Naša demokracija se pač razpada kot hišica iz kart in na površje plavajo stvari s katerimi sem mislil, da smo opravili pred več kot poldrugim desetletjem. Zakoni in pravosodje nam ne pomenijo nič več saj še drugi človek v državi (Cukijati) poziva na ljudske linčanja oz. kot on pravi ne sodniki ne sodstvo niso nad voljo ljudstva.
Grozljiva razmišljanja, ki iz ust tako pomembne osebe v državi skoraj pomenijo naj postavimo ljudska sodišča in naj ljudje sami presodimo tistim, ki jih ne maramo. Zidarju torej ni rešitve, ker kakor so ljudje nastrojeni bo pač možakar visel. Lahko bi primerjali to klimo skoraj s tisto, ki je narekovala povojne poboje.
Pa pustimo zdaj to - bom JdV-ju postavil eno vprašanje in sicer zakaj g.Žerjav (po tvoje Joie najboljši minister) ni najprej udaril po DARS-u ampak je v vseh svojih izjavah direktno napadal SCT(izvajalca) istočasno pa je vsem zagotavljal, da komunicira z DARS-om, ki ima vse niti v svojih rokah.
Tistemu, ki ne pozna ozadja je takšen nastop skrajno neprimeren s strani ministra saj je to nekako tako kot, da bi on osebno napadel neko tajnico od nekega svojega podrejenega, da je naredila napako. Če pa poznamo ozadje pa je precej stvari bolj razumljivih in med njimi so tudi sorodstvene vezi kar lahko napeljuje tudi na nepotizem. Zato sta se združila svoje moči tako Žerjav kot Nemec in skupaj udarili po tistmu, ki ju lahko najmanj komprimitira.
Torej zakaj niso udarili recimo po nadzorniku, ki je recimo odgovoren za nadzor kvalitete - verjetno je jasno, da SCT ne more samega sebe kontrolirat in potem na to podati še zagotovilo, da je tunel varen. Lahko podajo edino izjavo, da je narejeno po specifikacijah, ki jih je pripravil projektant. Projektant tudi ni SCT, če kdo slučajno ne ve.
Koliko osnovnih vprašanj pa nobenih odgovorov. Zanimivo je tudi kdo je porinil SCT-ju podjetje Ceramicoat. Kot kaže jih niso izbrali pri SCT-ju se pravi, da je vprašanje kdo jih je torej porinil v to zgodbo.
Zanimivo je tudi, da so vsi, ki so morali to vedeti, vedeli da je omet odpadel že aprila. Nadzorniki, projektanti, SCT, Ceramicoat, Dars so bili o tem obveščeni. Če je slučajno kdo bil izpuščen pa je o tem problemu izvedel 1.julija, ko je padel omet takoj po odprtju tunela.
Tukaj bi se moralo nehati iskanje krivca za padanje ometa in začeti iskanje tistega, ki je dovolil vožnjo skozi in ni dopuščal, da bi se opravljala kontrola v nočnih urah. Zakaj? Zakaj Dars ni dovolil zapor? Zakaj Dars ni dovolil zapreti tunel za dalj časa in spraskati vse zaščite?
Od 1.julija delata napake zgolj in samo Dars (upravitelj predora) in ministrstvo z Žerjavom na čelu. Zato so ponudili tudi odstop, ker odgovornost je v tem primeru pač objektivna. To, da je padel omet na avto ni krivda SCT-ja (predor je od tega datuma v pristojnosti Darsa, če komu ni jasno) ampak krivda tistega, ki je dopustil da je bil predor v uporabi kljub možni nevarnosti in kljub temu, da je SCT predlagal odstranitev ometa oz. namestitev zaščitnih mrež.
Dars bi moral zapreti predor, se dogovoriti s projektantom kaj naj SCT naredi in to tudi prekotrolirati. Nič od tega niso naredili in samo sreča je bila, da je nastradala samo pločevina.
V glavnem - spremljajte razvoj dogodkov saj bo še zelo zanimivo
