parus je napisal/-a:Imam montniran G-1 plinski sistem v avto Ford s-max 2.0. Kupljen nov 2009, po prevoženih 4000 km montiran plin. Po 1,5 leta se začne cukanje pri in crkovanje pri štandgasu. 1,5 leta ne ugotovi ne ford ne ostali kaj je narobe. nazadnje je še najbližje možni rešitvi po dosedanjih pregledih napaka na ventilih. Motor se ni bil odprt zato ni ziher (baje). po 3 letih in 70000 km avto crkuje večkrat in včasih ne vžge prvič ter samo ko dam poln gas. Kaka je verjetnost da bodo po odprtju motorja ugotovili kaj je narobe in kdo je kriv (ford ali plinski sistem)? Ali bo to možno dokazati? p.s. to cukanje in ugašanje na štandgasu sedogaja pri plinu in benzinu. hvala za pomoč, lp
motor ki ima vbrizg goriva se vžiga brez gasa !
66,000km na s-max-u na plin s flash lube podtlačno flaško??? še ne veš kakšno srečo imaš....
da bi ti pa na fordu 1,5 leta nazaj pa mogoče ventile nastavili pa ne ???
možnost , da bodo , ko bodo sneli glavo motorja ugotovili , da so šli ventili in sedeži ventilov - zelo blizu 100% ... če ne čez ...
ne mi rečt da po 18 mesecih noben znalec ni preveril kompresije na motorju - pri tem se TOČNO !!! pride do rezultata tesnenja ventilov ... keri šalabajzerji ...
ford bo krivil plin , plin bo krivil forda ... na koncu koncev si boš verjetno kriv sam ...
sicer pa baje daje g-1 sedem - 7 - letno garancijo na vse ...tudi na zadnje gume če je treba napravo prodat ... slavni slovenski proizvod - v celoti razvit in narejen v sloveniji ... itak ...