/-a:Tako je mišljenje pri nas, nimamo kaj. Če se pelješ 200km/h si 'đek' in imaš 'j***a'. To je ko nek hrošček na našem ozemlju v glavah nekaterih moških predstavnikov.
Če se pa pelješ 90km/h po AC (ker je itak namenjena najmanj 140km/h) si pač mečkač, reva, skratka tisti, ki si ne 'upa' in povrhu še ogroža
Nevem, kako se v tem primeru počutijo tovornjakarji. Verjetno kar prosijo milosti.
Čeprav se gre v principu za VARČEVANJE. Jaz osebno raje dam manj za gorivo in dam več za hrano. S tem odpadejo razni Lidli,Eurospini,Hofri in nizkocenovni izdelki, ki so vprašljivega porekla, kajšele sestavin, pravtako Kebabi in razne hrenovke. Vem kaj vsebujejo- sem videl. Dobro, o tem itak ni vredno razpravljati, vsak da za hrano kolikor se ima sam rad. Dejstvo pa je, da je namen te teme PRIKAZATI, kako se da prišparati kakšen € v teh časih in ne izražanju svojih frustracij in omejenosti. Glavni namen te teme je nekaj pozitivnega za sodržavljana.
LinkNajveč nesreč še vedno zaradi prehitre vožnje
V prvih osmih mesecih letošnjega leta (od 1. januarja do 31. avgusta 2013) se je na slovenskih cestah zgodilo 12.268 (15.596) prometnih nesreč, v katerih je umrlo 74 (79 ) udeležencev, 441 (617) se jih je hudo telesno poškodovalo in 5.337 (5.653) lahko telesno poškodovalo. Najpogostejši vzrok prometnih nesreč s hujšimi posledicami ali s smrtjo udeležencev je neprilagojena hitrost in neupoštevanje pravil o prednosti. V letošnjem letu je zaradi neprilagojene hitrosti umrlo 28 (31) udeležencev, 165 (217) se jih je hudo telesno poškodovalo
lada2103 je napisal/-a:ishtmail je napisal/-a:Nov rekordni tank:
1611,6 kilometrov
55,49 litrov goriva
povprečje 3,44 l/100km
Zanimivost: povprečje po potovalnem računalniku: 3,2
Torej je realna poraba za ta tank bila 0,24 l/100km slabša od izračunane porabe.
Tole je pa res hud podatek. A lahko poves kako si vozil. Prosim, če opišeš kakšno tipično vožnjo v službo in nazaj po odsekih. Kaj vse si počel za znižanje porabe, kolk je bil tlak v pnevmatikah, kako se je spremenila poraba v dežju, vlažni cesti brez dežja, katere tehnike si uporabil za zadnjih 1600 km
diamant72 je napisal/-a:Malo offtopic ali pa glede na nekatere izlive žolča tudi ne:LinkNajveč nesreč še vedno zaradi prehitre vožnjeV prvih osmih mesecih letošnjega leta (od 1. januarja do 31. avgusta 2013) se je na slovenskih cestah zgodilo 12.268 (15.596) prometnih nesreč, v katerih je umrlo 74 (79 ) udeležencev, 441 (617) se jih je hudo telesno poškodovalo in 5.337 (5.653) lahko telesno poškodovalo. Najpogostejši vzrok prometnih nesreč s hujšimi posledicami ali s smrtjo udeležencev je neprilagojena hitrost in neupoštevanje pravil o prednosti. V letošnjem letu je zaradi neprilagojene hitrosti umrlo 28 (31) udeležencev, 165 (217) se jih je hudo telesno poškodovalo
http://e-uprava.gov.si/ispo/cestnavarnost/zacetna.ispo
Torej sami vrhunsko usposbljeni in zbrani schumacherji se vozijo po Sloveniji, samo od kje potem nesreče? A so od tujcev? Zdaj pa naj mi kateri mojster utemeljeno razloži, kako je (pre)hitra vožnja bolj varna kot umirjena oz vožnja z glavo? Recimo s kakšno analizo, pa kakšno formulo o zavorni poti pa tako naprej.
Pa da ne bo pomote - tudi sam kdaj prehitro peljem. Samo fantje in gospodje - ne nakladat.
Gosic je napisal/-a:Tako je mišljenje pri nas, nimamo kaj. Če se pelješ 200km/h si 'đek' in imaš 'j***a'. To je ko nek hrošček na našem ozemlju v glavah nekaterih moških predstavnikov.
Če se pa pelješ 90km/h po AC (ker je itak namenjena najmanj 140km/h) si pač mečkač, reva, skratka tisti, ki si ne 'upa' in povrhu še ogroža
Nevem, kako se v tem primeru počutijo tovornjakarji. Verjetno kar prosijo milosti.
Čeprav se gre v principu za VARČEVANJE. Jaz osebno raje dam manj za gorivo in dam več za hrano. S tem odpadejo razni Lidli,Eurospini,Hofri in nizkocenovni izdelki, ki so vprašljivega porekla, kajšele sestavin, pravtako Kebabi in razne hrenovke. Vem kaj vsebujejo- sem videl. Dobro, o tem itak ni vredno razpravljati, vsak da za hrano kolikor se ima sam rad. Dejstvo pa je, da je namen te teme PRIKAZATI, kako se da prišparati kakšen € v teh časih in ne izražanju svojih frustracij in omejenosti. Glavni namen te teme je nekaj pozitivnega za sodržavljana.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov