speedfreak je napisal/-a:adis je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:ma primozek dokaj prov, 100g barcafeja stane 1 evro, iz tega dobiš 10 kav, v lokalu je pa 1 kava prek evra.
in ne rabiš bit ekonomist......niti za to da pogruntaš kako je z ameriškimi vozili
Gostinstvo te malo j**e ampak ok....![]()
kje majo 100g kave za 1 eur? takoj kupim!
Adis, ti pa ne hodiš kaj veliko po trgovinah a ne?![]()
100 g barcaffeja je cca 79 centov, odvisno od tega če je v kaki akciji, dobis pa precej več k 10 kav iz tega tudi.
Ko smo že pri porabi a ne
CHAN je napisal/-a:Zaradi konstantnega dvigovanja cen življenskih potrebščin ter posledično vse večjih bremenitev gospodinjskih proračunov, je večini ljudi pri avtomobilu velik argument poraba goriva. Če je avtomobil nujno zlo, pač gledaš na vsak cent, ki ga zapraviš za gorivo (ter vzdrževanje); na drugi strani pa užitki tudi stanejo (beri: športnost) ter velikokrat prevagajo stroške vzdrževanja. Na drugi strani je moč sodobne tehnologije tudi v športni in hkratni varčni vožnji, kar pač stane. Tako pride velikokrat do paradoksa rekoč: "Varčeval bom, pa naj stane kolikor hoče!".
Danes velika večina lastnikov, tudi dragih vozil (delež teh je presenetljivo velik), zelo gleda na porabo svojega konjička. Nenazadnje je podatek o porabi dober prodajni argument, potencialnemu kupcu je bistveno pomembnejši podatek, kakšen izdatek bo imel zaradi porabe, kakor pa posledično zavedanje, da vozi "ekološko-zeleni" avtomobil.
Smiselnejši podatek bi bil, kolikšen procent celotnega mesečnega prihodka nameni posameznik za gorivo ter informacija kako ga bremeni oz. ne bremeni. Zatorej me nikakor ne čudi podatek o lastnikih vozil (predvsem tistih, ki se z družino prebijajo skozi vse mesečne stroške), ki želijo privarčevati na vsakem koraku, tudi pri porabi. Doma živeči posamezniki brez omembe vrednih mesečnih izdatkov teh "problemov" najbrž ne poznajo.
Za marsikoga bogokletno razmišljanje, ko nekdo kupi nov avtomobil, pa varčuje pri porabi. Ok, obstajajo osebki, ki se do konca zakreditirajo, pa nimajo za bencin - teh je malo!
Nenazadnje pa še vprašanje: zakaj za vraga si ekonomist ne bi privoščil kakšne Corvette, Escalada, Camara??? In, seveda, tudi ameriški avtomobili imajo pod haubo kakšen prepričljiv, varčen dieselski motor!
jack86 je napisal/-a:Zmagajo pa tisti, k se prpeljejo v oštarijo z A6, in naročijo deci soka deci vode. Pol pa v mercator po mercatorjeve špagete za kosilu.
FLINK je napisal/-a:jack86: nisi odgovoril na vprasanje.
In zivljenje ni razmetavanje. Marsikateri clovek je kljub veliki kolicini denarja zelo skromen. In mu pac take stvari ne pomenijo veliko-se pac zadovolji z malenkostmi.
denis,mag. je napisal/-a:nevem kje je kdo z odliko odgovarjal na "provokacije".
Ko nekdo nima argumetna se spusti na nižjo raven komuniciranja, to pa še zdaleč ni odlika.
Ps: lahko bi vedeli, da avto že zdavnaj ni več luksuz ampak potreba po mobilnosti.
FLINK je napisal/-a: in koliko so mercatorjevi spageti slabsi od barilla? ne trapaj neumnosti.
odvisno 1minuta če takoj sisnnem po blokadi al 4 minute če prestavljam malo pred blokadoadis je napisal/-a:mihaing je napisal/-a: Kja hudiča bi morali tukaj še ugotavljati![]()
am evo zanimiv naslov za temo:
koliko časa potrebuje Vaš avto, da doseže delovno temperaturo motorja - 90 C ?
adis je napisal/-a:am evo zanimiv naslov za temo:
koliko časa potrebuje Vaš avto, da doseže delovno temperaturo motorja - 90 C ?
aja, pa če nardite manj kot 10.000km sem skor ziher da bi vsi stroški vzdrževanja nekega povprečnega avta bli višji, kot pa če bi namesto lastništva avta vsakič uporabil taksi. Pa še živcev z iskanjem parkplaca in da ti bo kdo nardil ris ali butnil z vrati nimaš.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov