gaspro je napisal/-a:Cevke zvite ? prosim ne šali se.. to je bla edina možnost da dosežeš optimalno razdaljo med injektorji in sesalnim kolektorjem.. zadeva se ne dotika nikakršega vročega dela.. mislim da zdaj zagovarjaš svojega konja, me prav zanima kak bi ti naredil zadevo, nevem..
gaspro je napisal/-a:Očitno ne ločiš cevi in kablahehe. To je elektrika za drugi cilinder če gledaš od L -> D. Okrog kablov je taka ohlapna mehka plastika ki je namenjena takemu in drugačnemu varovanju kablov. Žlauhi so pa pod temi konektorji priterjeni na šprice z rdečimi "šelnami".
peroRS je napisal/-a:gaspro je napisal/-a:Očitno ne ločiš cevi in kablahehe. To je elektrika za drugi cilinder če gledaš od L -> D. Okrog kablov je taka ohlapna mehka plastika ki je namenjena takemu in drugačnemu varovanju kablov. Žlauhi so pa pod temi konektorji priterjeni na šprice z rdečimi "šelnami".
Očitno ti ne ločiš tega, da je električni kabel v cevki (saj si imel slovenščino v osnovni šoli?). In ja vem, kakšna je ta mehka plastična cevka/guma, ki se uporablja za zaščito elek. kablov. Po sliki sicer ne vidim, če je to navadna ali tista, ki jo z vžigalnikom segreješ in se "stisne" okoli žice, da je vodotesno.
Še vedno pa zgleda grdo
MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred cca 8.000,00km sem vgradil v kangoo2 (1,6 16V) zavoli plinski sistem, sistem deluje brezhibno razen poraba ni taka kot sem pričakoval (poraba LPG-ja cca 25% višja od bencina)...Pred karatkem pa sem začutil rahlo ''cukanje'' motorja pri konstantni vožnji, občutek je kot da se mašina rahlo zatika. res je da še nisem zamenjal svečk (še vedno so notri navadne original svečke). Prosim za mnenja kaj bi lahko bil razlog?
Hvala
Frips je napisal/-a:Tako je pri meni narejeno...
http://shrani.najdi.si/?15/AH/3oQP5oNi/1.jpg
http://shrani.najdi.si/?3v/20/2CczualO/3.jpg
iziboy je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred cca 8.000,00km sem vgradil v kangoo2 (1,6 16V) zavoli plinski sistem, sistem deluje brezhibno razen poraba ni taka kot sem pričakoval (poraba LPG-ja cca 25% višja od bencina)...Pred karatkem pa sem začutil rahlo ''cukanje'' motorja pri konstantni vožnji, občutek je kot da se mašina rahlo zatika. res je da še nisem zamenjal svečk (še vedno so notri navadne original svečke). Prosim za mnenja kaj bi lahko bil razlog?
Hvala
Če je bolj opazno pri nizkih obratih in/ali pospeševanju so skoraj zagotovo svečke.
iziboy je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred cca 8.000,00km sem vgradil v kangoo2 (1,6 16V) zavoli plinski sistem, sistem deluje brezhibno razen poraba ni taka kot sem pričakoval (poraba LPG-ja cca 25% višja od bencina)...Pred karatkem pa sem začutil rahlo ''cukanje'' motorja pri konstantni vožnji, občutek je kot da se mašina rahlo zatika. res je da še nisem zamenjal svečk (še vedno so notri navadne original svečke). Prosim za mnenja kaj bi lahko bil razlog?
Hvala
Če je bolj opazno pri nizkih obratih in/ali pospeševanju so skoraj zagotovo svečke.
MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ali slučajno kdo ve kje se trenutno dobi najceneje NGK svečke za avtoplin...
Hvala
bomber111 je napisal/-a:Kakšen plinski sistem pa imaš da ga lahko vžgeš mrzlega na plin? Ni to malo čudno?
bomber111 je napisal/-a:No jaz sem začel brati temo in je tolko kregarije, da bom rajši kar postavil konkretna vprašanja, namesto da bi dekodiral iz prepiranj odgovore na moja vprašanja.
1. Lastim si Ford Focus 1.6 16V ti-vct (116KM) - ali se na tem motorju splača predelava na plin, glede na to, da se omenja da fordi niso ravno prijatelji plina?
2. V primeru, da se zadeva splača, kam na vgradnjo? Berem, da so v Ljubljani pri Prins-u kvalitetni, tudi po slikah je videti, da se za zadevo potrudijo, medtem ko sem pri drugih že v motornem prostoru videl šlamparijo (glede na slike). Ali v Mariboru sploh obstaja kak KVALITETEN in zanesljiv predelovalec na plin?
3. V primeru, da bi predelal na plin, kakšno porabo in stroške lahko pričakujem? Trenutno mam mešano vožnjo z veliko večino po mestu 8,2l/100km, relacije nekje okoli 7 - če to kaj pomaga
4. Je kdo tukaj, ki ima plin že pri tem motorju?
In zdaj še bolj teoretična vprašanja:
- kako zadeva sploh deluje? Pri preklopu iz benza na plin ali obratno mašina ugasne med delovanjem? Gre avto recimo le na plin (torej ne potrebujem benza) in obratno?
- Glede na to, da se tank postavi v prostor za rezervno gumo, kako je potem ko te ustavi policija? Kam naj dam gumo?
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], tomzzi in 7 gostov