Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe dec 12, 2008 9:14 pm

mišek, pri takemu sam meglenko napališ pa naj se j**e. Itak je pa bil dež danes in je bilo možno vozit po voznem pasu na tem odseku večjidel le z 90kmh. vsaj tam okoli treh.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe dec 12, 2008 9:35 pm

Jaz nevem ali so ljudje enostavno veleneumni ali pa jih dobesedno boli za vse ostale, najverjetneje je pa oboje.

Kot sundaydriverjeva točka 6. Ko dežuje vklopit meglenke. In sem ljudem sporočal na vse možne načine naj ugasnejo te preklete meglenke, a noben ne skapira niti malo, važno da je on posrkbel za svojo rit, boli njega za vse ostale. Da o ksenon kitarjih v teh razmerah sploh ne govorim.

Enkrat v življenju je eden ugasnil meglenko ko sem mu poblendal, drugače nikoli ne bledendam, ampak nevem kako naj drugače pred sabo vozečemu sporočim, da me meglenke motijo in verjetno vse ostale, pa še ta je bil Hrvat. Slovenec še eden ni ugasnil, pa če sem jaz vklopil in izkolpil pa spet vklopil in izklopil svoje meglenkopa pa dogel luči, pa se peljel pred nejga in vklopil zadnje meglenke, skratka nihče ne skapira nič. To enostavno ni za verjet. Jaz bi sa vse te paciente uvedel trotl test.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe dec 12, 2008 10:14 pm

lizard je napisal/-a:Jaz nevem ali so ljudje enostavno veleneumni ali pa jih dobesedno boli za vse ostale, najverjetneje je pa oboje.

Kot sundaydriverjeva točka 6. Ko dežuje vklopit meglenke. In sem ljudem sporočal na vse možne načine naj ugasnejo te preklete meglenke, a noben ne skapira niti malo, važno da je on posrkbel za svojo rit, boli njega za vse ostale. Da o ksenon kitarjih v teh razmerah sploh ne govorim.

Enkrat v življenju je eden ugasnil meglenko ko sem mu poblendal, drugače nikoli ne bledendam, ampak nevem kako naj drugače pred sabo vozečemu sporočim, da me meglenke motijo in verjetno vse ostale, pa še ta je bil Hrvat. Slovenec še eden ni ugasnil, pa če sem jaz vklopil in izkolpil pa spet vklopil in izklopil svoje meglenkopa pa dogel luči, pa se peljel pred nejga in vklopil zadnje meglenke, skratka nihče ne skapira nič. To enostavno ni za verjet. Jaz bi sa vse te paciente uvedel trotl test.


Pozor, jaz sem mu v drugem njegovem rafalu blendanja poblendal s svojo zadnjo meglenko nazaj. Ponavljam poblendal, prej nisem imel vžgane in tudi potem, ko se je "lepo" za mano do Bistrice peljal. Tam sem pa jaz šel dol on je pa verjetno naprej blendal Fordu C-maxu, ki je prej vozil pred mano.
Drugače pa kar se meglenk tiče na avtocesti v dežju, če je malo močnejši jaz vidim v tem samo prednost. Zakaj? Zato ker na avtocesti so večje hitrosti za avtom se ustvarja meglena zavesa, skozi katero zadaj vozeči, če mu ne vozi ravno čisto za ritjo, ne vidi pozicijskih luči prednjega avta. Kaj pa to pomeni v praksi? Se eden pelje rečmo 130 pa pride zadaj ena kamikaza. Povejte mi no, na koliko metrov se mu mora približati, da ga vidi??
Mislim, da ga kar malo prej opazi, če ima vžagano meglenko. Po drugi strani pa ne zastopim, kako lahko kup ljudi v dežju moti meglenka. Res ne zastopim kak lahko enga tista 21W žarnica ošajna na avtocesti, v dežju ko je vidljivost kakih 40m.
Ali bote pa zdaj zaželi govorit, da ni važno če gre fajn dež se kristalno jasno vidi 100m naprej? To je res katastrofa, ko pa pokne potem pa izgovori; dež je bil kriv, nisem ga videl, kar na enkrat se je pojavil pred menoj :roll: Ja takel tak, krivo je to ker on spredaj prepočasi vozi, mogli bi biti vsi kamikaze pa bi lahko vozili brez luči in ne bi nobenega nič slepilo.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe dec 12, 2008 10:35 pm

mišek je napisal/-a:To z avtocesto je tudi smešno.
Moja današnja izkušnja. Se peljem iz Maribora proti Bistrici. Res sem vozil skoz po prehitevalnem, ker je bil vozni zabit s počasnejšim prometom. S tem da je bila kolona tudi na prehitevalnem. Vozili smo skoz tako okrog 130 do 150. Včasih pa je bilo tudi treba malo bremzat na kakih 110 do 120. Za menoj se pa pelje en k****n s rdečim meganom kupe, naekrat se spovni pa začne blendat zadaj, ko smo se peljali 120. Bila je kolona, nisi mel kam it. Desni pas je bil pa še počasnejši. Prvič sem si mislil klinc te gleda blendaj, če ti paše. Se je hitrost povečala na okrog 150 se je zgubil zadaj, ko se je spet upočasnilo spet pride za rit in začne blendat :roll: Potem sem mu pa nazaj z meglenko poblendal. On pa znorel zadaj, se je nekaj časa kar z dolgimi peljal. S tem, da kratka mu ena sploh ni svetla. Naj si rajš žarnico menja, kot pa da blenda.
Ni mi jasno kaj je ta k****n mislil s tem blendanjem. Kolona po obeh pasih on mi pa blenda zadaj, kot da bi bilo pred menoj prazno.


Nekaj takega jst videvam vsak dan, samo ne na AC. V naselju se mi vsak zalima čist na rit, ko je naselja konec, tistega za mano kar naenkrat ni nikjer več - se je enostavno zgubil. Ali pa mi v naselju pobegne naprej (če je pred mano) in ga kmalu po koncu naselja ujamem. Najbrž so nekateri že pozabili, da kazni v naselju niso "pocen".
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So dec 13, 2008 12:42 am

mišek je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Jaz nevem ali so ljudje enostavno veleneumni ali pa jih dobesedno boli za vse ostale, najverjetneje je pa oboje.

Kot sundaydriverjeva točka 6. Ko dežuje vklopit meglenke. In sem ljudem sporočal na vse možne načine naj ugasnejo te preklete meglenke, a noben ne skapira niti malo, važno da je on posrkbel za svojo rit, boli njega za vse ostale. Da o ksenon kitarjih v teh razmerah sploh ne govorim.

Enkrat v življenju je eden ugasnil meglenko ko sem mu poblendal, drugače nikoli ne bledendam, ampak nevem kako naj drugače pred sabo vozečemu sporočim, da me meglenke motijo in verjetno vse ostale, pa še ta je bil Hrvat. Slovenec še eden ni ugasnil, pa če sem jaz vklopil in izkolpil pa spet vklopil in izklopil svoje meglenkopa pa dogel luči, pa se peljel pred nejga in vklopil zadnje meglenke, skratka nihče ne skapira nič. To enostavno ni za verjet. Jaz bi sa vse te paciente uvedel trotl test.


Pozor, jaz sem mu v drugem njegovem rafalu blendanja poblendal s svojo zadnjo meglenko nazaj. Ponavljam poblendal, prej nisem imel vžgane in tudi potem, ko se je "lepo" za mano do Bistrice peljal. Tam sem pa jaz šel dol on je pa verjetno naprej blendal Fordu C-maxu, ki je prej vozil pred mano.
Drugače pa kar se meglenk tiče na avtocesti v dežju, če je malo močnejši jaz vidim v tem samo prednost. Zakaj? Zato ker na avtocesti so večje hitrosti za avtom se ustvarja meglena zavesa, skozi katero zadaj vozeči, če mu ne vozi ravno čisto za ritjo, ne vidi pozicijskih luči prednjega avta. Kaj pa to pomeni v praksi? Se eden pelje rečmo 130 pa pride zadaj ena kamikaza. Povejte mi no, na koliko metrov se mu mora približati, da ga vidi??
Mislim, da ga kar malo prej opazi, če ima vžagano meglenko. Po drugi strani pa ne zastopim, kako lahko kup ljudi v dežju moti meglenka. Res ne zastopim kak lahko enga tista 21W žarnica ošajna na avtocesti, v dežju ko je vidljivost kakih 40m.
Ali bote pa zdaj zaželi govorit, da ni važno če gre fajn dež se kristalno jasno vidi 100m naprej? To je res katastrofa, ko pa pokne potem pa izgovori; dež je bil kriv, nisem ga videl, kar na enkrat se je pojavil pred menoj :roll: Ja takel tak, krivo je to ker on spredaj prepočasi vozi, mogli bi biti vsi kamikaze pa bi lahko vozili brez luči in ne bi nobenega nič slepilo.


To smo že dostikrat povedali. Nevem kako je z vami, ampak jaz v večino meglenih nočeh vidim že navadne zadnje luči, in med drugim, nevem ali je to napisano ali nenapisano pravilo, vendar v Evropi naj bi veljalo pravilo, da ko se v megli pejle kolona ima samo ZADNJI prižgano zadnjo meglenko.

Zakaj je temu tako? Ker kot prvo, ko imaš prižgano meglenko in pritisneš na bremzo je efekt slabši oz. tisti za tabo vidi STOP luči slabše (njegov reakcijski čas je slabši), sploh pri avtih ki nimajo 3 zavorne luči. In zradi tega se ti zabije v rit, ne pa ker te ne vidi. To je prvi razlog, drugi je pa da četudi 21W - ta svetloba zelo moti. Če ne verjameš jo vklopi in pojdi pogledat avto od zunaj in glej to luč minimalno 10 min (saj če se samo mimo odpelješ ni problem)! Recimo navadna 21W dvonitna luč je precej manj moteča od 21W-atne meglenke.

Za prednje meglenke je pa tako. Ko so tla morka, sploh v večjih nalivih se svetloba, ki prihaja iz meglenk zelo razpšreno odbija od tal, in ta odbita svetlobna zna biti zelo moteča, saj dobesedno slepi, kar zna biti zelo neprijetno v vzratnem ogledalu. In voznik oz. b****, ki jih ima vklopljene zaradi tega ne vidi kaj dosti bolji. Že raziskave kažejo, da prednje meglenke niti v megli ne pripomorejo kaj dosti, kaj šele v dežju.

Dajte si te dve stvari že enkrat zapomnit, ker je to bilo že n-krat zapisano! Bolj ste poučeni več možnosti je da do nesreče ne pride!

P.S. Saj se jim z razlogom reče meglenka, ker so ZA MEGLO, porkamadona. Ko bojo avti imeli tudi "nalivke" ali "deževke", jih pa uporabljajte v dežju! Imate možgane, dajti jih še uporabljat.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R So dec 13, 2008 1:45 am

ja, to na ac gre tud men na živce. zj ko študiram v portorožu (živim v novem mestu) praktično 90% kilometrov nardim na avtocesti, in kar me najbolj znervira je, ko se peljem 150 po prehitevalnem (pazi, že to je preko dovoljene meje), ko je vozni pas poln kamionov, pa se mi nabije frajer na rit pa začne blendat. dons sm meu primer enga s cliotom, čim se je promet umiril na 120 se mi obesi na odbijač, sj ko je šlo normalno, da smo pospešil na 140 recimo, je pa ostajal zadej...

ne razumem folka, ma js se ne limam na rit če že zarad druzga ne, zarad tega, ker mi šipo maže, še posebej zj ko je skos usrana cesta :roll: da ne govorimo o varnostni razdalji, nasploh kulturi itd...
 
zajbel
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a zajbel So dec 13, 2008 10:18 am

mišek je napisal/-a:Pozor, jaz sem mu v drugem njegovem rafalu blendanja poblendal s svojo zadnjo meglenko nazaj. Ponavljam poblendal, prej nisem imel vžgane in tudi potem, ko se je "lepo" za mano do Bistrice peljal. Tam sem pa jaz šel dol on je pa verjetno naprej blendal Fordu C-maxu, ki je prej vozil pred mano.
Drugače pa kar se meglenk tiče na avtocesti v dežju, če je malo močnejši jaz vidim v tem samo prednost. Zakaj? Zato ker na avtocesti so večje hitrosti za avtom se ustvarja meglena zavesa, skozi katero zadaj vozeči, če mu ne vozi ravno čisto za ritjo, ne vidi pozicijskih luči prednjega avta. Kaj pa to pomeni v praksi? Se eden pelje rečmo 130 pa pride zadaj ena kamikaza. Povejte mi no, na koliko metrov se mu mora približati, da ga vidi??
Mislim, da ga kar malo prej opazi, če ima vžagano meglenko. Po drugi strani pa ne zastopim, kako lahko kup ljudi v dežju moti meglenka. Res ne zastopim kak lahko enga tista 21W žarnica ošajna na avtocesti, v dežju ko je vidljivost kakih 40m.
Ali bote pa zdaj zaželi govorit, da ni važno če gre fajn dež se kristalno jasno vidi 100m naprej? To je res katastrofa, ko pa pokne potem pa izgovori; dež je bil kriv, nisem ga videl, kar na enkrat se je pojavil pred menoj :roll: Ja takel tak, krivo je to ker on spredaj prepočasi vozi, mogli bi biti vsi kamikaze pa bi lahko vozili brez luči in ne bi nobenega nič slepilo.


Prav smešno je, kako eni prižgejo meglenke in imajo potem občutek, da so že vse naredili za varnost prometa. Kaj pa upoštevanje varnostne razdalje in prilagoditev hitrosti razmeram na cesti?

Meglenka pa moti in slepi ostale. Po Miškovi logiki bi bilo najbolje ponoči vozit z dolgimi lučmi, da nas bodo ostali čim hitreje opazili.
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO So dec 13, 2008 10:35 am

Samo vecina ljudi sploh ne ve zakaj so meglenke. Vecina jih misli da so modni dodatek k avtu in pac ce hocejo biti "zaje*ani" morjo pac met to prizgano v vsakem vremenu. :roll:
V dezju ni potrebe za meglenke ker ti ze samo ime pove ... MEGLENKE!
Vcasih me prime da bi koga kar porinil dol iz ceste ker ocitno ne spada nanjo.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R So dec 13, 2008 12:51 pm

js na AC ob močnem deževju pržgem meglenke spredaj, da mi sveti malo bolj na široko, da vsaj črte vidm. seveda, če se komu približam jih ugasnem. zadnje pa niti ne uporabljam, razen ob slabi vidljivosti, dokler nekdo ne pride za mano.

ob zelo močnem dežju men pomagajo sprednje, če tako delaš, kokr sm reku, ne vem koga lahko motijo, sicer pa o uporabi meglenk: niso za meglo, ampak če je vidljivost manjša od 50m, kar ponoči ob močnem dežju nemalokrat je :roll:
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver So dec 13, 2008 2:30 pm

Sprednje meglenke recimo uporabljam bolj poredko (pa še to samo v megli), vedno pa jih ugasnem, če se komu približam. Meglenke so pač drugače zasnovane in (vsaj pri meni) že v osnovi precej bolj slepijo, čeprav imam snop nastavljen čisto proti tlem. Če se postavim 10 metrov stran do avtomobila kratke luči popolnoma nič ne slepijo, medtem ko za meglenke tega ne morem reči. Sploh če počepnem ta razlika še bolj pride do izraza.
Zadnje meglenke pomoje odkar imam ta avto (letnik 2000) še nisem prižgal. Lahko pa na prste preštejem koliko ljudi sem srečal odkar vse imam izpit, ki so ugasnili zadnjo meglenko, ko sem se jih približal. Nazadnje je bil to BMWjevec.

Kar pa se tiče avtoceste in dežja... še vsakega se vidi, razen če ima zadnje luči povsem zanič.
Za tistega, ki je napisal, da rabi meglenke spredaj, da sploh vidi črti pa vidim samo dve razlagi... povsem uničeni žarometi ali slabovidnost.
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO So dec 13, 2008 2:50 pm

No ja. Ce je neko hudo dezevje potem je vidljivost slaba samo nisem pa se dozivel tega da crt na avtocesti ne bi videl ... :S
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So dec 13, 2008 2:52 pm

MateSLO je napisal/-a:No ja. Ce je neko hudo dezevje potem je vidljivost slaba samo nisem pa se dozivel tega da crt na avtocesti ne bi videl ... :S


potem boš to doživel, če se boš kaj peljal na lj. obvoznici in sicer ob jutranjih urah ( beri: ob 5 zjutraj) ob močnem deževju, kjer voda zalije pasove in črt praktično ne vidiš
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco So dec 13, 2008 3:02 pm

MateSLO je napisal/-a:No ja. Ce je neko hudo dezevje potem je vidljivost slaba samo nisem pa se dozivel tega da crt na avtocesti ne bi videl ... :S


potem se pa še nisi vozu po hudmu deževju...
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So dec 13, 2008 3:25 pm

C4V4L13R je napisal/-a:ob zelo močnem dežju men pomagajo sprednje, če tako delaš, kokr sm reku, ne vem koga lahko motijo, sicer pa o uporabi meglenk: niso za meglo, ampak če je vidljivost manjša od 50m, kar ponoči ob močnem dežju nemalokrat je :roll:


Preberi še enkrat moj post malo više, da boš razumel zakaj prednje meglenke lahko motijo v dežju.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 So dec 13, 2008 3:38 pm

Tista s trotltestom je dobra. Ampak potem 70% trenutnih voznikov ne bi smelo na cesto.
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO So dec 13, 2008 3:46 pm

gecco v res mocnih neurjih se nisem vozil ne. Sem pa ravno zadnjic vozil po taksni meglji da ne mores verjet. :roll:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So dec 13, 2008 4:18 pm

Ko ste že eni tako alergični na te meglenke, mene na AC v dežju, ko se vse križem kadi tisti vodni prš čisto nič ne motijo. Je vidlivost toliko slabša, da pa res ne more motit tista luč. Kvečjem je dobrodošlo, da se keremu v rit ne zabiješ oz. kdo drug v tebe.
Mislim, da je pa res moteče naslednje; ponoči stojiš v vrsti pri semaforju in oni spredaj celi čas pridno na bremzo tišči. Tist pa je moteče, ko mu res čist za ritjo stojiš pa ti tri lampe v bučo svetijo. Ali pa še slabše pri zapornicah, tam se ponavadi dolgo čaka. In potem ne samo, da jih tričetrt ne vgasne avta ampak še skoz na bremzo tišči. Se včasih zgodi, ker je dvotirna železnica, da prideta dva cuga vsak s svoje strani in je treba 5min čakat ali pa še več, tisti spredaj pa pridno sveti s bremz lučmi. Hudiča zakaj so mu dali ročno noter?
To pa jaz res nikol ne tiščim bremze tako pred semaforji pa kakimi zastoji. Še tako, če se kje čist počasi pomikam, kjer avto sam leze zaradi padca terena se rajši kdaj pa kdaj z ročno mal nazaj držim, da ne stojim vsakih 5 metrov na bremzi. Itak ni treba veliko, ravno toliko, da se je malo dotakneš pa že toliko upočasni, da se ne nasloniš na sprednji avto. To me pa moti, sploh takole zjutraj, ko gre ves narod na šiht pa cela kolona stoji, a vsi pa na bremzi stojijo. Pa verjetno še kuplongi, ker se ne spovnijo, da bi v ler dali.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So dec 13, 2008 5:02 pm

mišek je napisal/-a:Ko ste že eni tako alergični na te meglenke, mene na AC v dežju, ko se vse križem kadi tisti vodni prš čisto nič ne motijo. Je vidlivost toliko slabša, da pa res ne more motit tista luč. Kvečjem je dobrodošlo, da se keremu v rit ne zabiješ oz. kdo drug v tebe.


A slabo bereš, ali pa ti glava malo slabo funkcionira. Če imaš vklopljeno meglenko, sploh ko za to ni potrebe je VEČJA MOŽNOST, DA SE TI NEKDO V RIT ZABIJE, VEČJA!!!! To pa zato, ker kasneje opaziš, da je tisti pred tabo, ki ima prižgano meglenko, pritisnil na bremzo. Kaj tu zdaj ni jasno???

In še eno pravilo, ki ga ponovno pišem je to, da ravno zaradi zgoraj napisanega, si DOLŽAN, ko se v megli, kjer je vidljivost slabša od 50 metrov, za tabo pripelje drug voznik, IZKLOPIT zadnjo meglenko!!!!


Tisti test EU-ja, ki ga je prikazal Esem še kako drži. Enostavno vozniki v Sloveniji nimajo nobenega pojma, nobene iobrazbe glede prometa.
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco So dec 13, 2008 5:17 pm

mišek je napisal/-a:Ko ste že eni tako alergični na te meglenke, mene na AC v dežju, ko se vse križem kadi tisti vodni prš čisto nič ne motijo. Je vidlivost toliko slabša, da pa res ne more motit tista luč. Kvečjem je dobrodošlo, da se keremu v rit ne zabiješ oz. kdo drug v tebe.
Mislim, da je pa res moteče naslednje; ponoči stojiš v vrsti pri semaforju in oni spredaj celi čas pridno na bremzo tišči. Tist pa je moteče, ko mu res čist za ritjo stojiš pa ti tri lampe v bučo svetijo. Ali pa še slabše pri zapornicah, tam se ponavadi dolgo čaka. In potem ne samo, da jih tričetrt ne vgasne avta ampak še skoz na bremzo tišči. Se včasih zgodi, ker je dvotirna železnica, da prideta dva cuga vsak s svoje strani in je treba 5min čakat ali pa še več, tisti spredaj pa pridno sveti s bremz lučmi. Hudiča zakaj so mu dali ročno noter?
To pa jaz res nikol ne tiščim bremze tako pred semaforji pa kakimi zastoji. Še tako, če se kje čist počasi pomikam, kjer avto sam leze zaradi padca terena se rajši kdaj pa kdaj z ročno mal nazaj držim, da ne stojim vsakih 5 metrov na bremzi. Itak ni treba veliko, ravno toliko, da se je malo dotakneš pa že toliko upočasni, da se ne nasloniš na sprednji avto. To me pa moti, sploh takole zjutraj, ko gre ves narod na šiht pa cela kolona stoji, a vsi pa na bremzi stojijo. Pa verjetno še kuplongi, ker se ne spovnijo, da bi v ler dali.


tole pa že pretiravaš...meglenke dober razumem, da bi se pa obremenjevou z bremz lučmi...too much
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So dec 13, 2008 5:25 pm

Mišek, verjemi da je nevarneje svetiti z meglenkami kot stati na bremzi v zastoju, kjer se komaj premikaš. :lol:

Čeprav se strinjam, da je nesmiselno stati na zavori, če dejansko ne zaviraš, ker stojiš na mestu. :roll: In tudi neobzirno do voznika, ki čaka za tabo.
To, da vozniki stojijo na sklopki pa ne verjamem, sem prepričan, da imajo v leru, glede na (ne)pretočnost v križiščih. Ali so pa debilni (tudi ni zanemarljivo :lol: ).

Fora je, da v kolikor ima avto normalne luči, meglenke niso potrebne. Skoraj nikoli. Sprednje so itak useless, jaz jih prižgem le, ko je mlečna megla, pa še to zato, da me spredaj vozeči vidijo (vsaj tisti procent, ki ve kaj je to vzvratno ogledalo). Zadnjo prižgem pa le takrat, če se mi kdo lepi na odbijač (za kar nikoli ni razloga, ker sem hitrejši od 90% cincarjev na cesti).

Pri nas bi meglenke morali prepovedati, ker jih ljudje enostavno ne znajo uporabljati, in ta debilna meglenkarska moda se je pojavila v zadnjih dveh letih, verjetno ker so proizvajalci avtomobilov začeli vključevati meglenke v serijsko opremo ali kaj jaz vem. Nek se vidi raskoš...ima se može se.
Prav tako bi morali prepovedati tisti vklop meglenk v ovinku, kao nek lame attempt adaptivne luči (Mercedes in Fiat).
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov