Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane Sr sep 12, 2012 3:51 pm

sdkcus76 je napisal/-a:Za vse, ki verjamejo v razne čudežne magnetke, pralne žogice, ....

energija / L
LPG 26,8 MJ/L
bencin 34.8 MJ/L
_______________
razmerje: 0,77

cena brez trošarin in davkov:
lpg: 0,61
bencin: 0,77
________________
razmerje: 0,79


Kar sanjajte o enaki, ali par procentni povečani porabi.

Izenačit trošarine(pa ne navijam za zvišanje!) na vsa goriva in to je to. Vinjete, cestnino pa seveda odpravit za avtomobile, saj zanemarljivo obrabljajo cesto( razmerje med avtom in tovornjakom je 1: 10000 (ja 10 tisoč!)


Glede na Petrol je kalorična vrednost bencina 42.700 KJ/kg, kako to pretvoriti v litre je tudi višja znanost ker sem dobil podatek, da je lahko 0.71–0.77 kg/l torej je v bencinu od 30 do 32 MJ/L, upam si staviti, da je evropski bencin med lažjimi na svetu (ali je 5% etanola?). Če zdaj primerjaš vrednosti je razlika nekaj manjša (0,89 - 0,84), ravno tam nekje kot jo ugotavljajo uporabniki pri porabi na plin.

Cena bencina, ki jo navajaš (0,77 €) že vsebuje trgovsko maržo 8,53 centa (za dizel je 7,998), kje si dobil pa ceno za LPG, verjetno je to cena brez marže? To postavi plin v še slabši položaj na razmerje 0,88.

Izenačit trošarine, se strinjam, ampak potem ne boš videl niti enega avta na LPG. Če se gremo izenačitev trošarin bi plinu najbolj ustrezala obdavčitev po CO2, ker plin vsebuje več vodika in manj ogljika kot ostala goriva, ampak tega ne bomo videli ker bi potem nastradal dizel, to pa vemo da ne gre :evil:
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair Sr sep 12, 2012 5:35 pm

pa se misli še kdo furat na plin ob isti ceni napram bencinu?
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če sep 13, 2012 8:00 am

Normalno da ne...

Ampak avtoplin še zelo dolgo ne bo na isti ceni kot bencin. Kaj je potem sploh point da se voziš na plin?
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Če sep 13, 2012 10:09 am

Najprej to, da je država skora j30% lastnik Petrol-a in seveda tudi določa cene energetom.

Potem če govorimo o skrbnem gospodarju podjetja, je nekako nelogično da vložiš veliko denarja in časa da razširiš dejavnost (odpiranje LPG črpalk), potem pa zategneš cene da se nikomur več ne splača uporabljati LPG-ja.
Zato dvomim da bodo hitro izenačili cene plina z bencinom. So pa nas že ti t.i. "skrbni državni gospoadrji" večkrat presenetili z nelogičnimi in uničujočimi potezami za podjetja, katerih lastništvo je bilo v državnih rokah.

Vse v imenu: ni pomembno če vse crkne, pomembno je da je NAŠ.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Če sep 13, 2012 12:03 pm

Živjo!

Čas prihoda najine 208mice se nezadržno bliža in še izbiram vgrajevalca. S Peugeot Slovenija imamo pravo debato na račun predelave na plin, saj bumberji v primeru karkšnegakoli posega v avtu, izničijo vso tovarniško garancijo, četudi je vgradnja plina narejena s strani vgrajevalca na trgu ki ima nek renome - npr. IQ sistemi in PRINS. O tovarniški garanciji in VW grupi konkretno kamor sem vozil Leona na servis pa tudi ne bom zgubljal besed, saj EGR ventil ni predmet tovarniške garancije, padanje oken tudi ne, itnp. Zato je meni ta tovarniška garancija malo za lase privlečena. Sporočim če kaj izvem.

No od mojega zadnjega posta sem kontaktiral še nekaj predelovalcev plina in spet vsi prodajajo vesoljsko tehnologijo, z izjemo podjetja G1 (in pred tem že omenjenega IQ sistemi). Pri moči motorja obljubijo 2% izgubo (ok sprejmem), medtem ko pri porabi plina pa do 10% povečanje porabe (tole mi je že malo čudno - uporabniki poročate tukaj in na spritmonitor.de o večjih procentih). Prebral sem še nekaj tujih forumov in sam odgovor po elektronski pošti me je pogojno prepričal pri IQ sistemi (PRINS) in G1. Poglejmo številke: (motor PSA 1.4 VTI s 95 KM - Peugeot 208)
- PRINS: predelava 1.970 € (mazanje ventilov vključeno), servis na 30.000 km (35 €), servis na 15.000 km brezplačen (preventivni pregled). Dajo 5 let garancije oz do. 150.000 km. PRINS vem da ima sklenjeno lastno zavarovanje za motor kamor se sistem vgradi, v primeru da gredo ventili in podobne zadeve, krijejo stroške oni (pogoj je seveda reden servis avta in plinske napeljave)
- G1: predelava s vsmei popusti 1360 €, servis na 20.000 (slabih 60 €), servis na 20.000 km. Dajo 7 let garancije, ni omejitve kilometrov. Dajo 1 letno garancijo na celoten motor. Ostalih podrobnosit še ne vem, zato se moram oglasiti še pri njih.

Razumljivo je, da vsako od omenjenih podjetih hvali svojo tehnologijo, sam pa želim v avtomobilu imeti optimalen in zanesljiv sistem - v konkretnem primeru mi 600 € ne pomeni ničesar, če bodo zaradi enega oz. drugega potem težave. Če zanemarimo ceno, kateri sistem bi vi izbrali v mojem primeru in zakaj? Pomembne postavke so zanesljivost, support ko gre kaj narobe, zavarovanje motorja (beri opis pri PRINSu), poraba plina, zmanjšanje moči motorja, kakovost sistema.

Hvala za mnenja!
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Če sep 13, 2012 12:38 pm

Kael: Podobno težavo sem tudi sam doživeli z tovarniško garancijo od Renaulta. Recimo pri njih je tako, da trenutno obstaja samo eno podjetje z katerim sodelujejo in velja popolna tovarniška garancija samo takrat, če oni vgradijo. Je pa res, da se sedaj množično učijo na reno servisih, da pridobijo tudi drugi zeleno luč za vgradnjo teh naprav v renoja in to od proizvajalca Landi Renzo.

Sam sem nesel vgradit na Plinex kjer so mi zatrdili, da če vgradijo njihov Zavoli sistem, katerega Zavoli predpisuje za ta moj tip motorja, garancija velja. Kar seveda sploh ni res. Tudi to ni res, da se poraba poveča za do 10%. Realno je okoli 15%, kolikor skoraj vsi poročate. V servisni knjigici je napisano celo do 20% višja poraba avtoplina. Očitno, da se izognejo kakršni koli tožbi.

No in ko sem zahteval utemeljen odgovor or Renaulta, kako se lahko garancija prekine, so mi napisali, da oni ne morejo krit stroškov morebitne okvare, katere je izvedelj nepooblaščen monter. To je tudi razumljivo, ker tudi če neseš k popoldancu, ali če ne servisiraš redno, pač tovarniške garancije nimaš. Iz tega sem uspel razbrati, da se garancija prekine, le za tiste dele, na katerih je bila izvedena nepooblaščena montaža. Torej za vse ostalo ti seveda garancija ostaja.

Je pa res, da lahko v tem primeru še bolj komplicirajo, da je napaka nastala zaradi vgradnje. Je nasplošno znano, da se garancije zelo teško uveljavijo pri vozilih, ker vedno najdejo nek drugi vzrok.... Recimo če gre menjalnik pač povedo, da ni bil uporabljen po "navodilih", četudi recimo je bil.... ;)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če sep 13, 2012 1:19 pm

Kael je napisal/-a:Živjo!

Čas prihoda najine 208mice se nezadržno bliža in še izbiram vgrajevalca. S Peugeot Slovenija imamo pravo debato na račun predelave na plin, saj bumberji v primeru karkšnegakoli posega v avtu, izničijo vso tovarniško garancijo, četudi je vgradnja plina narejena s strani vgrajevalca na trgu ki ima nek renome - npr. IQ sistemi in PRINS. O tovarniški garanciji in VW grupi konkretno kamor sem vozil Leona na servis pa tudi ne bom zgubljal besed, saj EGR ventil ni predmet tovarniške garancije, padanje oken tudi ne, itnp. Zato je meni ta tovarniška garancija malo za lase privlečena. Sporočim če kaj izvem.

No od mojega zadnjega posta sem kontaktiral še nekaj predelovalcev plina in spet vsi prodajajo vesoljsko tehnologijo, z izjemo podjetja G1 (in pred tem že omenjenega IQ sistemi). Pri moči motorja obljubijo 2% izgubo (ok sprejmem), medtem ko pri porabi plina pa do 10% povečanje porabe (tole mi je že malo čudno - uporabniki poročate tukaj in na spritmonitor.de o večjih procentih). Prebral sem še nekaj tujih forumov in sam odgovor po elektronski pošti me je pogojno prepričal pri IQ sistemi (PRINS) in G1. Poglejmo številke: (motor PSA 1.4 VTI s 95 KM - Peugeot 208)
- PRINS: predelava 1.970 € (mazanje ventilov vključeno), servis na 30.000 km (35 €), servis na 15.000 km brezplačen (preventivni pregled). Dajo 5 let garancije oz do. 150.000 km. PRINS vem da ima sklenjeno lastno zavarovanje za motor kamor se sistem vgradi, v primeru da gredo ventili in podobne zadeve, krijejo stroške oni (pogoj je seveda reden servis avta in plinske napeljave)
- G1: predelava s vsmei popusti 1360 €, servis na 20.000 (slabih 60 €), servis na 20.000 km. Dajo 7 let garancije, ni omejitve kilometrov. Dajo 1 letno garancijo na celoten motor. Ostalih podrobnosit še ne vem, zato se moram oglasiti še pri njih.

Razumljivo je, da vsako od omenjenih podjetih hvali svojo tehnologijo, sam pa želim v avtomobilu imeti optimalen in zanesljiv sistem - v konkretnem primeru mi 600 € ne pomeni ničesar, če bodo zaradi enega oz. drugega potem težave. Če zanemarimo ceno, kateri sistem bi vi izbrali v mojem primeru in zakaj? Pomembne postavke so zanesljivost, support ko gre kaj narobe, zavarovanje motorja (beri opis pri PRINSu), poraba plina, zmanjšanje moči motorja, kakovost sistema.

Hvala za mnenja!

Kot zadovoljen uporabnik Prinsa( Renault 40.000km, Honda 20.000km, sedaj Toyota 80.000km) seveda priporočam slednjega. Nobenih frk, poraba 12% večja. Edino zdi se mi da simalo pobrkal cene. 35€ stane doza tekočine za ventile, servis je pri Prinsu okoli 100€.
Pri G-1 garanciji pazi na drobni tisk. Pri njih, če se ne motim, je potrbno periodično čiščenje(ali celo menjava) injektorjev in mislim da celo uparjalnika na strošek uporabnika. Preveri...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Pe sep 14, 2012 12:32 pm

Če pa js kej sovražim je pa to drobni tisk - pišuka če neki prodajaš stoj za svojimi izjavami, ne pa, da ti predstavijo nekaj, prebereš drobni tisk je pa zgodba povsem drugačna. Vse bolj razumem zakaj je PRINS 1900 € in kaj teh 600 € razlike pomeni. Mislim da bomo na koncu res kar pri PRINSu vzgradili vse skupaj.

Ali ima tudi PRINS kakšen poseben drobni tist - tega sem namreč to vprašal, pa je rekel da haklcov pri garanciji in podobnem ni.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe sep 14, 2012 1:57 pm

Kael je napisal/-a:Če pa js kej sovražim je pa to drobni tisk - pišuka če neki prodajaš stoj za svojimi izjavami, ne pa, da ti predstavijo nekaj, prebereš drobni tisk je pa zgodba povsem drugačna. Vse bolj razumem zakaj je PRINS 1900 € in kaj teh 600 € razlike pomeni. Mislim da bomo na koncu res kar pri PRINSu vzgradili vse skupaj.

Ali ima tudi PRINS kakšen poseben drobni tist - tega sem namreč to vprašal, pa je rekel da haklcov pri garanciji in podobnem ni.

Mislim da ne. Na 30k je redni servis, se pravi filtri, na 120k pa redni servis uparjalnika. To lahko primerjam z motorjem kjer moraš menjat olje, na določen interval pa npr zobati jermen.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe sep 14, 2012 8:02 pm

vsi iščejo drobni tisk ...pri prins-u so se temu izognili z velikim debelim tiskom ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
peroa
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: So apr 16, 2005 9:22 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroa Ne sep 16, 2012 7:57 am

A je pri IQ možnost tudi kakšnega obročnega plačila?
Everybody lies!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Ne sep 16, 2012 12:06 pm

Živjo!

Na spletni strani http://www.avtonaplin.si/financiranje imaš navedeno kaj ponujajo. Sam za financiranje nisem spraševal, ker nameravam predelavo pokrit v enkratnem znesku. Avtomobil pride novembra, decembra pa računam na božičnico in še nekaj do takrat na stran dat in bo ravno za predelavo.

Opozoril bi še na malenkost: http://www.avtonaplin.com ni stran od IQ sistemi če sem prav gledal - da ne bo zamenjav.
 
Macotaen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 13, 2012 7:05 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Macotaen Ne sep 16, 2012 3:33 pm

Jaz imam PRINSa in sem imel neke težave z elektriko. Bil sem ziher, da je to "krivda" vgradnje plina, ampak ni bila - no, posredno je bila, ker vsi pravijo, da se napake na elektriki pri voznji na plin takoj pokažejo-no in pri meni so se. Neposredno pa PRINS ni imel nič pri tem.

Glede na prejšnje poste pa naj povem to: pri avtu se mi je Valve care porabljal dvakrat hitreje kot bi se sicer moral. Pokličem na servis, čez par dni pripeljem avto, preverijo, nastavijo in mi dajo plastenko Valve care-a zastonj, brez da bi kar koli podpisal ali kaj podobnega. Po mojih izkušnjah iz razno raznih panog (in ni jih malo) tega v Sloveniji praktično ne naredi nihče. Po mojem mnenju so fantje pošteni in ne nateguntarji kot velika večina novodobnih wanna be poslovnežev.
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 Ne sep 16, 2012 7:50 pm

No, ker vas je kar precej ki mate Prins sistem(glede na to da ga veliko hvali), mi povejte, za koliko se poraba plina pri Prinsu poveča, koliko znašajo servisi plinskega sistema ter kakšen je dodaten strošek tekočine za mazanje ventilov(koliko € na koliko km). Cena sistema Prins pa kot sem že zasledil, je 1900 €.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po sep 17, 2012 8:06 am

mc123 je napisal/-a:No, ker vas je kar precej ki mate Prins sistem(glede na to da ga veliko hvali), mi povejte, za koliko se poraba plina pri Prinsu poveča, koliko znašajo servisi plinskega sistema ter kakšen je dodaten strošek tekočine za mazanje ventilov(koliko € na koliko km). Cena sistema Prins pa kot sem že zasledil, je 1900 €.

Povem lahko za moj motor 2.0 125Km: poraba je cca 12% večja, servis je od 80-100€ na 30.000km, tekočina drži cca 11.000km.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Po sep 17, 2012 12:32 pm

Servis pa ni ravno poceni pri Prinsu, če gledamo, da je drugje od 25€ dalje. Torej je Prins tak, kot če bi primerjal Ferrari z kakim navadnim avtom. Se pošteno zaračuna, ampak ti pač vse zajema in je kakovostno...popravite me če se motim :)

Samo roko na srce, 100€ ni malo za en "preventivni" servis. Mogoče zajema ta cena že brezplačno popravilo manjših napak in zato imajo tako garancijo kot jo imajo? Samo koliko te še stane malo večji servis, ta pregled uparjevalnika in teh zadev... 150-200€ ?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po sep 17, 2012 1:04 pm

MasTTer je napisal/-a:Servis pa ni ravno poceni pri Prinsu, če gledamo, da je drugje od 25€ dalje. Torej je Prins tak, kot če bi primerjal Ferrari z kakim navadnim avtom. Se pošteno zaračuna, ampak ti pač vse zajema in je kakovostno...popravite me če se motim :)

Samo roko na srce, 100€ ni malo za en "preventivni" servis. Mogoče zajema ta cena že brezplačno popravilo manjših napak in zato imajo tako garancijo kot jo imajo? Samo koliko te še stane malo večji servis, ta pregled uparjevalnika in teh zadev... 150-200€ ?

Servis ni ''preventivni'' ampak nujni zaradi dveh razlogov: ker tako ohraniš garancijo na napravo(5 let oz. 150.000km) in ker je pri nas čistost plina enaka žnjfkbr :( Po večini Evrope(kjer imajo plin čist) ima Prins servisni interval 75.000km to pove dovolj o kvaliteti naprave...
Veliki servis je res okrog 150€ ampak je na vsakih 120k, to je pri povprečnem slo vozniku na 4-5 let.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej Po sep 17, 2012 6:58 pm

V 20k km je "popilo" manj kot pol flashlubea. Sem reku majstru naj malo pojača, ker tole se mi zdi, da je pa premalo mazalo. Zdaj naj bi šla v cca. 15k km (10 kapljic/min, preveč/premalo?) Koliko vam kaj zdrži? Vem, da je odvisno od načina vožnje.. tukaj je bila skoraj sama AC, gre pa za G1 sistem.
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gogocak Po sep 17, 2012 7:24 pm

A mogoče kdo ve če je na Cresu avtoplin?

Lp
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Po sep 17, 2012 8:22 pm

Na Cresu ni avtoplina, je pa v Nerezinah na otoku Lošinju.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov