1) ''allroad'' verzije znanih vozil. Zelo popularen segment na Kitajskem, skoraj vsak manjši avto se že dobi z masivno nelakirano plastiko in ''alu'' zaščito podvozja. Tako sta bili obiskovalcem premierno predstavljeni Škoda Fabia Scout (v petvratni varianti in ne kot karavan)




http://car.autohome.com.cn/showcar/exps32/382.html
in kot sploh kitajska posebnost C-Quatre (prejšnja generacija C4) Cross:




http://auto.msn.com.cn/2011gz/pic/1331761.shtml
2) drugi letošnji trend (oz. naj bi šlo kar za zapoved oblasti) je ustanavljanje novih blagovnih znamk s strani svetovnih proizvajalcev in njihovih kitajskih JV partnerjev. Te znamke naj bi ponujale cenovno dostopnejša vozila s preverjeno zahodno tehnologijo. Nekateri proizvajalci (GM na primer) so se odločili vsaj za razvoj novih karoserij, prilagojenih lokalnem okusu. Večina je ubrala preprostejši pristop in na trg (ponovno) lansirala stare generacije svojih avtomobilov z lepotnimi popravki (če ne drugega, vsaj z več kroma) in novim imenom.
Tako je Venucia D50 - prvi avto nove znamke Dongfeng-Nissan samo preurejena Nissan Tiida limuzina.




http://car.autohome.com.cn/showcar/exps32/2341.html
http://db.auto.sohu.com/201103/vgroup_8 ... ml?bid=322
Dongfeng je pod svojim imenom prikazal še en avtomobil - Fengshen A60, ki je licenčni Nissan Sylphy (avto za JV azijske trge) prejšnje generacije:




http://photo.bitauto.com/exhibit/picture/44456/0/
3) China-only facelifts. Na salonu je to doletelo starosto Kia Cerato sedan (ki se verjetno prodaja samo še na Kitajskem):




http://auto.msn.com.cn/2011gz/pic/1331758.shtml
in Suzuki SX4, ki je dobil zaščitne odbijače Fiata Sedici. Suzuki je sploh znan po rednih prenovah in posebnih različicah svoje ponudbe v tej državi.





Še indijska posebnost. Škoda Laura vRS. Gre za našo Octavio RS (v Indiji je dobila ime Laura, saj vzporedno prodajajo tudi staro Octavio), ki pa ima za ta trg 160 konjski 1,8 TSI motor.




http://www.team-bhp.com/forum/official- ... eview.html