Debate, ki niso vezane na ostala področja...

ali se diesel izplača imet?

da
120
61%
ne
61
31%
vseeno je
17
9%
 
Skupaj glasov : 198
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 01, 2008 8:00 pm

Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe feb 01, 2008 8:03 pm

mišek je napisal/-a:Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.


Na kratko... treba znat vozit dizla.
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Pe feb 01, 2008 8:06 pm

mišek je napisal/-a:Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.


Iz lastnih izkušenj se s tem ne morem čist strinjat :roll:
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 01, 2008 8:14 pm

lexuss, kupiš mojga Stilota? ker bi rad dal drugim svež zrak, da nebom svinjal!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Pe feb 01, 2008 8:22 pm

haha ste smešni. ne vem če bi ob mojem predlogu kej tazga nrdil da bi šla vaša žena prtisnt na gas od dizla in bi vi mel nos pr auspuhu. ne vem če bi še razmišlal da bi mel dizla. razn če vm to diši. man pač ne pa tut groza me je gledat kko marsikdo k stop na plin svojga dizelaša se tko pokadi za njim. potem pa ko švignem s svojim mem se pa lahko zamislte. pa ne ni mi treba brt drugih člankou o teh emisijah. dovol pove tist člank da bo nemčija, po kateri se zgledujejo vse ostale države eu glede zakonou, uvedla zakon o temu. sej lohk me zatrete ampak ne vem čemu sej vm mislm sam povedat neko novico. pač moje mnenje je pa blo tako kakršnga sm napisu aneda.
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Pe feb 01, 2008 8:23 pm

samo mesarec je napisal/-a:lexuss, kupiš mojga Stilota? ker bi rad dal drugim svež zrak, da nebom svinjal!

kej bol konkretno povej.
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Pe feb 01, 2008 8:36 pm

Vklopim notranje kroženje zraka in mi nič ne smrdi......po gnilih jajcih.

lp
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Pe feb 01, 2008 8:39 pm

FBR je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Zdaj je nekaj veliko govora o navoru. Res je, da imajo turbo dizli dosti večji navor kot enake moči atmosferski bencinarji. Samo je pa potem tu fora vrtljajev, da dizel dela pri nižjih vrtljajih kot bencinc in če hočeš, da je pa na kolesih enaka hitrost morajo biti prenosi pri dizlu bolj direktni je stopnja redukcije manjša, tu pa se potem tista velika razlika v navoru, ki ga da motor zniža. Če bi se tako držali številke navora, ja potem je pa najbolje dat v avto traktorski motor, ta ima pa še enkrat večji navor kot avtomobilski dizli, samo je problem, da ima ta samo 2000 obratov in bi potem avto namesto 200 km/h šel samo 100 km/h, seveda če že nebi prej vse skupaj zlomlo.
Kolikor sem se jaz vozil z dizlom (s sestrino Xsaro 2.0 HDI 90 KM) sem mnenja, da pri normalni vožnji, ko hočeš vozit z niskimi obrati, je več menjavanja kot pri mojem Cliotu 1.4; 75 KM. Recimo pri hitrosti 50 km/h se z bencincem brez problema peljem v 4 prestavi, med tem ko ima dizel pri tej hitrosti v 4 prestavi 1500 obr/min in se čuti, da motor kar težko vleče. Ta dizel začne vleči malo pred 2000 obr. prej je pa mrtev, zato je treba kar pogosto menjavat, da loviš prave obrate, da ne padejo prenizko. Če pa hočem pri 2000 obratih vozit v 5 prestavi pa to pomeni točno 90 km/h. Z bencinarjem pa v 5 pr. lahko vozim 60 po ravnini konstantno pri 70 pa sploh ni problema, motor nič ne stoka, med tem ko dizel pri 70 kar malo "drgeta". Saj potem, ko se turbina zbudi potem potegne, samo ne bi se pa čisto strinjal, da je pri dizlu manj menjavanja.


Na kratko... treba znat vozit dizla.


zakaj bi se pa še tega učili :lol:
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Pe feb 01, 2008 8:42 pm

Več znaš, več veljaš :D

lp
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 01, 2008 8:56 pm

Ja morda res, bodo tudi drugi sledili Nemcem, 101% pa mi, kajti, če bodo zahodnjaki rekl Slovenija drek na glavo, bodo naši to takoj razpravljali v parlamentu. Naj kasirajo za izpuste, naj zmanjšajo, saj 90% svinjarije so naredili zahodnjaki in zdaj bodo oni nam in ostalim postavljali ultimati, nam odrejali izpust emisij itd. mene ni nič strah tega, ker moj ima nov sistem prečiščevanja in verjamem, da dieseli posebej stari, kot Golf2 in podobni smradijo da je groza. Seveda mi pa nasrkamo, da lahko vzhodnjaki s svojo ropotijo onesnažujejo pri nas in na naših cestah. Tem vragom bi naj nabili ben. ali naftni cent ali pa uredili tako kot Aut. ki jim mastno zaračunavajo onesnaževanje ali pa jih preusmerijo! kam', ja v Slo. in pravim vam. bili smo hlapci in ostali bomo hlapci!!!!!!!!!!!!!!!!!! za vedno. Še Hrvati se brijejo norca iz eu. in ne odstopajo od drugih pogojih, mi pa? Preklete riti Slo.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe feb 01, 2008 10:27 pm

lexuss je napisal/-a:hah usi razmišlate o porabi. leta 2009 bo nemčija uvedla davk na co2. na gram več bojo zaračunal 20 evrov. predlagam da si preberete člank v reviji mehanik in voznik. torej sred leta 2009 in 2010 boste začel prodajat svoje dizle k nori. in če vm je kej do svežga zraka do drugih ljudi boste kupl bencinarja.


sam za razmislt- tuki maš direktno primerjavo motorjev A4 in CO2

Poraba goriva in izpušne emisije:
Audi A4 2.0 TDI, 105 kW (143 KM); skupna poraba goriva 5,5 l/100 km; skupna emisija CO2 144 g/km
Audi A4 2.7 TDI, 140 kW (190 KM), multitronic®; skupna poraba goriva 6,6 l/100 km; skupna emisija CO2 176 g/km
Audi A4 3.0 TDI quattro, 176 kW (240 KM); skupna poraba goriva 6,9 l/100 km; skupna emisija CO2 183 g/km

Poraba goriva in izpušne emisije:
Audi A4 1.8 TFSI, 118 kW (160 KM); skupna poraba goriva 7,1 l/100 km; skupna emisija CO2 169 g/km
Audi A4 3.2 FSI quattro, 195 kW (265 KM); skupna poraba goriva 9,2 l/100 km; skupna emisija CO2 219 g/km

zdej sicer ne vem točno ampak men se zdi, da majo dizli bolj čist izpuh CO2ja- pri istih konjih

lp
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe feb 01, 2008 10:40 pm

lexuss je napisal/-a:ne vem če bi ob mojem predlogu kej tazga nrdil da bi šla vaša žena prtisnt na gas od dizla in bi vi mel nos pr auspuhu.


Si že probu pr svojem bencinarju? :idea:
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe feb 01, 2008 10:45 pm

IcEm4n je napisal/-a:
lexuss je napisal/-a:ne vem če bi ob mojem predlogu kej tazga nrdil da bi šla vaša žena prtisnt na gas od dizla in bi vi mel nos pr auspuhu.


Si že probu pr svojem bencinarju? :idea:

pa kva ga nekateri porivate v izpuh, da ste tko občutljivi na to kakšen vonj je zadi :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 01, 2008 10:49 pm

Morte offtopice nabijat? Se morte met za bumbarje? Se je treba hvalit kolk ma keri navora pod haubo ali na kolesih? Še malo pa bom temo zaklenil, ker mi počasi že presedate...... govorimo o tem kok se splača in kok ne.... če imaš argumente jih napiši če ne pa se zadrži komentarja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp So feb 02, 2008 12:00 am

samo mesarec je napisal/-a:Ja morda res, bodo tudi drugi sledili Nemcem, 101% pa mi, kajti, če bodo zahodnjaki rekl Slovenija drek na glavo, bodo naši to takoj razpravljali v parlamentu. Naj kasirajo za izpuste, naj zmanjšajo, saj 90% svinjarije so naredili zahodnjaki in zdaj bodo oni nam in ostalim postavljali ultimati, nam odrejali izpust emisij itd. mene ni nič strah tega, ker moj ima nov sistem prečiščevanja in verjamem, da dieseli posebej stari, kot Golf2 in podobni smradijo da je groza. Seveda mi pa nasrkamo, da lahko vzhodnjaki s svojo ropotijo onesnažujejo pri nas in na naših cestah. Tem vragom bi naj nabili ben. ali naftni cent ali pa uredili tako kot Aut. ki jim mastno zaračunavajo onesnaževanje ali pa jih preusmerijo! kam', ja v Slo. in pravim vam. bili smo hlapci in ostali bomo hlapci!!!!!!!!!!!!!!!!!! za vedno. Še Hrvati se brijejo norca iz eu. in ne odstopajo od drugih pogojih, mi pa? Preklete riti Slo.


v tem se strinjava. avti so tu le mahjen delež osnaževalcev. ajde, recimo ti skuriš 60l diesla na mesec, kar pa je nič v primerjavi s kupom tovornjakov, ki pokurijo 200l na dan.

kljukec je napisal/-a:zdej sicer ne vem točno ampak men se zdi, da majo dizli bolj čist izpuh CO2ja- pri istih konjih


to glede co2 drži. moraš pa vedeti, da dizli vržejo ven več ostale svinjarije, sploh če nima filtra. kot sem pa že zgoraj napisal, ni to takšen velik delež. mene moti le, če vozi nekdo pred mano avto, ki očitno kadi, pa naj je to dizel ali pa bencin, ki pije olje. če bi se radi šli ekološko osveščene, pa imamo tu lpg in e85.

in kot sem napisal, ja splača se pri primerni kilometrini.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So feb 02, 2008 1:55 am

lisko je napisal/-a:Morte offtopice nabijat? Se morte met za bumbarje? Se je treba hvalit kolk ma keri navora pod haubo ali na kolesih? Še malo pa bom temo zaklenil, ker mi počasi že presedate...... govorimo o tem kok se splača in kok ne.... če imaš argumente jih napiši če ne pa se zadrži komentarja.


glede na offtopice,bi se lahko tema že zdavnej zaklenla :idea:

ampak itak bo en d**** v roku enga tedna odprl novo,identično. :lol:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov