cruiser1 je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:To, da grejo ljudje z avtom na dopust ali pa izlet (ali pa če jim v prostem času služi za hobi) se mi ne zdi nič spornega. Pri teh stvareh nima smisla siliti z zmanjšanjem izpustov CO2.
Kako, da to ni nič spornega? Pri tem pa ni več smisla biti ekološki??

.Bravo potrdil si točno to kar ti skušam že ves čas dopovedat! Na eni strani ste nekateri tako zelo ekološki in oh in sploh, potem se pa obrnete pa vse poserjete kar ste prej očistili

Takim, kot si ti bi prav vožnja na dopust, izlet in za hobi morala čisto nepotrebna!! Kar se tiče pa javnega prevoza se pa strinjam, da bi bilo dobro, če bi ga ljudje bolj uporabljali ampak to je odvisno od učinkovitosti in hitrosti javnega prevoza. V evropskih mestih pa tudi marsikje po svetu je javni prevoz dober in učinkovit zato ga ljudje veliko uporabljajo, pri nas je pa, kot vse ostalo zanič, počasno, zastarelo... Jaz osebno bi bili zelo pomirjen in me razne trošarine in davki na bencin in CO2 nebi čisto nič motili, če bi šel ves ta denar za izgradnjo mestne železnice v Ljubljani in posodobitev celotne slovenske želežniške infrastrukture. Ampak kaj takega jim tudi na misel ne pride.
Vožnja na dopust ali izlet je svoboda, ki jo ima posameznik pravico uživati, meni se zdi neprimerno da bi se država tako močno v to vtikala da bi to prepovedovala. Sploh pa ni res, da s tem "poserješ vse kar si prej očistil", zato ker se gre le za majhen del problematičnih izpustov (npr. na dopust narediš 1000km, ali pa 2000, pa je to še vedno malo v primerjavi z letnimi 15000km.. ali pa nekateri še več).
Sicer se pa strinjam, da bi javni prevoz v Ljubljani (ki je najbolj problematična, ampak ni edina) lahko bil boljši. Ampak tako zelo slab, da se ne bi mogel normalno pripeljati iz enega konca do drugega, pa tudi ni. To bi mnogi lahko bolj izkoristili.
cruiser1 je napisal/-a:Praviš, da je potratno, če se v avtu pelje samo en človek, potratno je tudi, da si nekateri gradijo in živijo v hišah. Zakaj ne morejo lepo živeti v večstanovanjskih blokih in na pol manj kvadratih bivalne površine in brez vrta s fino travico katero celo poletje zalivajo s pitno vodo? In ne pozabi, marsikdo, ki živi v mestu v bloku nima in ne potrebuje avtomobila!! Vidiš samo eno stran in to je največji problem vas kvazi ekologov, ki strašite s CO2 izpusti pa še to samo tistih iz osebnih avtomobilov ! Hibride in EV pa tudi raje ne omenjaj saj sam parviš, da je TEŠ6 zabloda.
Sploh nisem pomislil na to, je pa zanimiva ideja. Energetska učinkovitost je res prednost blokov, ampak če ljudje nimajo dovolj prostora in so natrpani v stavbah pa nastanejo novi problemi ki jih z bolj razpršenimi hišami ni (oz. so bistveno manjši): to so socialne napetosti, nemiri, kriminal, ipd. Vsak človek potrebuje nek življenjski prostor, tako da bi bilo potrebno konkretno pogledati če bi energetska učinkovitost blokov (za katero bi pravzaprav potrebovali kakšne konkretne podatke, da se vidi kolikšna je razlika) sploh odtehtala negativne plati, ki pridejo s tem.
O hibridih in EV pa smo povedali povsem dovolj: glede izpustov in učinkovitosti so že danes boljši kot ICE, v prihodnosti se bo ta razlika le večala (in to tudi če zgradimo TEŠ6 - ta je namreč bolj učinkovit kot ICE, če morda ne veš).
nebivedu je napisal/-a:Kaj točno bo segrevanje zemlje povzročilo?Vemo, da če je več toplote in CO2, da rastline bolje rastejo, torej lahko pričakujemo večje pridelke in zato tudi manj lačnih ust. Si mogoče na to pomislil? Si pomislil, da če ne bo več ledu, bodo tam lahko njive? Torej še več hrane.Kaj pa bi bilo lahko narobe? Višje temperature? Se bomo že prilagodili, saj smo prilagodljiva bitja. Nekatere živali in rastline bodo izumrle? Ja in pojavile se bodo druge nove. Vedno se.
- rastlina potrebuje še kaj drugega kot CO2 (vodo, minerale), in tudi izkoristek fotosinteze se s prevelikim večanjem temperature manjša (nad 40°C se pa povsem ustavi).
- pod arktičnim ledom ne bo nobenih njiv, ker je tam le morje, pa tudi ne vidim da bi kdo na območju triglavskega ledenika (ki je izginil) posadil koruzo in pšenico..
- človek je na Zemlji 200.000 let, nihče ne ve kako bi funkcioniral pri temperaturah in ozračju izpred 200.000 milijonov let (jura)
Sicer pa so najbolj problematične posledice globalnega segrevanja, kolikor o tem do zdaj sploh vemo, izginjanje ledenikov (in zaradi tega pomanjkanje pitne vode za nekatera območja) in bolj ekstremni vremenski pojavi. Ta dva problema sta prva, ki potrebujeta odgovor.