Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Niva13
Uporabnik
 
Prispevkov: 1246
Pridružen: Ne jul 04, 2004 4:52 pm
Kraj: planet Vulcan

Napisal/-a Niva13 Ne jun 10, 2007 11:03 am

DonFilipo je napisal/-a:In kaj zdej povedat? A je to biu nekulturen manijak, a je psihic, a je drogiran, a se samo preserava na cesti ker ma črni A4, al kaj?!?! Po moje ma tak še orožje in ga zlahka ven potegne če mu nasprotujes. Tudi taki vozijo in taki delajo najbolj tragične nesrece. Ponavadi glih ti prezivijo, ostali pa žau, ne!


vecinoma so taki agresivni izpadi bolj posledica alkohola kot pa droge

ampak alkoholizem je dandanes smatran kot vrlina :lol:
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Ne jun 10, 2007 11:16 am

Ja sej,pjano za volan grejo itq najraj...
Včeri mi je blo zanimivo, ob ene 2h ponoči alpa malo prej, 1 tip nori gor proti Kamniški Bistrici, 50m za njem pa policaj ... Smešno :)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Ne jun 10, 2007 8:54 pm

Se opravičujem vsem kulturnim voznikom BMW-jev, toda kakor jaz opažam že dlje časa gre dostikrat za neizživete prepotentneže, ki na cesti dokazujejo bodisi svojo egocentričnost bodisi manjko centimetrov bogastva med nogami (ali pa kar oboje). Tesno jim sledijo še vozniki audijev, kaj dosti za obojimi pa ne zaostajajo vozniki alf. To so pač moja opažanja, moje izkušnje na cesti, tako da od svojega stališča ne odstopam! Še enkrat pa opravičilo vsem kulturnim, normalnim voznikom omenjenih znamk.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne jun 10, 2007 8:55 pm

čudn da še hond ni zraven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Deacon Squeeze
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Če mar 08, 2007 1:56 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Deacon Squeeze Ne jun 10, 2007 9:01 pm

im nobody je napisal/-a:čudn da še hond ni zraven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

čudno da je to enim smešno :roll: :roll: za bruhat si
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Ne jun 10, 2007 9:03 pm

dans so se neki makaronarji na poljanskem klancu zaletaval v mejo.

so bli vsi celi. so mel kr srečo....
 
Wotan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:31 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Wotan Ne jun 10, 2007 10:01 pm

zadn pogon dost botruje k nesrecam pr mladih voznikih, kr u autosoli naucijo, da je treba v sredini ovinka dodati mal gasa, da se ovinek lepse spele, kar pa vela sam za spredn pogon. pol si pa kup tak enga starga bmw-ja, pa se prpele hitr v ovinek, pa se pogasu da, pa ga obrne, pa ogrozi svojo varnost pa varnost ostalih :? to razliko sn zlo obcutu, ko sn prsu na avto od starsou, ku ma zadn pogon, sam tak al tak ne bi mogu neki dirkat, tut ce bi hotu, kr je terenc :P sicer pa zadn pogon ni nic slabega ce se vozi z glavo, ne pa nogo :)
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Ne jun 10, 2007 11:13 pm

Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jun 11, 2007 1:18 am

Petersilj je napisal/-a:Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.

cist naumna izjava.a ce bi meu pa manj konou se pa neb mogl ubit.kasne mate eni.ce nimas u glavi se lah tut s skirco ubijes
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Po jun 11, 2007 2:32 am

abbe je napisal/-a:
Petersilj je napisal/-a:Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.

cist naumna izjava.a ce bi meu pa manj konou se pa neb mogl ubit.kasne mate eni.ce nimas u glavi se lah tut s skirco ubijes


Mladi in neizkušeni se lažje spravijo v kritično situacijo z močnejšim avtomobilom.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po jun 11, 2007 6:34 am

abbe je napisal/-a:
Petersilj je napisal/-a:Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.

cist naumna izjava.a ce bi meu pa manj konou se pa neb mogl ubit.kasne mate eni.ce nimas u glavi se lah tut s skirco ubijes

Okej: se pravi: doma npr. imamo Renault Espaca, kateri s kakimi 150 konji gre bolj počasi (ok nisem pelu še...) in verjetno gre ena Ibiza 1.4 s 100 konji bolj. Torej, espaca ne morem vozit, raketo ibizo npr pa lahko. Dejte no nehat s takimi bedastimi forami. Renault 5 je več kot dovolj da e peleš 100 čez mesto in več kot dovolj da ubiješ tudi nasproti vozečega v še tako dobrem avtu.
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Po jun 11, 2007 11:17 am

Kael: Niso bedaste fore. Prosim pošteno odgovori. S katerim avtom se boš večkrat spravil sebe in druge v kritične in nevarne situacije:
a) 10 let star Renault 5
b) 10 let star BMW 325i

Če si voznik začetnik, je te že dovolj utrudi spremljanje prometa, ne pa obvladovanje močnih avtomobilov. Želim povedat le, da je potrebno biti 'manjši norc', da se z nekim močnim avtom spraviš v kritično sitacijo.

Sicer pa off topic, v 95% primerih leti primerljiv avto s 50% več hitreje. Ibiza gre 190, dvomim da bi šel vaš Renault kaj bolj počasi. Morda te je zavedel sam boljši komfort, večja zvočna izolacija ter seveda drug voznik. Redko kateri mladi divjak vozi Espacea, ibiza pa je itak wanabe športni avtek, s španskim temperamentom :lol: Sam vozim tud ibizo :twisted:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jun 11, 2007 11:26 am

sej niste normalni, a kdo prebere kdaj kasnej svoj komentar???

vsako igranje zahteva prej še veliko več igranja, tud shodil niste vsi iz inkubatorja, pa bicikla se tud ni nauču noben vozt brez pomožnih koles....

vaja dela mojstra, najdte prej kak prazn parkplac, se spoznajte z avtom, mal podvozje preglejte, spoznajte sebe....potem pa iztiskajte zadnje atome in oktane iz avta

bojte se le racerjev wannabe

lp
RiDe hArD
 
Wotan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:31 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Wotan Po jun 11, 2007 11:50 am

abbe je napisal/-a:
Petersilj je napisal/-a:Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.

cist naumna izjava.a ce bi meu pa manj konou se pa neb mogl ubit.kasne mate eni.ce nimas u glavi se lah tut s skirco ubijes


js se nimam 3 mesce izpita, pa vozm auto 2.0 s 128 koji (kia sportage), pa sn se vedno ziu. vozim z glavo, pa tut usak auto s tolk koji ni sportn auto. pa se bl bojim onih 1.1 kosilnc pounih plastike, pa z wannabe racerjem not, kokr pa kakih bl ornk autou :?
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Po jun 11, 2007 12:50 pm

Wotan je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Petersilj je napisal/-a:Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.

cist naumna izjava.a ce bi meu pa manj konou se pa neb mogl ubit.kasne mate eni.ce nimas u glavi se lah tut s skirco ubijes


js se nimam 3 mesce izpita, pa vozm auto 2.0 s 128 koji (kia sportage), pa sn se vedno ziu. vozim z glavo, pa tut usak auto s tolk koji ni sportn auto. pa se bl bojim onih 1.1 kosilnc pounih plastike, pa z wannabe racerjem not, kokr pa kakih bl ornk autou :?


Zdaj si še previden. Večinoma postanete nevarni, ko mislite, da že obvladate avto. To se zgodi po letu al dveh. :lol: Lahko pa da si izjema.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po jun 11, 2007 2:12 pm

Petersilj je napisal/-a:Kael: Niso bedaste fore. Prosim pošteno odgovori. S katerim avtom se boš večkrat spravil sebe in druge v kritične in nevarne situacije:
a) 10 let star Renault 5
b) 10 let star BMW 325i
Če si voznik začetnik, je te že dovolj utrudi spremljanje prometa, ne pa obvladovanje močnih avtomobilov. Želim povedat le, da je potrebno biti 'manjši norc', da se z nekim močnim avtom spraviš v kritično sitacijo.
Sicer pa off topic, v 95% primerih leti primerljiv avto s 50% več hitreje. Ibiza gre 190, dvomim da bi šel vaš Renault kaj bolj počasi. Morda te je zavedel sam boljši komfort, večja zvočna izolacija ter seveda drug voznik. Redko kateri mladi divjak vozi Espacea, ibiza pa je itak wanabe športni avtek, s španskim temperamentom :lol: Sam vozim tud ibizo :twisted:

Evo ti odgovor Peteršilko :P (zdej tu debatiramo ane, tako da nebo to slučajno zgledalo kot kakšen napad). Po mojem trdnem prepričanju, lahko ti, daš mulcu s dovolj visoko mero pameti v glavi, v roke povsem novega Ferrari Enzota in se bo povsem mirno vozil od prvega dneva - po avtocesti rečmo 150, po mestu 50, zunaj okol 90 pa bo vse ql. Da o vseh elektronskih pripomočkih v takem vozilu ne govorim. Po drugi strani lahko pa daš totalno budali s ravnokar opravljenim izpitom zjahano, 15 let staro petko, katero bo teral kot fukjen po mestu. V večini slovenskih mest (Ljubljana, Celje, Maribor) ko ni prometnih konic, se da s petko brez večjega problema peljat 100 - dovolj je ravnin - in petka + 1000 na uro je dovolj, da v npr bočnem trčenju ubiješ voznika še tako dobrega avta - tudi takovelevarnega novega BMW 7, ali pa kakšnega Volvota. Prav tako je že 70 na uro v ovinek v vasi, mestu dovolj, da te fukne z ovinka in priletiš v mamico s doječkom, tudi če ti otrok skoči pred avto, pri 70 bolj težko odviješ, dobro s 200 konjskim bi šlo mogoče 100, in zagotovo ne odviješ. Tako da moč avta nima veze s tem, koliko kritičnih situacij lahko povzročiš: vse kar se danes pelje po cestah, je dovolj močno, za konstantno povzročanje nevarnih situacij - je pa absolutno res, da močnejši avto - večja končna hitrost. Tudi na avtocesti gre petka 150, 160 in brez težav nagaziš kako počasnelo ki s 100 prehiteva, jo spraviš s ceste in ubiješ. Dobro BMW gre 210+, posledice bi pač bile še malo hujše. Še en arguent proti omejitvi moči: če si omejen na 1.4 in 75 konjev, to pomeni, da česa drugega kot vozila ranga clio ne moreš furat. Upam, da si vozil kej takega (js ibizo) pri 160 in nato kakšen konkreten avto (npr: A6 pri 160). Če je že treba kršit zakone in peljat več. Ibiza pri 160, na zadnjih atomih svoje moči je že nestabilna, prestavljanje iz pasu na pas je bolj podobno plavanju, medtem ko se boš v A6, ali Toledu npr. peljal kot po tračnicah. Prav tako ne vem zakaj, ampak v ibizi sem na volano mnogo bolj čutil sunke bočnega vetra (avto je kr prestavlalo), medtem ko je Toledo lepše stal na cesti ob sunkih. Zato pravim: budala v osnovi nebi smela za volan,... in če si obsojen na 75 KM, tudi zelo težko dobiš dizelsko gnano vozilo, katerega bi kot voznik začetnik želel vozit. Razprav o tem, da so ponavadi večji in težji avtomobili bolj varni že zaradi večje mase + imajo več elektronskih pripomočkov, da popravijo napake, bo voznik z nekaj pameti v dobrem vozilu manj potencionalno nevaren, kot eden s petko. Ravno malčki pa serijsko kaj drugega ko ABS ne premorejo, celo elektronski sistemi niso možni. ESP, TCS in podobne zadeve imajo hitro omejitev: mogoče od 90 KM dalje npr. Zakaj že jim odreči to?

Drugače doma nimamo espaca (zato tudi besedica "npr") v postu, ampak Tourana in jaz Leona ter službenega Audija A6 3.0 TDI s 226 KM (od od mat frajerja), do pred pol leta pa smo imeli ibizo in Toleda. No meni se izteka obdobje mladega voznika - izpit sem naredil pri 22tih - letos bom torej 25 in na rojstni dan sem opravil izpit :oops: . V času dosedaj sem prevozil slabih 100.000 km, podrl drevo na parkirišču, ter enkrat spregledal bel avtu na snegu pa je blo skor čelno pri 50 na uro, sicer brez nesreče (tok, tok). V avtošoli sem vozil Golfa IV SDI - nepremičnina. Potem moja ibiza je bila 1.4 s 60 KM - spet nepremičnina, mama pa je mela napram tem dvem avtom raketo: Toleda 1.9 TDI s 110 konji. Vsakdo ti bo povedal, da ta motor v Toledu pasje dobro potegne in tudi končna blizu 200 ni zanemarljiva, da o zmogljivostih Audija ne govorim. In sem vozil vse tri avte, tudi sam, pa hm... mi ni nikoli na misel prišlo, da bi pa zdej se pelu čez 500 na uro, ali ne vem, s audijem kazal dolžino kurca. Vedno sem mel v glavo goro komplikacij in zgubljenega denarja pri zavarovalnici, da o zaupanju doma ne govorim, ali o tem, kaj bi se zgodilo s mojo punco, če se mi kaj zgodi (o tem, kaj pomeni imeti koga ne vesti, pa sploh slišat nočem...).

Je pa pri močnih avtomobilih res dvoje: moč avtomobila, nimaš izkušenj, te zna, če prej nikoli nisi takega avtomobila vozil nest. Povem svoj primer: s toledom za sabo že kar nekaj 100km, ko se prvič peljem v dežju. Speljem iz stranske ceste na glavno - 40m stran sem videl, da se je odprl spet semafor in da se bo treba zmigat, dam mal gasa med zavijanjem - kolesa obrne v prazno in zadek avtomobila odnese - jasno bum po bremzi. Malo rikverc in gremo dalje. Ker sem vseeno peljal samo 35, sem se itak takoj ustavil. Ampak če bi to naredil v kaki višji prestavi in ovinku, pa vprašanje kaj bi bilo (na tem avtu bi TCS prišlo katastrofalno prav, saj si na gladkem asfaltu tudi v tretji brez težav zakopal). Podobno je, da če peleš v drugi npr močen avto, pa daš nogo z gasa, bo mašina vlekla sama avto naprej - v ibizi pa tega ni blo. Ter nasleden problem: iluzija hitrosti. Z ibizo 160 maš filing da bo zdaj zdaj vse razpadlo in zgleda noro hitro, pri Audiju naprimer pa 160 kot da bi "stal" v koloni - to pa za seboj prinese občutek lažne varnosti in seveda potem je nesreča kmalu tu, če misliš, da se ti ne more nič zgodit. In samo s tega stališča so močnejši avti nevarni. Ampak norcu v petki, bo itak tut pri 160 vseeno, če zdaj zdaj razpade, važno, da je frajer in se hitro pelje. Sem že peljal maminem frajerju Audija v Brnik, pa je seveda moral eden s petko gt navijat mašino na semaforju: češ gremo tekmovat... no tip se je peljal vsaj 100 na tistem delu ravnine, ker ga je pri moji vožnji 60 od semaforja dalje zmanjkalo v "hipu". Zato bi bilo mogoče edino pri voznikih začetnikih razmislit o opciji, da se pelješ po opravljenem izpitu z močnejšim avtom z inštruktorjem 20km, pa da te opozori na pasti avtomobila. Naprimer: poveš, da boš fozil tudi fotrovega BMWja, ki je RWD in te bo opozoril na probleme in ti jih pokazal. To pa kot del obveznega progama usposabljanja novega voznika nebi bila nobena škoda.

Odgovor torej: razlika bo le v hitrosti, a z obema, je lahko dovolj visoka, da ga boš naredil invalida, ubil...
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Po jun 11, 2007 2:34 pm

Dragi Kael!

Morda se nisva čist razumela. Bom še enkrat povedal. :) Jz sem predlagal recimo 80kW-no omejitev, kar se mi zdi popolnoma realna. Večina družinskih dizlov (golfov, se razume :lol: ) pade čist komot not. Dandanes je tud po mojem mnenju mal hudo dat omejitev 75KM, saj je to že nekako spodnja moč pri avtih, tudi malih.
Druga stvar, na katero sem skušal opozorit, pa je bila točno ta, katero si tudi ti sam povedal. Pri Audiju tud 160 ni nič. Napaka pri 160 pa JE nekaj.
Morda je primerjava čist mimo, sam jaz pri vsaki stvari zagovarjam postopnost. Po mojem mišljenju MOČNI avti niso za povprečnega začetnika, saj skrivajo preveč pasti.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po jun 11, 2007 2:53 pm

@Petersilj: jasno, zato pa bi bilo mogoče smiselno uvesti sistem: če želiš furat močnejši avto, nekaj ur vožnje z inštruktorjem po npr: 3 mescih izpita - da ravno ne sedež pečen s 300 prevoženimi km v 240 KM+ pošast. Poleg tega pa moraš met za več kot 80KW avto denar, da ga lahko vzdržuješ, plačaš in tako dalje. Ampak s tem ko sva postavila omejitev 80KW naprimer, s tem nisva ničesar rešila. Če bo norec hotel divjat, bo naprimer kupil 74 KW ibizo, ki je prava mala raketa (še vedno sicer zmerno, vendar se da fino divjat s tako mašinco), medtem ko naprimer 77 KW motor v VW Touranu naprimer, ne omogoča niti približno kakšnega norenja. Preprosto omejitev na KW, je nemogoča. Kvečjemu kakšna kombinacija KW, teže avtomobila in tako naprej - s kakšno tako omejitvijo, pa si že bliže življenskosti take omejitve - s prejšnjo npr 80 KW si samo mulca priklenil na raketo velikosti clia.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po jun 11, 2007 7:45 pm

Wotan je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Petersilj je napisal/-a:Mladi vozniki nebi smeli voziti vozil nad 80kW.

cist naumna izjava.a ce bi meu pa manj konou se pa neb mogl ubit.kasne mate eni.ce nimas u glavi se lah tut s skirco ubijes


js se nimam 3 mesce izpita, pa vozm auto 2.0 s 128 koji (kia sportage), pa sn se vedno ziu. vozim z glavo, pa tut usak auto s tolk koji ni sportn auto. pa se bl bojim onih 1.1 kosilnc pounih plastike, pa z wannabe racerjem not, kokr pa kakih bl ornk autou :?


Ja čestitke! To je pa res dolga doba. Frka nastane, ko te začetniški strah mine in misliš da že vse znaš in kaj kmalu ti konji zbezljajo po svoje. Več kot jih je, težje jih obdržiš na cesti, ker njih neizmerno vleče v travnate bankine, pašnike, med drevesa in njive okoli ceste.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po jun 11, 2007 7:49 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Ja čestitke! To je pa res dolga doba. Frka nastane, ko te začetniški strah mine in misliš da že vse znaš in kaj kmalu ti konji zbezljajo po svoje.


se strinjam in sem nekaj podobnega ze izjavil na temlem linku
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 81&start=0

prosim ce preusmerite debato SEM... ker tukaj so zgolj linki od nesrec in podobno :idea:
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov