pskoda je napisal/-a:Ti prideš nekje na 4,8l

Minimalna 6,2 od tega 70% avtoceste. Je pa res da se neznam peljati penzjonersko.
pskoda je napisal/-a:B|ind je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Ti prideš nekje na 4,8l
![]()
Minimalna 6,2 od tega 70% avtoceste. Je pa res da se neznam peljati penzjonersko.
To je nekje najmanša kar jo lahko dosežeš, ne pa da ga puliš. Foter ma bravota m-jet 150 in vem da se kar zelo lepo voziš za 6,2l
B|ind je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:B|ind je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Ti prideš nekje na 4,8l
![]()
Minimalna 6,2 od tega 70% avtoceste. Je pa res da se neznam peljati penzjonersko.
To je nekje najmanša kar jo lahko dosežeš, ne pa da ga puliš. Foter ma bravota m-jet 150 in vem da se kar zelo lepo voziš za 6,2l
120 - 130 avtocesta pa po mestu previdno do 2000 obratov.
Pa malo zaspiš zraven..
Tisti liter pa pol pozabim pa se raje dinamično peljem - tako da sicer moja povprečna 7,5 do 8,5. Odvisno od vremena
CHAN je napisal/-a:Tistim, ki delajo na letni ravni ogromno kilometrov je še kako pomemben podatek o porabi. Ob preprostem izračunu, ko nekdo naredi 50.000 km/letno ter ceni goriva 1.2 €/liter bo pri porabi 5l /100 km napram 10l / 100 km privarčeval 3.000 €, kar pa se že konkretno pozna, mar ne?!? Morda ni napak še enkrat objasniti, da je v današnjem času ob sodobni tehnologiji moč voziti tudi s cca 5l/100 km dinamično. Nekdo, ki pa živi s podpovprečno slovensko plačo (pa teh ni več tako malo, mar ne?!?), živeč daleč stran od službe, brez pomoči javnega prometa, bo še kako gledal na vsak cent stran vrženega denarja zaradi požrešnega prevoznega sredstva.
Seveda je lahko varčevanje tudi uporaba kolesa, javnih prevoznih sredstev, vendar... - nekateri so / smo pač predaleč od svojih služb / trgovin / zdravnika, ipd., da bi vsakodnevno sedli na kolo. O slovenskem javnem prevozu ne bi zgubljal besed - nefleksibilnost, netočnost, cenovno napačna umeščenost (javni prevoz se že izkazuje za dražjega od osebnega lastništva avtomobila!),..., da pa ne seže v vsak slovenski zaselek, pa najbrž vsakdo ve (specifičnost konfiguracije poseljenosti slovenskega podeželja). Konec koncev pa je danes še kako pomembno, da je tudi čas denar in s tem povezana čim hitrejša mobilnost!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov