esem je napisal/-a:Prva, o kateri govori BBoss, je povsem nesprejemljiva. Druga je ta, da bi naprava v avtu ven posredovala samo kilometražo vožnje po avtocesti - zasebnost bi bila s tem ohranjena. Npr - ko pripelješ na vstopni pas na avtocesto, se daljinsko (nek zunanji impulz, ki pa ne identificira avtomobila) sproži štetje kilometrine (v napravi v avtu), ko pa zapeljemo na izhodni pas, se spet daljinsko sproži prekinitev štetja. Določenega dne v mesecu pa naprava v avtu npr preko SMS-a sporoči centrali seštevek avtocestne kilometrine za tainta avto, centrala nato pošlje račun lastniku. Tu seveda nastopi problem vožnje v tujini - kako to izpeljat brez vdora v zasebnost? A avtocest je mnogo manj kot avtomobilov in vsaka bi lahko imela svojo kodo (s ceno) - tako bi se vedelo, koliko in komu plačat za tuje avtoceste.
Energetik81 je napisal/-a:Ne vem, zakaj je potrebno satelitsko cestninjenje. Na uvozih in izvozih bi lahko v asfalt namestili senzorje (podobne tistim za štetje vozil in merjenje hitrosti vozil) in napravica v avtu bi enostavno dala signal za meritev vstopa na AC in izstopa.
Potem pa vsak mesc položnico, al pa plačilo ob registraciji.
Pa bi bila tudi zasebnost dokaj ohranjena in tudi cenejši oddajniki bi bili verjetn za na 1meter razdalje kot pa satelitski oddajniki...
lublancan je napisal/-a:sateliti so že v vesolju, tako da ni problema
prednost pred oddajniki na zemlji je tudi ta, da lahko postaviš na miljone navideznih vstopnih in izstopnih točk in za majhen denar (brez montaže novih naprav) - potrebno je samo označiti na karti in updejtat na naprave - torej lahko cestniniš lokalne ceste (nič več pavšalne cestne takse ob registraciji)
naprava v avtu potem deluje na podobnem načinu kot navigacija - spremlja tvoj položaj, ko prideš mimo cestninske točke začne šteti kilometre in ko prideš mimo izstopne točke jih neha šteti
ob določenih intervalih npr 1x na mesec se preko gprs pošljejo podatki o številki naprave in prevoženih kilometrih na dars. Tam računalnik poišče lastnika naprave, obračuna kilometre in natisne položnico
motenje zasebnosti je seveda možno - za to potrebujete ID naprave (tudi navigacija ga ima) in potem lahko sledite
če ima podatke o ID naprave samo njen lastnik in Dars, potem ni težav - policija rabi za sledenje nalog
PS: tudi vaš računalnik in mobitel sta sledilni napravi
FBR je napisal/-a:lublancan je napisal/-a:sateliti so že v vesolju, tako da ni problema
prednost pred oddajniki na zemlji je tudi ta, da lahko postaviš na miljone navideznih vstopnih in izstopnih točk in za majhen denar (brez montaže novih naprav) - potrebno je samo označiti na karti in updejtat na naprave - torej lahko cestniniš lokalne ceste (nič več pavšalne cestne takse ob registraciji)
naprava v avtu potem deluje na podobnem načinu kot navigacija - spremlja tvoj položaj, ko prideš mimo cestninske točke začne šteti kilometre in ko prideš mimo izstopne točke jih neha šteti
ob določenih intervalih npr 1x na mesec se preko gprs pošljejo podatki o številki naprave in prevoženih kilometrih na dars. Tam računalnik poišče lastnika naprave, obračuna kilometre in natisne položnico
motenje zasebnosti je seveda možno - za to potrebujete ID naprave (tudi navigacija ga ima) in potem lahko sledite
če ima podatke o ID naprave samo njen lastnik in Dars, potem ni težav - policija rabi za sledenje nalog
PS: tudi vaš računalnik in mobitel sta sledilni napravi
Na koncu rabimo samo še sex tracker?!![]()
Ne hvala. To je postopno zasužnjevanje.
lublancan je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Ne vem, zakaj je potrebno satelitsko cestninjenje. Na uvozih in izvozih bi lahko v asfalt namestili senzorje (podobne tistim za štetje vozil in merjenje hitrosti vozil) in napravica v avtu bi enostavno dala signal za meritev vstopa na AC in izstopa.
Potem pa vsak mesc položnico, al pa plačilo ob registraciji.
Pa bi bila tudi zasebnost dokaj ohranjena in tudi cenejši oddajniki bi bili verjetn za na 1meter razdalje kot pa satelitski oddajniki...
sateliti so že v vesolju, tako da ni problema
prednost pred oddajniki na zemlji je tudi ta, da lahko postaviš na miljone navideznih vstopnih in izstopnih točk in za majhen denar (brez montaže novih naprav) - potrebno je samo označiti na karti in updejtat na naprave - torej lahko cestniniš lokalne ceste (nič več pavšalne cestne takse ob registraciji)
naprava v avtu potem deluje na podobnem načinu kot navigacija - spremlja tvoj položaj, ko prideš mimo cestninske točke začne šteti kilometre in ko prideš mimo izstopne točke jih neha šteti
ob določenih intervalih npr 1x na mesec se preko gprs pošljejo podatki o številki naprave in prevoženih kilometrih na dars. Tam računalnik poišče lastnika naprave, obračuna kilometre in natisne položnico
motenje zasebnosti je seveda možno - za to potrebujete ID naprave (tudi navigacija ga ima) in potem lahko sledite
če ima podatke o ID naprave samo njen lastnik in Dars, potem ni težav - policija rabi za sledenje nalog
PS: tudi vaš računalnik in mobitel sta sledilni napravi
BBoss je napisal/-a: cca 4.500€ tako, da lahko upravičeno trdim, da kakšnih par metrov AC-ja je mojih![]()
kixs je napisal/-a:kaj pa šele Slovenci delajo, ki jih kilometer stane preko 10milj. EU
Nic hudega, samo da je kvalitetno![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov