Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
vectra dti sport
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe avg 28, 2009 7:54 pm

Napisal/-a vectra dti sport Sr sep 02, 2009 8:42 pm

MacTron je napisal/-a:vectra dti sport: Prvo kot prvo zacni normalno odgovarjat brez nekih ! in glede na to,
da sem te ze vceraj opozoril na brezvezno besedicenje o zakonih homologacije bi ti
sedaj povedal enako. Originalne xenon zarnice so 4300K in nic vec oz. v izrednih pogojih
5000K prosim, da si preberes tale skupek in se zacnes obnasat letom primerno; zadnje opozorilo!
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=55015


:D kai pa vsi avtomobili (tovarniski xenon) govorim zakai imajo svetlobo 6000K ??? povsod kjer sem uprasal so mi rekli 6000K tudi na savalu ko sem spreseval za originalne zaromete komplet je imel 6000K svetlobo samo so bili predragi...prvo sem imel navadne zarnice h7 xenonske nato sem jih zamejal z drugimi h7r za parabolo brez lece. da ne svetijo v nebo in ne slepijo....
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr sep 02, 2009 9:08 pm

vectra dti sport je napisal/-a::D kai pa vsi avtomobili (tovarniski xenon) govorim zakai imajo svetlobo 6000K ???


Ker je to edina aftermarket lestvica, ki je dovoljena v EU po dolocenih standardih in se
ne soupada s kit-i, poleg tega je to mozno sedaj pred leti je veljalo pravilo 4300K oz. se
sedaj kajti ima vecjo svetilnost kot 6000K.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če sep 03, 2009 1:03 pm

MacTron je napisal/-a:vectra dti sport: Prvo kot prvo zacni normalno odgovarjat brez nekih ! in glede na to,
da sem te ze vceraj opozoril na brezvezno besedicenje o zakonih homologacije bi ti
sedaj povedal enako. Originalne xenon zarnice so 4300K in nic vec oz. v izrednih pogojih
5000K prosim, da si preberes tale skupek in se zacnes obnasat letom primerno; zadnje opozorilo!
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=55015


He, he, he. :EE Napisanih 150 strani, pa take klati. :-:o
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Če sep 03, 2009 2:57 pm

Fantje ne se hecat z temi xenon kiti. Jaz sem mel not v avtu in sem imel naknadno vgrajene tudi luči z lečo, pa sem šel na vpis stekl (temnenje) pa so se gospodje takoj spotaknili in sem moral ven vreči. Lepo sem odstranil drug dan nazaj in so lepo poslikali, je pa povedal če bi to gospodje v plavem naredili bi sledilo najprej izredni tehnični strošek nosiš sam odvzem tablic na novo tehničnega delat potem kazen 500 € hit se nabere na 700 €!
Jaz nebi dajal več notr takih ponaredkov, odločte se pa sami.
lp
A si tud ti v lukno padu?
Nič vidu, nič slišu, nič kriv!
 
tvirus
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Ne maj 04, 2008 2:26 pm

4300K ali 6000K

Napisal/-a tvirus Po sep 14, 2009 6:49 pm

Odločil sem se, da si bom vgradil xenon kit, ne morem se odločit ali bi kupo 4300K ali 6000K. Prosim za kak nasvet. Vgradil pa bom v Passata na sliki.
Priponke
SWV11GXFahrzeug1NEUSuperTuning.jpg
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: 4300K ali 6000K

Napisal/-a MacTron Po sep 14, 2009 6:57 pm

tvirus je napisal/-a:Odločil sem se, da si bom vgradil xenon kit, ne morem se odločit ali bi kupo 4300K ali 6000K. Prosim za kak nasvet. Vgradil pa bom v Passata na sliki.


Malo si preberi za nazaj... smo ravno pred parimi dnevi smo o tem razpravljali, ampak vem
da je vsem to tako tezko bom se enkrat povedal na tvojem primeru: 4300K zaradi vecje
svetilnosti 3200-3600lm, poleg tega imas prevec izrazite aftermarket dectane-jeve luci.
Torej ze zaradi tega... in poleg tega si uredi tudi pranje zarometov (povedano ze n-krat)
zgoraj imas pa cel skupek zakaj, kako, in cemu je to dobro.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
vectra dti sport
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe avg 28, 2009 7:54 pm

Re: 4300K ali 6000K

Napisal/-a vectra dti sport Po sep 14, 2009 7:16 pm

MacTron je napisal/-a:
tvirus je napisal/-a:Odločil sem se, da si bom vgradil xenon kit, ne morem se odločit ali bi kupo 4300K ali 6000K. Prosim za kak nasvet. Vgradil pa bom v Passata na sliki.


Malo si preberi za nazaj... smo ravno pred parimi dnevi smo o tem razpravljali, ampak vem
da je vsem to tako tezko bom se enkrat povedal na tvojem primeru: 4300K zaradi vecje
svetilnosti 3200-3600lm, poleg tega imas prevec izrazite aftermarket dectane-jeve luci.
Torej ze zaradi tega... in poleg tega si uredi tudi pranje zarometov (povedano ze n-krat)
zgoraj imas pa cel skupek zakaj, kako, in cemu je to dobro.


ma ti in tvoje pranje zarometov :evil: filozofiras...sm uprasu na servisu za originalne luci xenon in pranje zarometov mi je tip rekel da niso imeli usi modeli z xenonom pranje zarometov! izbij si to iz glave.priporoceno je nevem zakaj ampak ni nujno...povem se da sem uspesno homologiral luci brez LEČE in brez pranja zarometov!!!volvo s80 nima lece, laguna 2004 nima lece niti pranje zarometov.ne vsi modeli(nekateri imajo) tovarniska vgradnja je 6000K pri vseh vozilih s xenonskimi zarometi!!!ne bit TRDONJA
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: 4300K ali 6000K

Napisal/-a MacTron Po sep 14, 2009 7:46 pm

vectra dti sport: off: Ze tretji opomin na tvoje obnasanje. Ocitno res ne znas normalno
povedati, ampak raje delas brezvezne !!! se deres in povsem neupraviceno zalis... torej
zaradi vseh teh nastetih stvari dobis karton.

Opazil sem pa tudi, da po 2. mesecih zelis narediti tudi precej nereda na tem forumu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=#1215537
Toliko o kulturnosti in spostovanju pravilnika... na tem forumu si gost, uporabnik in
obnasaj se temu primerno drugace bomo pa 100.000x rdec gumb pritisnili... nisi edini, ki
je s taksno "groznjo" "ogrozil" 7 letno nabiranje znanj in n-nasvetov.

---
V kolikor bi dobro poznal VAG grupo bi ze lahko sam ugotovil, da je imel ta passat s sasijsko
oznako 3BG pri originalnih xenonskih zarometih tudi pranje in poleg tega se ALWR
(ne da se mi se enkrat vsega razlagati, ker bos itak vpil in si s tem samo krajsal dobo na
a.com). Res je, ni potebno imeti povsod lece za legalno uporabo xenonskih luci, ampak
(podcrtano) zato imas posebne zaromete pred leti pa so naredili tudi t.i zarnice z R
oznakami. Zakaj sem svetoval 4300K sem pa ze tudi povedal, ker je vecja svetilnost in
ker s tem tudi ne izpades na prvi zogi, kjer so se ze marsikateri ujeli (so jih) preberi
si malo zgodovino ne pa, da tukaj posplosujes.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
tvirus
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Ne maj 04, 2008 2:26 pm

Napisal/-a tvirus To sep 15, 2009 8:19 am

pranje zarometov je zato da ti pozimi ne zmrzuje voda in sneg na luci ker se xenon ne greje. Pa luci mam homologirane tako da mislim da nebo problema..
 
Gost
 

Napisal/-a Gost To sep 15, 2009 11:31 am

Pozdravljeni!

Mene pa informativno zanima koliko je cena bi-xeon žarnice pri opel zafiri, luči zavijajo. (če bi slučajno kakšna pregorela)


HVALA!
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Re: 4300K ali 6000K

Napisal/-a ...:::Team:::... To sep 15, 2009 3:22 pm

vectra dti sport je napisal/-a:
MacTron je napisal/-a:
tvirus je napisal/-a:Odločil sem se, da si bom vgradil xenon kit, ne morem se odločit ali bi kupo 4300K ali 6000K. Prosim za kak nasvet. Vgradil pa bom v Passata na sliki.


Malo si preberi za nazaj... smo ravno pred parimi dnevi smo o tem razpravljali, ampak vem
da je vsem to tako tezko bom se enkrat povedal na tvojem primeru: 4300K zaradi vecje
svetilnosti 3200-3600lm, poleg tega imas prevec izrazite aftermarket dectane-jeve luci.
Torej ze zaradi tega... in poleg tega si uredi tudi pranje zarometov (povedano ze n-krat)
zgoraj imas pa cel skupek zakaj, kako, in cemu je to dobro.


ma ti in tvoje pranje zarometov :evil: filozofiras...sm uprasu na servisu za originalne luci xenon in pranje zarometov mi je tip rekel da niso imeli usi modeli z xenonom pranje zarometov! izbij si to iz glave.priporoceno je nevem zakaj ampak ni nujno...povem se da sem uspesno homologiral luci brez LEČE in brez pranja zarometov!!!volvo s80 nima lece, laguna 2004 nima lece niti pranje zarometov.ne vsi modeli(nekateri imajo) tovarniska vgradnja je 6000K pri vseh vozilih s xenonskimi zarometi!!!ne bit TRDONJA


očitno je tisti servis za en drek pa kot vedno so mehaniki oz. osebje nesposobni in nerazgledani bedaki, ker noben avto v EU ni pridobil homologacije če je imel xenon in ni imel pranja žarometov, pa če se na trepalnice postaviš, sploh pa ne sanjaj o lagunah brez pranja, razen če si ti videl kako ki je bila zlamana pa potem spocana skupaj brez pranja
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To sep 15, 2009 7:18 pm

zkomac je napisal/-a:Pozdravljeni!

Mene pa informativno zanima koliko je cena bi-xeon žarnice pri opel zafiri, luči zavijajo. (če bi slučajno kakšna pregorela)


HVALA!


Se en taksen, katerega smo ze ugotovil v drugi temi... torej nisi navedel l. ne nic le
Opel Zafira in da ima bi-xenon zarnice. K sreci si v neki temi napisal l. 2008, ki ga imate
v druzini; domnevam da oce. Zanimivo jaz bi-xenon (OEM) zarnic se nisem videl...

Torej, da te poucim kaj pomeni kaj:
- Zavijanje luci ali t.i. AFL (Adaptive Forward Lighting)
- Bi-xenon niso zarnice (govorimo za OEM), ampak sistem pri katerem lahko isto xenonsko
zarnico uporabimo tudi za dolgi snop. Bi-xenon KIT (torej aftermarket) pa vsebuje
t.i. komplet zarnico z mehanizmom kateri preklaplja med dolgim in kratkim snopom.

Koliko stane D2S zarnica - odvisno kje kupis na servisu ~100€, v ostalih trgovinah ~20€.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Gost
 

Napisal/-a Gost To sep 15, 2009 7:59 pm

Hvala, pravilno sklepaš.
Zadnjič spremenil Gost, dne To sep 15, 2009 8:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To sep 15, 2009 8:24 pm

zkomac: Kaj bi-xenon kit? ...pa kaj se ti norca delas ali kaj?..

Sem ti lepo razlozil, da bi-xenon zarnic NI, ne obstajajo pac pa je to sistem. Poleg tega
ima ta vasa Zafira AFL in AFL je mogoc le z leco in v leco sodi le D2S xenon zarnica.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Pe okt 09, 2009 7:23 pm

mactron ti boš tole verjetno znal povedat

audi a4 l.07 namesto navadnih luči, dal notr xenon, zdaj pa konektor ne paše, pa še potem opozorila za pregorele žarnice morajo izgint.

pa rabu bi čimprej, da bi se dal med vikendom še to rešt, k mora bit v pon dopoldne avto v lj
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe okt 09, 2009 7:46 pm

LukL je napisal/-a:mactron ti boš tole verjetno znal povedat

audi a4 l.07 namesto navadnih luči, dal notr xenon, zdaj pa konektor ne paše, pa še potem opozorila za pregorele žarnice morajo izgint.

pa rabu bi čimprej, da bi se dal med vikendom še to rešt, k mora bit v pon dopoldne avto v lj


Za konektor ne vem, za drug problem pa se mi zdi da se dokupi vmesnik za xenon, da opozorilo izgine.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe okt 09, 2009 7:51 pm

LukL: Bos moral biti bolj specificen pri tem primeru, ker tale opis ni za nikamor... xenon?
kaksen? kit ali original? ...original ima D1S, ki sodi v leco (upam, da ni navadna parabola)
D1S ima drugacen prikljucek kot D2S... vendar ima pa enako starter, ki je locen od zarnice
s kablom. Naceloma za pregorele zarnice resetiras preko VAGcom, v kolikor si dal led diode
pa ti priporocam, da jih menjas z navadnim W5W.

Kabel za D1S zarnico (desni konektor) in vklop starter (levi)

Slika
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL So okt 10, 2009 7:45 am

MacTron je napisal/-a:LukL: Bos moral biti bolj specificen pri tem primeru, ker tale opis ni za nikamor... xenon?
kaksen? kit ali original? ...original ima D1S, ki sodi v leco (upam, da ni navadna parabola)
D1S ima drugacen prikljucek kot D2S... vendar ima pa enako starter, ki je locen od zarnice
s kablom. Naceloma za pregorele zarnice resetiras preko VAGcom, v kolikor si dal led diode
pa ti priporocam, da jih menjas z navadnim W5W.

Kabel za D1S zarnico (desni konektor) in vklop starter (levi)

Slika

sicer ne vem kako bi vedel da ima bixenon, ker ma lečo in eno xenon žarnico, mislim da ima navaden xenon ne bom pa trdil

nobenga kita, original luči so gor, sam pač prej avto ni mel xenon luči, in to je to, konektor vseeno ne paše na luči, za ene 2mm premajhen, pa še premalo kablov ima...
če kupim tole http://cgi.ebay.de/NEU-Xenon-Scheinwerf ... 286.c0.m14 bodo zginla tud opozorila za pregorele žarnice?

če ma kdo hitrejšo opcijo pa prosim na dan z besedo
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy So okt 10, 2009 12:10 pm

LukL je napisal/-a:če kupim tole http://cgi.ebay.de/NEU-Xenon-Scheinwerf ... 286.c0.m14 bodo zginla tud opozorila za pregorele žarnice?

Jaz mislim, da je to tako:
Ko prikljucis xenon luci na avto, moras avtomobilu nekako "povedat", da si priklopil xenon na avto. To storis s pomocjo VAG-COM-a (ce ga imas doma, drugace na servis).

Jaz mislim, da je to to. Tako tezavo smo resili na A6 C6, ko smo zamenjali zadnje luci s facelift (LED) lucmi. Led diode na zacetku niso delale, z VAG-COM-om se je to urihtalo.

LP
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So okt 10, 2009 12:44 pm

LukL: No to je pa ze lepsi opis, ceprav se vedno ne definiras luci (zaromet) in zarnica z
ohisjem
(D1S)... torej glede na to, da imas samo leco zraven pa dnevno luc (P21W) je ta
zaromet bi-xenon... koliko pinski konektor pride na zaromet? po pravilih bi moral priti
14-pinski (torej enak adapterju za opozorila vseh zarnic in ne samo W5W (pozicijskih).

Kabel, ki sem ti ga prilepil zgoraj pa je povezava med D1S zarnico in starterjem.

Malo bolj specificen bodi pa bo lazje resevati problem... (zgoraj opisano). S tistim adapterjem
bi pa iznicil vsakersno opozorilo (tudi glede led W5W katere so najbolj pogoste pri tem).

AudiBoy
: A6 C6 ima drugacen modul za krmiljenje zarometov (to sem ze nekoc razlagal
v temo od boko-ta) in dovoli VAG-Com-u dostop do njega, medtem ko A4 B7 B8 ne dovoil,
z to pa moras imeti poseben adapter (dongle) (to govorim za izkljucno glavne luci ne pa
pozicijske, tam se da naceloma preko VAG-Com-a).
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov