Yep Zaenkrat. Just you sit and waitsašo5 je napisal/-a:to je iz današnjih financ..........samo, je še daleč do 40%![]()

sonic je napisal/-a:Zakaj smeh? Podatki o trenutnih popustih v Nemčiji in ZDA so takšni, kot jih je moč zaslediti v medijih. Zaenkrat nimam informacij, da bi bili napačni.
sonic je napisal/-a:In za slovenske avto-trgovce veljajo načeloma enaka pravila, kot za vse ostale. Edina razlika je, ali so slovenski kupci pripravljeni še naprej plačevati podobne cene kot prej.
sonic je napisal/-a:Prej ko se bodo kupci zavedali svoje moči, prej bodo tudi trgovci ustrezno znižali cene. Neprodan avto, ki mesece stoji na parkirišču, je za trgovca strošek; poleg tega: če nič ne proda, nima denarnega priliva, iz katerega lahko plačuje stroške podjetja, plače zaposlenih...
sonic je napisal/-a:Mislim da večina od nas ni v položaju, da bi krvavo potreboval nov avto, lahko zdržimo še kar nekaj časa z obstoječimi. Zato nas bodo morali trgovci motivirati s precejšnjimi popusti (magari v svojo škodo, to me niti najmanj ne zanima), če bodo želeli ohraniti vsaj nekaj poslovne likvidnosti. Na primer: ne jaz ne moja punca ne rabiva novega avtomobila, že imava dokaj nove in povsem spodobne - sicer 'za štos' gledava tourane, ampak kot rečeno to ni tako zelo nujen nakup, zato bova morda tourana kupila kvečjemu, če bo zelo dober popust, 40% (kot v Nemčiji) se mi zdi realno; če noben trgovec ne bo znižal cen v takem obsegu, tudi prav - ampak pač ne bova kupila... pa se bo lahko obrisal pod nosom za lep kupček denarja. Ko voli, nek' izvoli...
če govorimo o napovedih, se strinjam - podatki o tem, kaj se je že zgodilo, so pa po mojem bolj zanesljivi.Tattoo- je napisal/-a:Zato ker so ti isti mediji še pred pol leta "strokovno" napovedovali, da bo cena nafte konec leta presegla 200 $...pa danes poglej kakšna je cena nafte!Poanta je, da ne smeš slepo verjeti vsega, kar ti servirajo mediji...
Hja, mnogo 'strokovnjakov' je uporabljalo argument 'naš trg je poseben' tudi glede borze in trga nepremičnin... borza se je seveda vseeno ravno tako sesula, nepremičninski se je pa že začel...Tattoo- je napisal/-a:da o posebnostih slovenskega trga (kar je posledica naše majhnosti) niti ne govorim!
Je razlika, ali večja ali manjša izguba. Ne zanima me, koliko bo posamezen trgoveh dobil marže, res ne. Samo končna cena zame.Tattoo- je napisal/-a: Jaz tega enostavno ne verjamem, ker ne obstaja (avtomobilistični) trgovec, ki bi imel 40 % maržo...da bi pa kdo z izgubo delal ga pa tudi ne poznam!.
Da se načarati statistiko - dejanskega priliva denarja pa nikakor ne...Tattoo- je napisal/-a: Pri nas se zaradi majhnosti našega trga da konec meseca marsikaj načarati in si tako popraviti statistiko.
Morda res. Je pa tako - meni (in večini ostalih potencialnih kupcev) se ne mudi. Povsem drugačna zgodba je s trgovci. Njim se bo mudilo vedno bolj.Tattoo- je napisal/-a:trgovci bodo sigurno dajali višje popuste in bodo posledično manj zaslužili, ampak brezglavo razprodajali pa definitivno ne bodo! O kakšnem drastičnem padcu cen avtomobilov pa prav tako lahko kar pozabiš....
Povsem prav imaš. Dolgo bom kupoval - ker imam čas oz. si ga bom vzel. In točno to predlagam tudi ostalim potencialnim kupcem.Tattoo- je napisal/-a: če boš čakal, da ti bo kdo dal 40 % popusta, boš še dolgo kupoval Tourana (ali pa kateri drug avtomobil)...
C4V4L13R je napisal/-a:opel pa renault majo že 2 leti take popuste, v več tisoč evrih...danes dobiš astro ali pa megana že za 12 jurjev, novega...
tako da, da bomo lahko govorili o popustih, ki naj bi bili posledica recesije, bodo mogli bit res par 10 procentov, sam to pa ni več malo...
sonic je napisal/-a:Na koncu pa le še vprašanje: si lastnik/zaposlen v kakšnem avtosalonu, da te je moje pisanje tako razvnelo?
batek je napisal/-a:Jp, meni se zdi da mojstri takih "popustov" so francozi, ki majo vedno neke popuste....samo je pa takoj janso zakaj:
npr.
c4-hdi-vtr-136 km 23.700€
megane-2.0 -dci-privilege-130km 22.150 €
ford focus 2.0-tdci-136km 19.670€
fiat bravo 1.9 jtd emotion-150 km 19.230 €
opel astra-cdti-enyoy.150 km 19.850 ,€
Na konc je vse isti k....,sam občutek je boljši
Vir:avtofocus
Zaradi zamrznitve medbančnega kreditiranja imajo naše banke vse več težav tudi z refinanciranjem posojil tako imenovanim tajkunom
Banke zaradi finančne krize ne dobivajo svežih virov in zato niti tajkunom ne morejo več obnavljati zanje vitalnih kratkoročnih posojil. Hkrati pa zaradi gospodarske krize družbe vse težje odplačujejo posojila bankam.
po zadnjih dostopnih podatkih (stanje konec marca letos) celotna izpostavljenost bank v Sloveniji do družb, prevzetih in prevzemnih, povezanih s prevzemi Pivovarne Laško, Merkurja in Istrabenza, 2.868 milijonov evrov, kar je 5,6-odstotni delež v celotni kreditni izpostavljenosti bank.
"Banke moramo najti rešitve, da dobimo posojeni denar v celoti vrnjen, in zato nas zaradi trenutnih okoliščin, kot so nizke cene na borzi in trga nepremičnin, vse bolj ali manj stiska," je priznal prvi mož ene od naših največjih bank
Skupina Pivovarna Laško je imela konec junija skupno za 425 milijonov evrov finančnih obveznosti. Od tega je bilo kar 250 milijonov evrov kratkoročnih posojil, se pravi posojil, ki jih mora Pivovarna Laško v prihodnjih 12 mesecih vrniti ali pa najti nov vir financiranja. Največ posojil, okoli 260 milijonov evrov, je Laščanom dala NLB, NKBM je posodila 64 milijonov evrov, Hypo pa okoli 60 milijonov evrov. Tako NLB kot tudi NKBM sta Laškemu posodila do zgornje meje zakonskih možnosti. Skupina Pivovarna Laško je v zadnjih 12 mesecih dosegla 324 milijonov evrov prihodkov od prodaje, tako da mora vrniti ali pa iskati refinanciranje za več kot tri četrtine vseh letnih prihodkov družbe.
Še v večjih težavah kot Pivovarna Laško je Istrabenz. Samo za plačilo obresti je Istrabenz v prvih devetih mesecih porabil več kot 18 milijonov evrov. Prihodki holdinga, brez prodaje premoženja, pa so znašali vsega pet milijonov evrov. Zaradi dolgov in padca vrednosti premoženja se je kapital družbe letos zmanjšal za 60 odstotkov in znaša le še 136 milijonov evrov. Skupina Istrabenz je imela konec septembra za 917 milijonov evrov posojil, od tega je bilo kratkoročnih posojil 300 milijonov evrov. Prihodki skupine v zadnjih 12 mesecih so dosegli 626 milijonov evrov.
Iz dokumenta, ki ga je BS poleti posredovala državnemu zboru, sicer izhaja, da je večina posojil, povezanih s prevzemom Pivovarne Laško, zavarovanih z vrednostnimi papirji, nekaj z nepremičninami, le manjši del pa ni zavarovan, medtem ko so posojila, povezana s prevzemom Merkurja, večinoma nezavarovana - le dolgoročna so zavarovana s hipotekami, za Istrabenz pa ni bilo podatkov.
lublancan je napisal/-a:se še spomnite članka o trgovcu, ki je prodajal dva dodga za ceno enega?
kmag ima podobno akcijo - če kupiš cherokeeja za 40000 eur, dobiš zraven kio picanto gratis
ali z drugimi besedami namesto popusta 7000eur, ti raje podarijo še en avto
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov