In kaj ti bo pri mrzlem avtu uplinjalo plin? To bi šlo samo v primeru, da bi imel v uparjevalniku še električni grelec recimo.rs5 je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:Kakšen plinski sistem pa imaš da ga lahko vžgeš mrzlega na plin? Ni to malo čudno?
Nič ni čudno obstaja opcija da lahko vžgeš mrzel avto direkt na plin tako da preden daš kontakt držiš gumb za preklop benz.-plin par sekund potem pa vžgeš in laufa na plin.Ni pa to priporočlivo skozi tako vžigat .
plinaš je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ali slučajno kdo ve kje se trenutno dobi najceneje NGK svečke za avtoplin...
Hvala
motomat ... ngk ... drage ...
MEDUSA je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ali slučajno kdo ve kje se trenutno dobi najceneje NGK svečke za avtoplin...
Hvala
motomat ... ngk ... drage ...
OK, sem se malo pozanimal po trgovinah, obstajajo sledeče zadeve:
Bosh LPG svečke za 15k km....cca 4,5 EUR/kos
Bosh LPG svečke za 30k km.......cca 18 EUR/kos
NGK LPG svečke za 30k km.............cca 20 EUR/kos
kaj se splača kupiti, slišal sem vse živo od tega da če kupiš dražjo varianto da se ti zmanjša poraba,....NGK profesionalne svečeke so boljše - bolša toplotna vrednost.....hm![]()
če pa razmislim trezno je svečka svečka, važno da je za LPG in to je to, torej je logičen nakup najcenejše Bosh variante![]()
kaj vi mislite o tem....
Hvala
Energetik81 je napisal/-a:In kaj ti bo pri mrzlem avtu uplinjalo plin? To bi šlo samo v primeru, da bi imel v uparjevalniku še električni grelec recimo.rs5 je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:Kakšen plinski sistem pa imaš da ga lahko vžgeš mrzlega na plin? Ni to malo čudno?
Nič ni čudno obstaja opcija da lahko vžgeš mrzel avto direkt na plin tako da preden daš kontakt držiš gumb za preklop benz.-plin par sekund potem pa vžgeš in laufa na plin.Ni pa to priporočlivo skozi tako vžigat .
MEDUSA je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ali slučajno kdo ve kje se trenutno dobi najceneje NGK svečke za avtoplin...
Hvala
motomat ... ngk ... drage ...
OK, sem se malo pozanimal po trgovinah, obstajajo sledeče zadeve:
Bosh LPG svečke za 15k km....cca 4,5 EUR/kos
Bosh LPG svečke za 30k km.......cca 18 EUR/kos
NGK LPG svečke za 30k km.............cca 20 EUR/kos
kaj se splača kupiti, slišal sem vse živo od tega da če kupiš dražjo varianto da se ti zmanjša poraba,....NGK profesionalne svečeke so boljše - bolša toplotna vrednost.....hm![]()
če pa razmislim trezno je svečka svečka, važno da je za LPG in to je to, torej je logičen nakup najcenejše Bosh variante![]()
kaj vi mislite o tem....
Hvala
iziboy je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:MEDUSA je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ali slučajno kdo ve kje se trenutno dobi najceneje NGK svečke za avtoplin...
Hvala
motomat ... ngk ... drage ...
OK, sem se malo pozanimal po trgovinah, obstajajo sledeče zadeve:
Bosh LPG svečke za 15k km....cca 4,5 EUR/kos
Bosh LPG svečke za 30k km.......cca 18 EUR/kos
NGK LPG svečke za 30k km.............cca 20 EUR/kos
kaj se splača kupiti, slišal sem vse živo od tega da če kupiš dražjo varianto da se ti zmanjša poraba,....NGK profesionalne svečeke so boljše - bolša toplotna vrednost.....hm![]()
če pa razmislim trezno je svečka svečka, važno da je za LPG in to je to, torej je logičen nakup najcenejše Bosh variante![]()
kaj vi mislite o tem....
Hvala
Vse samo ne Bosha! Vprašaj garažne mojstre, ne na servisih. Bosh se je v zadnjih letih zelo poslabšal. Tudi jaz imam NGK.
rutenka je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:No jaz sem začel brati temo in je tolko kregarije, da bom rajši kar postavil konkretna vprašanja, namesto da bi dekodiral iz prepiranj odgovore na moja vprašanja.
1. Lastim si Ford Focus 1.6 16V ti-vct (116KM) - ali se na tem motorju splača predelava na plin, glede na to, da se omenja da fordi niso ravno prijatelji plina?
2. V primeru, da se zadeva splača, kam na vgradnjo? Berem, da so v Ljubljani pri Prins-u kvalitetni, tudi po slikah je videti, da se za zadevo potrudijo, medtem ko sem pri drugih že v motornem prostoru videl šlamparijo (glede na slike). Ali v Mariboru sploh obstaja kak KVALITETEN in zanesljiv predelovalec na plin?
3. V primeru, da bi predelal na plin, kakšno porabo in stroške lahko pričakujem? Trenutno mam mešano vožnjo z veliko večino po mestu 8,2l/100km, relacije nekje okoli 7 - če to kaj pomaga
4. Je kdo tukaj, ki ima plin že pri tem motorju?
In zdaj še bolj teoretična vprašanja:
- kako zadeva sploh deluje? Pri preklopu iz benza na plin ali obratno mašina ugasne med delovanjem? Gre avto recimo le na plin (torej ne potrebujem benza) in obratno?
- Glede na to, da se tank postavi v prostor za rezervno gumo, kako je potem ko te ustavi policija? Kam naj dam gumo?
Pred cca 3 meseci sem dal predelati Ford C-mac 125 konjev l.2011, sistem Prins.
1.Za forda obvezno mazanje ventilov in po nasvetih kontrola ventilov na določeno št. kilometrov
2.Če se splača? Po moje se, kdaj pa je odvisno od km ki jih prevoziš. Tudi do Domžal ni prav daleč, tako da bi ti priporočam Prins.
3. Sam sem imel porabo pred predelavo med 7.5-8.00. Sedaj poraba plina 9l. Po cca tednu dni od vgradnje sem natočil tudi poln tank bencina da vidim koliko ga požre poleg plina. No po prevoženih 6000km od tega cca 100km na benz ker je pač zmanjkalo plina parkrat, manjka po števcu cca 1/3 tanka. Dodatni stroški poleg vgradnje so: servis naprave ( prins na 30000km), sredstvo za podmazovanje ventilov( za moj motor naj bi zržala ena flaška cca 15.000km), homologacija, kit za popravilo prazne gume )
Avto mrzel vžge na bencin in pelje na bencin dokler temp hladilne tekočine ni dovolj visoka, pri meni se to zgodi po cca 500-1000m vožnje, odvisno od zunanje temperature. Ko pa je enkrat motor ogret vžge motor na benz in v pol sekunde ali še prej neopazno preklopi na plin, brez cukanja tresenja oz da bi karkoli ugasnilo. Dejansko če ne bi bilo indikatorja, sploh ne bi vedel kdaj je preklopilo.
Sam imam 53l tank, na mestu za rezervno kolo, zato sem dokupil rapair kit za popravilo prazne gume( upam da ga ne bo treba uporabit).
Upam da sem kaj pomagal.
mato96 je napisal/-a:Ni mi jasno, ker vsi tako hvalite prins, kako lahko samo meni porabi plina od 13l/100km naprej, ko pa je pri isti vožnji poraba bencina 9,5l/100KM? Ne rečem, sistem deluje, ampak poraba je pa veliko previsoka. Vsi ostali imate pa porabo kar za samo liter večjo. Je bil pa sistem letos vgrajen. Pa tudi montaža ni tako briljantna kot nekateri hvalite. Bilo je kar nekaj napak (velikih), da o lučkah na armaturi ne govorim. Pa še to, je kdo dobil račun za opravljeno storitev glede na to da je bilo treba plačati 1950€???? Jaz ga še do danes nisem dobil, čeprav naj bi bil DDV vračunan v ceno???
Miholl84 je napisal/-a:Medusa prosim sporoči mi,kje si se pozanimal oz. kje se lahko kupi Boscheve LPG svečke. Hvala!
plinaš je napisal/-a:Miholl84 je napisal/-a:Medusa prosim sporoči mi,kje si se pozanimal oz. kje se lahko kupi Boscheve LPG svečke. Hvala!
za 2€ razlike vzemi ngk....
Nejko je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:Miholl84 je napisal/-a:Medusa prosim sporoči mi,kje si se pozanimal oz. kje se lahko kupi Boscheve LPG svečke. Hvala!
za 2€ razlike vzemi ngk....
Kakšno vlogo pa imajo sploh posebne svečke? Trenutno imam 50.000km narejenih z običajnimi na TCe motorju in jih bom kmalu menjal za navove, pa kolebam ali dat original predpisane ali pa posebej plinske.
Miholl84 je napisal/-a:Medusa prosim sporoči mi,kje si se pozanimal oz. kje se lahko kupi Boscheve LPG svečke. Hvala!
mato96 je napisal/-a:Ni mi jasno, ker vsi tako hvalite prins, kako lahko samo meni porabi plina od 13l/100km naprej, ko pa je pri isti vožnji poraba bencina 9,5l/100KM? Ne rečem, sistem deluje, ampak poraba je pa veliko previsoka. Vsi ostali imate pa porabo kar za samo liter večjo. Je bil pa sistem letos vgrajen. Pa tudi montaža ni tako briljantna kot nekateri hvalite. Bilo je kar nekaj napak (velikih), da o lučkah na armaturi ne govorim. Pa še to, je kdo dobil račun za opravljeno storitev glede na to da je bilo treba plačati 1950€???? Jaz ga še do danes nisem dobil, čeprav naj bi bil DDV vračunan v ceno???rutenka je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:No jaz sem začel brati temo in je tolko kregarije, da bom rajši kar postavil konkretna vprašanja, namesto da bi dekodiral iz prepiranj odgovore na moja vprašanja.
1. Lastim si Ford Focus 1.6 16V ti-vct (116KM) - ali se na tem motorju splača predelava na plin, glede na to, da se omenja da fordi niso ravno prijatelji plina?
2. V primeru, da se zadeva splača, kam na vgradnjo? Berem, da so v Ljubljani pri Prins-u kvalitetni, tudi po slikah je videti, da se za zadevo potrudijo, medtem ko sem pri drugih že v motornem prostoru videl šlamparijo (glede na slike). Ali v Mariboru sploh obstaja kak KVALITETEN in zanesljiv predelovalec na plin?
3. V primeru, da bi predelal na plin, kakšno porabo in stroške lahko pričakujem? Trenutno mam mešano vožnjo z veliko večino po mestu 8,2l/100km, relacije nekje okoli 7 - če to kaj pomaga
4. Je kdo tukaj, ki ima plin že pri tem motorju?
In zdaj še bolj teoretična vprašanja:
- kako zadeva sploh deluje? Pri preklopu iz benza na plin ali obratno mašina ugasne med delovanjem? Gre avto recimo le na plin (torej ne potrebujem benza) in obratno?
- Glede na to, da se tank postavi v prostor za rezervno gumo, kako je potem ko te ustavi policija? Kam naj dam gumo?
Pred cca 3 meseci sem dal predelati Ford C-mac 125 konjev l.2011, sistem Prins.
1.Za forda obvezno mazanje ventilov in po nasvetih kontrola ventilov na določeno št. kilometrov
2.Če se splača? Po moje se, kdaj pa je odvisno od km ki jih prevoziš. Tudi do Domžal ni prav daleč, tako da bi ti priporočam Prins.
3. Sam sem imel porabo pred predelavo med 7.5-8.00. Sedaj poraba plina 9l. Po cca tednu dni od vgradnje sem natočil tudi poln tank bencina da vidim koliko ga požre poleg plina. No po prevoženih 6000km od tega cca 100km na benz ker je pač zmanjkalo plina parkrat, manjka po števcu cca 1/3 tanka. Dodatni stroški poleg vgradnje so: servis naprave ( prins na 30000km), sredstvo za podmazovanje ventilov( za moj motor naj bi zržala ena flaška cca 15.000km), homologacija, kit za popravilo prazne gume )
Avto mrzel vžge na bencin in pelje na bencin dokler temp hladilne tekočine ni dovolj visoka, pri meni se to zgodi po cca 500-1000m vožnje, odvisno od zunanje temperature. Ko pa je enkrat motor ogret vžge motor na benz in v pol sekunde ali še prej neopazno preklopi na plin, brez cukanja tresenja oz da bi karkoli ugasnilo. Dejansko če ne bi bilo indikatorja, sploh ne bi vedel kdaj je preklopilo.
Sam imam 53l tank, na mestu za rezervno kolo, zato sem dokupil rapair kit za popravilo prazne gume( upam da ga ne bo treba uporabit).
Upam da sem kaj pomagal.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], tomzzi in 8 gostov