Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hp6715s Ne apr 15, 2012 4:23 pm

plinaš je napisal/-a:------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hp6715s:
Mi smo v galaxyu meli podobne probleme z NGK svečkami. Od takrat dalje vedno dajemo oroginal Motorcraftove. Kupujem jih pri Avto moto svet (Celovška 492, Lj), ki ima original Fordove dele.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

voziš na plin ali samo na bencin ? slišal sem , da je pri focus-u 2011 težava z bosch- evimi svečkami ker naj bi se na plinu okrušila keramika okoli notranje elektrode in naj zato - tovarniško - ne bi bil primeren motor za predelavo na plin ( pri 2010 letniku teh težav ni ob identičnem motorju ) ... po nasvetu , da je treba svečke ob predelavi zamenjati za druge pa je ta motor enako primeren za plin kot 2010 ... zdej ne vem a se samo meni zdi to ekstremno butasto ? :huh:


pozabil napisati: avto ni predelan na plin.
 
Macotaen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 13, 2012 7:05 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Macotaen Ne apr 15, 2012 5:32 pm

Sigurno se je kaj poznalo, samo jaz kot povprečen voznik pač tega nisem opazil, slišal, čutil,... Glede porabe pa je tako, da je na bencinu niti nisem kaj preveč kontroliral, vsaj zadnji dve leti. Pa tudi sicer bi to zelo težko opazil, saj nikoli ne spraznimo enega tanka samo po mestu, drugič pa samo na razdaljo, poraba je mešana v vseh mogočih razmerjih, včasih je avto ful naložen, včasih se vozi en sam... - doktorata iz tega pa ne mislim narediti =P Kar se pa tiče pospeškov, je pa podobno - avto nima nekih pospeškov že tako ali tako (85kW), pa še ful različno je naložen; sedaj pa je zraven še plinski tank...

Glede svečk in Focusa - zdi se mi, da je z inženirji in mehaniki enako kot zdravniki - ves čas se nekaj učijo, plačamo pa seveda mi, tako ali drugače - potem naj bi bil še vesel, ker si sploh živ oz. da so ti uničili samo pol avta :evil:
 
Macotaen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 13, 2012 7:05 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Macotaen Po apr 16, 2012 10:14 am

Prosil bi za en nasvet (plinaš in ostali, ki se malce bolje spoznate na plin oz. šraufanje): original Motorcraft svečk z iridium elektrodo v slo ne poznajo; mi je pa eden rekel, da se elektrodo pri orig. svečkah za 1mm skupaj stisne, če je avto na plin - pa me zanima, če to drži.
Seveda hvala za odgovor. :D
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po apr 16, 2012 10:21 am

Macotaen je napisal/-a:Prosil bi za en nasvet (plinaš in ostali, ki se malce bolje spoznate na plin oz. šraufanje): original Motorcraft svečk z iridium elektrodo v slo ne poznajo; mi je pa eden rekel, da se elektrodo pri orig. svečkah za 1mm skupaj stisne, če je avto na plin - pa me zanima, če to drži.
Seveda hvala za odgovor. :D

Buče! Razlika je v toplotni vrednosti, ne pa v razmaku elektrode.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Macotaen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 13, 2012 7:05 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Macotaen Po apr 16, 2012 11:21 am

Torej dam noter navaden original in je to to?
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair Po apr 16, 2012 2:21 pm

Macotaen je napisal/-a:Torej dam noter navaden original in je to to?


nevem kako je drugje vendar,
če dam noter neoriginal svečke bo to računalnik vozila zaznal in bo problem
zato daj noter original ,če mene vprašaš pa maš mir.
Nepotrebne stroške si samo delaš.

Folk govori marsikaj :D
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Po apr 16, 2012 2:44 pm

spaceair je napisal/-a:
Macotaen je napisal/-a:Torej dam noter navaden original in je to to?


nevem kako je drugje vendar,
če dam noter neoriginal svečke bo to računalnik vozila zaznal in bo problem
zato daj noter original ,če mene vprašaš pa maš mir.
Nepotrebne stroške si samo delaš.

Folk govori marsikaj :D



ta pa je malo lovska po moje, da računalnik zazna neorginalno svečko. je pa res da če ni svečka ok, bodo problemi ampak zaradi posledic, ne pa zaradi zaznave neorginalne svečke.
moje skromno mnenje.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po apr 16, 2012 3:33 pm

spaceair je napisal/-a:
Macotaen je napisal/-a:Torej dam noter navaden original in je to to?


nevem kako je drugje vendar,
če dam noter neoriginal svečke bo to računalnik vozila zaznal in bo problem
zato daj noter original ,če mene vprašaš pa maš mir.
Nepotrebne stroške si samo delaš.

Folk govori marsikaj :D


:rofl :rofl :rofl
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po apr 16, 2012 3:37 pm

Macotaen je napisal/-a:Prosil bi za en nasvet (plinaš in ostali, ki se malce bolje spoznate na plin oz. šraufanje): original Motorcraft svečk z iridium elektrodo v slo ne poznajo; mi je pa eden rekel, da se elektrodo pri orig. svečkah za 1mm skupaj stisne, če je avto na plin - pa me zanima, če to drži.
Seveda hvala za odgovor. :D


Če je to res, da nobena svečaka razen FoMoCo v Fordu ne dela dobro(v kar močno dvomim), potem pač uporabljaj original in jih menjaj na 20.000 km, pa verjetno ne bo težav. Verjetno...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Macotaen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 13, 2012 7:05 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Macotaen Po apr 16, 2012 5:32 pm

Točno tako bom naredil kot praviš, iziboy. :D In če ne bo boljše, bom šel k vgrajevalcu plina, saj avto pač ne sme cukat, a ne. Sploh pa ne z odličnim sistemom =P

BTW. Meni avto z NGK svečkami zagotovo ni cukal (če je že slučajno bila poraba večja,...)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po apr 16, 2012 7:30 pm

Macotaen je napisal/-a:Točno tako bom naredil kot praviš, iziboy. :D In če ne bo boljše, bom šel k vgrajevalcu plina, saj avto pač ne sme cukat, a ne. Sploh pa ne z odličnim sistemom =P

BTW. Meni avto z NGK svečkami zagotovo ni cukal (če je že slučajno bila poraba večja,...)

Glej, načeloma je tako, da pocukavanje v nižjih obratih in pri pospeševanju ponavadi pomeni težavo nekje na elektriki. Največkrat so svečke... A je to svečka, cin špula, kabli, napetost, je pa vprašanje za miljon... Težave na elektriki pri avtih, plin pokaže vedno prej kot bencin. So pa svečke zelo pomemben element za brezhibno delovanje benza in plina, zato pa so take diskusije okoli njih. V moji Toyoti so NGK iridium že 75.000 pa še vedno špilajo. Vem samo to, da Bosha moji avti ne vidijo, Ford original so pa ravno Bosh...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 16, 2012 8:25 pm

računalnik zazna neoriginalne svečke ??? to je tako kot da bi rekel da računalnik uravnava mehkobo vzmetenja ko te zvija po črevesju ... ali pa zazna neoriginalno vodno pumpo ...

kvečjemu lahko zazna razliko v električni napetosti / toku ... pa še to težko , dokler ni svečka defektna ali z obrabljenimi elektrodami ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair To apr 17, 2012 2:54 pm

plinaš je napisal/-a:računalnik zazna neoriginalne svečke ??? to je tako kot da bi rekel da računalnik uravnava mehkobo vzmetenja ko te zvija po črevesju ... ali pa zazna neoriginalno vodno pumpo ...

kvečjemu lahko zazna razliko v električni napetosti / toku ... pa še to težko , dokler ni svečka defektna ali z obrabljenimi elektrodami ...


Aja :) to si nisem jaz izmislil tako da ne vem.Saj pravm da folk govori marsikaj :?
To so rekli na servisu, ker sem sam hotel svečke z večjo toplotno vrednostjo.

Sicer so tudi na avto Petovija rekli ,da je to z svečkami nepotrebna ,
če ne delaš nasilja nad motorjem in ga v prvi siliš v nerazumne vrtljaje naprimer..
in ne povzročaš velikih temperaturnih sprememb ali pa da si doma v hribih oziroma se veliko voziš v hribovja.

Plineks pa oh in joh od vžigalne tuljave in naprej.
Si je pa pred vgradnjo vgrajevalec pogledal kako so zadeve glede tega narejene in so rekli da Fiati so itak narjeni za
plin in da ni problemov.
Aja tudi motorno olje imamo =P
http://testfl.onion.it/iframe_main_cata ... ategoria=8
Zadnjič spremenil spaceair, dne To apr 17, 2012 3:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair To apr 17, 2012 3:29 pm

Pa še moje izkušnje glede plina:
MB 24: odzivnost motorja ležerna
Mol: Odzivnost motorja odlična,
Petrol: Odzivnost motorja odlična

Poraba je pri vseh enaka, mogoče deci gor deci dol, uglavnem ni omembe vredna
je pa slabih 7l/100km.
 
ferrari.tsort
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To apr 17, 2012 4:37 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ferrari.tsort To apr 17, 2012 4:52 pm

Vidim da že kar nekaj časa voziš na plin, pa mezanima, kako pogosto moraš na nastavitve plinske naprave in koliko kilometrov si že prevozil s plinsko napravo. odločam se namreč za vgradnjo avtoplina, pa ne vem koga izbrati. eni se hvalijo eni ne vedo dosti o napravah, do kontakta s strankami ki so pri njih vgradile avtoplin pa pa ne morem priti, tako da sem v hudi dilemi. vsekakor pa bi si zelo rad zmanjšal stroške za porabo goriva vozim pa dve leti starega leona 1.6.

lp

Avto je Honda Accord 1993 2.0 99kW (zadnji - facelift "škatlast" model :lol: ) in preden nekdo znori o starih jajcah in da se ne splača itd itd....
Avto še doolgoooo ne bo šel od bajte (žena pravi da bo šel takrat ko bo obstal, se pravi NEVER), ker je bolj ohranjen kot marsikeri 5 let star (in ne pretiravam!), oprema je vsa možna, km nima dosti, nizki stroški vzdrževanja tega avta pa že mejijo na ZF (na servisu vedno dam mojstru še za pivo, ker mi ni najbolj jasno kako lahko nek servis pride vedno tako malo), z njim se pa dela več kot 20kkm letno, povprečna poraba je okoli 9L, nihče pr bajti ni divjak (razen ko je treba prehitet bolj na hitro in obrati letijooo :twisted: ), največ vožnje je pa na cesti izven naselja (navora je razmeroma dosti in je od 60km/h dalje le še 5 prestava - smo resnično bolj okoli omejitev ;)), najmanj naselja in občasno kaka AC , tko da........

Noter bo pa Prins, ker pač ne sprejemam kompromisov kar se avta (in še nekaterih stvari) tiče =P

Tisti ki imate PRINS:
Zanima me koliko večjo povprečno porabo lahko pričakujem - REALNO! pri neki "normalni" vožnji 15% bo vredu???
Sicer mi bodo to povedli mojstri v Domžalah, ampak vseeno....hlajenje oz mazanje, DA ali NE?

P.S.: No sej lahko tudi kdo drug napiše svoje mnenje :D :D[/quote]

10 - 15 % .. valve care mazanje ... meni baleno 1,3 papca 10l plina - ampak se vrti prva druga do blokade ... poraba na AC je ponavadi malce višja od povprečne če se ne voziš kombinirano ... če bi se jaz vozil večinoma izven naselja bi imel porabo verjetno 9l , tako pa je samo cigu-migu pa gas do daske ... brez problemov na obeh avtih ... tako kot tudi drugim tudi tebi ponujam sovozniški sedež v balenotu za nekaj kilometrov ... še zmeraj čakam na družbo =P[/quote]
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gogocak To apr 17, 2012 5:25 pm

Spaceair: kaksen avto vozis in tip motorja, da imas samo 7 l porabe?
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair To apr 17, 2012 7:18 pm

gogocak je napisal/-a:Spaceair: kaksen avto vozis in tip motorja, da imas samo 7 l porabe?


Fiat grande punto ,motor je 1.4 8v
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a DePalmo Sr apr 18, 2012 8:22 am

Skos sem mislil da je plin domena večjih in bolj požrešnih avtov, a tukaj vidim da nekateri to vgrajujete v mlinčke s 1.3 motorjem.

Pa se to vam splača??

Jaz imam 2.0 motor in pri normalni vožnji mi pije 7.5l bencina, pa nisem ravno navdušen nad plinom in "bajnim" prihrankom. Če preračunam, se bi mi investicija povrnila nekje v dobrem letu, pod pogojem da se plin ne podraži občutno in da bo avto res pil samo 10% več. Nazaj me tudi držijo vsi poporodni simptomi, možne okvare motorja ter dejstvo da se lahko poraba zviša za 30%, kar meni (in mojim izračunom) pomeni da se investicija povrne v treh (!!) letih.

Pa še eno vprašanje. Plineks obljublja da ima specifičen sistem za Peugeote in Citroene od Zavolija. Je kdo že slišal za ta sistem? Google mi ne najde nič pametnega, obljubljajo pa lepe reči...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr apr 18, 2012 8:36 am

DePalmo je napisal/-a:Skos sem mislil da je plin domena večjih in bolj požrešnih avtov, a tukaj vidim da nekateri to vgrajujete v mlinčke s 1.3 motorjem.

Pa se to vam splača??

Jaz imam 2.0 motor in pri normalni vožnji mi pije 7.5l bencina, pa nisem ravno navdušen nad plinom in "bajnim" prihrankom. Če preračunam, se bi mi investicija povrnila nekje v dobrem letu, pod pogojem da se plin ne podraži občutno in da bo avto res pil samo 10% več. Nazaj me tudi držijo vsi poporodni simptomi, možne okvare motorja ter dejstvo da se lahko poraba zviša za 30%, kar meni (in mojim izračunom) pomeni da se investicija povrne v treh (!!) letih.

Pa še eno vprašanje. Plineks obljublja da ima specifičen sistem za Peugeote in Citroene od Zavolija. Je kdo že slišal za ta sistem? Google mi ne najde nič pametnega, obljubljajo pa lepe reči...


Plineks vgradi sistem v Citroena, Peugeota, Vw, ali pa Space Shuttle in temu pravijo tovarniški sistem... A samo jaz voham natego... :evil: :evil: :evil:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a DePalmo Sr apr 18, 2012 9:45 am

V odgovoru so mi pisali da imajo različne sisteme, ponujajo pa tudi original pro sistem za Peugeote... In glede na to da nisem o tem nič našel na netu, mi je vse malce sumljivo.

Bom kar citiral, če se bo komu dalo vse to brat:

Pozdravljeni,

pri podjetju Plineks vgrajujemo ter servisiramo 21 različnih svetovno priznanih avto plinskih sistemov, srednjega ter visokega kakovostnega razreda. Med drugim tudi vse tri profesionalne sisteme, ki so na tržišču. Ker ni vsak sistem primeren za vsak avto priporočamo vgradno po priporočilu samega proizvajalca določenega avtomobila.
Smo podjetje s 16 strokovno usposobljenimi servisnimi delavnicami, katere so locirane v vseh večjih mestih po Sloveniji. Podjetje Plineks gradi svojo mrežo ter dobro ime podjetja na kvaliteti, saj smo tudi edini s certifikatom kakovosti vgradnje na področju avtoplina.
Avtoplinski sistemi, ki jih vgrajujemo, imajo deklarirano izgubo moči med 0% in 8% ter sorazmerno toliko večjo porabo, vsi trije profesionalni sistemi pa se gibljejo znotraj 2%. Izpostaviti je potrebno, da so to deklarirane meritve in normativi, dejansko pa smo na podlagi naših izkušenj, meritev narejenih s Slovenjskim avtoplinom prišli do zaključka, da je ta procent lahko tudi nekaj večji. Le ta se sicer ne odraža na moči, saj so meritve s profesionalnimi sistemi pokazale odstopanja znotraj 0.7% nekateri sistemi pa lahko celo rahlo povečajo moč motorja. Nekateri navedeni avtoplinski sistemi imajo tudi vbrizg plina v »realnem času« (real time), vrhunski sistemi pa poleg »realnega časa« lahko brizgajo plin v »past« času, za kar poskrbi avtoplinska elektronika, katera je vezana na potrebe določenega agregata. To je odločilnega pomena predvsem pri pospeševanju ter ohranjanju moči, prav tako pa bistveno pripomore k izboljšanju izkoristka in posledično same karakteristike vožnje na avtoplin.

Sistemi imajo življenjsko dobo od 14 do 20 let, velika prednost pa je v tem, da so prenosljivi ne glede na motor (razen redkih izjem) in število valjev. To dejansko pomeni, da je mogoče prenesti celoten avtoplinski sistem iz npr. 1.2 kubičnega motorja s štirimi valji (cilindri) v bistveno močnejši avtomobil z osmimi valji. Takšne premontaže so relativno enostavne in cenovno ugodne, saj se strošek premontaž za podobna vozila prične že pri 240 €.

Garancijska doba sistemov je od 2, 3 pa do 5 let za vse tri profesionalne sisteme. Za delo je 7 letna garancija. Na zalogi imamo 128 različnih tipskih dimenzij rezervoarjev, internih, eksternih in cilindričnih, kateri se vgradijo po želji posamezne stranke. V vašemu primeru bi namesto rezervnega kolesa prišel v poštev rezervoar s kapaciteto 66 litrov.
Pri nas uporabljamo izključno Tomasetto Achille varnostne ventile, ker pri varnosti ne sprejemamo kompromisov.

Kompletni strošek materiala in vgradnje sistema v Vaše vozilo se giblje sedaj z ECO subvencijo ter gotovinskim plačilom od 1.180,00 do 1.250,00€ in za pro sisteme od 1.380,00 do 1.640,00€, odvisno od sistema, ki ga izberete. Vsekakor se za vaše vozilo priporoča originalni pro sistem Zavoli for Citroen&Pegout, kateri ima že integrirane tovarniške parametre. Poleg posamičnih injektorjev, ter ECU enote ima prednost v malenkost povečani moči motorja ter vžiga na plinu. Cena tega sistema je 1,390.00€. Alternativa je sistem Emer iz zgornjega srednjega ranga po ceni 1,250.00€ V navedeno ceno je že vključen DDV, vsa homologacijska dokumentacija , kakor tudi elektronski sistem »v-lube«, ki z mazanjem in hlajenjem ventilov skrbi za podaljšano življenjsko dobo agregata.
Servis sistema se opravlja vsakih 20.000 km ali enkrat na leto. Cena takega rednega servisa (plinotesnost, preged nastavitev,menjava vseh filtrov) pa znaša 35 eur.
Stikalo se montirea čisto po želji stranke.

Ponujamo tudi možnost plačila na 12 položnic z le osebnim dokumentom ali na 36 obrokov preko hitrega kredita ali preko večine kreditnih kartic. Vse potrebno pa uredite, kar na našem servisu samem.


Vaše vozilo in vanj vgrajene komponente, si lahko ogledate tudi med slikami v galeriji na naši spletni strani ...
Predviden čas vgradnje sistema je med 6 in 8 ur, za ta čas pa vam priskrbimo brezplačno nadomestno vozilo. Naše servisne delavnice, kjer lahko vgradite Plineks avto plin so v vse večjih mestih po Sloveniji (16) in so navedene na naši spletni starni.

Z veseljem lahko povem, da je Plineks edino podjetje s področja vgradnje avtoplina s pridobljenim certifikatom kakovosti za kakovostno vgradnjo avto plina. ... Proizvajamo ter vgrajujem tudi naš patentiran produkt, ki je plod Slovenskega znanja, za katerega smo prejeli že vrsto priznanj. Letos smo prejeli najvišje zlato priznanje obrtne zbornice Slovenije. Naš sistem velja za enega izmed boljših v srednjem rangu saj ima kot edini na svetu patentirane detalje. Poleg kakovosti v podjetju Plineks skrbimo tudi za okolje in zato vam priznamo ECO subvencijo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov