
Js sem za avtoceste brez omejitev, da povozmo te sanjače, ki mislijo kako oh in sploh so, ne pa mi balkanska sodrga, ki si dovolimo peljati kdaj tud 200! Pa sej to je grozno! 200!?!?!?!

STENTOR je napisal/-a:ŁoŁ tudi v tej temi nekatere moti moj avatar :P Vidim, da sem odlično izbral. Legoless in podobni sanjači bojo že naleteli enkrat na enga znerviranega tipa s kako Q7, ki jih bo sam prtisnu do 200![]()
Js sem za avtoceste brez omejitev, da povozmo te sanjače, ki mislijo kako oh in sploh so, ne pa mi balkanska sodrga, ki si dovolimo peljati kdaj tud 200! Pa sej to je grozno! 200!?!?!?!
speedfreak je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:
Kje pa to piše??
Po vsej verjetnosti nikjer....A boš ta tvoj koncept razlagal policistu, ki te bo z provido speku in ti serviral plačilni nalog?
Sicer pa...jaz se po AC vozim do 130km/h..In ko se tako vozim po voznem pasu 130km/h in dohitim kolono pred sabo, ki vozi recimo 110km/h, se najprej prepričam, če kolono lahko varno prehitim...in ko sem prepričan, da lahko, se prestavim na prehitevalni pas...kjer nadaljujem vožnjo s 130km/h. In če se mi v tem času, dokler jaz to kolono prehitevam, na rit nalima eden b**** na cesti, mi hkrati maha, blenda, trobi in hoče na vsak način dosežt, da se mu umaknem, ga kratko malo ignoriram. Naj se meče po trepalnicah...omejitev je 130km/h, jaz se pa ne umaknem, dokler ne prehitim prehitevanega. Ko prehitim...pa se umaknem nazaj na vozni pas. Oni b****r, pa gre potem lahko kamorkoli hoče, jaz pa zarad enga b*****, ne mislim kršit predpisov.
LP!
Sašo, ta pa ni Celjan pa vseeno dela neumnosti :P :P
STENTOR je napisal/-a:ŁoŁ tudi v tej temi nekatere moti moj avatar :P Vidim, da sem odlično izbral. Legoless in podobni sanjači bojo že naleteli enkrat na enga znerviranega tipa s kako Q7, ki jih bo sam prtisnu do 200![]()
Js sem za avtoceste brez omejitev, da povozmo te sanjače, ki mislijo kako oh in sploh so, ne pa mi balkanska sodrga, ki si dovolimo peljati kdaj tud 200! Pa sej to je grozno! 200!?!?!?!
sašo5 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:
Kje pa to piše??
Po vsej verjetnosti nikjer....A boš ta tvoj koncept razlagal policistu, ki te bo z provido speku in ti serviral plačilni nalog?
Sicer pa...jaz se po AC vozim do 130km/h..In ko se tako vozim po voznem pasu 130km/h in dohitim kolono pred sabo, ki vozi recimo 110km/h, se najprej prepričam, če kolono lahko varno prehitim...in ko sem prepričan, da lahko, se prestavim na prehitevalni pas...kjer nadaljujem vožnjo s 130km/h. In če se mi v tem času, dokler jaz to kolono prehitevam, na rit nalima eden b**** na cesti, mi hkrati maha, blenda, trobi in hoče na vsak način dosežt, da se mu umaknem, ga kratko malo ignoriram. Naj se meče po trepalnicah...omejitev je 130km/h, jaz se pa ne umaknem, dokler ne prehitim prehitevanega. Ko prehitim...pa se umaknem nazaj na vozni pas. Oni b****r, pa gre potem lahko kamorkoli hoče, jaz pa zarad enga b*****, ne mislim kršit predpisov.
LP!
Sašo, ta pa ni Celjan pa vseeno dela neumnosti :P :P
ej; kakšna ironija - stari brežičan, familija znalcev kar se vožnje tiče- inštruktorjev 3 kolena nazaj, ta pa "izmeček" ......no, trije razlogi so za to:
1. ima forda (več kot 135 itak ne gre)
2. uniforma ga je pokvarla...
3 pazi sedaj; najvažnejši - IMA CE TABLICE
p.s ker dela praktično tam kot jaz, bom poslikal njegov vozek, se bomo mal "naslajal"
STENTOR je napisal/-a:ŁoŁ tudi v tej temi nekatere moti moj avatar :P Vidim, da sem odlično izbral. Legoless in podobni sanjači bojo že naleteli enkrat na enga znerviranega tipa s kako Q7, ki jih bo sam prtisnu do 200![]()
Js sem za avtoceste brez omejitev, da povozmo te sanjače, ki mislijo kako oh in sploh so, ne pa mi balkanska sodrga, ki si dovolimo peljati kdaj tud 200! Pa sej to je grozno! 200!?!?!?!
goldhorn je napisal/-a:xsara je napisal/-a:evo za vse dirkače seznam vseh radarjev na AC z vgrajeno kamero, čeprav si ne zaslužite vam posredujem:
....
Upam, da mnogo bolje voziš, kot pa bereš...
P.S.: Kamera za nadzor in radar sta dva različna pojma...
ducky je napisal/-a:Radarji so to:
1. pred galerijo Moste za smer Vrba, A2 Lipce-Vrba, 0003; km 3.000
2. pred viaduktom Trziska Bistrica za smer Ljubljana, A2 Brnik-Kranj zahod, 0006; km 1.660
3. pred viaduktom Trziska Bistrica za smer Podtabor, A2 Kranj-Podtabor, 0606; km 3.750
4. viadukt Reber za smer Ljubljana, A2 Malence-Smarje Sap, 0620; km 4.320
5. pred mostom cez Krko za smer Obrezje, Krska vas, A2 Drnovo-Brezice, 0028; km 8.700
6. Ravbarkomanda, stebricek KVS P37 za smer Ljubljana, A1 Postojna-Unec, 0655; km 3.570
7. Vrhniski klanec, stebricek KVS P13 za smer Ljubljana, A1 Vrhnika-Logatec, 0653; km 0.540
8. Lukovica, servis OMV, stebricek KVS V99 za smer CE, A1 Blagovica-Krtina, 0644; km 17.500
9. Lopata, servis OMV za smer MB, A1 Celje-Arja vas, 0640; km 5.000
10. pred viaduktom Slatina za smer LJ, A1 Sl. Konjice-Dramlje, 0638; km 7.500
11. pocivalisce Polskava za smer LJ, A1 Fram-Sl. Bistrica, 0036; km 2.800
12. pokriti vkop Vipavski kriz za smer Nanos, H4 Ajdovscina-Selo, 0776; km 3.500
13. postajalisce Sempas, servis OMV za smer Nova Gorica, H4 Selo-Vogrsko, 0378; km 6.000
14. portal Senozece za smer Koper, A1 Razdrto-Senozece, 0057; km 4.400
15. pred predorom Kastelec za smer Koper, pri obst. Portalu, A1 Kozina-Crni Kal, 0061; km 5.645
16. pred predorom Podmilj, portal 15L za smer CE, A1 Vransko-Blagovica, 0667; km 5.100
17. portal Fram za smer MB, A1 Slivnica-Fram, 0635; km 0.200
ostalo so kamere...
??
CHAN je napisal/-a:Za vse pismene in tiste, ki bodo to še postali:
Demokracija je lep pojem, ki si ga ljudje vse prevečkrat pojmujemo po svoje. Že stari Grki so ugotovili, da je čista demokracija enaka kaosu, moderna demokracija pa je rasla skozi stoletja (Magna Charta, francoska revolucija,...). Danes jo poznamo, kot državno ureditev, boljše pa zaenkrat ne poznamo. Oblast je tako danes razdeljena na sodno, izvršilno in zakonodajno.
Zakon je pravni akt in je živa zadeva. Zakaj? Zakon ne sprejema vladar temveč od ljudi izvoljeni predstavniki in imamo moč jih spreminjati.
Pojem demokratične družbe je, da sistem funkcionira je tudi v SPOŠTOVANJU zakonov in ostalih pravil.
Populizem je med drugim tudi neargumentirano razpravljanje ter poenostavljanje.
Dejstva in mnenja:
Dejstvo:
(že uporabljeno na tem forumu, v neki drugi temi):
2 avtomobila vozita po avtocesti, 1. s hitrostjo 130 km/h, 2. s hitrostjo 180 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 130 km/h.
2 avtomobila vozita po cesti, 1. s hitrostjo 30 km/h, 2. s hitrostjo 50 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 47 km/h.
Vožnja mora biti dinamična, vendar ne ofenzivna temveč defenzivna.
Vir: Brane Kuzmič, tečaj varne vožnje, 2005
Mnenje:
Marsikdo je mnenja, da ima pravico peljati z absolutno preveliko hitrostjo, kolikor je dovoljena. To ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom. Kako odreagirati pri hitrosti 190 km/h, ko se pojavi na cesti srna? Tudi profesionalni vozniki s prevoženimi več 100.000 km ne obvladajo tega.
Po prvi prometni nesreči bi rad slišal komentarje vseh "pogumnih" ter jih peljal na ekskurzijo v Sočo, kjer se rehabilitirajo ponesrečenci.
Marsikdo si jemlje pravico do vožnje po prehitevalnem pasu, ne da bi se umaknil ter do ustvarjanja kolone. Tudi to ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom.
Dejstvo:
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Vsi so pred zakonom enaki.
Vir: 14. člen Ustave RS
Mnenje:
Marsikdo si lasti pravico do izražanja mnenj, kdo je sposoben za na cesto in kdo ni - na podlagi registrskih označb, nekajsekundnih opažanj o načinu vožnje, spolu, rasi in kar je najhuje na podlagi znamke avtomobila! Komentar je brezpredmeten.
Dejstvo:
Razprava v demokratični družbi je več, kot dobrodošla in privede do izboljšanja sistema, če je seveda argumentirano. Civilna družba je tista, ki bdi nad oblastjo.
Mnenje:
Srčno upam, da je marsikatero razmišljanje na forumu provokacija ter se ne aplicira v vsakdanje cestno življenje. Mrtvih na cestah zaradi posploševanja zakonov takšnih in drugačnih je vse več. Zakaj državljani Švice in celotna Skandinavije vozijo bistveno bolj po predpisih (in, roko na srce, vozijo zelo dobre avtomobile), države pa spadajo med najbolj demokratične na svetu?
Dejstvo:
Internet postaja čedalje močnejši decission maker, pričujoči forum pa je eden močnejših v Sloveniji.
@CHAN, lepo napisano. Dejansko si demokracijo veliko ljudi predstavlja povsem narobe. Vsi vidijo samo sebe in svoje pravice, le malo je pa takih, ki vidijo tudi svoje dolžnosti in obveznosti. Vse skupaj pa je še "popoprano" z obilico egoizma, vzvišeno aroganco in prepotentnostjo. In vse to se tudi odraža na naših cestah. In zato je včasih resnično majhen korak od demokracije do kaosa!
Poleg tega zopet opažam, da bi nekateri imeli AC brez omejitev. Kdaj si boste dali dopovedat, da je to pri avtocestah kakršne imamo tehnično nemogoče in samomorilsko obenem?! Vi bi se vozili 200+ km/h mimo vseh teh tovornjakov, ki so jih naše AC prepolne, ki vozijo cca. 90 km/h? In potem ti nekdo zavije na prehitevalnega in ... ??? Avti so se že resda izboljšali in vse, a človek je še vedno isti kot pred 20 ali 50 leti. Kakor vem, je odzivni čas pri povprečnem in zdravem človeku 1 sekunda. Dajte si preračunat koliko metrov naredite v eni sekundi pri hitrosti 200 km/h. In to so samo metri, da se odreagira!! Kje je potem še vsa zavorna pot!? Če bi imeli 4-pasovnice sem takoj za AC brez omejitev, tako kot imajo to v Nemčiji, pri 2-pasovnici z odstavnim pasom pa NE!!! Enostavno je preveč prometa na cesti, da bi bilo to varno! Saj ne rečem, tudi sam ga kdaj stisnem, da kot se reče, "preluftam" mašino, ampak vedno le takrat, ko imam pred sabo več kilometrov povsem prazne AC. Nikoli pa tega ne počnem pri povečanem prometu, saj nikoli ne vem, kdo me bo spregledal in skočil na prehitevalnega. Sicer ga pa ni lepšega od tempomata in vožnjo pri 130 km/
rosonero je napisal/-a:CHAN je napisal/-a:Za vse pismene in tiste, ki bodo to še postali:
Demokracija je lep pojem, ki si ga ljudje vse prevečkrat pojmujemo po svoje. Že stari Grki so ugotovili, da je čista demokracija enaka kaosu, moderna demokracija pa je rasla skozi stoletja (Magna Charta, francoska revolucija,...). Danes jo poznamo, kot državno ureditev, boljše pa zaenkrat ne poznamo. Oblast je tako danes razdeljena na sodno, izvršilno in zakonodajno.
Zakon je pravni akt in je živa zadeva. Zakaj? Zakon ne sprejema vladar temveč od ljudi izvoljeni predstavniki in imamo moč jih spreminjati.
Pojem demokratične družbe je, da sistem funkcionira je tudi v SPOŠTOVANJU zakonov in ostalih pravil.
Populizem je med drugim tudi neargumentirano razpravljanje ter poenostavljanje.
Dejstva in mnenja:
Dejstvo:
(že uporabljeno na tem forumu, v neki drugi temi):
2 avtomobila vozita po avtocesti, 1. s hitrostjo 130 km/h, 2. s hitrostjo 180 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 130 km/h.
2 avtomobila vozita po cesti, 1. s hitrostjo 30 km/h, 2. s hitrostjo 50 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 47 km/h.
Vožnja mora biti dinamična, vendar ne ofenzivna temveč defenzivna.
Vir: Brane Kuzmič, tečaj varne vožnje, 2005
Mnenje:
Marsikdo je mnenja, da ima pravico peljati z absolutno preveliko hitrostjo, kolikor je dovoljena. To ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom. Kako odreagirati pri hitrosti 190 km/h, ko se pojavi na cesti srna? Tudi profesionalni vozniki s prevoženimi več 100.000 km ne obvladajo tega.
Po prvi prometni nesreči bi rad slišal komentarje vseh "pogumnih" ter jih peljal na ekskurzijo v Sočo, kjer se rehabilitirajo ponesrečenci.
Marsikdo si jemlje pravico do vožnje po prehitevalnem pasu, ne da bi se umaknil ter do ustvarjanja kolone. Tudi to ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom.
Dejstvo:
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Vsi so pred zakonom enaki.
Vir: 14. člen Ustave RS
Mnenje:
Marsikdo si lasti pravico do izražanja mnenj, kdo je sposoben za na cesto in kdo ni - na podlagi registrskih označb, nekajsekundnih opažanj o načinu vožnje, spolu, rasi in kar je najhuje na podlagi znamke avtomobila! Komentar je brezpredmeten.
Dejstvo:
Razprava v demokratični družbi je več, kot dobrodošla in privede do izboljšanja sistema, če je seveda argumentirano. Civilna družba je tista, ki bdi nad oblastjo.
Mnenje:
Srčno upam, da je marsikatero razmišljanje na forumu provokacija ter se ne aplicira v vsakdanje cestno življenje. Mrtvih na cestah zaradi posploševanja zakonov takšnih in drugačnih je vse več. Zakaj državljani Švice in celotna Skandinavije vozijo bistveno bolj po predpisih (in, roko na srce, vozijo zelo dobre avtomobile), države pa spadajo med najbolj demokratične na svetu?
Dejstvo:
Internet postaja čedalje močnejši decission maker, pričujoči forum pa je eden močnejših v Sloveniji.
@polo78@CHAN, lepo napisano. Dejansko si demokracijo veliko ljudi predstavlja povsem narobe. Vsi vidijo samo sebe in svoje pravice, le malo je pa takih, ki vidijo tudi svoje dolžnosti in obveznosti. Vse skupaj pa je še "popoprano" z obilico egoizma, vzvišeno aroganco in prepotentnostjo. In vse to se tudi odraža na naših cestah. In zato je včasih resnično majhen korak od demokracije do kaosa!
Poleg tega zopet opažam, da bi nekateri imeli AC brez omejitev. Kdaj si boste dali dopovedat, da je to pri avtocestah kakršne imamo tehnično nemogoče in samomorilsko obenem?! Vi bi se vozili 200+ km/h mimo vseh teh tovornjakov, ki so jih naše AC prepolne, ki vozijo cca. 90 km/h? In potem ti nekdo zavije na prehitevalnega in ... ??? Avti so se že resda izboljšali in vse, a človek je še vedno isti kot pred 20 ali 50 leti. Kakor vem, je odzivni čas pri povprečnem in zdravem človeku 1 sekunda. Dajte si preračunat koliko metrov naredite v eni sekundi pri hitrosti 200 km/h. In to so samo metri, da se odreagira!! Kje je potem še vsa zavorna pot!? Če bi imeli 4-pasovnice sem takoj za AC brez omejitev, tako kot imajo to v Nemčiji, pri 2-pasovnici z odstavnim pasom pa NE!!! Enostavno je preveč prometa na cesti, da bi bilo to varno! Saj ne rečem, tudi sam ga kdaj stisnem, da kot se reče, "preluftam" mašino, ampak vedno le takrat, ko imam pred sabo več kilometrov povsem prazne AC. Nikoli pa tega ne počnem pri povečanem prometu, saj nikoli ne vem, kdo me bo spregledal in skočil na prehitevalnega. Sicer ga pa ni lepšega od tempomata in vožnjo pri 130 km/
PODPIS 2X
xsara je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:CHAN je napisal/-a:Za vse pismene in tiste, ki bodo to še postali:
Demokracija je lep pojem, ki si ga ljudje vse prevečkrat pojmujemo po svoje. Že stari Grki so ugotovili, da je čista demokracija enaka kaosu, moderna demokracija pa je rasla skozi stoletja (Magna Charta, francoska revolucija,...). Danes jo poznamo, kot državno ureditev, boljše pa zaenkrat ne poznamo. Oblast je tako danes razdeljena na sodno, izvršilno in zakonodajno.
Zakon je pravni akt in je živa zadeva. Zakaj? Zakon ne sprejema vladar temveč od ljudi izvoljeni predstavniki in imamo moč jih spreminjati.
Pojem demokratične družbe je, da sistem funkcionira je tudi v SPOŠTOVANJU zakonov in ostalih pravil.
Populizem je med drugim tudi neargumentirano razpravljanje ter poenostavljanje.
Dejstva in mnenja:
Dejstvo:
(že uporabljeno na tem forumu, v neki drugi temi):
2 avtomobila vozita po avtocesti, 1. s hitrostjo 130 km/h, 2. s hitrostjo 180 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 130 km/h.
2 avtomobila vozita po cesti, 1. s hitrostjo 30 km/h, 2. s hitrostjo 50 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 47 km/h.
Vožnja mora biti dinamična, vendar ne ofenzivna temveč defenzivna.
Vir: Brane Kuzmič, tečaj varne vožnje, 2005
Mnenje:
Marsikdo je mnenja, da ima pravico peljati z absolutno preveliko hitrostjo, kolikor je dovoljena. To ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom. Kako odreagirati pri hitrosti 190 km/h, ko se pojavi na cesti srna? Tudi profesionalni vozniki s prevoženimi več 100.000 km ne obvladajo tega.
Po prvi prometni nesreči bi rad slišal komentarje vseh "pogumnih" ter jih peljal na ekskurzijo v Sočo, kjer se rehabilitirajo ponesrečenci.
Marsikdo si jemlje pravico do vožnje po prehitevalnem pasu, ne da bi se umaknil ter do ustvarjanja kolone. Tudi to ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom.
Dejstvo:
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Vsi so pred zakonom enaki.
Vir: 14. člen Ustave RS
Mnenje:
Marsikdo si lasti pravico do izražanja mnenj, kdo je sposoben za na cesto in kdo ni - na podlagi registrskih označb, nekajsekundnih opažanj o načinu vožnje, spolu, rasi in kar je najhuje na podlagi znamke avtomobila! Komentar je brezpredmeten.
Dejstvo:
Razprava v demokratični družbi je več, kot dobrodošla in privede do izboljšanja sistema, če je seveda argumentirano. Civilna družba je tista, ki bdi nad oblastjo.
Mnenje:
Srčno upam, da je marsikatero razmišljanje na forumu provokacija ter se ne aplicira v vsakdanje cestno življenje. Mrtvih na cestah zaradi posploševanja zakonov takšnih in drugačnih je vse več. Zakaj državljani Švice in celotna Skandinavije vozijo bistveno bolj po predpisih (in, roko na srce, vozijo zelo dobre avtomobile), države pa spadajo med najbolj demokratične na svetu?
Dejstvo:
Internet postaja čedalje močnejši decission maker, pričujoči forum pa je eden močnejših v Sloveniji.
@polo78@CHAN, lepo napisano. Dejansko si demokracijo veliko ljudi predstavlja povsem narobe. Vsi vidijo samo sebe in svoje pravice, le malo je pa takih, ki vidijo tudi svoje dolžnosti in obveznosti. Vse skupaj pa je še "popoprano" z obilico egoizma, vzvišeno aroganco in prepotentnostjo. In vse to se tudi odraža na naših cestah. In zato je včasih resnično majhen korak od demokracije do kaosa!
Poleg tega zopet opažam, da bi nekateri imeli AC brez omejitev. Kdaj si boste dali dopovedat, da je to pri avtocestah kakršne imamo tehnično nemogoče in samomorilsko obenem?! Vi bi se vozili 200+ km/h mimo vseh teh tovornjakov, ki so jih naše AC prepolne, ki vozijo cca. 90 km/h? In potem ti nekdo zavije na prehitevalnega in ... ??? Avti so se že resda izboljšali in vse, a človek je še vedno isti kot pred 20 ali 50 leti. Kakor vem, je odzivni čas pri povprečnem in zdravem človeku 1 sekunda. Dajte si preračunat koliko metrov naredite v eni sekundi pri hitrosti 200 km/h. In to so samo metri, da se odreagira!! Kje je potem še vsa zavorna pot!? Če bi imeli 4-pasovnice sem takoj za AC brez omejitev, tako kot imajo to v Nemčiji, pri 2-pasovnici z odstavnim pasom pa NE!!! Enostavno je preveč prometa na cesti, da bi bilo to varno! Saj ne rečem, tudi sam ga kdaj stisnem, da kot se reče, "preluftam" mašino, ampak vedno le takrat, ko imam pred sabo več kilometrov povsem prazne AC. Nikoli pa tega ne počnem pri povečanem prometu, saj nikoli ne vem, kdo me bo spregledal in skočil na prehitevalnega. Sicer ga pa ni lepšega od tempomata in vožnjo pri 130 km/
PODPIS 2X
3X
xsara je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:CHAN je napisal/-a:Za vse pismene in tiste, ki bodo to še postali:
Demokracija je lep pojem, ki si ga ljudje vse prevečkrat pojmujemo po svoje. Že stari Grki so ugotovili, da je čista demokracija enaka kaosu, moderna demokracija pa je rasla skozi stoletja (Magna Charta, francoska revolucija,...). Danes jo poznamo, kot državno ureditev, boljše pa zaenkrat ne poznamo. Oblast je tako danes razdeljena na sodno, izvršilno in zakonodajno.
Zakon je pravni akt in je živa zadeva. Zakaj? Zakon ne sprejema vladar temveč od ljudi izvoljeni predstavniki in imamo moč jih spreminjati.
Pojem demokratične družbe je, da sistem funkcionira je tudi v SPOŠTOVANJU zakonov in ostalih pravil.
Populizem je med drugim tudi neargumentirano razpravljanje ter poenostavljanje.
Dejstva in mnenja:
Dejstvo:
(že uporabljeno na tem forumu, v neki drugi temi):
2 avtomobila vozita po avtocesti, 1. s hitrostjo 130 km/h, 2. s hitrostjo 180 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 130 km/h.
2 avtomobila vozita po cesti, 1. s hitrostjo 30 km/h, 2. s hitrostjo 50 km/h. Oba začneta istočasno ustavljati. Ko se 1. ustavi, se 2. pelje mimo s hitrostjo 47 km/h.
Vožnja mora biti dinamična, vendar ne ofenzivna temveč defenzivna.
Vir: Brane Kuzmič, tečaj varne vožnje, 2005
Mnenje:
Marsikdo je mnenja, da ima pravico peljati z absolutno preveliko hitrostjo, kolikor je dovoljena. To ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom. Kako odreagirati pri hitrosti 190 km/h, ko se pojavi na cesti srna? Tudi profesionalni vozniki s prevoženimi več 100.000 km ne obvladajo tega.
Po prvi prometni nesreči bi rad slišal komentarje vseh "pogumnih" ter jih peljal na ekskurzijo v Sočo, kjer se rehabilitirajo ponesrečenci.
Marsikdo si jemlje pravico do vožnje po prehitevalnem pasu, ne da bi se umaknil ter do ustvarjanja kolone. Tudi to ni pravica temveč osebna odločitev, ki je podkrepljena z egoizmom.
Dejstvo:
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Vsi so pred zakonom enaki.
Vir: 14. člen Ustave RS
Mnenje:
Marsikdo si lasti pravico do izražanja mnenj, kdo je sposoben za na cesto in kdo ni - na podlagi registrskih označb, nekajsekundnih opažanj o načinu vožnje, spolu, rasi in kar je najhuje na podlagi znamke avtomobila! Komentar je brezpredmeten.
Dejstvo:
Razprava v demokratični družbi je več, kot dobrodošla in privede do izboljšanja sistema, če je seveda argumentirano. Civilna družba je tista, ki bdi nad oblastjo.
Mnenje:
Srčno upam, da je marsikatero razmišljanje na forumu provokacija ter se ne aplicira v vsakdanje cestno življenje. Mrtvih na cestah zaradi posploševanja zakonov takšnih in drugačnih je vse več. Zakaj državljani Švice in celotna Skandinavije vozijo bistveno bolj po predpisih (in, roko na srce, vozijo zelo dobre avtomobile), države pa spadajo med najbolj demokratične na svetu?
Dejstvo:
Internet postaja čedalje močnejši decission maker, pričujoči forum pa je eden močnejših v Sloveniji.
@polo78@CHAN, lepo napisano. Dejansko si demokracijo veliko ljudi predstavlja povsem narobe. Vsi vidijo samo sebe in svoje pravice, le malo je pa takih, ki vidijo tudi svoje dolžnosti in obveznosti. Vse skupaj pa je še "popoprano" z obilico egoizma, vzvišeno aroganco in prepotentnostjo. In vse to se tudi odraža na naših cestah. In zato je včasih resnično majhen korak od demokracije do kaosa!
Poleg tega zopet opažam, da bi nekateri imeli AC brez omejitev. Kdaj si boste dali dopovedat, da je to pri avtocestah kakršne imamo tehnično nemogoče in samomorilsko obenem?! Vi bi se vozili 200+ km/h mimo vseh teh tovornjakov, ki so jih naše AC prepolne, ki vozijo cca. 90 km/h? In potem ti nekdo zavije na prehitevalnega in ... ??? Avti so se že resda izboljšali in vse, a človek je še vedno isti kot pred 20 ali 50 leti. Kakor vem, je odzivni čas pri povprečnem in zdravem človeku 1 sekunda. Dajte si preračunat koliko metrov naredite v eni sekundi pri hitrosti 200 km/h. In to so samo metri, da se odreagira!! Kje je potem še vsa zavorna pot!? Če bi imeli 4-pasovnice sem takoj za AC brez omejitev, tako kot imajo to v Nemčiji, pri 2-pasovnici z odstavnim pasom pa NE!!! Enostavno je preveč prometa na cesti, da bi bilo to varno! Saj ne rečem, tudi sam ga kdaj stisnem, da kot se reče, "preluftam" mašino, ampak vedno le takrat, ko imam pred sabo več kilometrov povsem prazne AC. Nikoli pa tega ne počnem pri povečanem prometu, saj nikoli ne vem, kdo me bo spregledal in skočil na prehitevalnega. Sicer ga pa ni lepšega od tempomata in vožnjo pri 130 km/
PODPIS 2X
3X
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov