buggy je napisal/-a:Iz uradnega servisa, kjer so vgrajevali LandiRenzo v nove Cruze (raznim taksistom) vem, da so imeli kar nekaj primerov, kjer so po cca 60Kkm tezave z glavami in sedali ventilov, tako da bi rekel da motor ni ravno prijazen predelavi na plin ali pa so vgrajevali in nastavljali plinsko instalacijo napacno.
Mislim da je slo za 1.6 motorje.
Lej, garancijo (vsaj na motor) boš skor zihr izgubil. Pridobil boš malo cenejšo vožnjo, dvojni servis in večjo možnost okvar. Na manjšo porabo bi moral misliti pred nakupom in nabaviti dizla. Ne vem koliko si dal za Aveota, ki na žalost nima možnosti dizla, lahko pa bi dobil recimo I20 CRDI in bi se vozil še ceneje kot na plin, z originalno mašino in garancijo.bernikm je napisal/-a:evolva je napisal/-a:Če ti pomaga, pri Cruzu vem, da je možno naročit motor, ki je prilagojen za vgradnjo LPG-ja.
Meni so rekli ravno obratno, da za nobenega izmed modelov (Cruze ali Aveo) ne priporočajo vgradnje plina, tudi da bi se kakorkoli dalo naročiti pri novem avtomobilu. To je bila izjava direktorja uradnega servisnega in prodajnega centra za Chevrolet.
Jutri preverim še na Chervrolet Slovenija, da vidim kakšne buče mi bodo prodali.
Ajoj, jaz sem gledal starega Aveota.bernikm je napisal/-a:Dizel je, in to 1.3 95KM (6 stopenski menjalnik)
Glede na možne komplikacije, garancijo in zaseden prtljažnik, bi pri taki ceni jaz vsekakor vzel dizla.Napram mašini, ki jo imam naročeno 1.4 100KM je dizel 1900€ dražji.
Računaj, da dizel požre 20% manj kot bencin, LPG pa vsaj 20% več kot bencin. Tako imaš pri dizlu 8€/100km, pri LPG 7€/100km. Seveda noben ne garantira, da bodo cene za LPG še dolgo tako nizke. Pa si kmalu na enakem tekočem strošku.Poraba je cca 2l nižja kor pri bencinu. Vendar če gledaš na dolgi rok (obdobje 5 let) se plin definitivno bolj izplača kot dizel.
Če primerjava npr Aveo LTZ bencin je 11.000 €, dizel 13.000 €. Razlike je slabih 2000€ napram dizlu. Vgradnja plinske instalacije je 1400€, se pravi je 600 € nižji začetni strošek, s tem da je LPG v primerjavi z dizlom bistveno cenejši. V kolikor računaš, da ti potem pri LPGju požre kak liter več, prideš na porabo 8l/100 KM kar je cca 6€/100KM, dizel pa pri porabi 5l/100 km pride 7,5€, se pravi je 1.5€ razlike na 100km, pri celem tanku je to dobrih 10€. V kolikor tankaš 2x na mesec je to 20€, na leto 250€, če delaš letno 15.000 KM.
Gorgh je napisal/-a:Hvala za odgovor!
Glede porabe pa se je bolj noga prilagodila debelosti ali tankosti denarnice....vozim na "manual" tip tronic (je takoj do 1 l manjša poraba), in vozim penzionerski tja do 2.000 rpm nato šaltam, sem in tja ga tud pohodim v prvi ali drugi, naprej pa je že srednja žalost kar se pospeševanja tiče in nima smisla še s tretjo vlečt...ker samo poraba raste, gre pa itak nikamor ne, avtomatika naredi svoje. Sem ga spravil tudi že na 8.5/100 km na 17", sam ko grem bolj malkrat na kakšno relacijsko vožnjo, tko, da je večkrat okol 10 kot pri 9, če pa ne pazim kaj preveč pa tudi čez 10/11 hitro zraste
Še kakšen takšen odgovor bi mi prav prišel, da se dokončno lažje odločim in kar "nabavim" da se mi bo vsaj pol pri tankanju kaj nasmeh na obrazu popravil, ker zdaj pri teh cenah bencina sem tak kot bi kakšno limono pojedu ko grem na šalter.....))
Energetik81 je napisal/-a:Zakaj bi bilo za dizel dosti dražje vzdrževanje? Malce dražji kot pri bencinarju je samo filter goriva, ampak ni pa treba menjat svečk.
Za krajše vožnje tudi LPG ni OK, ker se mora hladilna tekočina segreti, da lahko sploh preklopiš na plin.
Pri LPG imaš še dodaten servis za plinsko napeljavo, poleg običajnega servisa.
plinaš je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Zakaj bi bilo za dizel dosti dražje vzdrževanje? Malce dražji kot pri bencinarju je samo filter goriva, ampak ni pa treba menjat svečk.
Za krajše vožnje tudi LPG ni OK, ker se mora hladilna tekočina segreti, da lahko sploh preklopiš na plin.
Pri LPG imaš še dodaten servis za plinsko napeljavo, poleg običajnega servisa.
ker bebo ti je pa to natvezil ?? pa ko so dize za menjat je pa strošek koliko ??
bomber111 je napisal/-a:A je že imel kdo izkušnjo z uveljavljanjem garancije pri Renaultu oziroma oplu, ko se tako na veliko obljubja da je v garanciji tudi po vgradnji plina? Kolikor je meni znano je garancija stvar tovarne proizvajalke. In je ohranitev samo ena nategavščina več s strani naših vgrajevalcev.
Energetik81 je napisal/-a:A to se zdaj že kar po defoltu menja?![]()
![]()
Menjajte raje proizvajalca, ki daje take polizdelke na trg ali pa ne kupujte sumljivih rabljenih uvoženih dizlov.
MasTTer je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:A je že imel kdo izkušnjo z uveljavljanjem garancije pri Renaultu oziroma oplu, ko se tako na veliko obljubja da je v garanciji tudi po vgradnji plina? Kolikor je meni znano je garancija stvar tovarne proizvajalke. In je ohranitev samo ena nategavščina več s strani naših vgrajevalcev.
Trenutno je pri Renojih tako, da če ti vgradi Vovk iz Trebnja ti ostane garancija, v vseh ostalih primerih nimaš garancije oz. ti le ta ne pokriva za dele, na katerih je posegalala nepooblaščena oseba. To je v najboljšem primeru....koliko jaz razumem garancija za cel motor gre oz. pač kakor renojevi strokovnjaki ugotovijo, vendar vedno ugotovijo v prid njim. Ta Vovk pa vgrajuje le Landi Renzo v renoje in nič drugo, zato so cene višje. Sestra je plačala okoli 1500€ če se prav spomnim v megana 3 grandtour. Bo se pa ta mreža za renoje razširila oz. se že širi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov