Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Straßenverkehrsordnung
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr apr 01, 2009 10:04 pm

Napisal/-a Straßenverkehrsordnung Sr apr 01, 2009 10:07 pm

asfalt je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:asfalt to v ZVCP ne piše, ker je to v kazenskem zakoniku, splošnem delu..
tebe pa se še vedno najbolj tiče to, da nisi šerif in tudi nisi poklican, da bi promet ločil na 80% neumnih in 20% normalnih.


Ejga to so samo moja opažanja in moje osebno mnenje.Daj povej mi kaj jaz kršim,če vozim 100kmh al pa 95kmh na levem pasu po cesti ki je rezervirana za motorna vozila na katerih je dovoljena največja hitrost 100khm?


Za začetek tole...

ZVCP-1

6. člen
(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini
prometnega pasu.
(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če
ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi
pa je namenjen prehitevanju.
Das Straßenverkehrsordnungswidrigkeitsverfahren - immer nötig
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Sr apr 01, 2009 10:17 pm

Straßenverkehrsordnung z drugimi besedami bi lahko asfaltu rekel, da če s hitrostjo 95 oz. 100km/h ni sposoben ustrezno prehiteti vozila na voznem pasu (da pri tem nobenega ne izsili in da prehitevalni pas po pol ure vožnje po njem ne postane kar vozni pas), tega ne sme početi..

ja moje osebno dognanje pa je, da se danes 80% ljudi ne zaveda da nekateri avti danes dosežejo omejitev 135km/h tudi v 5ih sekundah, poleg tega večini števec pri 135, kolikor je dovoljeno voziti kaže debelih 150km/h in tako dalje..
zaradi omenjenih odstopanj prihaja do občutka manjvrednosti, pogosto do napačne ocenitve varnosti in prilagodljivosti.. potem se zgodi, da lokalni šerifi začnejo povzročati nestrpnosti.. veliko k temu doda še hiter tempo življenja. občutek, da nas nekdo stalno priganja.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr apr 01, 2009 10:33 pm

Straßenverkehrsordnung je napisal/-a:
ZVCP-1

6. člen
(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini
prometnega pasu.
(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če
ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi
pa je namenjen prehitevanju.


zanima me link to tvojega citata!?

Je pa prebiranje tele teme kar zanimivo, vsak "vleče na svojo stran" :)

Če govorimo o cesti rezervirani za motorna vozila, je govora o dveh pasovih namenjenih v eno smer. Tukaj ni voznega in prehitevalnega pasu, se pravi, se lahko vozim 80 po levem pasu, pa ne počnem nič narobe. Lahko se prehiteva tudi po desni.
Tukaj vozniki kot je "asfalt" nič ne kršijo

Če je govora o AC, se moraš voziti po voznem pasu, prehitevalnega uporabljaš samo pri prehitevanju, ko željeno vozilo prehitiš se vrneš na voznega. Pri prehitevanju po AC ne smeš povečevat hitrosti nad 130, če nekoga prehitevaš, ker imaš poseben pas namenjen prehitevanju vozil, ki se vozijo manj kot je omejitev. Zato tiste buče da pospešiš do 140,150kmh, tukaj ne veljajo!(zato, ker z svojim prehitevanjem ne ogrožaš nikogar)
Da nekoga čimhitreje prehitiš velja za regionalne ceste, ker pri prehitevanju po levem pasu dejansko ogrožaš sebe in druge, in če greš prehitevat traktor, ki vozi 40 kmh z svojimi predpisani 50kmh, se zna končat precej nevarno! In zato pri prehitevanju potegneš čimveč ,lahko 60,70, varno prehitiš, in ko si nazaj na svojem voznem pasu, upočasniš na 50.

Minimalna dovoljena hitrost na avtocesti je 60 kmh.
Iz tega razloga je tudi prepovedana vožnja kolesom z motorjem, ki razvijejo 50kmh.

Nevem pa kako je z vožnjo po prehitevalnem pasu?Se pravi, če se voznik ne umakne z pasu, kljub temu, da nima nikoagr na svoji levi? A je to dovoljeno ali mogoče celo kaznivo?

lp
 
Straßenverkehrsordnung
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr apr 01, 2009 10:04 pm

Napisal/-a Straßenverkehrsordnung Sr apr 01, 2009 10:58 pm

Prehitevanje

36. člen

...

(5) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, razen na ploščadi iz tretje alineje drugega odstavka tega člena. (cestninske postaje)


Avtocesta in cesta, rezervirana za motorna vozila

110. člen

...

(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.


Zgoraj napisano je citirano iz http://www.uradni-list.si/1/content?id=86881.
Das Straßenverkehrsordnungswidrigkeitsverfahren - immer nötig
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr apr 01, 2009 11:00 pm

:lol: ma se je res težko odmaknat na desni pas, če se pelješ 130? men se ni težko ne pri 130 ne pri 150, tak ko mi ni težko se peljat 130 za nekom, ki prehiteva in se ne more varno pramaknit na vozni pas. Če pa kampira na levem pasu pa prvo žmigavec potem malo blendanja in potem po desni mimo. Zakaj bi se sekiral zaradi nekega "šerifa", sanjača,človeka brez augenmasa? Na rit pa se ne limam, ker to pa je še bolj nevarno ko pa po desni it. Tam maš vsaj odstavni pas če mu s tem dejanjem stopiš na žulj.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 02, 2009 1:43 am

To, da moraš obvezno vozit po desnem (ali obeh desnih, če so trije) pasu, sem pisal že vsaj v treh takih črevastih temah (tisti členi gor veljajo!), a wannabe šerifi to radi spregledajo. Vse morajo naredit, tudi prekršek, samo da zavirajo nekoga, ki se po svoji volji odloča za prekršek (vožnja nad omejitvijo) in je samo on odgovoren za posledice (policaji, nesreča itd). Tu se najlepše pokaže/dokaže njihova "šerifskost"!

Tudi na dvopasovnisah v mestu (Celovška itd) je dovoljeno vozit po levem pasu edino, če je desni zaseden in hkrati, če po levem ne ovirajo toka vozil (torej vožnja po omejitvi in ne pod omejitvijo - če tako vozi tok na levem pasu) - seveda, če so take razmere, ki to dopuščajo. Torej - če sta na obeh pasovih koloni, lahko voziš po levem samo, če voziš enako hitro kot ostali; počasnejši (od toka na levem pasu) morajo vozit po desnem pasu!

Isto velja za npr Brnčičeva >> rondo - moraš vozit po desnem pasu! Nista enakovredna! Vedno po desnem pasu - če ni kolone ali če bi oviral tok/kolono na levem pasu! In seveda velja enako tudi za avtoceste, kot je že zgoraj opisano. Če ne, so vse prekrški - ni to nekaj zaželjenega, predlaganega, ampak je zaukazano tako!

In prehitevanje po desni je kaznivo in enako nevarno kot limanje v rit! Sem že videl pred mano več kritičnih situacij zaradi objestnega prehitevanja po desni. Tudi če je počasnež na levem pasu, po desni ni dovoljeno. In je zelo nevarno!

Limanje v rit in prehitevanje po desni je tudi wannabe šerifovsfvo - celo zelo podobno tistemu zgoraj (z nevarnim prekrškom dokazovat svoj prav), le s to razliko, da so dostikrat začetniki vsega tega na prehitevalnem pasu bivakirajoči somnambulisti (mesečniki). A ti so samo hudi nesposobneži, kaj pa so razni wannabe šerifi, ki te norosti počno pri polni zavesti? In se celo zgovarjajo na svoj IQ - češ da imajo (vedno) prav - kot vidimo, bogato v svojo škodo. Imajo res vedno prav? Kako je šele drugje, kjer so stvari manj jasne?

Pri govoričenju o kulturi na naših cestah je treba najprej počistiti pred svojim hlevom! Žal, mar, ne?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Komur se da brat, naj si prebere ta post in še par postov na naslednji strani, kjer sem tudi s konkretnimi izračuni pokazal, kako enostavno bi se bilo umakniti hitreje vozečim in ne izigravat šerifa (ter o "pokvarjeni" percepciji razdalj na AC). Vse to seveda brez izgube lastne hitrosti! - torej win/win situacija, proti kateri se marsikdo vztrajno bori (raje obema krave pocrkajo). Le zakaj? Edini pogoj? Da bi naši vrli vozniki premogli nekaj več vozniškega znanja in kulture in nekaj manj egoizma ter zaverovanosti v svoj prav. Govori se seveda tudi o wannabe šerifih, njihovem razumevanju sproščenosti in seveda o tem, da marsikdo na cesti začne uporabljat napačno glavo, pa še kaj. Veselo branje želim... ;)
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Če apr 02, 2009 6:18 am

R 34 GT-R je napisal/-a:
asfalt je napisal/-a:Škoda,da te ni kamionar nabasu in razlimu po cesti,bi bil potem vsaj en b**** manj na cesti :twisted:


Zaradi takšnih sinov kot si ti, pa si mame režejo žile.

Pa ne zaradi vožnje, zaradi stanja duha!


asfalt, bravo, pokazal si vso svojo primitivnost... in to so kvazi neki šerifi ki bi radi solili pamet tle..
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Če apr 02, 2009 6:57 am

Jerch_ je napisal/-a:Načeloma se strinjam toda.. CHAN ali se ti zdi, da imajo tisti ki vozijo nekaj več kot 130km/h dimenzije gum ter zavore enake kot počasnejši in posledično ali so te trditve sploh verodostojne, če lahko na cesti srečamo avte s pnevmatikami 17,5cm širine (175/13/70), nobena redkost v nižjem srednejm razredu novih avtov pa ni 22,5cm (225/45/17), da ne govorim o prvih 15% avtov, ki imajo 30 in več % večje dimenzije tako gum kot zavor.

Kot drugo me zanima zakaj je v nemčiji tako malo smrtnih žrtev glede na celotno prebivalstvo? in niso vse avtoceste 4 pasovne in tudi dirka se ne kar vse povprek ampak so omejitve razumne na mestih kot je treba..
tako da res ne vem od kje vam tako razmišljanje.. da ko nebi bilo na določenih odsekih omejitev bi se pobili?? to trdijo tisti ki so se po mokri cesti peljali s kakšnim tovornim kangoojem starim deset let, po možnosti brez ABS.. iz lastnih izkušenj (ga imamo za zidati doma) vem, da so potem vsi ki grejo po dežju več kot 80 norci, če se človek ne vsede v kakšen drug avto..

sicer pa kaj pravi človek, ki ima v garaži maybach 57s, par ferrarijev, CLje AMG itd.. o varnosti njegovih avtov http://www.youtube.com/watch?v=DrzerVemRpg
kljub temu da še osnovne šole nima končane ve, da so nekateri avti pri 190km/h kakor omenja bolj varni kot večina pri 130..

tako, da omejitev 130 je lahko le zavajanje, da ste takrat še varni.. ker nekateri sploh niste, drugi pa takrat komaj v 6. oz 7. prestavite oz. vam prestavi avto..
in prilagajati razmeram je tudi dvoumno, ker prilagaja se lahko takrat ko je razpon hitrosti ter kultura voznikov dovolj velika..

se strinjam!
TO SO ZELO POMEBNE IN ZELO VELIKE RAZLIKE!!
Čist logično, da mora un z malo slabšim avtom iti malo počasneje, tisti z malo boljšim pa lahko gre brez problema malo hitreje... (pa tle ne mislim nobenih super avtov ala ferrari itd. ampak navadne tehnično izpravne avte)
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Če apr 02, 2009 7:27 am

R 34 GT-R je napisal/-a:Dejstvo je, da nekateri ne razlikujejo med poimenovanjem vozni pas in prehitevalni pas. Na naše "avto"ceste kdaj zapelje tudi osebek, ki je nujno potreben ponovnega zdravniškega pregleda, oz. se vozi pa njej 70km/h, ker je pač že kupil vinjeto.


Kdo pa pravi, da ne smem voziti 70 po avtocesti? Minimalna dovoljena hitrost je 65 (1/2 največje dovoljene hitrosti) ali celo 50, kjer je to s prometno signalizacijo predpisano. :shock:

R 34 GT-R je napisal/-a:Za vse, ki pa mislite kakšni carji ste, ko se komu za vami "mudi", vi pa z zakonsko določenimi 130 km/h smetite prehitevalni pas in skrbite za emisije in cestno preventivo ----> KEEP ON THE GOOD WORK :!: dobro še 1x poglejte v retrovizor, morda bo to Vaš poslednji pogled


Temu rečem pa že grožnja. Ne samo, da imam pravico voziti "samo" 130 na prehitevalnem pasu, ne da mi kak prepotentnež tečnari zadaj, na prehitevalnem pasu imam pravico voziti celo samo 70, če nekoga prehitevam, ki vozi recimo samo 65km/h.

---

Sedaj pa malo resneje. Sam sem že prevozil rdečo luč, ko se mi je mudilo na urgenco. Tudi kolega je močno prebil na lokalni cesti omejitev hitrosti, pa so mu policisti samo predlagali spremljanje v porodnišnico (z lučkami seveda).

Verjamem tudi, da se vsakemu od nas kdaj pa kdaj mudi. Še vedno pa menim, da ni nikakršne potrebe, da bi se dnevno vozili nad omejitvami hitrosti - tudi na avtocesti ne, čeprav nekateri tu na forumu zagovarjate nasprotno.

Še ena malenkost. Če slučajno naletite na mene, ki prehitevam s svojih 134km/h (po števcu; po GPS je pri mojem vozilu to nekje 130-132km/h), mi lepo prosim ne nabijajte svetlobnega rafala ali celo trobite. Čisto mogoče je, da se bom ustrašil, zmanjšal hitrost in vozil samo še kakih 1km/h na uro hitreje (ampak še vedno hitreje) od tistega, ki ga prehitevam. :twisted:

Saj veste. Star sem že preko 40, na leto naredim samo 35+kkm in sem verjetno res neprimeren za na avtocesto ob vseh teh silnih dirkalnih mojstrih (čeprav sem prepričan, da moj oče pri svojih 65+ bolj dinamično vozi od marsikaterega od njih - res pa ima tudi kak mio km za sabo).

Pri takem starcu, nesposobnežu, šerifu,... jo boste veliko bolje odnesli, če mi boste - tako kot je navada v kulturni deželi na severu, ki se jo na forumu omenja predvsem zaradi (ne)omejitve hitrosti - vključili levi smernik in bom vedel, da želite čim hitreje mimo. Ne glede na smernik ali ne, pa vam v zameno obljubljam, da se bom še vedno umaknil na desni pas na prvem mestu, ki mi bo omogočal normalen umik.

Pa varno in mirno vožnjo vam želim.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če apr 02, 2009 7:27 am

@esem: v tistem postu pišeš o umiku v luknjo med tovornjaki. Seveda to gre, če je luknja dovolja velika. Če pa s tem vzameš varnostno razdaljo sebi in tovornjaku zadaj, pa to ni upravičeno. Druga stvar pa je, da je ponavadi zadaj ene par takih ali pa kar cela četica avtov z 150+ hitrostjo. In ko se tako umakneš v tako "luknjo", moraš ždeti tam precej dalj kot tistih par sekund, kot si napisal. Toliko da vsi tisti zadaj pridejo mimo. Sicer se pa strinjam, če je luknja dovolj dolga in če je tisti zadaj 1 ali 2, potem se seveda umakneš, zakaj ne.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Če apr 02, 2009 7:47 am

esem je napisal/-a:... Tudi na dvopasovnisah v mestu (Celovška itd) je dovoljeno vozit po levem pasu edino, če je desni zaseden in hkrati, če po levem ne ovirajo toka vozil (torej vožnja po omejitvi in ne pod omejitvijo - če tako vozi tok na levem pasu) - seveda, če so take razmere, ki to dopuščajo. Torej - če sta na obeh pasovih koloni, lahko voziš po levem samo, če voziš enako hitro kot ostali; počasnejši (od toka na levem pasu) morajo vozit po desnem pasu!


Tu se ne strinjam s teboj, kar se tiče zasednosti desnega pasu. 26. člen ZVCP namreč pravi:

(3) Na cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega največja dovoljena masa ne presega 7.500 kg, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozišča.

Tok je lahko tudi samo na levem pasu, kot pravi 36. člen pa je desni tok lahko celo hitrejši:

(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti po desni strani:
...
– vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
...

Seveda pa zaradi mutavosti Jankovićevih cestarjev še vedno lahko trdimo, da omenjena Celovška ni v naselju. :oops:

esem je napisal/-a:Isto velja za npr Brnčičeva >> rondo - moraš vozit po desnem pasu! Nista enakovredna! Vedno po desnem pasu - če ni kolone ali če bi oviral tok/kolono na levem pasu! In seveda velja enako tudi za avtoceste, kot je že zgoraj opisano. Če ne, so vse prekrški - ni to nekaj zaželjenega, predlaganega, ampak je zaukazano tako!


Nekaj 100?m pred omenjenim rondojem je tabla za razvrščanje vozil, saj se tisti, ki vozijo v smeri Most morajo razporediti na levi pas, ker tega v rondoju (neprekinjena črta) ne bodo več mogli storiti. Se pa ne spomnim, ali so upravljavci ceste predvideli, da zakon dovoljuje to samo v naselju ali ne (kje je tabla Ljubljana). Če je tabla za naselje po znaku za razporejanje, je to še en dokaz, da so naši cestarji pod vsako kritiko.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če apr 02, 2009 8:29 am

Energetik81 je napisal/-a:@esem: v tistem postu pišeš o umiku v luknjo med tovornjaki. Seveda to gre, če je luknja dovolja velika. Če pa s tem vzameš varnostno razdaljo sebi in tovornjaku zadaj, pa to ni upravičeno. Druga stvar pa je, da je ponavadi zadaj ene par takih ali pa kar cela četica avtov z 150+ hitrostjo. In ko se tako umakneš v tako "luknjo", moraš ždeti tam precej dalj kot tistih par sekund, kot si napisal. Toliko da vsi tisti zadaj pridejo mimo. Sicer se pa strinjam, če je luknja dovolj dolga in če je tisti zadaj 1 ali 2, potem se seveda umakneš, zakaj ne.


Točno tako.
V praksi se pa dogaja, da voziš kakih 150 po prehitevalnem mimo tovornjakov med katerimi so male luknje, če so. Dostikrat je tako, ko si šleperji vozijo čist zaritjo, ampak res čisto. No in v takem primeru priletijo zadaj kaki taki, ki bi pa radi vozili 180 in seveda veselo blendajo. Ni to zdaj tako, da bi na enkrat skočil na prehitevalnega pred tistega s 180 na števcu, ampak že dlje časa voziš 150 po levem pasu oni se potem približa in misli, da njega pač ne sme nobeden ovirat :roll:
V takem primeru imaš vso pravico ostat na prehitevalnem. Kje pa piše, da bi moral zavirat pa se tiščat kje med tovornjake (ker tam moraš potem 100 vozit), zato, da bi tista horda podivjanih konj, ki jih je cela četica lahko neovirano vozila 180 in potem ne prideš več ven iza tistih tovornjakov.
Ali pa tako, da prehitevaš tovornjak in še malo manjka, da prideš mimo pa ti spet zadaj blenda. Ja hudiča bo pa že malo počakal, da pridem mimo, ne pa da bom zavil za tovornjak pa bremzal na povno, zato da bi tisti, ki se je pripodil od zadaj, brez bremzanja vozil naprej. Taki gredo pa meni na živce.
Največkrat je pa tako, da ti pride zadaj cela kolona in te sili, da se vrineš med tovornjake, samo od tam nazaj ven ne prideš, ker je cela četa zadaj. S tem, da že itak voziš nad omejitvijo. Samo če je kdo preveč živčen grem raje za tovornjak pa tam primbremzam na 100, da gre tista grmada mimo, potem pa nazaj na prehitevalnega. Samo to ni način. Da nekdo, ki vozi 180 bi vozil, tako konstantno, a oni s 150-160 se pa naj rine med tovornjake in bremza, potem pa spet pospešuje. Zakaj? Zato ker je omejitev itak 130 in si že s 150 hitrejši, zakaj bi se umikal enim, ki pa so že res krepko prehitri.
Zato so nač avtoceste problematične. Ker na voznem pasu se lahko voziš 100, ker so tovornjaki, na prehitevalnem pa če voziš 150 si prepočasen in vsi zadaj norijo. Vendar zato nimajo nobene osnove. V takem primeru si se dolžan umaknit samo vozilom s prednostjo, to pa za moje pojme niso razni Audiji, ki so bili pred kratkim pri RSR in zdaj mislijo, da njih pač ne sme nobeden ovirati. Pa če se prednji 180 pelje bo še ta kar blendal, zato ker se je pač odločil, da njegov vagen pač ne sme it manj kot 200 saj ga je vendar čipal.
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Če apr 02, 2009 8:56 am

Tole zele je blo pa. oh joj. Prehitevam kolono tovrnjakov, grem 140, ni prehitro, ne prepočas. Lepo za mano se mi približuje en avto. In je zmeraj bližje. Dokler se mi ne zalima na rit. Ampak res zalima. Ne vem, men noben ne blenda samo zalima se mi na rit, potem ko pa stopim na brezmo da lučke prižgem(potapkaš bremzo) pa se mal umakne. No tokrat sem tudi to probal pa ni, pa sem rekel, dobr, bom mal po gasu stisnu če se že tako mudi, ampak na 150. Grem končno mimo vseh tovornjakov, nazaj na desni pas in pogled komu se je tako mudil In je bila neka mamica z otrokom zadaj z mal starejšim puntotom. Mislm da je ene 8-9 let star model puntota bil. 16v. In ženska z otrokom se je ljudem limala na rit. Otrok pa pač zadaj pripet v otroški zic.

JAO.
Zdaj že objavlam občasno
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Če apr 02, 2009 11:01 am

Ma jaz kot voznik sem zelo zelo potrpežljiu in sploh ne blendam.
Izjema je,če ima človek dolge luči pa še to me ne moti vedno.Recimo kakšne xenon me znajo motit,ker so močne ko svinja pol pa poblendam sam to so redki primeri.Ne delam tega.
Da vozim nekomu čist za ritjo?Jaz sigurno ne,ker da mi tisti za mano zabremza in se mu jaz zabijem v rit pol sem jaz v pizdi.Varnostna razdalja....hehe...
Al pa ko nekateri blendajo če takoj ne spelješ na zeleni pri semaforju?Tega tud nikol ne delam.
Kultura vožnje in potrpljenje nam manjka v naši državi!Jap...
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Če apr 02, 2009 11:10 am

Točno tako mišek. Dodal bi le, da če bi poizkusil zavirat in se vrinit med tovornjak, bi se najverjetneje oni zadaj zabil vate zaradi prevelike hitrosti..

Lp
Zadnjič spremenil Legoless, dne Če apr 02, 2009 11:11 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 02, 2009 11:10 am

smuky je napisal/-a:...
Al pa ko nekateri blendajo če takoj ne spelješ na zeleni pri semaforju?Tega tud nikol ne delam.
Kultura vožnje in potrpljenje nam manjka v naši državi!Jap...


Prej bi rekel, da kulturo vožnje obvladajo tržaški penzionisti, katerim na kraj pameti ne pade, da zamujajo na semaforjih v Trstu. Gužva je tu in tam, a samo tu je možno , da gre skozi semafor 5-6 avtov, skozi podobnega v Ts pa vedno 10+, pretok pa enkrat večji (in s tem manjše gužve). Tudi to je kultura, uvidevnost itd. Prej in večja kot neblendanje. Blendanje je ponavadi nedolžno opozorilo, ki ga marsikdo zasluži.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če apr 02, 2009 11:14 am

Se popolnoma strinjam. Green means GO!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Če apr 02, 2009 11:47 am

esem je napisal/-a:
smuky je napisal/-a:...
Al pa ko nekateri blendajo če takoj ne spelješ na zeleni pri semaforju?Tega tud nikol ne delam.
Kultura vožnje in potrpljenje nam manjka v naši državi!Jap...


Prej bi rekel, da kulturo vožnje obvladajo tržaški penzionisti, katerim na kraj pameti ne pade, da zamujajo na semaforjih v Trstu. Gužva je tu in tam, a samo tu je možno , da gre skozi semafor 5-6 avtov, skozi podobnega v Ts pa vedno 10+, pretok pa enkrat večji (in s tem manjše gužve). Tudi to je kultura, uvidevnost itd. Prej in večja kot neblendanje. Blendanje je ponavadi nedolžno opozorilo, ki ga marsikdo zasluži.

Se strinjam in se ne strinjam!
Glede Trsta se strinjam in glede ostalega pa ne!Tukaj pri nas ti folk blenda za vsako malenkost,kar ni tako nedolžno.Sam blendam,če res moram kar se mi zdi tudi prau.
Vem,da mi je 1x moj oče govoru da je 1x na autocesti poblendal eni ženski,ker jo je hotel na nekaj opozorit.Mislim,da luči ni imela prižganih.No in on ji poblenda in ona se je tako ustrašla,da se je skoraj zaletela.Od takrat naprej se je odloču da ne bo nikoli več blendal ker ne misli imet nobenega človeka na vesti.Ni varijante....
Sam recimo blendam,ko prehitevam na autocesti in imam občutek da tisti z desne hoče skočit pred mano ven in mu požmrknem da ne bi slučajno ker sem zelo blizu...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če apr 02, 2009 12:38 pm

Ta tema je zrcalo mišljenja slovenskih voznikov: glede detajlov se komlicira bolj, bistva nihče ne vidi. Bolj pišem o neki stvari, bolj se razpravlja o detajlih. Kdo ima prav, kdo ne? Pa kaj hudiča, sem na policijskem oziroma pravosodnem forumu??!!?? očitno se skrivajo za nickname-i razni Senice, Starmani,Cerarji, mogoče celo Kresali?

Slovenci smo očitno vseznalci - smo sociologi, zgodovinarji, psihologi, nobelovi nagrajenci ter na cesti delamo doktorate o dveh prometnih znakih. O vsem vemo vse, samo zakonov ne zna noben brat, oziroma si jih zelo radi prirejamo na svojo kožo.

O svojih avtocestnih izkušnjah nisem govoril nič pa bom na kratko razložil: izjemno pazim, da nikakor, niti pod razno, nikogar ne izsilim, niti pod razno ne delam kolon in se vedno umikam hitrejšim - kdo vozi hitreje od mene me ne zanima-kot sem že omenil, nisem policist, da bom opozarjal. Zaradi lastne varnosti pa pogosto peljem hitreje, kot omejitev (cca 150)- ravno zaradi tega, da me kdo ne "nabije" ter ne delam slabe volje po cesti.
In tukaj, dragi moji, je razlika: NEKAJ JE HUDIČEVO NAROBE, ČE MORAŠ DELATI PREKRŠKE, DA SE POČUTIŠ VARNEGA!!!! In moraš bežati po avtocesti, da ostaneš živ.

Dragi moji, zakon je zakon, nikjer ne omenja - če imaš boljše gume pa lahko..., če voziš avto za 50.000€ pa lahko..., če si mlajša od 25 let, lepe manekenske postave...ups, to je nekaj drugega.:-) Ne, omejitev je pač omejitev, ki pa je v Sloveniji farsa, sem že povedal zakaj.

In še to, zakaj pa se v Švici pa ostalih "mirnih" deželah zelo striktno držijo omejitev, pa ni kolon, ni slabe volje???

Še enkrat, dragi moji, ne komplicirat tam, kjer ni potrebe-vožnja je nekaj najbolj enostavnega v življenju, ne PAMETUJTE, kdo ima bolj prav, kdo ne - če že, ARGUMENTIRAJTE po pameti in se zavedajte, da je Slovenija zelo majhna - primer izpred let, ko je znanec izsilil starejšega gospoda na cesti, pa mu pri tem pokazal še sredinec - čez cca pol ure pa je imel pri taistem dotičnem gospodu razgovor za službo. Mislite, da je dobil službo??? Slaba volja na cesti se hitro preslika tudi v druge segmente življenja.
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Če apr 02, 2009 1:01 pm

asfalt je napisal/-a:
blackmagic je napisal/-a:Ni daleč nazaj, ko sem se peljal po avtocesti . Malo se mi je mudilo pa sem bil hitrejši.
Po prehitevalnem pasu sem vozil 170 :oops: in sem prehiteval kolono tovornjakov.
Pa se en i**** tovornjakarski spomni, pa pred mene. Če nebi mel ABS pa 1600 kg krave bi bil v črni kroniki. Se mi zdi da sem mel v sekundi 90 na števcu, pa če bi mel prižgane parksenzore bi piskali.


Škoda,da te ni kamionar nabasu in razlimu po cesti,bi bil potem vsaj en b**** manj na cesti :twisted:



Kako lahko želiš komurkoli kaj takega :shock: Sploh pa 170 res ni neka abnormalna hitrost..
Prelude To Disaster
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov