Povsem logično je, da je bolj varno pri prehitevanju biti ob kamionu 3x manj časa!
Povsem logično je, da te bo kamion dosti prej izsilil, če se mu boš le počasi približeval!
Povsem lkogično je, da če ti "prisiliš ostale na zmanjšanje tempa, ti "prilagajaš" vse ostale, če že govorimo o prilagajanju.
Povsem logično je, da se ti z nićemer ne boš strinjal, razen s tem, da "se znaš dobro prilagajat". Žal si res malo preveč zazrt v lasten prav in gluh za nekatere močne argumente.
Povsem jasno je, da znaki marsikje niso dobro postavljeni in sami povzročajo več nevarnih situacij (npr noro prezgodnje omejitve na cestninskih postajah. Eni bi kasneje zavirali (še vedno več kot dovolj zgodaj), eni pa bi hkrati spreminjali pas. Nesmiselno prezgodaj postavljene omejitve - še cepcu kapne, da so direkten vzrok nevarnih incidentov).
Povsem jasno je, da je floskula o neprilagojeni hitrosti samo izgovor za nesposobnost (vrhov) policije in podobnih služb (Žlender co). Povsem jasno je, da se zaradi neukvarjanja z realnimi vzroki konkretnih nesreč ustvarja pogoje za še več podobnih nesreč.
BTW - se ti ne zdi čudno, da te prav nihče, ampak prav nihče ne podpre?
abbe je napisal/-a: sj glede na psihično stanje voznikou in skoncentriranost 90% voznikou,itak lahko za vsako vozilo domnevaš da te bo izsililo in potem kr posplošiš in se zaradi tega vedno voziš 110 kmh na prehitevalnem pasu?
abbe je napisal/-a:samo v vednost.jst sicer nevem kok se ti vozis po cestah,ma jaz nardim 70.000 km letno in od tega je 90% na slo cestah in res,ce neki napisem vem zakaj sem to napisal.
martello je napisal/-a:abbe je napisal/-a: sj glede na psihično stanje voznikou in skoncentriranost 90% voznikou,itak lahko za vsako vozilo domnevaš da te bo izsililo in potem kr posplošiš in se zaradi tega vedno voziš 110 kmh na prehitevalnem pasu?
No, prek izkušenj že veš, kakšne situacije so bolj nevarne - strnjena kolona, tovornjaki, pretirano počasna vozila ...abbe je napisal/-a:samo v vednost.jst sicer nevem kok se ti vozis po cestah,ma jaz nardim 70.000 km letno in od tega je 90% na slo cestah in res,ce neki napisem vem zakaj sem to napisal.
Tudi jaz. In nek razlog mora stati za tem, da ima Nemčija 4.5 mrtvih v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev, Slovenija pa 10.4. Malce neumno bi se slišalo, da je v Nemčiji manj mrtvih, ker vozijo hitreje, se ti ne zdi? Razlog mora tičati v večji kultiviranosti voznikov.
esem je napisal/-a:Martello - tega nisem pričakoval od tebe, da boš preobračal besede oz podtikal. Vedno smo govorili o 100 (kamion), 110 (ti) in 130 (vsi ostali, posebno Tommy in jaz), kar se seveda vidi tudi iz (nevarnega) 3-kratnika časa prehitevanja. Od kje torej 160 ? Mar potrebuješ take, ker se tudi tebi nekje spodaj dozdeva, da bi drugače "izvisel"? Morda pa le koristi kdaj kaj priznat - bi se vsaj pogovarjali o resnih zadevah (npr kultura, ki se seveda ne začne na cesti).
martello je napisal/-a:esem je napisal/-a:Martello - tega nisem pričakoval od tebe, da boš preobračal besede oz podtikal. Vedno smo govorili o 100 (kamion), 110 (ti) in 130 (vsi ostali, posebno Tommy in jaz), kar se seveda vidi tudi iz (nevarnega) 3-kratnika časa prehitevanja. Od kje torej 160 ? Mar potrebuješ take, ker se tudi tebi nekje spodaj dozdeva, da bi drugače "izvisel"? Morda pa le koristi kdaj kaj priznat - bi se vsaj pogovarjali o resnih zadevah (npr kultura, ki se seveda ne začne na cesti).
Morda si spregledal moj post, kjer sem jasno napisal, da sem s temi številkami (130 in 110 kmh) res pretiraval, torej sem ti pritrdil.
V mislih sem imel bolj neprilagajanje voznikov na počasnejši režim vožnje (ki je pri nas bolj kot ne posledica dejstva, da večina avtocest nima pasu za počasna vozila).
abbe je napisal/-a:
pa zakaj bi se moral prilagajat bolj počasnim ki ovirajo tekoci promet?
abbe je napisal/-a:
manjak nam vzgoja da tisti ki se vozijo 110 se naj vozijo po desnem pasu ne po levem,pa manjka nam to da če je luknja se umaknemo ne da razmišljamo sj poj bom moral pa spet vn čez 300m,sam v teh 300 m te lahko prehitijo že 3 je hitrejevozeči,manjak nam tu to da če se vozimo 130 pa se nekdo hoče voziti hitreje ga pač spustimo naprej nj se vozi hitreje če mu tako paše,predvsem se nam pa ne manjak cestnih šerifou,teh mamo pa preveč.
abbe je napisal/-a:
Veš zlo zanimivo je ko prebereš zadnji 5 strani tvojih odgovorou kolkokrat si spremenil te razloge.bli so krivi uni k vozjo prehitrpa kamioni ki te izsiljujejo pa tvoja logika da je 10 ok,poj so bli krivi objestneži,poj so bli krivi nevem kdo,sedaj je že krivo da nimamo počasnega pasu...res me zanima kaj bo krivo čez 2 strani.a ti bo kdaj zmanjkal izgovorou za svoje poetje pa os pac napial da res sem narobe razmišljal.jst dvomim da se bo to zgodil ker ti ego ne da pa se "kdo" drug ne
martello je napisal/-a:abbe je napisal/-a:
manjak nam vzgoja da tisti ki se vozijo 110 se naj vozijo po desnem pasu ne po levem,pa manjka nam to da če je luknja se umaknemo ne da razmišljamo sj poj bom moral pa spet vn čez 300m,sam v teh 300 m te lahko prehitijo že 3 je hitrejevozeči,manjak nam tu to da če se vozimo 130 pa se nekdo hoče voziti hitreje ga pač spustimo naprej nj se vozi hitreje če mu tako paše,predvsem se nam pa ne manjak cestnih šerifou,teh mamo pa preveč.
Kdo je potem odgovoren za 150+ žrtev na slovenskih cestah?
martello je napisal/-a:abbe je napisal/-a:
pa zakaj bi se moral prilagajat bolj počasnim ki ovirajo tekoci promet?
Ne razumem - če promet ni tekoč, pač ni tekoč, za to je lahko na desetine razlogov. Na vseh voznikih je, da se prilagodijo trenutni situaciji na cesti - če nek tovornjak vozi po voznem pasu 70 kmh, potem je dolžnost vozil, ki vozijo po prehitevalnem pasu, da prav tako upočasnijo - upočasnila bodo tako in tako zlepa ali zgrda (zgrda pomeni, da jih bo nek živčen voznik nonšalantno izsilil).
martello je napisal/-a:Tudi jaz. In nek razlog mora stati za tem, da ima Nemčija 4.5 mrtvih v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev, Slovenija pa 10.4. Malce neumno bi se slišalo, da je v Nemčiji manj mrtvih, ker vozijo hitreje, se ti ne zdi? Razlog mora tičati v večji kultiviranosti voznikov.
martello je napisal/-a:abbe je napisal/-a:samo v vednost.jst sicer nevem kok se ti vozis po cestah,ma jaz nardim 70.000 km letno in od tega je 90% na slo cestah in res,ce neki napisem vem zakaj sem to napisal.
Tudi jaz. In nek razlog mora stati za tem, da ima Nemčija 4.5 mrtvih v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev, Slovenija pa 10.4. Malce neumno bi se slišalo, da je v Nemčiji manj mrtvih, ker vozijo hitreje, se ti ne zdi? Razlog mora tičati v večji kultiviranosti voznikov.
martello je napisal/-a:abbe je napisal/-a:
pa zakaj bi se moral prilagajat bolj počasnim ki ovirajo tekoci promet?
Ne razumem - če promet ni tekoč, pač ni tekoč, za to je lahko na desetine razlogov. Na vseh voznikih je, da se prilagodijo trenutni situaciji na cesti - če nek tovornjak vozi po voznem pasu 70 kmh, potem je dolžnost vozil, ki vozijo po prehitevalnem pasu, da prav tako upočasnijo - upočasnila bodo tako in tako zlepa ali zgrda (zgrda pomeni, da jih bo nek živčen voznik nonšalantno izsilil).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov