MasTTer je napisal/-a:MasTTer je napisal/-a:http://www.plinske-crpalke.si/izracun.php <--- ta kalkulator dejansko upošteva 10% večjo porabo plina, tako da ta kar ok računa.
Kar me pa še bolj zanima je sledeče. Kako imate nastavljeno plinsko napravo, da vam reagira v primeru praznega rezervarja za plin?
Meni so namreč pri plinexu nastavili, da naprava začne piskati in takoj preklopi na bencin.
Sestri so pa pri Vovku svetovali in nastavili tako, da ji ne preklopi na bencin, ampak ko se vozilu zmanjša moč in začne cukat more sama preklopit na bencin, ker le tako lahko porabi cel plin v rezervarju. Drugače lahko kar nekaj plina ostane v rezervarju neizkoriščenega brez veze. No tako so ji zatrdili.
Kaj vi priporočate in kje se to nastavlja, najbrž spet preko plinskega računalnika?
Kaj na to ne ve noben odgovorit? Ali je že spet blo kje kaj napisanega glede te nastavitve?
rutenka: Kolikor vem, se plinski rezervar napolni do te mere, kot je pritisk na črpalki. Torej realno do nekje 80% celotne prostornine. 100% se ne da napolnit, ker pritisk ni tako velik. Torej če je rezervar 60l se napolni približno do 50l. Če si ti napolnil 50l neto je tvoj rezervar sigurno 60l bruto ali 65l.
Najbrž ti avtomatsko preklopi na bencin ne? Kot zgoraj sprašujem, to najbrž res ni najboljše, ker z tem nikoli ne boš spraznil rezervarja... Najbolj veš koliko ti rezervar zdrži pri 1. tankanju, zato sem jaz prosil ob vgraditvi naj mi ga na polno natočijo.
Kolikor sem uspel zasledit, tudi ta podatek, ki označuje prostornino na rezervarju včasih ni pravilen, ker je prostornina lahko še za par litrov večja. Zdaj če to drži ne vem, je pa to uraden odgovor z petrola, ker so baje stestirali to.
Drugače na hrvaškem imajo nekoliko večji pritisk na črpalkah kot pri nas. Pač pri nas veljajo EU standardi.
Za varnost glede plinskega rezervarja pa pravijo, da je dosti večja od bencinskega. Torej je le stvar tega kak varnostni ventil in te zadeve ti montirajo na sam rezervar. V garažnih hišah je pa res prepovedano parkirat ja, ampak....

Koliko napolniš tank za plin je odvisno od ventila oz. tega kako je ''nastavljen''. Pri nas je dober pritisk na črpalkah in gre več kot 80% plina v tank, včasih tudi čez imensko bruto mero tanka. Večina monterjev ''nastavi'' plovec tako da gre v tank več kot 80% plina, ker pač nimamo plina za vsakim vogalom in je to usluga stranki.
Signal za prazen tank je vezan na pritisk v sistemu. Če je narobe nastavljen, ti pred preklopom na bencin avto izgubi moč(počepne) ali pa ne preklopi in ga moraš ročno prestavit. Tank če je sistem pravilno nastavljen lahko vedno izprazniš do konca, brez da bi bilo karkoli narobe.
Na Hrvaškem imajo NIŽJI pritisk na črpalkah, zato boš pri njih vedno tankal vsaj 10% manj kot pri nas.
Deklariran(delovni) pritisk LPG tankov je 30barov, zdržijo jih nekaj čez 100barov. Varnostni ventil je nastavljen na 27 barov.
V podzemnih javnih garažah, pri nas, prepoveduje parkiranje upravitelj in ne zakon, ker nimajo urejenega prisilnega zračenja, plin pa je težji od zraka. Zgolj v razmislek: komplicirajo nam s plinom, en malar s.p. pa lahko tam parkira svoj službeni avto ki je poln npr, razredčila, barv in drugih hudo vnetljivih snovi
