

BBoss je napisal/-a:Gosic je napisal/-a: Poglejmo Švico. Ravnokar so odprli najdalši železniški predor na svetu, ki je dolg verjeli ali ne 57km. V tej dolžini, odprtini niso zgrešili niti za 20cm. Če me spomin ne vara, so trojanskega za 7-8cm. Pa primerjajte dolžine. V Švici so bili izvajalci Nemci. Gradili so ga 7 let. Zakaj to govorim? Zato ker se je projekt v teh 7ih letih pocenil !
Kako pa to pri nas poteka? Kar po domače. Firme se poznajo med seboj, dogovarjajo se za cene, nekdo ta projekt potrebuje da preživi in je postavljena cena nizka.
Evo tipična situacija, ki sem jo omenil... brez pravih podakov, kar tako na pamet, samo da je bolj populistično in udarno pa tudi, če niti približno ni res. Ko mali otroci samo, da se pizdijo in nergajo pa četudi ni potrebe zato, pol se pa čudimo zakaj taka apatija in nezadovoljstvo med ljudmi.
Tale predor v Švici, dragi moj Gosic, vrtajo že od leta 1992!!!!!!!!! in po 18 letih so ga končno prebili. Zdaj bodo pa rabili še 7 let, da ga dokončajo leta 2017. Skupaj ga bodo torej gradili reci in piši četrt stoletja in stal bo 7,5 miljard €.
Ja 130miljonov€ na kilometer predora in ker si omenjal Šentviškega, ki je dvocevni tri pasovni z dvema priključkoma in skupno dolžino vseh cevi 2,5km - če bi vzel Švicarsko ceno bi stal predor Šentvid 330m€ - kolk je pa res stal, kaj misliš? Ja dragi moj 136m€ je stal cel Šentviški predor - se paravi tolk kot en km tega švicarskega.
Res prosim no, dejte najprej podatke preverit preden pljuvate čez vse mogoče - matr sej ste še slabši kot poliiki, ki lažejo in nabijajo sam, da usa odprejo.
vojkostar je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:Gosic je napisal/-a: Poglejmo Švico. Ravnokar so odprli najdalši železniški predor na svetu, ki je dolg verjeli ali ne 57km. V tej dolžini, odprtini niso zgrešili niti za 20cm. Če me spomin ne vara, so trojanskega za 7-8cm. Pa primerjajte dolžine. V Švici so bili izvajalci Nemci. Gradili so ga 7 let. Zakaj to govorim? Zato ker se je projekt v teh 7ih letih pocenil !
Kako pa to pri nas poteka? Kar po domače. Firme se poznajo med seboj, dogovarjajo se za cene, nekdo ta projekt potrebuje da preživi in je postavljena cena nizka.
Evo tipična situacija, ki sem jo omenil... brez pravih podakov, kar tako na pamet, samo da je bolj populistično in udarno pa tudi, če niti približno ni res. Ko mali otroci samo, da se pizdijo in nergajo pa četudi ni potrebe zato, pol se pa čudimo zakaj taka apatija in nezadovoljstvo med ljudmi.
Tale predor v Švici, dragi moj Gosic, vrtajo že od leta 1992!!!!!!!!! in po 18 letih so ga končno prebili. Zdaj bodo pa rabili še 7 let, da ga dokončajo leta 2017. Skupaj ga bodo torej gradili reci in piši četrt stoletja in stal bo 7,5 miljard €.
Ja 130miljonov€ na kilometer predora in ker si omenjal Šentviškega, ki je dvocevni tri pasovni z dvema priključkoma in skupno dolžino vseh cevi 2,5km - če bi vzel Švicarsko ceno bi stal predor Šentvid 330m€ - kolk je pa res stal, kaj misliš? Ja dragi moj 136m€ je stal cel Šentviški predor - se paravi tolk kot en km tega švicarskega.
Res prosim no, dejte najprej podatke preverit preden pljuvate čez vse mogoče - matr sej ste še slabši kot poliiki, ki lažejo in nabijajo sam, da usa odprejo.
cena na km švicarskega in šentviškega je ista, kaj pa kvaliteta'???))))))) s tem da je takrat biv kao cenejši, torej treba se je zment z zakoni, da se cena ne mora već dvigovat, garancija pa mora bit brezhibna brez doplačil popravil
vojkostar je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:Evo tipična situacija, ki sem jo omenil... brez pravih podakov, kar tako na pamet, samo da je bolj populistično in udarno pa tudi, če niti približno ni res. Ko mali otroci samo, da se pizdijo in nergajo pa četudi ni potrebe zato, pol se pa čudimo zakaj taka apatija in nezadovoljstvo med ljudmi.
Tale predor v Švici, dragi moj Gosic, vrtajo že od leta 1992!!!!!!!!! in po 18 letih so ga končno prebili. Zdaj bodo pa rabili še 7 let, da ga dokončajo leta 2017. Skupaj ga bodo torej gradili reci in piši četrt stoletja in stal bo 7,5 miljard €.
Ja 130miljonov€ na kilometer predora in ker si omenjal Šentviškega, ki je dvocevni tri pasovni z dvema priključkoma in skupno dolžino vseh cevi 2,5km - če bi vzel Švicarsko ceno bi stal predor Šentvid 330m€ - kolk je pa res stal, kaj misliš? Ja dragi moj 136m€ je stal cel Šentviški predor - se paravi tolk kot en km tega švicarskega.
Res prosim no, dejte najprej podatke preverit preden pljuvate čez vse mogoče - matr sej ste še slabši kot poliiki, ki lažejo in nabijajo sam, da usa odprejo.
cena na km švicarskega in šentviškega je ista, kaj pa kvaliteta'???))))))) s tem da je takrat biv kao cenejši, torej treba se je zment z zakoni, da se cena ne mora već dvigovat, garancija pa mora bit brezhibna brez doplačil popravil
Šentviškega, ki je dvocevni tri pasovni z dvema priključkoma
domzikales je napisal/-a:
Pa dobro te so vsaj bolj kulturne barve kot te, ki so bile sedaj
crxdelsol je napisal/-a:Cena letne ostaja 95€...jaz bi jo dal kar zamrznit, kot v šparu
dvorjan je napisal/-a:Z uvedbo elektronskega cestinjenja pa se bo spet vecina sparovcev preselila na lokalne ceste, kar morebiti niti ni slabo
dvorjan je napisal/-a:crxdelsol je napisal/-a:Cena letne ostaja 95€...jaz bi jo dal kar zamrznit, kot v šparu
Sploh ni slaba ideja. Ampak se leto ali dve in se bo to nase vinjetarstvo koncalo.
Z uvedbo elektronskega cestinjenja pa se bo spet vecina sparovcev preselila na lokalne ceste, kar morebiti niti ni slabo, saj vsak dan opazam, da ljudje se po AC ne znajo voziti pa sta vsega dva pasova v smeri voznje in odstavni ...
Gosic je napisal/-a:Vinjeta ostaja do 2016, vir radio Ekspres. Nekaj mesecev nazaj, pa sem bral v Večeru, da pa do 2014.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov