Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: plača-avto

Napisal/-a ~toMmy~ Ne dec 22, 2013 2:14 am

rnisan je napisal/-a:Saj pravim, da mi je to povsem zgrešeno. In dejansko lahko to "premium famo" prenesemo na vse ostalo - npr. kaj pomeni, da je avtomobilska znamka "premium"? Zakaj so nemška vozila (BMW, Audi, Mercedes) premium, Toyota, Volvo, Honda (ali katera koli druga znamka) pa ne?


Kakšna "premium fama"? Pri avtih je pa to res popolnoma jasno, pač bolj "luksuzni" avtomobili (dizajn, motorji, materiali, podvozje, pogon, zelo dolg spisek dodatne opreme, ...). Volvo se mi zdi, da praktično je premium oz. se trudi bit, s Hondo in Toyoto pa kvečjemu izpostavljaš svoje neznanje. Preberi si, kaj sta Acura in Lexus, tudi Infiniti je eden takšnih, Range Rover, preko luže recimo Cadillac, ... Ne vem kje ti kakšno famo vidiš, kaj je tukaj sploh nejasnega, dovolj je že da si pogledaš ponudbo premium proizvajalcev, tam kjer se pri navadnih znamkah počasi zaključi, se npr. pri Audiju, BMW-ju in Mercedesu šele prav začenja (A6, A8, R8, CLS, SLS, ML, X5, X6, serija 7, ... Moraš bit že res slep ali se pa delat neumnega, da se čudiš, zakaj so te znamke premium.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: plača-avto

Napisal/-a Doche Ne dec 22, 2013 9:51 am

Rauchmann je napisal/-a:Iz radovednosti sem nekoč kupil Sparovo Premium temno pivo - nisem rabil etikete brati, sem po okusu prepoznal da je Unionovo. Rahlo presenečenje ampak je bilo za pričakovati kaj takega. :D


Saj Hoferjevo tamodro piksno BEER pa polni Laško :D
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: plača-avto

Napisal/-a maniaxxx Ne dec 22, 2013 12:29 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
rnisan je napisal/-a:Saj pravim, da mi je to povsem zgrešeno. In dejansko lahko to "premium famo" prenesemo na vse ostalo - npr. kaj pomeni, da je avtomobilska znamka "premium"? Zakaj so nemška vozila (BMW, Audi, Mercedes) premium, Toyota, Volvo, Honda (ali katera koli druga znamka) pa ne?


Kakšna "premium fama"? Pri avtih je pa to res popolnoma jasno, pač bolj "luksuzni" avtomobili (dizajn, motorji, materiali, podvozje, pogon, zelo dolg spisek dodatne opreme, ...). Volvo se mi zdi, da praktično je premium oz. se trudi bit, s Hondo in Toyoto pa kvečjemu izpostavljaš svoje neznanje. Preberi si, kaj sta Acura in Lexus, tudi Infiniti je eden takšnih, Range Rover, preko luže recimo Cadillac, ... Ne vem kje ti kakšno famo vidiš, kaj je tukaj sploh nejasnega, dovolj je že da si pogledaš ponudbo premium proizvajalcev, tam kjer se pri navadnih znamkah počasi zaključi, se npr. pri Audiju, BMW-ju in Mercedesu šele prav začenja (A6, A8, R8, CLS, SLS, ML, X5, X6, serija 7, ... Moraš bit že res slep ali se pa delat neumnega, da se čudiš, zakaj so te znamke premium.



In posledično " oskubljene" osnovne verzije. Včasih me prav preseneti kaj vse se spomnijo dodatno zaračunati strankam. Pri novem C razredu tudi večjo ( po njihovo, po mojem mnenju bi morala toliko velika biti že osnovna ) posodo za gorivo :roll: . Doplačati moraš da ima pazi 66 litrsko posodo za gorivo :idea: , osnovna je nekje 40 litrov :shock:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a gasolinedream Ne dec 22, 2013 1:07 pm

Premium je pač premium, o smiselnosti in ne smiselnosti se tukaj ne debatira.
Podobno kot je nekdo že prej omenil, nekateri pa imajo hifi za 100.000€ - tudi tukaj ta hifi ni racionalno gledano 5000x boljši od navadnega dvd predvajalnika. Pravtako hitro izgublja vrednost. Me prav zanima če bi v teh časih prej prodal audija R8 (rabljenega), ali rabljen hifi za 100.000€..

O diskontkih tipa hofer, lidl v primerjavi z mercatorjem in sparom pa je tema lahko še zanimiva. Meja med kvaliteto izdelkov in tipom prodajalne (diskont, butik), že kar nekaj časa nima tako velikega pomena kot včasih. Meni diskonti bolj odgovarjajo, predvsem zaradi naslednjih lastnosti:

- ponavadi se da bližje parkirat
- 2 tipa enega izdelka, ne pa 30
- profesor na živilski tehnologiji pravi mi ne bo od hofer/lidl hrane popolnoma nič hujšega kot iz spara/mercatorja
- ni mi treba mimo televizorjev, frizbijev in rokavic da pridem do kruha
- ni reklamnih stojnic z tem in tistim
- na blagajni ni starejših z 20 boni in 30 vprašanji
- izdelek mi zamenjajo brez vprašanj in kompliciranj
- celoten nakup mi vzame par evrov in par minut manj kot v ostalih trgovinah

Kar pa se tiče tehničnih izdelkov, nekateri so pofl, nekateri pa popolnoma OK. Meni so Lidl čevlji za 20€ zdržarli dlje kot massovi za 70.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a odprti clio Ne dec 22, 2013 2:04 pm

gasolinedream je napisal/-a:- profesor na živilski tehnologiji pravi mi ne bo od hofer/lidl hrane popolnoma nič hujšega kot iz spara/mercatorja


Hehehehehe... Na BF si niso enotni glede mnogih stvari. Tudi pri tako banalnih, kot je kakovost v trgovinah, se znajo zapeti med seboj :)
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: plača-avto

Napisal/-a ~toMmy~ Ne dec 22, 2013 2:09 pm

maniaxxx je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
rnisan je napisal/-a:Saj pravim, da mi je to povsem zgrešeno. In dejansko lahko to "premium famo" prenesemo na vse ostalo - npr. kaj pomeni, da je avtomobilska znamka "premium"? Zakaj so nemška vozila (BMW, Audi, Mercedes) premium, Toyota, Volvo, Honda (ali katera koli druga znamka) pa ne?


Kakšna "premium fama"? Pri avtih je pa to res popolnoma jasno, pač bolj "luksuzni" avtomobili (dizajn, motorji, materiali, podvozje, pogon, zelo dolg spisek dodatne opreme, ...). Volvo se mi zdi, da praktično je premium oz. se trudi bit, s Hondo in Toyoto pa kvečjemu izpostavljaš svoje neznanje. Preberi si, kaj sta Acura in Lexus, tudi Infiniti je eden takšnih, Range Rover, preko luže recimo Cadillac, ... Ne vem kje ti kakšno famo vidiš, kaj je tukaj sploh nejasnega, dovolj je že da si pogledaš ponudbo premium proizvajalcev, tam kjer se pri navadnih znamkah počasi zaključi, se npr. pri Audiju, BMW-ju in Mercedesu šele prav začenja (A6, A8, R8, CLS, SLS, ML, X5, X6, serija 7, ... Moraš bit že res slep ali se pa delat neumnega, da se čudiš, zakaj so te znamke premium.



In posledično " oskubljene" osnovne verzije. Včasih me prav preseneti kaj vse se spomnijo dodatno zaračunati strankam. Pri novem C razredu tudi večjo ( po njihovo, po mojem mnenju bi morala toliko velika biti že osnovna ) posodo za gorivo :roll: . Doplačati moraš da ima pazi 66 litrsko posodo za gorivo :idea: , osnovna je nekje 40 litrov :shock:


Ja osnovna oprema zna bit žalostna, mogoče na ta način tudi "goljufajo" pri porabi (teža, manj el. porabnikov) oz. sami teži, da se lahko pohvalijo, koliko lažja je nova generacija ipd. Vsekakor pa tudi najdejo kakšnega kupca, ki bi raje vzel oskubljen premium avto z osnovno motorizacijo, kot močnejšega in bolje opremljenega "navadnega".
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a rnisan Ne dec 22, 2013 4:26 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Kakšna "premium fama"? Pri avtih je pa to res popolnoma jasno, pač bolj "luksuzni" avtomobili (dizajn, motorji, materiali, podvozje, pogon, zelo dolg spisek dodatne opreme, ...). Volvo se mi zdi, da praktično je premium oz. se trudi bit, s Hondo in Toyoto pa kvečjemu izpostavljaš svoje neznanje. Preberi si, kaj sta Acura in Lexus, tudi Infiniti je eden takšnih, Range Rover, preko luže recimo Cadillac, ... Ne vem kje ti kakšno famo vidiš, kaj je tukaj sploh nejasnega, dovolj je že da si pogledaš ponudbo premium proizvajalcev, tam kjer se pri navadnih znamkah počasi zaključi, se npr. pri Audiju, BMW-ju in Mercedesu šele prav začenja (A6, A8, R8, CLS, SLS, ML, X5, X6, serija 7, ... Moraš bit že res slep ali se pa delat neumnega, da se čudiš, zakaj so te znamke premium.


Vem, kaj sta Acura in Lexus. Tudi za Infiniti vem. Ne poznam njihove filozofije (ali delajo oskubljene in majhne modele ali le zares luksuz), zato ne bom komentiral. Se bom osredotočil na evropske "premium" znamke.

~toMmy~ je napisal/-a:Vsekakor pa tudi najdejo kakšnega kupca, ki bi raje vzel oskubljen premium avto z osnovno motorizacijo, kot močnejšega in bolje opremljenega "navadnega".


No saj, če "premium" vozilu vzameš dodatno opremo, potem to ni več "premium" (kar itak nikoli niti ni bil). Seveda ob predpostavki, da govorimo o znamkah vozil, ki so dostopna navadnim ljudem, delavcem s povprečnim prihodkom. Poleg tega so znotraj teh znamk za "premium" lahko označeni kvečjemu posamezni modeli (npr. S klasa, X6...), ne pa celotna znamka. Kaj za vraga je tako "premium" na npr. BMW 1, Audiju A3 ali A4, Mercedesu A (razen cene mogoče - iskreno ne vem, koliko stanejo) v primerjavi z ostalimi v njihovih razredih?

Bolj kot premium jaz vidim razliko v filozofiji posamezne znamke. Eni so bolj športno naravnani (npr. BMW), drugi bolj na udobje (npr. Mercedes - pa še to pri večjih modelih od E naprej), tretji so mahnjeni predvsem na varnost (Volvo) itd. Kaj jih pa dela "premium"? Jaz vidim odgovor le v marketingu ("premium" zveni oh in sploh dobro v vseh pogledih, ne le v enem, v katerem model (ne znamka!) mogoče prednjači pred ostalimi), ki piha na dušo zakompleksanim kupcem, ki želijo vsaj enkrat v življenju imeti občutek nekega dosežka oz. pomembnosti.

Če pa se že gremo premium v pravem smislu besede, potem si po mojem mnenju ta naziv upravičeno zaslužijo le tiste znamke, ki niso niti se ne trudijo biti dosegljive širši množici (Koenigsegg, Bugati, Ferrarri, Lamborghini, Maybach, Rolls Royce...), ker le one zares izstopajo po svojih lastnostih iz množice. Ostalo je pesek v oči!
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a LeQuack Ne dec 22, 2013 4:33 pm

Premium so cene in sloves iz preteklosti. Materiali in kvaliteta izdelave pa zmeraj manj, vsak kar se tiče evropskih premium znamk.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: plača-avto

Napisal/-a cruiser1 Po dec 23, 2013 1:11 am

gasolinedream je napisal/-a:Premium je pač premium, o smiselnosti in ne smiselnosti se tukaj ne debatira.
Podobno kot je nekdo že prej omenil, nekateri pa imajo hifi za 100.000€ - tudi tukaj ta hifi ni racionalno gledano 5000x boljši od navadnega dvd predvajalnika. Pravtako hitro izgublja vrednost. Me prav zanima če bi v teh časih prej prodal audija R8 (rabljenega), ali rabljen hifi za 100.000€..


Verjetno ne veš prav veliko o Hi fiju ;) saj tudi jaz nisem ekspert na tem področju. Vem pa, da so lahko med sistemi res ogromne razlike v reprodukciji glasbe. Je pa res, da je lahko celoten sistem za dobrih 15.000eur lahko precej enakovreden sistemu za 60.000eur pri slednjem plačuješ morda samo še znamke in dizajn, kvaliteta zvoka pa ne napreduje več tako občutno ali pa sploh ne. Predvsem sem pa hotel omenit, da vrhunskim Hi Fi komponentam cena ne pada prav hitro oziroma jim v mnogih primerih celo raste in tako imaš danes na trgu recimo 30-40+ let stare komponente, ki dosegajo nenormalne cene. Pa ne zaradi redkosti ampak zaradi resnične kvalitete zvoka. Govorim seveda o vrhunskem Hi fiju ne o neki dobri srednji kvaliteti ali pa celo čunga lunga plastik fantastik sranja iz trgovin, kot so Big Bang in podobne. Bi te presenetilo kako veliko ljudi je pripravljeno porabiti res veliko denarja za domači Hi Fi, ki se ne konča samo pri komponentah ampak si urejajo celo idealne poslušalnice. Ampak, kot sem že prej omenil teh ljudi ne opazimo, ker ne vidimo kaj vse imajo čeprav so za svoje igračke zmetali več denarja, kot nekdo za novege BMWja. Racionalna ni pa nobena od teh stvari ampak edino pomembno je, da človek zadovoljen pa čeprav gre potem po nakupih v Hofer.
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: plača-avto

Napisal/-a Rauchmann Po dec 23, 2013 11:59 am

cruiser1 je napisal/-a:Racionalna ni pa nobena od teh stvari ampak edino pomembno je, da človek zadovoljen pa čeprav gre potem po nakupih v Hofer.


Pravzaprav je nekako to še najpomembnejše.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a gasolinedream Po dec 23, 2013 7:43 pm

@Cruiser1: Pravzaprav vem veliko o hifiju: )

Sicer imaš prav, da nekatere stvari pridobivajo na vrednosti (podobno kot avti. Kakšen star gt500 ipd.. sicer pa je to bolj tvoje področje).
Kar sem hotel povedati je, da pri vseh teh stvareh ne dobiš 50x boljše stvari za 50x več denarja, ampak prej le blažjo izboljšavo. Če jo je človek sploh sposoben dojet..
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: plača-avto

Napisal/-a ~toMmy~ Po dec 23, 2013 8:43 pm

rnisan je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Kakšna "premium fama"? Pri avtih je pa to res popolnoma jasno, pač bolj "luksuzni" avtomobili (dizajn, motorji, materiali, podvozje, pogon, zelo dolg spisek dodatne opreme, ...). Volvo se mi zdi, da praktično je premium oz. se trudi bit, s Hondo in Toyoto pa kvečjemu izpostavljaš svoje neznanje. Preberi si, kaj sta Acura in Lexus, tudi Infiniti je eden takšnih, Range Rover, preko luže recimo Cadillac, ... Ne vem kje ti kakšno famo vidiš, kaj je tukaj sploh nejasnega, dovolj je že da si pogledaš ponudbo premium proizvajalcev, tam kjer se pri navadnih znamkah počasi zaključi, se npr. pri Audiju, BMW-ju in Mercedesu šele prav začenja (A6, A8, R8, CLS, SLS, ML, X5, X6, serija 7, ... Moraš bit že res slep ali se pa delat neumnega, da se čudiš, zakaj so te znamke premium.


Vem, kaj sta Acura in Lexus. Tudi za Infiniti vem. Ne poznam njihove filozofije (ali delajo oskubljene in majhne modele ali le zares luksuz), zato ne bom komentiral. Se bom osredotočil na evropske "premium" znamke.

~toMmy~ je napisal/-a:Vsekakor pa tudi najdejo kakšnega kupca, ki bi raje vzel oskubljen premium avto z osnovno motorizacijo, kot močnejšega in bolje opremljenega "navadnega".


No saj, če "premium" vozilu vzameš dodatno opremo, potem to ni več "premium" (kar itak nikoli niti ni bil). Seveda ob predpostavki, da govorimo o znamkah vozil, ki so dostopna navadnim ljudem, delavcem s povprečnim prihodkom. Poleg tega so znotraj teh znamk za "premium" lahko označeni kvečjemu posamezni modeli (npr. S klasa, X6...), ne pa celotna znamka. Kaj za vraga je tako "premium" na npr. BMW 1, Audiju A3 ali A4, Mercedesu A (razen cene mogoče - iskreno ne vem, koliko stanejo) v primerjavi z ostalimi v njihovih razredih?

Bolj kot premium jaz vidim razliko v filozofiji posamezne znamke. Eni so bolj športno naravnani (npr. BMW), drugi bolj na udobje (npr. Mercedes - pa še to pri večjih modelih od E naprej), tretji so mahnjeni predvsem na varnost (Volvo) itd. Kaj jih pa dela "premium"? Jaz vidim odgovor le v marketingu ("premium" zveni oh in sploh dobro v vseh pogledih, ne le v enem, v katerem model (ne znamka!) mogoče prednjači pred ostalimi), ki piha na dušo zakompleksanim kupcem, ki želijo vsaj enkrat v življenju imeti občutek nekega dosežka oz. pomembnosti.

Če pa se že gremo premium v pravem smislu besede, potem si po mojem mnenju ta naziv upravičeno zaslužijo le tiste znamke, ki niso niti se ne trudijo biti dosegljive širši množici (Koenigsegg, Bugati, Ferrarri, Lamborghini, Maybach, Rolls Royce...), ker le one zares izstopajo po svojih lastnostih iz množice. Ostalo je pesek v oči!


http://en.wikipedia.org/wiki/Luxury_veh ... ct_segment

Mater ti rad filozofiraš o stvareh, ki so že dorečene. A ti bi kar redefiniral izraze, ki so uveljavljeni po svetu in jih "vsi" uporabljajo, zato ker tebi niso čisto po godu? Sicer pa če ti misliš, da ni bistvene razlike med npr. Ceedom in A3, ti predlagam udejstvovanje na kakšnem drugem forumu (mogoče kulinaričnem? :lol: ). Si sploh kdaj vozil kakšnega BMW-ja, Audija, Mercedesa al kar nekaj na pamet nabijaš? :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Re: plača-avto

Napisal/-a vinci To dec 24, 2013 8:01 am

Ne voziš Audi, Bmw, Mercedes kakšen moški pa si? Tommy ti si tud premium.
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a rnisan To dec 24, 2013 8:22 am

Vozil sem že Mercedesa E in C (premium).

Lastim si Volvo S60 (kao premium), ko sem ga kupoval sem stestiral tudi precej BMW 3 (premium), redno tudi vozim očetovo laguno (ni premium). Ti povem, da laguna ne zaostaja za tema niti malo, v nekaterih stvareh prednjači, druge ima pa malo slabše - pač druga filozofija podjetja. Bolj kakovostna notranjost od volva, bolj udobna od BMW. Po moči in varnosti je odstopal volvo (njihova filozofija mi je blizu), zato sem ga kupil. Da pa je oh in sploh boljši od konkurence in zato "premium", pa ni. Isto lahko rečem za ostale znamke - vsi imajo svoje prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco.

Link, ki si ga podal - v bistvu tam govorijo o premium modelih in ne znamkah, kar jaz že ves čas govorim. Npr. za Audi A3 in A4 ti lepo piše, da sta v ZDA tretirana kot premium modela, v Evropi pa kot majhen družinski avto in "compact executive car" (ne da se mi iskati pravilnega prevoda). In zaenkrat še živimo v Evropi.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a hippo To dec 24, 2013 8:40 am

cruiser1 je napisal/-a:Verjetno ne veš prav veliko o Hi fiju ;) saj tudi jaz nisem ekspert na tem področju. Vem pa, da so lahko med sistemi res ogromne razlike v reprodukciji glasbe. Je pa res, da je lahko celoten sistem za dobrih 15.000eur lahko precej enakovreden sistemu za 60.000eur pri slednjem plačuješ morda samo še znamke in dizajn, kvaliteta zvoka pa ne napreduje več tako občutno ali pa sploh ne. Predvsem sem pa hotel omenit, da vrhunskim Hi Fi komponentam cena ne pada prav hitro oziroma jim v mnogih primerih celo raste in tako imaš danes na trgu recimo 30-40+ let stare komponente, ki dosegajo nenormalne cene. Pa ne zaradi redkosti ampak zaradi resnične kvalitete zvoka. Govorim seveda o vrhunskem Hi fiju ne o neki dobri srednji kvaliteti ali pa celo čunga lunga plastik fantastik sranja iz trgovin, kot so Big Bang in podobne. Bi te presenetilo kako veliko ljudi je pripravljeno porabiti res veliko denarja za domači Hi Fi, ki se ne konča samo pri komponentah ampak si urejajo celo idealne poslušalnice. Ampak, kot sem že prej omenil teh ljudi ne opazimo, ker ne vidimo kaj vse imajo čeprav so za svoje igračke zmetali več denarja, kot nekdo za novege BMWja. Racionalna ni pa nobena od teh stvari ampak edino pomembno je, da človek zadovoljen pa čeprav gre potem po nakupih v Hofer.

Noben normalen ne bo dal 250.000 funtov samo za predojačevalec :bonk Obstajajo pa ljudje, ki si to lahko privoščijo in so na to mahnjeni. Tako kot obstajajo ljudje, ki si lahko kupijo Rollsa in v njem pač uživajo, kolikor se sploh da v avtu uživat. Tako je in tako bo.
Glede hi fi komponent in starosti je pa zato, ker imajo ta stari ojačevalci notri lampe namesto tranzistorjev, ki zvok popačijo, ker ne delajo v popolnoma linearnem delu ojačevanja. Vsak znalac bo rekel samo lampe, vse ostalo je BV. Samo to so že taki detajli, da je škoda časa in denarja...
Zadnjič spremenil hippo, dne To dec 24, 2013 10:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a odprti clio To dec 24, 2013 9:53 am

MIsliš elektronke z lampami?
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a hippo To dec 24, 2013 10:53 am

odprti clio je napisal/-a:MIsliš elektronke z lampami?

Elektronka = lampa. Tako jim pravijo zato, ker žarijo med delovanjem. Zvok naj bi bil bolj mehek kot pri ojačevalcih s tranzistorji. Nekako tako kot razlika med LP-jkami in CD-ji.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: plača-avto

Napisal/-a odprti clio To dec 24, 2013 11:01 am

Oprosti, manjka vejica. To me je zanimalo da - če misliš na elektronke, ko govoriš o lampah. Hvala :)
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: plača-avto

Napisal/-a sonic To dec 24, 2013 11:06 am

rnisan je napisal/-a:Link, ki si ga podal - v bistvu tam govorijo o premium modelih in ne znamkah, kar jaz že ves čas govorim. Npr. za Audi A3 in A4 ti lepo piše, da sta v ZDA tretirana kot premium modela, v Evropi pa kot majhen družinski avto in "compact executive car" (ne da se mi iskati pravilnega prevoda). In zaenkrat še živimo v Evropi.


V bistvu si precej falil glavno poanto tistega stavka, poglejmo ga še enkrat:
Premium compact segment
... Consumer Guide Automotive in the U.S. considers the Audi A3 and Audi A4 as part of the premium compact segment due to similar size and MSRP, though these are known in Europe as a small family car and a compact executive car, respectively


To je bilo podpoglavje Premium compact segment in tu niso pisali o tem, kateri avti/znamke so premium ali ne, temveč bolj o tem, kateri se smatrajo v kompaktni segment znotraj premium/luksuznih znamk.
In glavna poanta stavka je v tem smislu bila to, da v Evropi obravnavajo Audi A3 in A4 v različnih velikostnih razredih, v ZDA pa oba dajejo v isti velikostni razred, skratka tudi A4 je za njih 'compact', tako kot A3 (in mislim da imajo kar prav).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: plača-avto

Napisal/-a cruiser1 To dec 24, 2013 6:00 pm

hippo je napisal/-a:Noben normalen ne bo dal 250.000 funtov samo za predojačevalec :bonk Obstajajo pa ljudje, ki si to lahko privoščijo in so na to mahnjeni. Tako kot obstajajo ljudje, ki si lahko kupijo Rollsa in v njem pač uživajo, kolikor se sploh da v avtu uživat. Tako je in tako bo.
Glede hi fi komponent in starosti je pa zato, ker imajo ta stari ojačevalci notri lampe namesto tranzistorjev, ki zvok popačijo, ker ne delajo v popolnoma linearnem delu ojačevanja. Vsak znalac bo rekel samo lampe, vse ostalo je BV. Samo to so že taki detajli, da je škoda časa in denarja...



Kaj si pa sploh želel povedati? Je kdo kdo omenjal predojačevalec za 250.000 funtov? In kaj pomeni noben normalen ne bo dal toliko denarja? Kaj pa je normalno? 100.000 eur za avto je normalno?
Mimogrede tudi danes je na trgu še vedno veliko ponudnikov novih ojačevalcev z lampami in cene najcenejših so začenjo pri nekaj tisoč evrih.
Kar se pa tiče starih komponent pa tudi dobri tranzistorski ojačevalci kar lepo držijo ceno, prav tako tudi vintage gramofoni iz zlate dobe Hi Fija. V glavnem pa je v Hi Fiju toliko enih stvari z zelo različnimi cenami, da je težko nekaj na splošno govorit, prav tako moraš prave komponente skup sestavit, da dobiš željeni zvok. Ojačevalec za 10.000eur ti nič ne pomaga, če imaš kitajski gramofon iz Big Banga za 50eur. Nenazadnje pravi audiofili so pripravljeni samo za zvočniške kable mimogrede odšteti preko tisočaka. Mnogim to ni normalno, drugim pa nakup avtomobila za 20.000eur ni normalno ;) .
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov