
Kako do nizke porabe?
- Za moje pojme je zelo pomembno, da se avto vozi na daljše relacije, tisti ki dnevno ne naredi več kot 30 km, se bo po mojem zelo boril (sploh pozimi), da bo nek varčen avto spravil pod 5 l. Večji kot je motor bolj bo ta "davek za ogrevanje" prišel do izraza. Pri takih vožnjah lahko nek mini bencin mlinček porabi manj kot 1.6 dizel. Zato ni čudno da se z rekordi tule javljate večino na 100+ km relacijah.
- Tehnika - daleč najbolj pomembno je, da čim manj zaviraš, ostalo je seveda tudi pomembno ampak ne tako zelo močno.
Bistvena razlika med dizlom in hibridom je povprečna hitrost kjer je optimum. Pri dizlu je to nekje pri 60-70 kmh (naj me kdo popravi če se motim), pri hibridu je to pri 40 kmh, ali celo manj. Točka kjer sta pri primerljivih avtih porabi približno enaki bi rekel, da je nekje pri 60-70 kmh, potem začne hibrid počasi pešati, ampak ne govorimo o bistveni razliki saj je pri 110 kmh razlike med Passatom in Priusom za ca. 7%. Seveda je za običajnega voznika regeneracija zaviranj tudi bistvenega pomena, ampak bolj varčno kot znaš vozit manj to pride do izraza.
Včeraj sem malo kruzal po krožiščih pri Stožicah, ker je bilo treba otroka uspavat. Pogoji so tam idealni malo prometa, dvopasovnica (ne oviraš nikogar), kljub prižgani klimi in kakšnemu zaviranju (pešci, krožišča) sem prilezel na 2,3 l/100 km, ampak povprečna hitrost je bila pa zgolj 38 kmh.