lublancan je napisal/-a:večja platišča in s tem gume vplivajo na lego in obnašanje vozila, prav tako na zavorno pot, vse to ni enako originalnemu vozilu in je stvar potrebno zamenjat
razni alu wingi so nevarni na pešce in kolesarje v primeru trka
luči (kakršne koli, ki niso standardne) so prepovedane, ker vplivajo na prepoznavnost vozila (a je auto ali neki druzga), samo vidljivost, motenje ostalih vozil
pedala, volani, morajo biti holomoligirani zaradi varnosti, saj lahko v primeru nesreče povzročijo poškodbe
poškodbe števcev, ker je števc prepovedano odpirati ali kako drugače prilagajati
spojlerji, podaljški, pragovi se lahko odlepijo, odtragjo in poškodujejo ljudi
fedri in amortizerji vplivajo na lego na cestiču
Pa daj umiri se!
Večja/širša platišča OK. Ampak avto se ponavadi bolje drži po tej menjavi zato ne bluzi. Meja je seveda jasna: dokler ne ruži po blatniku.
Alu Wingi, OK. Pa jih homologirajmo. Aja pa ponavadi so zadaj zatorej je možnost, da bi pri trku z njim poškodoval pešca zeloo
majhna.
Luči (Lexuske) so pa čisto brezpredmetna predelava. Je tako kot, da bi se ti luč zbila in bi drugo dal. Saj samo zamenjaš! Pa kaj ima veze prepoznavnost?!?
Športna pedala, ročke in volan povzročijo poškodbe? ma ne ga srat! Ravno toliko kot serijski!
Števec ni dovoljeno odpirati??? Kaj pa če se kaj pokvari. To je tako kot bi rekel, da ne smeš motorja odpirati ti bukselj! Ne verjamem ti v glavnem!
Spojlerji in podaljški OK. Če so v redu montirani naj pa pogledajo pri LPP!!!!!!
Fedri in amortizerji so ravno tako ponavadi v želji boljše lege in posledično varnosti. Po svoje je neumno, da je treba amortizerje (amortizerje ne fedre!) homologirat, saj so le menjani kot športni filter. Fedri, ki so nižji se pa razume, da spremenijo mere torej naj jim bo.
Kar se pa tiče naprimer športnih loncev mislim, da je glavno, da še vedno izpolnjuješ emisijske norme. Kar ti lahko preverijo na tehničnem.
Skratka tako stvar stoji v praksi.
Ampak ne ti očitno podpiraš to, da država odira nas poštene državljane in zahteva, da homologiramo še takšno malo neumnost (mrežice, pedalke, filtre, maske- Kamei...).
Potrebne so velike spremembe in točno določene meje kaj se homologira in kaj ne.
NPR: homologirati je potrebno druge (neoriginalne) odbijače, podaljške le teh, vzmeti drugačnih dimenzij (torej vse kar vpliva na mere avtomobila- od tal, dolžina, višina), platišča ki so večja/manjša od tistih ki jih imaš lahko (se pravi imaš novo mero v kartončku)... Skratka razumljive stvari.
Pa eno neodvisno firmo bi rabili kot jo imajo v Nemčiji, če pravite kako ti tam lepo svetjejo in pregledajo avto.
Pa oprostite, ker sem se razpisal.

....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...