Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: montaža plina v tujini

Napisal/-a Mad So apr 19, 2008 6:41 pm

marjan novak je napisal/-a:Kako je z homologizacijo v primeru montaže plina v tujini?
Na Hrvaškem in v Srbiji so cene na uradnih servisih dosti nižje od naših. Zanima me, če bi bile težave s homologizacijo.

LP
Tako ... poznam primer, ko je tipu razfukalo sesalni kolektor na Fiatu Bravi 1.6 16v tu na obali - montirano zunaj ... jaz sem imel čiščenje filtrov, servisiranje raznih problematičnih točk (udarec v zadnji odbijač in posledično puščanje cevi voda za tankanje ) Kraja pokrovčka plinskega ventila za tankanje ... vedno zastonj!!! pripeljal sem ga xxx krat na pregled k človeku, ki mi ga je montiral in dostikrat je gledal ker sem imel občutek da nekje pušča sistem pa smo prekontrolirali z sondo ki zazna plin a je blo vse ok pol smo ugotovili - da je verjetno ker sem tankal ponoči, koje bila temperatura nižja zaznal pa popoldan poleti, ko ga je zaradi širjenja plina varnostni ventil malo izpustil v okolico - namreč ko sem šel na kako daljšo pot sem filal do konca tudi, ko je že plinska pištola na pumpi dajala znak da je polno .... Vedno sem bil servisiran zastonj tip je priskočil na pomoč xxx krat in mislim, da sem vsak dinar - ki sem mu ga dal za montažo dobro naložil ! Ko pa se ti kaj zgodi tukaj - montiral si pa v Srbiji ... boš moral najprej narediti 600 km da boš popravljal sistem - ni da bi govoril da oni ne znajo delat ker to ni res .... montirajo vse sisteme tudi take kot sem ga imel jaz in to dobro ... mislim pa, da se meni ne bi dalo it v Srbijo zato sem naredil to v Kopru, ki mi je najbližji in poseg je opravil Robert Mavri z katerim sva kolega od takrat ... sedaj plinskega sistema nimam ker sem prodal avto in tega ki trenutno vozim pije malo in ga ne bom imel dosti časa... tako da dokler ne bom spet vzel benzinca z 200 km se mi ne bo dalo montirat plina ko pa bo avtomobil spet pil 13 ali več takrat ko vozim lokalno bom seveda spet posegel po plinski napravi ker se absolutno splača in sedaj ko jo poznam malo bolje se bom dosti lažje zopet odločil zanjo ... Kar se tiče papirjev za homologacijopa se boš moral dogovoriti z kakšnim našim človekom, ki to dela - da ti izda potrdilo o montaži pa opraviš nato na LPP-ju A-test ... seveda moraš za to poskrbet sam in človeka prepričat da ti to naredi ker prevzema z tem dokumentom odgovornost za vse posledice slabe montaže nase (če bi bil pokvarjen bi to lahko izkoristil) :( kako je z homologacijo ugrajenih sistemov zunaj ne vem verjetno boš tudi kak davek plačal ... Po navadi problemi nastanejo ne zaradi slabe ugradnje temveč zaradi slabih sistemov - tisti poceni jih jaz ne bi priporočal zaradi več stvari - ena je da če imaš slabo nastavljeno mešanje in količino goriva in zraka da se ti lahko zgodi da ti gre kak bat še posebej ker avtomobili na katerih to dajemo gor po navadi niso 1.1 45 km ... dva nekateri sistemi so odprti in je plin v sesalnem kolektorju stalno in sedaj če imaš precej navit motor se zgodi lahko da se med ciklusom ko se bat premika oba ventila - sesalni in izpušni ventil zaradi konfiguracije odmične gredi (velik kot srečanja) odprti ter je plin skozi ventil potegnilo direkt iz sesalnega kolektorja v izpuh ter če je tam žareč kos gareža na steni (topla točka) lahko pride do eksplozije ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po apr 21, 2008 7:03 pm

Montaža v državah ki niso članice EU je zelo vprašljiva, ker je treba napravo pri nas homologirati. Za to pa rabiš potrdila od vsake komponente posebej, ki jih načeloma včasih celo dobiš, zatakne pa se pri tehničnem poročilu o vgradnji , ki je ravno tako obvezno in potrdilu o plinotesnosti ki ga je treba pridobiti v vsakem primeru na novo tudi če je vozilo uvoženo iz države članice EU.
P.S. pa ne pozabit da če uvažate novo napravo vgrajeno v avtu iz nečlanic EU je treba še carino plačat...
Zadnjič spremenil iziboy, dne Po apr 21, 2008 7:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po apr 21, 2008 7:21 pm

DonFilipo je napisal/-a:Jst sam povem latsno izkusnjo. Vceraj je sosedu v Mazdi 626 razneslo plin pod haubo. Avto je letnik 98. 140.000km. manj kot 10.000 na plin. Instalacija je zmontirana na pooblascenem servisu za plin. Instalacija je stara manj kot 6 mesecev. Cena okol 1000 eur, mislim da. Vse papirje in certifikate ima, in tudi homologacijo.
Zjutraj je przgau auto in mu je haubo vrglo v luft. Še dobro da ni kej zagorelo. Danes so avto pregledali in so mu baje dali krive svecke not in je prslo do nekaksnega samovziga (ne vem detajle). Bistvo pa je da mu je avto frderban!

Hvala, ampak plin je potujoca bomba!!!

Ne dajte se zavesti kako je vse super, ker zgleda da ni. Ce bi bilo vse tako dobro, bi potem bilo vec serijskih avtov na plin. To je nateg in sama fusarija!

Po vsej verjetnosti je imel vgrajen kakšen sistem starejšega tipa ki po ugašanju motorja pusti plin v sesalnem koletorju in ker je težji od zraka se ''usede'' nad ventile in čaka da ob vžigu svečke zaiskrijo...
Pri sodobnih multipoint injection sistemih se to ne dogaja ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po apr 21, 2008 7:47 pm

maestro je napisal/-a:No, evo, jaz bom pa na najnovejše podražitve pline pogledal z malo drugačnimi očmi. Kar na smeh mi gre, ker nad cenami plina najbolj stokajo vgrajevalci plinskih inštalacij. In celo pišejo neke peticije proti povišanju cen plina (peticija je na netu).

Kje pa so ti gospodje bili, ko so slovenci zaradi izredno drage vgradnje množično klicarili servise v Srbijo ali na Hrvaško??? In, ko so nekateri predelavo tudi dejansko izvedli na jugu in to (vsem dodatnim stroškom navkljub) ugodneje, kot bi jih prišlo pri slovenskih mojstrih. Hja, slovenskim predelovalcem je posel nekaj časa kar lepo cvetel, tudi na račun 'ugodne' cene plina. Ker se le-ta oblikuje tržno, res ne vem, zakaj bi moral Petrol to mirno gledati: da nekdo mastno služi s predelavami, oni pa so služili malo manj mastno.
Če SLO predelovalci niso imeli posluha za potrošnike in so svoje storitve leta zaračunavali dražje, kot bi jih sicer lahko, ne vem zakaj sedaj stokajo in jokajo nad ceno plina.....Dvolično. Oni so pač izkoristili svoj trenutek, sedaj ga bo pa še Petrol & co.

Tako je pač moje mnenje, seveda pa ''sočustvujem'' s tistimi, ki 'na plin' imajo in upam, da bo cena le-tega tudi v slo kmalu spet ugodna.

Maestro daj spoznaj kakega monterja osebno, da ti bo vsaj približno povedal kake so nabavne cene materijala.

So naprave ki so poceni in temu primerno delujejo, so pa proizvajalci, ki izdelujejo visoko tehnologijo in od svojih monterjev zahtevajo celo take malenkosti kot so npr kakšne barve morajo biti nosilci za komponente naprave!

Te naprave so res drage, ampak delujejo tudi v avtomobilih kot so:
- Dodge VIPER V10, 520KM
- Audi A4 S4 Avant quattro, V8 4.2 420KM(po podatkih lastnika)
- HUMMER, letnik 2008, 6.2 V8, 428KM (samo dva predelana v Evropi)
- Renault CLIO 3 RS , letnik 2007, 2.0 200KM
ali pa druga skrajnost
- Pugeot 206 1.1 60KM
- Daewoo KALOS 1.2
Razen prvega na seznamu sem ostale montiral lastnoročno, da ne bo kdo rekel da ne vem o čem govorim...

Glede na to da so natržišču tudi že sistemi za FSI in GDI motorje lako mirno rečem da se plin da vgradit v vsak bencinski motor z turbinskim polnilnikom ali brez.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a Blink-182- Po apr 21, 2008 9:25 pm

iziboy, vidim da se spoznaš, zato bi te prosil če mi lahko poveš če te sistemi crkujejo, mogoče veš kaj več o sistemih firme REG OMVL, so dobri al so bolj med tistimi slabim? Sistemi katere firme so najboljši?
Jaz sem vprašal za okvirno ceno za sistem REG OMVL (vbrizgavanje na vsak valj posebej, prišlo naj bi me 1350€, imam pa daewoo leganzo 2.2.
Za vsako informacijo bi bil zelo hvaležen

Lp
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po apr 21, 2008 11:34 pm

Blink-182- je napisal/-a:iziboy, vidim da se spoznaš, zato bi te prosil če mi lahko poveš če te sistemi crkujejo, mogoče veš kaj več o sistemih firme REG OMVL, so dobri al so bolj med tistimi slabim? Sistemi katere firme so najboljši?
Jaz sem vprašal za okvirno ceno za sistem REG OMVL (vbrizgavanje na vsak valj posebej, prišlo naj bi me 1350€, imam pa daewoo leganzo 2.2.
Za vsako informacijo bi bil zelo hvaležen

Lp

Upam si trditi da so zaenkrat najboljši sistemi Nizozemski, za njimi Italijanski, če se le da pa se izogibaj Poljskih ali Čeških sistemov. Glede na kvaliteto pa seveda varira tudi cena, garancijska doba, dolžina servisnega intervala...

Načeloma sistemi ne ''crkujejo'' je pa res da nekateri niso primerni za vgradnjo v vsa vozila, potem pa so tukaj še dodatni sistemi za mazanje ventilov, ki so priporočljivi za vsa vozila na LPG, za nekatera pa celo nujni.

Za kaj več pa me kontaktiraj na ZS, da ne delam reklame na forumu.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr maj 14, 2008 10:22 am

evo, do sedaj sem prevozil 170 km na plin...

Predelal sem pri g. Robertu Mavriju v Kopru. Kar se plinskega sistema tiče je avto zelo kvalitetno predelan. Sicer razen prvih vtisov sedaj težko povem kaj več o delovanju sistema, saj je potrebno opravit še prvi servis z dokončno kalibracijo sistema - po 1500 prevoženih km.

Skratka včeraj zvečer sem na avtocesti malo preizkusil zmogljivosti :D Avto je s polnim tankom za kakšnih 90 kg težji kar se malo pozna pri pospeških. Tudi moči ima malo manj kot pri bencinu, tako da sem moral pri pospeševanjih v klanec na 160kmh prestavit v četrto. Vozil sem precej dinamično, veliko je bilo pospeševanja od 100 kmh do 160 kmh ob koncu tunelov... ko sem pospeševal vedno gas v poden in tretja prestava do dobrih 6k obratov.
Največje presenečenje pa je sledilo ko sem prišel domov... poraba plina po trip computerju je bila 6,4 litra na 100 km :con
Pri takšni vožnji mi bencina kuri za vsaj liter več.

Zvečer in danes zjutraj sem imel še nekaj vožnje po ljubljani, nato pa še relacija brnik in nazaj.

Tu pa sem opazil še eno zanimivo stvar. Sicer je res da je avto malo težji, vendar je dodatna teža na idealnem mestu - nad zadnjo osjo. Po stari cesti vodice brnik se mi zdi da avto malo lepše zavije v ovinek, malo manj je podkrmarjenja zaradi boljše razporeditve teže.

Skratka moje mnenje je :wiihuu za plin.
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Sr maj 14, 2008 11:04 am

kaj hudiča pa ti voziš, a imaš samo 7 l pri takem priganjanju avtomobila? :?:
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr maj 14, 2008 11:30 am

Elantro 2,0 16V. Bencinarko seveda.

povprečna poraba zadnjih 40.000 km je 8,2 (izračun na roko - prevoženo/porabljeno)
relacije 6,7 - pri 110 kmh in nežni vožnji pa do 7, 5 litrov - avtocesta 160 kmh, bolj groba vožnja

Na plin je poraba še malo manjša.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr maj 14, 2008 11:36 am

ghandaed je napisal/-a:Na plin je poraba še malo manjša.


tole pa nebo ravno drzalo... torej kvecjemu se malenkost zvisa poraba
vendar ker je cena za plin tako ugodna s tem pridobis pri % bencinske porabe
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr maj 14, 2008 12:31 pm

nope. v mojem primeru se motiš.

Ta sistem je tako preprogramiran, da na račun malo manjše moči pokuri še manj plina kot bi sicer bencina.

V primeru če bi hotel da bi moč in navor pri plinu ostala enaka pa bi se poraba zvišala ja.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 14, 2008 4:18 pm

MacTron je napisal/-a:
ghandaed je napisal/-a:Na plin je poraba še malo manjša.


tole pa nebo ravno drzalo... torej kvecjemu se malenkost zvisa poraba
vendar ker je cena za plin tako ugodna s tem pridobis pri % bencinske porabe


Odvisno je od nastavitve ... moj A4 je pil povprečno 13.6 na bencinu - plina pa 11 torej se strinjam z Ghandaed ... novi lastnik trdi celo 8 ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Sr maj 14, 2008 6:00 pm

Kakšne so cene naprav za mašine s carbi?
Slika

Slika
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr maj 14, 2008 6:26 pm

približno polovico nižje. Pomojem bi moralo bit MAX. tam okoli 800 eur. Mislim, da velik del cene požrejo injektorji, ki pa jih pri fergiju ne nucaš.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Če maj 15, 2008 6:29 am

ghandaed je napisal/-a:evo, do sedaj sem prevozil 170 km na plin...

Predelal sem pri g. Robertu Mavriju v Kopru. Kar se plinskega sistema tiče je avto zelo kvalitetno predelan. Sicer razen prvih vtisov sedaj težko povem kaj več o delovanju sistema, saj je potrebno opravit še prvi servis z dokončno kalibracijo sistema - po 1500 prevoženih km.

Skratka včeraj zvečer sem na avtocesti malo preizkusil zmogljivosti :D Avto je s polnim tankom za kakšnih 90 kg težji kar se malo pozna pri pospeških. Tudi moči ima malo manj kot pri bencinu, tako da sem moral pri pospeševanjih v klanec na 160kmh prestavit v četrto. Vozil sem precej dinamično, veliko je bilo pospeševanja od 100 kmh do 160 kmh ob koncu tunelov... ko sem pospeševal vedno gas v poden in tretja prestava do dobrih 6k obratov.
Največje presenečenje pa je sledilo ko sem prišel domov... poraba plina po trip computerju je bila 6,4 litra na 100 km :con
Pri takšni vožnji mi bencina kuri za vsaj liter več.

Zvečer in danes zjutraj sem imel še nekaj vožnje po ljubljani, nato pa še relacija brnik in nazaj.

Tu pa sem opazil še eno zanimivo stvar. Sicer je res da je avto malo težji, vendar je dodatna teža na idealnem mestu - nad zadnjo osjo. Po stari cesti vodice brnik se mi zdi da avto malo lepše zavije v ovinek, malo manj je podkrmarjenja zaradi boljše razporeditve teže.

Skratka moje mnenje je :wiihuu za plin.

upam da si upošteval vse nasvete ki sem jih dal... ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Če maj 15, 2008 7:20 am

Če prav razumem, lahko tebi nastavijo koliko moči želuš imeti in temu primerno ti pije tok plina?
Naprimer, da imaš 110 kw in si mnenja, da ne rabiš več kot 100kw-se da to dejansko narediti na plin? Seveda pri bencinu pa imaš še vedno 110 kw na razpolago?
Lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če maj 15, 2008 10:27 pm

gogocak je napisal/-a:Če prav razumem, lahko tebi nastavijo koliko moči želuš imeti in temu primerno ti pije tok plina?
Naprimer, da imaš 110 kw in si mnenja, da ne rabiš več kot 100kw-se da to dejansko narediti na plin? Seveda pri bencinu pa imaš še vedno 110 kw na razpolago?
Lp
+ Bolj točno bi bilo tako : Na plin vleče malo slabše in popije malo več za isto moč če pa hočeš lahko to povečaš ali zmanjšaš kot ti pač veleva računica - del tega gre tudi na to da avto na plin ni več poskočen pa malo manj stiskaš in ne greš lovit kot z benzinom prav vsakega zajčka :) vsaj to je bilo pri meni in mojem vozilu ... parkrat smo se z Robijem igrali in recimo enkrat smo ga nastavili tako, da je šel brez problema po vijaduktu Črni kal navzgor 200 km /h če upoštevaš da sem iz tunela pripeljal z 100 km/h in da so bili v Avtu : Andrej Ivančič. Matjaž Stare. jaz (Max N.) Tomi Matkovič in Robert Mavri vsi težji od 100 kg robi nekje 100 in andrej , jaz in tomi čez 120 in matjaž takrat 110 :) ko si ga prevrgel na bencin ga je kar malo zamorilo ... poraba nekaj večja vendar ne bistveno recimo 10 % več kot bencin nekje torej okrog 14.7L /100 km pospeški končna in vse - brutalno ... pol sem čez teden dni spet vrgel na normalno in vozil na 11 litrih ... na bencinu ni sprememb ker itak ne vplivaš na njegov sistem - vedno bo delal enako ! L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5061
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe maj 16, 2008 12:00 am

Mad je napisal/-a:problema po vijaduktu Črni kal navzgor 200 km /h če

....uf, pol se to da nastavit......ene pet let nazaj je mel kolega turbača predelanega na plin..(po neki bedariji je zadel LOVATO sistem) . . . ampak avto ne in ne (o porabi ne vem) vem samo (da proti mojemu(imel sem tri 1.8T) je bil ta "plinski" groza - kot da bi vozil 1.8 20 ventilca brez turbine, če ne še slabše....še vedno ostajam pri mišljenju, da je ta plin "bljak" (kolk, da je poceni, tolk nevela) pa, da bi mi nekdo po avtu šaral in luknje v "ainšpric" pumpo delal.... :roll: ne, hvala
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Pe maj 16, 2008 6:25 am

Nimajo vsi sistemi posebnega uparjalnika za turbo motorje... pa luknje se ne delajo u ''ainšpric'' pumpo...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe maj 16, 2008 6:14 pm

sašo5 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:problema po vijaduktu Črni kal navzgor 200 km /h če

....uf, pol se to da nastavit......ene pet let nazaj je mel kolega turbača predelanega na plin..(po neki bedariji je zadel LOVATO sistem) . . . ampak avto ne in ne (o porabi ne vem) vem samo (da proti mojemu(imel sem tri 1.8T) je bil ta "plinski" groza - kot da bi vozil 1.8 20 ventilca brez turbine, če ne še slabše....še vedno ostajam pri mišljenju, da je ta plin "bljak" (kolk, da je poceni, tolk nevela) pa, da bi mi nekdo po avtu šaral in luknje v "ainšpric" pumpo delal.... :roll: ne, hvala
... saj te noben ne sili ... jaz vozim bencinca ki mi pije 6-7/100 ... 1.4 motor ko bom pa spet vozil V6 3.0 ali kak 2.0 Turbo bom verjetno spet šel na plinski sistem ... meni je bil idealna rešitev . L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov