
bomber111 je napisal/-a:če je avto star 13 let in se z njim dela 10.000 km in pride vgradnja cca 1350 eur in upoštevamo da je vožnje na plin recimo 70 % potem je to 7000 km na leto kar znese v 5 letih 35.000 km. Ne grajam daewoja a verjetno več kot 5 let ne bo med živimi, vsaj ne z nekimi sprejemljivimi stroški. tako da 35.000 km je definitivno premalo za povrnitev investicije v vrednosti 1350 eur. Na stvar je treba gledati realno, ne tako kot jo oglašujejo monterji, do 50 % ceneje. v realnosti je nekje 30% a pri vožnji 30/70 je še bistveno manj. treba je računat večjo porabo, strošek dodatnega servisa, strošek hlajenja ventilov, krajše življenske dobe svečk. itd. saj vsak za sebe ne predtavlja ne vem kako velikega stroška a ko greš računat izračun, ti pa da mislit.
moje mnenje
Doche je napisal/-a:Ja te vgrajevalce že skrbi konkurenca in izguba dobička ter naivnih strank.
iziboy je napisal/-a:Doche je napisal/-a:Ja te vgrajevalce že skrbi konkurenca in izguba dobička ter naivnih strank.
Malo preveri kakšne so nabavne cene v avtomobiliski branži glede na državo. Povsod je različno in v Srbiji imajo zagotovo nižje nabavne cene kot pri nas ali drugje v Evropi. Pa tudi delovn asila je cenejša. In ko to vse skupaj sešteješ...
spaceair je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:Doche je napisal/-a:Ja te vgrajevalce že skrbi konkurenca in izguba dobička ter naivnih strank.
Malo preveri kakšne so nabavne cene v avtomobiliski branži glede na državo. Povsod je različno in v Srbiji imajo zagotovo nižje nabavne cene kot pri nas ali drugje v Evropi. Pa tudi delovn asila je cenejša. In ko to vse skupaj sešteješ...
Delovna sila cenejša ali misliš povedati da se še njihovi lastniki niso naučili kako se bašejo žepi z evri?
ker če poberejo pri nas 1400€ na montažo pa delajo po 2-3 avte na dan dvomim da ima mehanik 1400€ plače
zdaj si pa zračunaj 2 avta na dan krat recimo 20 delovnih dni koliko je to denarja za ......... brez dna..........
iziboy je napisal/-a:spaceair je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:Doche je napisal/-a:Ja te vgrajevalce že skrbi konkurenca in izguba dobička ter naivnih strank.
Malo preveri kakšne so nabavne cene v avtomobiliski branži glede na državo. Povsod je različno in v Srbiji imajo zagotovo nižje nabavne cene kot pri nas ali drugje v Evropi. Pa tudi delovn asila je cenejša. In ko to vse skupaj sešteješ...
Delovna sila cenejša ali misliš povedati da se še njihovi lastniki niso naučili kako se bašejo žepi z evri?
ker če poberejo pri nas 1400€ na montažo pa delajo po 2-3 avte na dan dvomim da ima mehanik 1400€ plače
zdaj si pa zračunaj 2 avta na dan krat recimo 20 delovnih dni koliko je to denarja za ......... brez dna..........
Rad bi videl kvaliteto vgradnje pri tistih ki delajo 2 avta na dan. To enostavno ni izvedljivo.... Prins-ovci rabijo za montažo 2dni, pa tudi material je krepko čez jurčka...
iziboy je napisal/-a:Češke nabavne cene so cca 20% nižje kot za slo.
brs je napisal/-a:Tudi jaz dvomim, da je samo material za štirivaljne motorje od Prinsa krepko čez 1000 evrov, saj na Češkem original Prinsov sistem z vgradnjo pri pooblaščenem vgrajevalcu od Prinsa stane od 1250 do 1400 Evrov (za štirivaljne motorje).
Link: http://www.greenfuel.cz
Moje mnenje je, da je pri nas Prinsov sistem predrag.
pinny je napisal/-a:a gume se tud nočejo zlizat?
jeronimo je napisal/-a:Sem ravno gledal en video za vgradnjo plina v Nemčiji.
Cene se pri njih gibljejo od 2500€ pa do 3500€ za vgradnjo.
Predstavljeno je bilo tudi, da se pri njihovih cena goriv amortizacija povrne pri 50kkm. (cena plina: 0,70€ Bencin: 1,63€)
LaMike je napisal/-a:[quote="iziboy"
Rad bi videl kvaliteto vgradnje pri tistih ki delajo 2 avta na dan. To enostavno ni izvedljivo.... Prins-ovci rabijo za montažo 2dni, pa tudi material je krepko čez jurčka...
MasTTer je napisal/-a:Je že kdo imel kako izkušnjo za vgradnjo LPG sistema v Renault tako, da mu tovarniška garancija ostane? Sam sem namreč dobil ustni in pisni odgovor, da je to možno izvesti le pri enem serviserju v sloveniji (Vovk iz Trebnja).
Ker se z tem seveda nikakor ne morem strinjati, glede na to, da si bom dal vgradit čisto isti sistem z istimi navodilo o vgradnji, ki ga predpisuje Renault matična tovarna (Zavolijev sistem, turbo dodatek, prilagojena mapa itd..), jim bom seveda še zatežil, ker to niso nič drugo, kot prijateljske vezi. Ne bom dal vgradit sistema tam, kjer še niso tako vgradnjo naredili, ampak bom odnesel tja, kjer imajo z tem že izkušnje.
Kak predlog?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov