X-Hair je napisal/-a:... ampak, ne boš verjel, moja varnost.
Ne boš verjel, men tud

X-Hair je napisal/-a:... ampak, ne boš verjel, moja varnost.
ban je napisal/-a:Če vozš po omejitvah in se nabere za tabo kolona, a se moraš potem kar izločt? A je to neki novga?
~toMmy~ je napisal/-a:Meni je čisto samoumevno, da ali pospešim toliko, da ne oviram tistega za sabo, ali mu dam znak, ko me lahko varno prehiti ali se pa celo umaknem iz ceste. Pa nima veze a vozim izven naselja 70 ali 120 km/h, ne vidim razloga, da bi po nepotrebnem zadrževal koga za sabo.
a_sist je napisal/-a:ban je napisal/-a:Če vozš po omejitvah in se nabere za tabo kolona, a se moraš potem kar izločt? A je to neki novga?
Jaz se umaknem vsakemu, ki je očitno precej hitrejši. Brez slabe volje. Razloga ne iščem v zakonu, ampak se mi zdi lepa gesta, pa še manjša verjetnost kakega prehitevanja v škarje je. Na cilj pridem 5 sekund kasneje.
TOYOTA je napisal/-a:mogoče mal offtopic, ampak:
kaj ko bi odprli še eno temo za vse, ki imajo avto, kateri ima spredaj super duper ledice, pa naj si bodo original ali naknadno montirane, super hud....ker to je že katastrofa...folk v megli vozi s temi ledicami in se slini po volanu, ker je tako prepoln samsebe zaradi izgleda in hkrati tako neumen, da ne ve ali noče vedeti, da mu zadaj ne gorijo luči in s tem, če mu je že za sebe vseeeno, ogroža v veliki meri tudi druge...
in zadnjič je bilo verižno posledica butla v fordu....res ne štekam..ali vam je res tako težko prižgati luči?!?...
IcEm4n je napisal/-a:x-hair, ti znaš od oka izmerit hitrost teh "failerjev" v posnetku?
EX-B je napisal/-a:Ignoranca iz obeh strani bi rekel, vsi novi avti ki imajo ze v originalu dnevne luci (navadne ali LEDice, nima veze, regulativa je ista za oboje), morajo imeti namrec tudi avtomatiko in senzor svetlobe za vklop vsega ostalega. Je res, da mora imeti voznik stikalo za luci v avtu na AUTO poziciji, ne na OFF (v tem primeru res gorijo samo spredaj dnevne luci in avtomatika ne deluje). Ampak tisti ki ne vejo kako ravnat z lucmi, verjami da imajo vse na AUTO, in v tem primeru avtomatika sama takoj vklopi zadnje luci v primeru malenkost zmanjsane vidljivosti ali svetlobe (megla, vecer, tunel, ...) in zelo hitro avtomatsko vklopi tudi sprednje kratke luci.
Saj ne mores seveda ugodit vsem in logicno je, da nekateri pac malenkost slabse / kasneje razlocijo avte brez zadnjih luci podnevi, ali pa smo pac samo tako navajeni na to da vedno pricakujemo prizgane luci, ampak evropska direktiva verjetno ni nastala kar iz nicesar in ima neko osnovo v obliki raziskav..
~toMmy~ je napisal/-a:Meni je čisto samoumevno, da ali pospešim toliko, da ne oviram tistega za sabo, ali mu dam znak, ko me lahko varno prehiti ali se pa celo umaknem iz ceste. Pa nima veze a vozim izven naselja 70 ali 120 km/h, ne vidim razloga, da bi po nepotrebnem zadrževal koga za sabo.
ban je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:... ampak, ne boš verjel, moja varnost.
Ne boš verjel, men tud
EX-B je napisal/-a:IcEm4n je napisal/-a:x-hair, ti znaš od oka izmerit hitrost teh "failerjev" v posnetku?
Sicer je iz posnetka (sploh iz posnetka kamere s tako sirokim kotom kot ga ima GoPro) zelo tezko razlocit hitrost, ampak verjetno ne rabis bit ravno Einstein (brez zamere, nic osebnega) da pogruntas da gre avtosola tukaj konkretno pod omejitvijo.. Na tej cesti, ce se peljes po omejitvi, ni sanse da dobis tako kolono za sabo, to ti garantiram
a_sist je napisal/-a:Jaz se umaknem vsakemu, ki je očitno precej hitrejši. Brez slabe volje. Razloga ne iščem v zakonu, ampak se mi zdi lepa gesta, pa še manjša verjetnost kakega prehitevanja v škarje je. Na cilj pridem 5 sekund kasneje.
BBoss je napisal/-a:Ne vem, če tole glih drži - katera regulativa in kateri pravilnik naj bi določala, da morajo imeti funkcijo AUTO s senzorjem za prižig luči?
Tega recimo nima niti "Das Auto" pa moraš kr sam lepo preklopiti med dnevnim in nočnim načinom, ko zapelješ v tunel. Če je človek po naravi teleban in ne zna sam preklopiti, bo slej kot prej opazil, ko se v temi zatemnijo števci na armaturki. Če je pa velik teleban pa tud tega ne, ker ne gleda na števce.
Tale avtomatika čedalje bolj dela ljudi trotl-butlne in če si včasih moral sam lepo lučke prižgat red tunelom in jih pol ugasnit, danes pa tega ne zmorejo več je pa res groza.
EX-B je napisal/-a:.... Ampak do sedaj se vsak avto, ki sem ga videl da ima originalne dnevne luci, je imel tudi avtomatiko..
EX-B je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:Ne vem, če tole glih drži - katera regulativa in kateri pravilnik naj bi določala, da morajo imeti funkcijo AUTO s senzorjem za prižig luči?
Tega recimo nima niti "Das Auto" pa moraš kr sam lepo preklopiti med dnevnim in nočnim načinom, ko zapelješ v tunel. Če je človek po naravi teleban in ne zna sam preklopiti, bo slej kot prej opazil, ko se v temi zatemnijo števci na armaturki. Če je pa velik teleban pa tud tega ne, ker ne gleda na števce.
Tale avtomatika čedalje bolj dela ljudi trotl-butlne in če si včasih moral sam lepo lučke prižgat red tunelom in jih pol ugasnit, danes pa tega ne zmorejo več je pa res groza.
??? Od Golfa 5 nekje naprej imas v VW takole stikalo: http://www.easy-motorcycle.com/chrome-e ... p-841.html
Drugace dnevne luci ureja evropska regulativa R87 (upam da sem zadel cifro), ki mislim da doloca tudi avtomatiko in senzorje za OEM vgradnje dnevnih luci, ampak nisem 100%. Ampak do sedaj se vsak avto, ki sem ga videl da ima originalne dnevne luci, je imel tudi avtomatiko..
BBoss je napisal/-a:Nope... odvisno je čisto od opreme, ker mamo službene Golfe serije šest (dva ste čist iz zadnje serije šestic pred menjavo s sedmico.) z dnevnimi lučmi te funkcije auto nima. Isto velja pri Passatih, kjer je ravno tako treba luči ugasnit (pol gorijo dnevne) oziroma jih fizično prižgat, da gori normalna osvetlitev.
Zato pa sem vprašal katera direktiva določa, da je auto funksija s senzorjem obvezna v primeru dnevnih luči. Ker kot vidim v praksi to ne drži razen, če se vsi požvižgajo na direktivo.
X-Hair je napisal/-a:Glej, kaj boš ti naredil je meni čist vseeno. Menim pa, da če ne boš malo sodeloval pri temu (kot sem že omenil ne veš kdo je v avtu in zakaj tako vozi) lahko hitro pride do sranja. Pri višjih hitrostih še toliko hitreje in tudi posledice so večje. Lahko pa se obnašaš naprej kot, da ni nobenega za tabo. Your choice. Jaz točno vem kaj storim in to bom vedno storil, ker se tudi zavem kaj lahko sledi iz šerifstva. Pa pri meni ne igra vloge hitrost, tudi zakon ne, ampak, ne boš verjel, moja varnost.
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
martello je napisal/-a:Da ne bomo govorili na pamet:4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=101702
a_sist je napisal/-a:Predstavljaj si, da prideš na blagajno s polnim nakupovalnim vozičkom. Za tabo v vrsti je človek s samo hlebom kruha, ki te prosi, če bi ga spustil naprej. Ga spustiš naprej ali ne?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov