Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 17, 2012 8:50 pm

MasTTer je napisal/-a:Servis pa ni ravno poceni pri Prinsu, če gledamo, da je drugje od 25€ dalje. Torej je Prins tak, kot če bi primerjal Ferrari z kakim navadnim avtom. Se pošteno zaračuna, ampak ti pač vse zajema in je kakovostno...popravite me če se motim :)

Samo roko na srce, 100€ ni malo za en "preventivni" servis. Mogoče zajema ta cena že brezplačno popravilo manjših napak in zato imajo tako garancijo kot jo imajo? Samo koliko te še stane malo večji servis, ta pregled uparjevalnika in teh zadev... 150-200€ ?


servisi so na 30,000km...mene to čaka čez kakšen mesec ali dva ... torej si na 120,000km šele v četrto na servisu , medtem ko imajo drugi na 20tkm pa si pri 120,000km v šesto na servisu ... seveda je pot in čas zastonj samo pri drugih ...

baleno 1,3 86konjev ( ali kolikor jih je še ostalo ) ...bencinske porabe ne vem , ker sem avto predelal na plin ko še ni bil registriran... gas do podna - poraba 10l plina + nekaj malega bencina , valve care plastenka zdržala dobrih 14500km ... pri 24tkm menjane svečke - 12€ .. v 28tkm dolitih nekih 6-6,5l olja - nekaj ga verjetno tudi pokuri , ostalo je zunanje mazanje motorja in motornega prostora proti koroziji =P - kar se najde pri roki gre noter a nikoli pod 1/4 nad minimumom ... nabavna cena 2009 600€ ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Po sep 17, 2012 10:04 pm

plinaš je napisal/-a:[.... v 28tkm dolitih nekih 6-6,5l olja - nekaj ga verjetno tudi pokuri , ostalo je zunanje mazanje motorja in motornega prostora proti koroziji =P .....

teb ni pomoči :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 17, 2012 10:51 pm

pinny je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:[.... v 28tkm dolitih nekih 6-6,5l olja - nekaj ga verjetno tudi pokuri , ostalo je zunanje mazanje motorja in motornega prostora proti koroziji =P .....

teb ni pomoči :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:

je pomoč..lahko mi donirate motorna olja , ki vam ostanejo po 1 ali 2dl v piksnah ... =P
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 18, 2012 7:03 am

pinny je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:[.... v 28tkm dolitih nekih 6-6,5l olja - nekaj ga verjetno tudi pokuri , ostalo je zunanje mazanje motorja in motornega prostora proti koroziji =P .....

teb ni pomoči :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:


Je, je: bicikl al pa pešhonda :lol: :lol: :lol:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 To sep 18, 2012 6:54 pm

Dejte mi nekaj povedat še-tisti ki imate vgrajen sistem za mazanje ventilov-v-care, flashlube itd,.... Koliko vam spije cca bencina še dodatno na 100 km. Pa tudi tisti ki tega sistema za mazanje nimate in vam bencin hladi motor-povejte kolko vam pije bencina.

Ker če se mi prav zazdeva je dejansko tako: če nimaš sistema za mazanje ventilov, ti pije še dodatno nekaj bencina, ker ga rabiš za hlajenje ventilov. Po mojih izračunih popije bencina recimo za 1 € na 100 km. To znese 10 € na 1000 km in 100 € na 10.000 km

Če imaš sistem za mazanje, ti spije grobo rečeno 1 l flashlube na 10.000 km, to je 23 €


Dejansko se bolj splača imeti sistem za mazanje v avtu kot pa sistem ki hladi ventile z bencinom?

Za to me zanima, koliko spije dodatno bencina(če ga sploh spije).
 
robertto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 30, 2012 3:22 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a robertto To sep 18, 2012 8:08 pm

Jaz nimam v Škodi Roomster 1.4 nič mazanja pa tut bencina ne pije.
Bencin je samo za start pol pa pri cirka 40°C preklopi na plin in to je to.
Približno vsake 3 mesece polnem za 20€ bencina. Prevozil na plin že 15000 km.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr sep 19, 2012 7:28 am

mc123 je napisal/-a:Dejte mi nekaj povedat še-tisti ki imate vgrajen sistem za mazanje ventilov-v-care, flashlube itd,.... Koliko vam spije cca bencina še dodatno na 100 km. Pa tudi tisti ki tega sistema za mazanje nimate in vam bencin hladi motor-povejte kolko vam pije bencina.

Ker če se mi prav zazdeva je dejansko tako: če nimaš sistema za mazanje ventilov, ti pije še dodatno nekaj bencina, ker ga rabiš za hlajenje ventilov. Po mojih izračunih popije bencina recimo za 1 € na 100 km. To znese 10 € na 1000 km in 100 € na 10.000 km

Če imaš sistem za mazanje, ti spije grobo rečeno 1 l flashlube na 10.000 km, to je 23 €


Dejansko se bolj splača imeti sistem za mazanje v avtu kot pa sistem ki hladi ventile z bencinom?

Za to me zanima, koliko spije dodatno bencina(če ga sploh spije).


Ne, ne, ne, vse si pobrkal...
Če imaš klasičen motor z posrednim vbrizgom v sesalni kolektor potem se voziš SAMO na plin in ni dodajanja bencina...če je prav narejeno.

Če imaš motor z direktnim vbrizgom goriva(TSI, FSI, GDI, JTS...), potem ti POLEG plina porabi tudi določen odstotek bencina, da hladi bencinske injektorje. Obstajajo pa naprave z vbrizgom tekoče faze plina, tam pa porabe bencina ni.

Mazanje ventilov morajo imeti tisti motorji, ki so občutljivi, ker če ga ni, bojo težave z ventili in sedeži ventilov.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Sr sep 19, 2012 7:34 am

Živjo!

Mogoče le informacija za tiste ki si lastite avtomobile v tovarniški garanciji skupine PSA (Peugeot, Citroen): tovarniška garancija vam preneha veljati v celoti na celotni vozilo - to torej pomeni, da v Sloveniji avtomobila iz skupine PSA ni mogoče predelati in obržati tovarniško garancijo.

Objavljam še uradni odgovor gospe s Peugeot Slovenija (najini podatki o vozilu in email gospe je seveda zakrit). Če kdo potrebuje njen mail, se obrne na Peugeot Slovenija, kjer vam bodo posredovali email / telefonsko številko osebe, ki bi bila najprimernejša za kontakt za vami glede vašega problema.
Veseli nas, da ste se predhodno, pred samo predelavo vozila na plin, obrnili za pojasnila neposredno na znamko Peugeot. Sporočamo, vam, da v skladu z garancijsko politiko znamke, v primeru, da so bile na vozilu opravljene preureditve ali spremembe, ki jih Automobiles Peugeot ni predvidel niti odobril, ali pa so bile opravljene brez upoštevanja tehničnih predpisov proizvajalca, garancija preneha veljati.

Skratka, garancija preneha veljati v celoti, glede na izvajalca.

Za morebitna druga pojasnila vam ostajam na voljo.


Neglede nato, kaj je gospa zapisala, gre 208mica verjetno vseeno na plin. Bomo pa še servise plačevali bistveno ceneje, kot bi jih sicer :).
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Gregor Humar Sr sep 19, 2012 7:50 am

Evo, dobil nazaj svojga Kompressorja na plin, po enem tanku kar zadovoljen. Parkrat mi je malo cuknil - je to zelo narobe? Čuti se le, če si pozoren. Cuknil ni med prehodom na plin ali nazaj, niti ne pri obremenitvi, ampak pri zelo nizkih obratih.

In še to: ko je topel, dolgo časa vergla, da vžge. Mrzel pali takoj.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 19, 2012 7:16 pm

Kael je napisal/-a:Živjo!

Mogoče le informacija za tiste ki si lastite avtomobile v tovarniški garanciji skupine PSA (Peugeot, Citroen): tovarniška garancija vam preneha veljati v celoti na celotni vozilo - to torej pomeni, da v Sloveniji avtomobila iz skupine PSA ni mogoče predelati in obržati tovarniško garancijo.

Objavljam še uradni odgovor gospe s Peugeot Slovenija (najini podatki o vozilu in email gospe je seveda zakrit). Če kdo potrebuje njen mail, se obrne na Peugeot Slovenija, kjer vam bodo posredovali email / telefonsko številko osebe, ki bi bila najprimernejša za kontakt za vami glede vašega problema.
Veseli nas, da ste se predhodno, pred samo predelavo vozila na plin, obrnili za pojasnila neposredno na znamko Peugeot. Sporočamo, vam, da v skladu z garancijsko politiko znamke, v primeru, da so bile na vozilu opravljene preureditve ali spremembe, ki jih Automobiles Peugeot ni predvidel niti odobril, ali pa so bile opravljene brez upoštevanja tehničnih predpisov proizvajalca, garancija preneha veljati.

Skratka, garancija preneha veljati v celoti, glede na izvajalca.

Za morebitna druga pojasnila vam ostajam na voljo.


Neglede nato, kaj je gospa zapisala, gre 208mica verjetno vseeno na plin. Bomo pa še servise plačevali bistveno ceneje, kot bi jih sicer :).


zdaj ne vem ali ima PSA skupno politiko glede tega ali ne... meni so l.2008 za citroen xsaro picasso lepo povedali , da mi ne gre v garancijo , če predelam avto na plin le ventili in sedeži ventilov ...
ne verjamem , da bi se s tem strinjali pri proizvajalcu .. navsezadnje je za njih tveganje v garancijskem roku manjše ( seveda upoštevajoč dejstvo ,da ti odtegnejo garancijo na ventile ), ker je dejansko dokazano , da se motor pri vožnji na plin obrablja manj - cca.30% !! - , občutno manj je saj in katalizator je ob pravilnem !!! doziranju tekočine za mazanje ventilov manj obremenjen ....
to pomoje naši uvozniki prodajajo gnile buče ( spet se je našel en smrdljivec/dizlaš na stikih z javnostjo ) ...
na tvojem mestu bi se obrnil direktno na peugeot-a in jim povedal , da boš vgradil prins-a z valve care mazanjem ... priloži jim link - http://www.prinsautogas.com/en/
http://www.prinsautogas.com/articles/en ... movie.html

tega pa samo poglej ne jim ga pošiljat =P http://youtu.be/fTMYxZfgIeA
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Sr sep 19, 2012 9:26 pm

@plinaš:

Glede na izkušnje probleme z uveljavljanjem garancijskih zahtevkov pri dosedanjih dveh avtomobilih mi po eni strani za garancijo dol visi, saj bi me ceneje prišlo servisiranje od prvega servisa na neuradnem servisu ter odprava tistih napak v lastni režiji - pa vendar, če nekaj plačam in za nagrado obiščem še uradni servis ter vgradim res odličen plinski sistem v avtomobil, za katerega servisiranje je spet elektronsko vodeno, potem RES ne vidim razloga, zakaj smo pri nas tako zaplankani - če to primerjam s posti, kar pišejo ljudje po forumih, da je v tujini vožnja na plin proizvajalcem avtomobilov domača :). Na skupino PSA sem se že obrnil, težava je (sicer razumljiva), da se ne da dobiti direktnega maila od nobenega s strani PSA skupine. Imaš samo contact PSA mail na http://www.peugeot.com.

No k sreči je na dnu strani povezava na PSA skupino, kjer greš na customers in nato zgoraj dobiš Contact - tam je navedenih nekaj oddelkov npr. Caroline Mille-Langlois -- Executive Vice-President -- Corporate Communications (stran: http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/contact) in nato izbereš Communication Division. Ne vem sicer če sem zadel, sem pa dobil s strani obvestilo, da je bilo elektronsko sporočilo poslano. Če ne bo odgovora, bomo probal kontakt na peugeot.com in preostale ljudi s tega seznama. Če pa ima kdo idejo, kako zvohat mail od kakšnega oddelka ali česa podobnega v Franciji, se pa toplo priporočam.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če sep 20, 2012 7:27 am

Kael je napisal/-a:@plinaš:

Glede na izkušnje probleme z uveljavljanjem garancijskih zahtevkov pri dosedanjih dveh avtomobilih mi po eni strani za garancijo dol visi, saj bi me ceneje prišlo servisiranje od prvega servisa na neuradnem servisu ter odprava tistih napak v lastni režiji - pa vendar, če nekaj plačam in za nagrado obiščem še uradni servis ter vgradim res odličen plinski sistem v avtomobil, za katerega servisiranje je spet elektronsko vodeno, potem RES ne vidim razloga, zakaj smo pri nas tako zaplankani - če to primerjam s posti, kar pišejo ljudje po forumih, da je v tujini vožnja na plin proizvajalcem avtomobilov domača :). Na skupino PSA sem se že obrnil, težava je (sicer razumljiva), da se ne da dobiti direktnega maila od nobenega s strani PSA skupine. Imaš samo contact PSA mail na http://www.peugeot.com.

No k sreči je na dnu strani povezava na PSA skupino, kjer greš na customers in nato zgoraj dobiš Contact - tam je navedenih nekaj oddelkov npr. Caroline Mille-Langlois -- Executive Vice-President -- Corporate Communications (stran: http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/contact) in nato izbereš Communication Division. Ne vem sicer če sem zadel, sem pa dobil s strani obvestilo, da je bilo elektronsko sporočilo poslano. Če ne bo odgovora, bomo probal kontakt na peugeot.com in preostale ljudi s tega seznama. Če pa ima kdo idejo, kako zvohat mail od kakšnega oddelka ali česa podobnega v Franciji, se pa toplo priporočam.

Ena stvar me je pri vsem vsem tem zmotila: zakaj takšne stvari ureja oddelek za odnose z javnostjo :? a ne bi bila to tema za tehnično službo?!
Sploh pa, takšnole jemanje garancije na, npr. avtoradio(itd), če zmontiraš plin, mi je skregano z logiko, da ne govorim o zakonih. Bi bilo za povprašat Zvezo za zaščito potrošnikov. Enkrat bi moral nekdo temle gospodom iz prodaje vozil, ne glede na znamko, stopiti na prste. Kael zdi se mi da si ravno prav trmast, da bi šel do konca...mi smo s teboj! :D :D :D
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Energetik81 Če sep 20, 2012 7:35 am

Jaz pa na nek način razumem, da v takem primeru ne velja več garancija (vsaj na motor). Gre za večji poseg v motor (vrtanje sesalnega kolektorja, poseganje v ECU, napeljave do starih injektorjev) s strani poljubne firme. Proizvajalec avta _ne more_ vedeti, ali bo tak sistem kompatibilen oziroma vgrajen pravilno.
Seveda bi morala še vedno veljati garancija na preostanek avta, menjalnik in podobno.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane Če sep 20, 2012 9:04 am

A se niso pojavljali eni Fiati, ki so že serijsko predelani na plin, se to še kaj ponuja, kako je s ceno? Zakaj tega ni več, a proizvajalcem dol visi? Tak avto bi imel tudi manj CO2 davka (DMV) pri nakupu kot nov avto, da ne rečem da bi to proizvajalcem olajšalo doseg evropske direktive o zmanjševanju izpustov prodajne palete vozil.

Zmaga bi bila pa preprost plug-in hibrid na plin, doseg na el. bi bil lahko zelo majhen (20km), posledično cena zelo nizka, motor je pa tudi zelo preprost z visokim izkoristkom, enostavno vzameš bencinarja in povišaš kompresijsko razmerje, seveda opcije bencina potem ne moreš več imeti.
Zadnjič spremenil J.McLane, dne Če sep 20, 2012 9:48 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a matayus Če sep 20, 2012 9:32 am

 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane Če sep 20, 2012 9:42 am

Hm, ja no več kot 2.500 € doplačila oz. malenkost dražje od dizla.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Če sep 20, 2012 11:19 am

Živjo!

Zadevo hočem imeti črno na belem, sicer pooblaščen serviser avtomobila nebo videl od blizu, kar zame spet pomeni dodaten prihranek denarja (pogoj je seveda, da se avtomobil kupi - dokler ga ne plačam, se ne sekiram). Na Peugeot Slovenija in njihovi koncesionarji so prijazni - četudi nimamo istega mnenja glede garancije, ti to tako na Peugeot Slovenija kot koncesionarji takoj povedano in tako je tudi prav, ne pa da ti prodajo avto, oblubijo nebesa, realnost pa druga - kot je v navadi pri slovenskih podjetnikih in kar tudi obljubjajo monterji, katere sem kontaktiral (spet so bili glede garancije jasni pri PRINSu - IQ sistemi). No na spletu sem našel tudi zanimiv članek na podobno temo - http://wwwarhiv.ozs.si/prispevek.asp?IDpm=2731&ID=22791 in ker nisem pravnik, je moje laično mnenje, da je stališče Peugeot Slovenija tukaj v nasprotjo z zakonodajo. Razumem garancijo na ventile in tisti del - me ne boli, to ma čez Prins - ampak, res ampak: hej navigacija, zavore?!?

Glede te zadeve je pa tako: ja tukaj grem do konca. Nekako imam občutek, da so pri Peugeot Slovenija glede tega malo zgubljeni, saj neke utemeljitve razen stavka nepoblaščen poseg nisi uspeli skupaj spraviti (spet razumem, da se ne nek način s tako politiko zavarujejo pred Francli pod kozolcem, ki servisira avto od 0 do 150.000 km, prekoči jermen, pol je pa PSA koncern kriv...). Ampak hej tukaj je govora o profesionalcih... No zaradi tega sem maili že v Franciji, pa da vidimo, če so tudi tam tako konzervativni, kot pri nas :).

Tole področje pa me blazno zanima trenutno ne samo zaradi Peugeota, ampak tudi zaradi drugega avtomobila - Seat Leona, kjer mi bumberji ne priznajo garancije na prerjavenje, češ da ni bilo vozilo pri njih servisirano (servisirano res ne, ličarska dela pa vsa) in tisti del, ki je prerjavel, ni bil nikoli kakorkoli popravljen. Tako da bom najden članek izkoristil tudi pri uveljavljanju te stvari :). Čakam pa še pravno mnenje glede tega primera. Potem pa gremo dalje - sicer pa Pariz ima veliko znamenitosti, mogoče si jih bomo šli ogledat...

Motor (1.4 VTI) je že en čas na tržišču in na njem naj nebi bilo napak - plinski sistem je pa tudi odličen (PRINS) in sem mnenja, da razen če imam smolo - pri mojem načinu vožnje nebi smelo odpovedati ne vem kaj (ko to odpove, pa tako kar naenkrat pol stvari garancija ne krije). Odkrito povedano me pri samem Peugeotu 208 ne skrbi motor / menjalnik / pleh, ampak navigacijski sistem: bil sem na precej testnih vožnjah Peugeotov po Sloveniji in tisti touch screen je odlična zadeva, vendar so se na tistih avtomobilih po nekaj 1.000 km že kazali znaki obrabe - touch screen ni več prijel kot je treba. Podobno velja tudi za kakšno neumnost kot je obvolanski šalter in elektronika pri kateri je Peugeot "sinonim" za kakovost. Ker imava pa ALLURE opremo, je pa tisti obvolanski šalter ziher blizu 400 € (omenjevalnik hitrosti, tempomat, BC, ) je na njem (za 206ko je nadomestni del čez 250 € s podobnimi komponentami).

Če ma kdo kakšno idejo, vabljeni v razpravo :)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če sep 20, 2012 9:42 pm

Malo si napisal nejasno, ali pa je zame prekompleksno...

1.) Na Leonu se pojavlja korozija, čeprav ni s plehom imel opravka noben neuraden serviser, niti oni.

2:) Na Peugeotu ti ne priznajo garancije na navigacijo, ker imaš vgrajeno plinsko inštalacijo prins.

Ker sem malo zmatran, ne morem vse tisto pozorno brat, razumel sem pa tako, kot sem napisal.

Če sem prav razumel, se drži sledečega postopka. Pojdi na servis in jim povej da uveljavljaš garancijo na to in to. Seveda ti bodo rekli, poudarjam REKLI, da ne gre (nisi napisal, če so ti zavrnili ustno ali pisno). In vedi, da ustna zavrnitev ne obstaja. Ko ti zavrnejo, nima smisla, da tam znoriš ali karkoli, tega so itak vajeni in na to znajo odreagirat.. :)
Jasno in vljudno jim povej, da če želijo zavrniti garancijo, želiš da to naredijo pisno z obrazložitvijo, zakaj so zavrnili. To po zakonu morajo. Obrazloži tudi, da želiš pisno iz preprostega razloga: Da se lahko s pisno zavrnitvijo posvetuješ s pristojnimi za to področje in te zakone.

Če ne bodo želeli narediti zapisnika, kaj od njih zahtevaš (se mi zdi, da jim ni treba, vsekakor pa če ga naredijo, ga preberi in podpiši šele, če se res strinjaš) , bodi miren in se zahvali ter odidi s servisa. Sedaj pa lepo napiši vse, kar oni niso hoteli ali niso hoteli tako, kot ti zahtevaš. In jim pošlji priporočeno s povratnico. In v roku 8 dni (se mi zdi, morda je rok daljši, to spet piše v zakonu) so ti dolžni odgovorit. Ko ti pisno zavrenjo ali sploh ne odgovorijo, pa imaš v rokah vsa sredstva, da se obrneš na ustanove. Hitro se bo zgodil čudež :)


LP
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Miholl84 Če sep 20, 2012 10:38 pm

Od danes zaplinjen pri G-1 Celje

Šel sem z forumašom Muc-om-

Okej da povem kompletno štorijo.

Pred krajšim časom sem si omislil 1999 letnik Hondo Accord Coupe 2.0i. Zadeva žre, tam, okol 10 po mestu,kak litr manj na relaciji. Ker sem dokaj pogosto menjal vozila, sem se odločil da rabim nekaj kar bo dolgo časa pri meni, da ima dovolj močan motor, da ma tempomat in avt. klimo ter da ni preveč denarja,ker mi ga je škoda met v avtomobilu.No long story short, iskat sem jo šel v Italijo,ker so tu sami skreti tega modela.

Vglavnem, se jaz odločim za plin. Zberem ponudbe, dobim eno za malo pod jurja in od G-1 za okoli 1700 eur, pa se neki cenkamo pa gore dole, pridemo na 1300 eur.
Si rečem ajt dobr, dam mal več v štartu da ne bo nekih fukovn pa reklamacij.

DObro, se zmenimo,pripeljemo avtomobila (moj in 320i od Muca), oni nam dajo avisov novi polo kot nadomestnega, ok kul, zadeva dva dni traja, nato se začne...

Prideva tja, zamujajo z delom cca pol ure, si rečeva ma ni panike, itak se dogaja,nič posebnega tako kot povsod.
Med čakanjem na BMWja je moja Honda že fertik in rečeva da bi mal pregledala avto. Takoj opazim 3 rise na zadnjem odbijaču (vem da so nove ker je bil odbijač na novo štrihan teden nazaj),pa si rečem,eh itak je katastrofalno poštrihan, sploh ne bom težil, konec koncev si lahko sam spoliram.
Se usedem, vidim da merilnik količine plina ni montiran tam kjer sem želel. Je bil pod pepelnikom in je lepo narejeno pa si rečem kul, tudi tako bo dobro,važno da me med vožnjo moti in da se ga ne vidi očitno kje sred armature.
Mal zalaufamo, zadeva lepo prede,preklopi,avto mal zadregeta in lepo laufa,injektorji pa malo presketajo. Vse kul.
Odprem tank, lepo luknjica narejena,vse kul.
Odprem prtljažnik,žal preplitek za bombo, dobim notri 54 litrski rezervoar, pač si rečem tole dno prtljažnika bomo lepo novega naredili malo višjega da bo zgledalo, nič groznega.
Odprem še haubo, da vidim napeljavo...
Hmmm...

Sicer nimam fotke, ampak napeljava je z eno besedo - grdo napeljana. Neke žice in cevi zlimane z izolir trakom vse neki postran pričvrščeno, vglavnem wtf. Pravi tip,jah saj vete to je odvisno od mašine kak je postavljena pa bla bla, pa rečem ja verjetno res, pač sej nima veze,važno da laufa lepo.
Po malo daljšem ogledovanju opazim 3 gluhe luknjice v strut baru na levi strani.
Gledam še malo bolj in opazim neko škatljico (ki je napeljana v sesalni kolektor) da je pokrovček odtrgan. Wtf...
Rečem mehaniku,kva je to zaena scena? - pa pravi,joj bomo popravil prec. Okej,pride model,nevem a je zamenjal al skp zložu,vglavnem, sestavi skup in je tko kot treba.

Dobro...
Grem v pisarno plačat. Račun 1400 eur. Kako 1400? Ja vete...65 homologacija, 35 tankanje tanka. Wtf rečem,a ni to že v ceni? Okej,prva prava ciganska stvar
Pozabil sem omenit da ko sva oddala avta, sem rekel možaku ki je prevzel avto, naj svečke menjajo po potrebi, da ni nujno, ampak da če bo treba, da pa naj. In tudi on mi zagotovi da oni pregledajo sveče,in če niso kul,pač še to zamenjajo.
Omenim še svečke na koncu pri računu, pa model prbije "Ja vete, pa saj mi svečk nea menamo". Ciganija št. 2

Ok z dolgim nosom se spokam v Hondico in odpeljem. Se pelam po stari cesti do krškega, malo pritisnem, tam do 150 kjer je blo lepo ravno brez avtov,sistem dela bp, res super, če vgasnem klimo gre avto nekje isto kot na bencin in s klimo. Si rečem kul.

Vmes me kliče MUc in pravi, ti kak gre? Pa se vmes vstavim na enem dovozu, da ne telefoniram na cesti, pa pravim ja kul, vse deluje malo v smehu. Poklopim telefon,speljem in trije piski. Plin crkne,avto gre na benz. Probam plin vžgat...vgasnie po 15 sekundah, tako ene 10x, in si rečem, pa koji klinac prokleti šalabajzki.
Ves jezen kličem nazaj, in pravijo ja kr prpelte. Evo jovo na novo 40 kilometrov nazaj.
Pridem...mehanik gleda, da na računalnik, tam neki tipka, in ugotovi da una škatlica ki je bila popravljena med ogledom ni dobro pričvrščena oz. cevke na njen niso dobr gor dane. Da neko vezico gor in pravi zdej pa bo.
Jaz pisano gledam,nobenga ni na spregled, ker glasno pizdakam zunaj, vmes pride še en model z e60 520i, ter mi pravi da se je računalniku zmešalo, nakar vmes ko čakam majster ugotovi da ma človek računalnik nafilan z vodo (ker je speljan pod voznikovo šipo,kjer se steka voda). Tip tudi pravi da mu žre 15 litrov plina mestne vožnje in da se mu zdi to mal velik...ma nemoj...

No vglavnem, odpeljem, in zaenkat se peljem na plin.

Če sem zadovoljen? Ja z delovanjem plinskega sistema in homogenosti z avtom - zelo
Z G-1 kot izvajalci? Šalabajzarji na kvadrat. KO strošim avto,grem k drugemu vgrajevalcu,zagotovo!
C u O r E S p O r T i V o
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 Pe sep 21, 2012 2:54 am

No to me spominja ko je en napisal-ni važno kak sistem maš v avtu-važno je, kdo ti ga montira. Kot vidim ni vse v ceni.


Zanimve so tudi tele njihove marketinške finte-recimo v tvojem primeru začetna cena kar 1700 €(malo doplačaš pa maš prvorazrednega prinsa ki ga vsi hvalijo in je baje top med zvezdami). Pol pa ti zbijejo ceno z nekimi popusti na 1300 €. A dejansko je 1300 € tista fiksna cena. Kot da je sploh dal pri njih 1700 € za vgradnjo, če pa mu takoj dajo popust??
Isto drugi, ki ti dajo SAMO ta mesec 200 e popusta. Zadnja priložnost kao, potem pa majo vsak mesec isto akcijo,...

Zato se mi je tudi dopadel plinski center maribor, kej imajo jasen cenik-toliko je in konec. Naredili so pač akcijo, ko so odprli v Ljubljaji novo poslovno enoto, a še tu si prahranil samo 100 €. Ne grejo se nekih igric-recimo da bi dali da je njihov sistem 1500 €, a s popusti je 1200 kot majo v ceniku. (ok, razen tega da za tistih 1200 e, dobiš 100 € plina gratis,... )

Ko sem sedaj vgradil pri njih pred kratkim, sem prišel do zaključka, da sem dobil za najnižjo ceno med vsemi ponudniki sistemov enako ali celo več, kot pa če bi vgradil sistem pri drugem ponudniku. (OK-spet-pustimo prins, tukaj govorim o tistih nižja-srednja klasa ponudniki). Za to ceno mislim-prijaznost, kvaliteto vgradnje, delovanje sistema, in vse skupaj. Ni jim bilo potrebe dati nobene akcije-ker že s tem ko sem vgradil pri njih sem prišparal 200 €.

Dejstvo je tudi, da večina tistih, ki jim dela plinski sistem brez problema, niti ne grejo na forum in to javno govorijo, ker jim pač dela ok in so zadovoljni. Večji procent pride na forum tistih, katerih sistem neki j**e in so bili z vgradnjo nezadovoljni, saj morajo podzavestno okrcat firmo. In ko sem pred vgradnjo vse prebiral, sem opazil, da imajo najmanj ali skoraj nič jeznih uporabnikov Plinski center Maribor in Prins. To tudi pove nekaj, da se noben ne pritožuje čez njih. In to je igralo vlogo pri izbiri sistema oziroma podjetja ki bo sistem vgradilo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov