Delo, Na kolesih, 9.12.2006 je napisal/-a:Mitsubishi je v Evropi skromen
Japonska znamka Mitsubishi je bila v zahodni Evropi pred koncem prejšnjega tisočletja precej bolj uspešna, pozneje je imelo matično podjetje doma vrsto težav in v Evropo kar ni bilo novih množičnih modelov. Evropska proizvodnja carisme in space stara se je končala v letu 2004, postopoma so jo v tovarni v Bornu na Nizozemskem začeli nadomeščati s povsem novim coltom, ki je zdaj najbolje prodajani model. Po podatkih ANE so jih letos v sedmih mesecih prodali 44 tisoč, kar je več kot polovica Mitsubishijeve prodaje. Ta pa ne doseže niti odstotka evropskega trga. Mitsubishi, ki je pred leti moral preživeti tudi konec komaj dobro sklenjene zveze z DaimlerChryslerjem, v Evropi še vedno nima popolne prodajne palete, vrzel je predvsem v nižjem srednjem razredu. Nova pajero in outlander, ki sta avtomobila ožjih tržnih segmentov, tega ne moreta nadomestiti. Ob koncu omenimo, da Mitsubishi v svojih evropskih podatkih upošteva tudi Rusijo, in to ne brez razloga. Gre za njegov najpomembnejši trg, večji od nemškega. Ruskim kupcem je zlasti všeč lancer.
Prodaja in tržni delež v zahodni Evropi:
leto: št. prodanih (tržni delež)
1999: 184.798 (1,3%)
2000: 160.281 (1,1%)
2001: 130.407 (0,9%)
2002: 118.828 (0,8%)
2003: 116.495 (0,8%)
2004: 118.416 (0,8%)
2005: 127.636 (0,9%)
2006*: 121.000 (0,8%)
*ocena
vir: ACEA
Delo, Na kolesih, 16.12.2006 je napisal/-a:Segment v zagonu - Slovenski trg je vse bolj navdušen nad športnimi terenci. Medtem, ko je njihov tržni delež še pred dvema letoma komaj dobro presegel dva odstotka, gre zdaj že proti petim odstotkom. Zanimivo je, da so z njimi najbolj uspešni azijski izdelovalci. Njihovi so kar štirje od desetih najbolj želenih SUV, v prvi deseterici jih je celo sedem. Nova toyota RAV4 je letos kruh in maslo Toyotine prodaje, pri Hyundaiu si prav tako manejo roke, ko gledajo prodajne številke tuscona in santa feja. Zelo dobre številke novega Mercedesovega razreda M in audija q7 pričajo, da je v Sloveniji denarja dovolj. Velika uspešnica je Suzuki, ki je med najboljšimi tako z novo grand vitaro kot malim suzukijem SX4. Mitsubishijev outlander je bil v zadnjih letih manj uspešen od naštetih. Lani in predlani so jih na novo registrirali kakšnih 40 na leto, letos, ko dosedanji model počasi odhaja, samo še 23. Z novim izdelkom bodo verjetno poskušali doseči boljši rezultat.
Delo, Na kolesih, 16.12.2006 je napisal/-a:.....Njihovi so kar štirje od desetih najbolj želenih SUV, v prvi deseterici jih je celo sedem....... Lani in predlani so jih na novo registrirali kakšnih 40 na leto, letos, ko dosedanji model počasi odhaja, samo še 23. Z novim izdelkom bodo verjetno poskušali doseči boljši rezultat.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov