mišek je napisal/-a:Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.
mišek je napisal/-a:Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.
FBR je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.
Na kratko... treba znat vozit dizla.
lexuss je napisal/-a:hah usi razmišlate o porabi. leta 2009 bo nemčija uvedla davk na co2. na gram več bojo zaračunal 20 evrov. predlagam da si preberete člank v reviji mehanik in voznik. torej sred leta 2009 in 2010 boste začel prodajat svoje dizle k nori. in če vm je kej do svežga zraka do drugih ljudi boste kupl bencinarja.
samo mesarec je napisal/-a:Ja morda res, bodo tudi drugi sledili Nemcem, 101% pa mi, kajti, če bodo zahodnjaki rekl Slovenija drek na glavo, bodo naši to takoj razpravljali v parlamentu. Naj kasirajo za izpuste, naj zmanjšajo, saj 90% svinjarije so naredili zahodnjaki in zdaj bodo oni nam in ostalim postavljali ultimati, nam odrejali izpust emisij itd. mene ni nič strah tega, ker moj ima nov sistem prečiščevanja in verjamem, da dieseli posebej stari, kot Golf2 in podobni smradijo da je groza. Seveda mi pa nasrkamo, da lahko vzhodnjaki s svojo ropotijo onesnažujejo pri nas in na naših cestah. Tem vragom bi naj nabili ben. ali naftni cent ali pa uredili tako kot Aut. ki jim mastno zaračunavajo onesnaževanje ali pa jih preusmerijo! kam', ja v Slo. in pravim vam. bili smo hlapci in ostali bomo hlapci!!!!!!!!!!!!!!!!!! za vedno. Še Hrvati se brijejo norca iz eu. in ne odstopajo od drugih pogojih, mi pa? Preklete riti Slo.
kljukec je napisal/-a:zdej sicer ne vem točno ampak men se zdi, da majo dizli bolj čist izpuh CO2ja- pri istih konjih
lisko je napisal/-a:Morte offtopice nabijat? Se morte met za bumbarje? Se je treba hvalit kolk ma keri navora pod haubo ali na kolesih? Še malo pa bom temo zaklenil, ker mi počasi že presedate...... govorimo o tem kok se splača in kok ne.... če imaš argumente jih napiši če ne pa se zadrži komentarja.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov