
Prodajne številke pa definitivno niso merilo kakovosti, precej dejavnikov je tukaj mnogo bolj pomembnih.
warmaster je napisal/-a:Dejstvo je, da prodajne številke niso in ne morejo biti edino merilo. Enostavno nimajo takega gromozanskega pomena oz. niso pokazatelj kvalitete posameznega avta v taki meri, kot to želite nekateri prikazat. Tu se skriva še veliko ostalih elementov, ki so še kako odločilni kako dobro se kak avto prodaja. Predvsem gre izpostaviti učinkovit marketing.
Prodajne številke ne morejo biti merilo? Aja kaj ne naredijo avtomobila ravno zaradi tega, da bi jih čimveč prodali? Če pa hočeš povedat, da je golf ni kvaliteten avto, nevem kaj naj ti rečem.
Kar se pa marketinga tiče, so si pa firme same krive če ne oglašujejo dovolj avtomobila.
Če jih hočejo čimveč prodat, bodo pač vložile denar v marketing.
STENTOR je napisal/-a:Golf še nikol ni bil precenjen avto. Je vreden vsakega centa, zato se jih pa tolko vozi po cestah. Si zasluži letošnji naziv bolj kot neka mazda
Uredništva sodelujočih medijev glasujejo v skladu z merili izbora. Ta so: oblika avtomobila, vozne zmogljivosti in lastnosti, funkcionalnost, gospodarnost, varnost, cenovna umestitev, primernost za slovenski avtomobilski trg.
"moš mislit" ja......prehitela....
labello20 je napisal/-a:megane je imel že pri drugi generaciji npr:pametno kartico(golf je še dolgo ne bo imev-pametnega ključa),sistem nadzora tlaka v pnevmatikah,vzratno ogledalo ki se zatemni...........golf ima nekatere stvari vredu in kvalitetne pri določenih je pa za svetom(vsaj peta generacija)80%jih še naslona za roko nima.vsak ima prednosti in slabosti
W|zz je napisal/-a:labello20 je napisal/-a:megane je imel že pri drugi generaciji npr:pametno kartico(golf je še dolgo ne bo imev-pametnega ključa),sistem nadzora tlaka v pnevmatikah,vzratno ogledalo ki se zatemni...........golf ima nekatere stvari vredu in kvalitetne pri določenih je pa za svetom(vsaj peta generacija)80%jih še naslona za roko nima.vsak ima prednosti in slabosti
Oboje ima tudi G5. Ima pa G6 zadaj tudi kamero za pomoč pri parkiranju. (K sm v enem izmed prejšnjih postov napisal, da je še ena stvar, ki se je ne morem spomnit.) Megane tega verjetno nikoli ne bo imel. (Tega sicer ne vem, ampak pač trdim neki na pamet, kot ti)
wizz sam poglej kolk je megane cele generacije pred golfom
ma praktično vse kar ma golf v 6. generaciji že v 2. oz. 3. Wink
lp
STENTOR je napisal/-a:Golf še nikol ni bil precenjen avto. Je vreden vsakega centa, zato se jih pa tolko vozi po cestah. Si zasluži letošnji naziv bolj kot neka mazda
W|zz je napisal/-a:... Ko človek dobi zaupanje v neko znamko, mu pač rata všeč in bo tisto kupoval. Isto kot pri drugih zadevah v vsakdanjem življenju. Razne hladilnike, televizorje, računalnike, mp3 playerje, itd, ljudje ogromnokrat kupijo upoštevajoč firmo. Tudi sam mam raje Nokio pa SonyEricsson, kot pa ostale firme. Pač. Zaplankanost? Čredni nagon? Tudi prav, če ti tako rečeš
graal je napisal/-a:STENTOR je napisal/-a:Golf še nikol ni bil precenjen avto. Je vreden vsakega centa, zato se jih pa tolko vozi po cestah. Si zasluži letošnji naziv bolj kot neka mazda
Tipično "čefursko" mišljenje. Da nije VolcWagen nije ništa. DAS AUTO, je EDINI pravi avto, in če je cenjen, kot da je iz zlata, je še vedno vreden svojega denarja!
Nekateri, ki pa se ozremo malo naokoli in nam šteje lastno mnenje, pa bomo vozili, kar bo nam všeč, pa če je gor: VW, M, RENAULT, FORD, 0000, KIA, ... ali pa katerikoli drugi emblem.
In dejstvo je da golf JE precenjen avto, vendar se ga ceni na evropski celini. In praktično daleč dlje (razen tu pa tam) od Evrope ni prišel. Poglejmo si recimo Avstralski (ki ima za moje pojme, daleč najlepši/najboljši) vozni park, Ameriko, Azijo, ....
Golf je tam cenjen realno in ni čist nič več kot konkurenca. Prej manj! Japonci po drugi strani pa so ZELO cenjeni tako na Ameriški kot tudi Avstralski in ostalih celinah.Torej globalno gledano je VW napram nekaterim japoncem - podn od podna.
Vendar! ker vsak ceni druge vrednote, je VW - Golf cenjen na Evropskih tleh bolj kot konkurenca, sploh "neka" japonska konkurenca, je jasno, da v takih raznoraznih izborih bo med prvimi. Kar je po drugi strani spet dobro za Evropsko gospodarstvo.
Za mene osebno je golf turobno, temačno in predvsem nezanimivo - nedinamično vozilo. Res je, da je njegova protihrupna zaščita zelo dobra, vendar, kaj več kot to pa ne zna pokazat. Vozil sem že veliko golfov, od tega skoraj noben ni ime električnega pomika stekel, integriranega radija, komand na volanu niti sredinskega naslona... Osebno pa si lastim japonsko jajco, ki ima VSE to in cenovno ne presega golfa. In v mojih očeh je dosti boljši avto, kot DAS AUTO v istem cenovnem rangu(18k€).
Tako, da izraz: Pred neko Mazdo,... je zelo otročje za napisat.
Še vedno pa mi ni jasno nekaj. Pridem v Italijo z "neko" mazdo, pa gremo krog naokoli, pa mi pravijo tamkajšnji sodelavci:"oooo, ke macchina!", pa pridem v Nemčijo pa pravijo:"ooo, das ist ein sehr schoones auto", pa se menim po SLO, "eh kaj te maš to neko mazdo". In obe državi imata avtomobilsko indrustijo razvito, pa še vedno vidijo, da njihovi produtki (fiat, alfa, vw, audi, bmw...) ni so vse. Tipičen Slovencelnj pa ne vidijo dlje, kot od "svete trojice". žalostno!
Pozor! To je le moje mnenje!
lp, Aleš.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov