Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal Sr avg 06, 2008 12:20 pm

Jst mam stag300 in sem zelo zadovoljen z njim. Montaža bi te prišla verjetno tam nekje do 1300 eurov (seveda če imaš elektronski vbrizg), ali še ceneje (če imaš furgazer).
Hellig Usvart
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po avg 25, 2008 8:46 pm

Voith je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:Ravno ugotavljam, da tudi v tujini ta rec ni ravno najbolj popularna. Pa ja, mercedes bi lahko vsaj eno pumpo v sloveniji postavu, ce ze reklamira avto in ga ocitno prodaja.


prejsn vikend sm tako pumpo videl na dunaju in v brnem. dela pa zadeva pri norih pritiskih, mislm da fila na okol 600bar :shock:

taki pritiski bi bili mal nora zadeva... res pa je da naprave za CNG(metan) delajo na cca 250 barov.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Ne avg 31, 2008 11:26 am

immortal je napisal/-a:Jst mam stag300 in sem zelo zadovoljen z njim. Montaža bi te prišla verjetno tam nekje do 1300 eurov (seveda če imaš elektronski vbrizg), ali še ceneje (če imaš furgazer).

Stag300 ni naprava, amapak je samo programska oprema(software oz. ecu), ki izhaja iz Poljske, kakšne pa so ostale komponente(uparjalnik, ventili za vbrizg...) pa je odvisno od monterja ki jih ''zlaga'' skupaj. Slišal sem že za kar nekaj posrečenih kombinacij ki menda kar dobro delujejo. V generalu pa je še vedno najbolje če se montira kompletna naprava enega proizvajalca(Prins, Lovato, Landirenzzo, Tartarini, Omvl...) saj imajo takšne naprave usklajeno delovanje računalniškega in strojnega dela.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
landirenzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 14, 2008 7:07 pm

Napisal/-a landirenzo To sep 02, 2008 9:12 pm

pozdravljeni,

je mogoče kdo vgradil plinski sistem v Srbiji in pri nas naredil homologacijo????

Namreč ko sem jaz svoj prvi avto na plin predelal v Srbiji so mi na LPP naoložili da moram ogromno papirjev prinest in kao je še vprašanje če bo šlo skozi, rabiš pa:

- izjavo o vgradnji
- potrdilo servisa da je pooblaščen za vgradnjo
- plačilo carine (za vgrajene dele)
- certifikat uparjalnika
- certifikat rezervoarja
- test o plinotesnosti

vse to naj bi zadostovalo za homologacijo, me pa zanima če je šel že kdo skozi!

Sprašujem zato ker bom spet avto predelal na PLIN, saj ko se enkrat navadiš na plin na tem tudi ostaneš, drugače sem pa imel že dva avtomobila na plin, prvi Opel Astra brez homologacije (sem ga prodal na Kosovo), drugi Fiat Marea je pa bil predelan že uvožen iz Italije.

Sedaj pa imam Fiat Ulysse ( :evil: žre 13 litrov po mestu :x )
lp

landirenzo
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Sr sep 03, 2008 5:44 am

sem že enkrat napisal, pa bom vseeno še enkrat...:

Če je bil avto predelan v državi članici EU rabiš samo še enkrat narediti preizkus plinotesnosti in pridobiti pisno potrdilo, če pa je bil avto predelan zunaj meja EU pa boš rabil vse papirje še enkrat, se pravi plinotesnost, tehnično poročilo o vgradnji, carina... ker tudi če ti monter npr v Srbiji izda teh.poročilo, je pri nas neveljavno.Pa tudi po tem ko pri nas dobiš vse papirje znajo včasih še mal zezat, sam tok da te mal sprehodijo...

P.S. želim ti veliko sreče in močnih živcev!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Sr sep 03, 2008 2:58 pm

Pero70 je napisal/-a:
Kdaj si pa filtre nazadnje zamenjal? Filter plinske in tekoče faze?


Dej povej, kuk je od tega odvisna poraba ter kako sploh zgledata :? Aja, kuk je stroška za menjavo teh filtrov?
 
landirenzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 14, 2008 7:07 pm

Napisal/-a landirenzo Sr sep 03, 2008 7:05 pm

ma ja sej vem ko sem pri prvem avtu spraševal, mi je rekel da rabim vse to kar sem v prejšnjem postu napisal, ampak je reku da vseeno se zna kej zakomplicirat, zato sem se odločil da homologacije sploh nisem šel delat, potem sem pa tud avto kmalu prodal, ko sem pa pripeljal predelanega iz italije, so pa v homologacijo samo prepisali iz italjanske prometne.

Nič bom jest kar na LPP-ju zaprosil, da mi pisno napišejo kaj vse rabim, to bom priskrbel, potem pa da jih vidim, če me bojo kej prošetali ;-)
lp

landirenzo
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če sep 04, 2008 1:37 am

landirenzo je napisal/-a:...
Namreč ko sem jaz svoj prvi avto na plin predelal v Srbiji so mi na LPP naoložili da moram ogromno papirjev prinest in kao je še vprašanje če bo šlo skozi, rabiš pa:

...
- potrdilo servisa da je pooblaščen za vgradnjo
...


Vprašanje, če je to potrdilo, ki ga v primeru Srbije ali Hrvaške izda nek njihov organ, sploh veljavno pri nas. Močno dvomim. V tem primeru homologacije niti ne moreš (legalno) speljat. Mogoče to velja še za kakšno točko iz seznama.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Če sep 04, 2008 6:23 am

pa sej razlagam v postu zgoraj da ne priznajo nobenih potrdil iz držav nečlanic EU
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
landirenzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 14, 2008 7:07 pm

Napisal/-a landirenzo Če sep 04, 2008 3:48 pm

glej, vidim da se nismo štekali,

ne priznajo potrdila o tehničnem testu (take izdajajo v Srbiji za 70€ in je pogoj da lahko tam greš čez tehnični pregled), moraš pa pri nas za homologacijo imeti iz Srbije ali Hrvaške:
- izjavo o vgradnji (serviser ga izda)
- potrdilo servisa da je pooblaščen za vgradnjo (serviser ga izda)
- plačilo carine (za vgrajene dele)
- certifikat uparjalnika
- certifikat rezervoarja
- test o plinotesnosti (narediš ga pri nas)

vse to so mi našteli dve leti nazaj na LPP-ju, in sprašujem če je kdo že šel skozi vse to in kakšne težave je imel (če so sploh bile), ker jest nisem takrat delal homologacije se pa zanimam za vgradnjo v Srbiji zato, ker so cenovno bolj ugodni kot pri nas, in potem bi pri nas naredil homologacijo.
lp

landirenzo
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Pe sep 05, 2008 6:47 am

ok nekdo nekaj res ne šteka... zato bom šel po vrsti. Teh kupčkov papirjev sem naredi že kar nekaj zato mi lahko mirno verjameš da vem kako stvari potekajo... konkretno ti bom povedal kako je/bo če boš napravo vgradil v Srbiji.
Še enkrat boš moral narediti sledeča potrdila in jih seveda še enkrat plačati pri nas:
-tehnično potrdilo o vgradnji
-potrdilo o opravljenem testu plinotesnosti
Nadaljni strošek bo plačilo carine.
Poleg zgoraj naštetega moraš imeti koti si že sam povedal še:
-certifikat plinohrama
-certifikat uparjalnika
-certifikat šob za vbrizg plina
-certifikat ventila v tanku (včasih ga hočjo, včasih pa ne)
Če pa bi slučajno delal homolomo v Mb pa rabiš še:
-pooblastilo proizvajalca napraave monterju
-kompletno shemo montaže naprave
-racun o nakupu
Za konec si pa še izračunaj koliko stane pot v Srbijo in pomisli na dejstvo da boš imel po tem težave kje servisirati napravo, ker se v tujini montiranih naprav vsi servisi izogibajo.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
landirenzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 14, 2008 7:07 pm

Napisal/-a landirenzo Pe sep 05, 2008 2:12 pm

no iziboy hvala za odgovor :)
lp

landirenzo
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler Če okt 09, 2008 1:16 pm

Tudi jaz sem pred kakim mesecem predelal svoj avto (Nissan 350z) na plin. Če koga kaj zanima ... sem na voljo za odgovore!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če okt 09, 2008 2:02 pm

krajzler je napisal/-a:Tudi jaz sem pred kakim mesecem predelal svoj avto (Nissan 350z) na plin. Če koga kaj zanima ... sem na voljo za odgovore!


A če ga do konca stisneš ti plin zadošča al ti sistem preklopi na benz?
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler Če okt 09, 2008 2:13 pm

Lej tak je ... če je plin že na rezervi ... se pravi da gori lučka za rezervo ... in ga pohodiš ... preklopi na bencin! Drugače pa ne ...
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist To okt 14, 2008 7:34 am

Po novem (kak mesec) se LPG plin dobi tudi v Novem mestu in sicer na bencinski nasproti BTC-ja.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy To okt 14, 2008 5:23 pm

krajzler je napisal/-a:Tudi jaz sem pred kakim mesecem predelal svoj avto (Nissan 350z) na plin. Če koga kaj zanima ... sem na voljo za odgovore!


sam tvoj nick in avto ki ga voziš sta pa čist skregana :D
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler Sr okt 15, 2008 6:12 am

:) Nick sem mel prej kot avto ;)
 
Uporabniški avatar
M4rko
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Ne jan 02, 2005 10:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a M4rko Sr okt 15, 2008 7:13 am

krajzler je napisal/-a:Tudi jaz sem pred kakim mesecem predelal svoj avto (Nissan 350z) na plin. Če koga kaj zanima ... sem na voljo za odgovore!


Kje oz. pri komu? Koliko te je koštalo vse skupaj, kako se ti obnese ter razlika v porabi prej/sedaj? :)
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler Sr okt 15, 2008 7:35 am

Predelat sem ga dal pri podjetju AvtoNaPlin (www.avtonaplin.si). Predelava za moj motor (6-valnik) je stala 1950€ in je trajala 4 dni. Homulogacije še nisem mel časa naredit, stane pa baje okoli 50€.
Upoštevat je še treba naslednje stroške: mazilno tekočino je treba dolivat na približno 7000km (to je odvisno od avtomobila) ter letni servis oz. na vsake 25000km (cca. 120€), kjer ti zamenjajo filter pa še neke stvari (mislim da plinske injektorje).
Glede performanc sam ne opazim razlike, saj naj bi sistem v teoriji deloval brez izgub. Mehanik mi je rekel, da če bi ga dal na valjare da bi se mogoče poznalo za kakšnih 10 konjev, ampak pri teh 280-ih konjih je to težko opazit. Opazil pa sem, da je motor za odtenek tišji.
Glede porabe pa je tako: avto imam eno leto in sem imel v tem času povprečno porabo 11,4 litra na 100 kilometrov, sedaj pa je povprečna poraba 13,5 litra (plina seveda). Če to preračunam v €€ pri trenutnih cenah je bila prej poraba 12,54€ na 100 kilometrov, sedaj pa je 9,44€. To pomeni da na vsakih 100 kilometrov prihranim 3,1€.
Pri takšni porabi in trenutni ceni goriv sem si izračunal, da je amortizacijska doba nekje 60.000 kilometrov oz. pri meni cca. 2 leti.

Upam da nisem izpustil kakšnega podatka. Če pa sem pa kr vprašajte :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov