Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
megane16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če avg 15, 2013 8:43 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a megane16v So okt 19, 2013 9:08 pm

BBoss je napisal/-a:Seveda je še luft... z lepilnim trakom zalepit vse reže in spoje na avtu, če je karavan odstranit strešne sani in morebitno štrlečo anteno. Tud sovoznikovo ogledalo je dejansko odveč, nataknit je treba čim ožje gume z okrasnimi pokrovi najbolj aerodinamičnih oblik, če so gor zavesce jih je treba vrnit čehom naj jih oni imajo. Nastavit zavore tako, da nič ne drsajo po diskih.

Če je to karavanska škoda bi bilo bolje zamenjat za petvratno saj je Cx pri 5 vratni znatno boljši kot pri karavanu. Gume se nabuta na 3 bare, avto zniža do maksimuma, ves notranji intejer (tapete, tepihi, obloge) leti ven. Rezervna guma, orodje, šara tudi vključno z raznimi zemljevidi, uporabniškimi priročniki ipd naj ostane doma.

Spodnji del avta je potrebno oblikovati tako, da je čimbolj raven, po možnosti spoliran, bohnedej met gor kakšno zaščito proti rjavenju ipd, ker vse to povečuje upor in samo težo avtomobila. Če vsakodnevno ne rabi zadnje klopi gre vse to lahko ven skupaj s poličko prtljažnega prostora.

Ma ni hudič, da ne bi z vsemi temi ukrepi zmanjšal težo še za kakih 150kg in to je prec deci do dva manj ali pa še celo več prihranka pri p&g tehniki.

:D

pozabi si še:
zvečer Donat in zjutraj WC, potem pa tešč na cesto, pa je še pol kilce lažji avto :lol:
sori, nisem se mogel zadržat :lol:
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 978
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a matejxx So okt 19, 2013 9:24 pm

Ne razumem, da kupiš avto potem pa varčuješ za vsak cent pri gorivu. Dobro dokler ne oviraš drugih delaj kar hočeš.

Policija bi morala veliko bolj gledat na voznike ki vozijo obupno počasno na avtocesti, ker pride do prevelike razlike v hitrosti. Policaj te bo zajebaval če boš vozil 140, toda če en cepec vozi 50 pa je čisto vredu.

Isto je tudi na regionalni cesti. Policaji gledajo samo prehitro vožnjo, a počasna vožnja jih ne zanima.
 
megane16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če avg 15, 2013 8:43 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a megane16v So okt 19, 2013 9:36 pm

Občasno (čas in volja morata biti prisotna) uporabljam par tehnik, ki so navedene (P&G, visoka prestava po mestu, predvidevanje semaforjev, občutek na gasu), le z ugasnjenim motorjem ne prakticiram. Povprečno avto porabi liter manj, kot če ga vozi žena.
Glede zaviranja z ugasnjenim motorjem: na Golfu IV in Meganu je šlo, le sila na pedal je morala biti velika. Razlog: avto je odpovedal, prijateljska vleka (avto-avto)5 km, od tega 2 km navzdol: BP, le pedal za zavore je bil res trd.
Isthmail: Glede na tvojo konstantno relacijo me zanima, če si poskusil z drugim gorivom, npr. tankati AGIP v Bršljinu. Razlika?
 
Uporabniški avatar
ishtmail
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Če okt 10, 2013 10:22 am

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a ishtmail Ne okt 20, 2013 5:41 am

Ker mi je najbolj praktično tankati na AC, sem ponavadi kar na Petrolu. Agip še nisem tankal, edino enkrat Bučarja v Dolenjskih Toplicah, brez bistvene razlike pri porabi.

@tristan01: sem napisal, da ni bilo odsekov brez omejitev? Nisem. Moje opažanje je bilo le, da je bila na več odsekih omejitev nižja od naših 130, kot pa je bilo na voljo odsekov brez omejitev. Pogosto tudi zaradi dela na cesti, pogosto pa je bila omejitev na čisto urejeni cesti. Ker je šlo za enkratno pot, ne morem trditi, da je vedno tako (če se omejitve avtomatično prilagajajo stanju na cesti in času dneva), je pa bila taka moja izkušnja (ki me je tudi presenetila, saj sem pričakoval Indijo Koromandijo za naše šumaherje), in ne vem, kako to pod vprašaj postavlja to temo in mojo pozornost na cesti?
Škoda Octavia TDI 1.9 90km, 2004
Povprečna poraba: 3,91 l / 100km po prevoženih 24.884 kilometrih
Najboljši tank: 3,44 l / 100km - prevoženih 1612 km s 55,49 litri
Najboljša posamična vožnja: 2,9 l / 100km - prevoženih 67 km
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a tristan01 Ne okt 20, 2013 7:51 am

ishtmail je napisal/-a:@tristan01: sem napisal, da ni bilo odsekov brez omejitev? Nisem. Moje opažanje je bilo le, da je bila na več odsekih omejitev nižja od naših 130, kot pa je bilo na voljo odsekov brez omejitev. Pogosto tudi zaradi dela na cesti, pogosto pa je bila omejitev na čisto urejeni cesti. Ker je šlo za enkratno pot, ne morem trditi, da je vedno tako (če se omejitve avtomatično prilagajajo stanju na cesti in času dneva), je pa bila taka moja izkušnja (ki me je tudi presenetila, saj sem pričakoval Indijo Koromandijo za naše šumaherje), in ne vem, kako to pod vprašaj postavlja to temo in mojo pozornost na cesti?


V enem postu si trdil, da so brez omejitev le odseki kjer imajo več kot dva pasova... Hotel sem ti pokazati, da so ob takem opazovanju prometa in cestne signalizacije tvoje trditve o varni vožnji in ne oviranju prometa precej vprašljive. Že samo odsek od Salzburga do Münchna je celo za izkušenega hiopermilerja lahko resen zalogaj.

Zakaj? Ker je vmes nekaj konkretnih klancev, nekaj delovišč in izredno gost promet (ta odsek AC je glavni prometni koridor za AT, celoten Balkan, Italijo in morda še kakšno južno državo). Ob tako gostem prometu varčevati z gorivim in se igrati puls&glide, na vrh klanca prilesti s hitrostjo 80km/h... Hja če imaš željo ustvariti nekaj 10km zastoj potem si na pravi poti, saj si s takim režimom vožnje potujoča šikana celo za kamione. Tu celo kamioni vozijo praktično odbijač na odbijač večji del dneva, osebni promet pa tudi povsod 10 do 20km/h preko omejitev. V takem prometu je vožnja vsaj 100km/h preprosto OBVEZNA da ne predstavljaš ovire za ostale udeležence. Kamioni, ki pogosto vozijo v dolgih konvojih svojo hitrost blokirajo s tempomati. Vsako odstopanje od teh hitrosti pa slej kot prej rezultira v masovnih zaviranjih, ki so ob natrpanih cestah vzrok nekajurnih zastojev, ki se neredko vlečejo tudi po več 10km (na tem odseku pa so skoraj na dnevnem redu). Zato se prometni tokovi tudi na dosekih brez omejitev največkrat ustalijo na slabih 100km/h pri kamionih (max hitrost ki jo omogoča tempomat), ter pri osebnih vozilih okrog 150km/h. Osebna vozila v glavnem vozijo pri tej hitrosti, ker je to nekakšen kompromis med porabo, ki nad to hitrostjo precej naraste, potovalnim časom (v tujini ni nič posebnega če se od mesta do mesta voziš 2 ali 3 ure), zbranostjo voznika ki je nekje do te hitrosti najmanj utrujajoča...

Ne razumi tega posta, kot da pričakujem da vsi vozijo kolikor avtomobili zmorejo, ker je tudi to neumnost z več vidikov. Preprosto na glavnih prometnih koridorjih se je potrebno prilagoditi toku večine prometa. Če voziš počasneje po nepotrebnem ustavljaš prometni tok, če voziš hitreje pa ustvarjaš druge nevarne situacije, ki slej kot prej zopet privedejo do masovnih zaviranj, ki so zopet vzrok za zastoje. Vse to pa lahko privede do velikih težav na veliko področjih vsakdanjega življenja: zamisli si samo situacijo da zaradi tega v tvojem podjetju ne dobite nujno potrebnih surovin, zamudite z dobavo vašemu kupcu... vse to le zaradi nekaj decilitrov prihranka pri gorivu.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a AgitatoR Ne okt 20, 2013 10:28 am

Še peč za centralno ogrevanje se gre pulse&glide.
Dela do temperature 59 stopinj, ko jo doseže, neha.
Do naslednjega zagona počaka, da temp. pade na 40 stopinj.
Vmes se ne zaganja, čeprav bi se za vzdrževanje temp. lahko.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a Daedalus Ne okt 20, 2013 10:51 am

matejxx je napisal/-a:Ne razumem, da kupiš avto potem pa varčuješ za vsak cent pri gorivu. Dobro dokler ne oviraš drugih delaj kar hočeš.

Policija bi morala veliko bolj gledat na voznike ki vozijo obupno počasno na avtocesti, ker pride do prevelike razlike v hitrosti. Policaj te bo zajebaval če boš vozil 140, toda če en cepec vozi 50 pa je čisto vredu.

Isto je tudi na regionalni cesti. Policaji gledajo samo prehitro vožnjo, a počasna vožnja jih ne zanima.


No no no, mislim, da nihče od nas, niti hypermillerji, NIKAKOR ne bi hoteli videti folk, kako vozi 50, 60 po AC. In dejstvo je, da je procentualno tistih, ki vozijo 140+ OGROMNO napram tistim, ki vozijo 50-60. Teh se jaz ne spomnim, da bi jih kdaj videl. Še vedno mi je uganka, kako in zakaj se je lahko folk obesi na minimalno legalno hitrost na AC kot, da je to problem in kot, da ga povzročajo ravno hipermillerji. Kar enostavno NI res.

AgitatoR je napisal/-a:Še peč za centralno ogrevanje se gre pulse&glide.
Dela do temperature 59 stopinj, ko jo doseže, neha.
Do naslednjega zagona počaka, da temp. pade na 40 stopinj.
Vmes se ne zaganja, čeprav bi se za vzdrževanje temp. lahko.


Točno tako! In razlogi so enaki. =P
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a AgitatoR Ne okt 20, 2013 11:32 am

Vem, vem. Sploh v kombinaciji z vremensko regulacijo.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a BBoss Ne okt 20, 2013 1:21 pm

Daedalus je napisal/-a:
No no no, mislim, da nihče od nas, niti hypermillerji, NIKAKOR ne bi hoteli videti folk, kako vozi 50, 60 po AC. In dejstvo je, da je procentualno tistih, ki vozijo 140+ OGROMNO napram tistim, ki vozijo 50-60. Teh se jaz ne spomnim, da bi jih kdaj videl. Še vedno mi je uganka, kako in zakaj se je lahko folk obesi na minimalno legalno hitrost na AC kot, da je to problem in kot, da ga povzročajo ravno hipermillerji. Kar enostavno NI res.


to pa enostavno ne drži in nekaj takega lahko izjavi samo nekdo, ki se vozi bistveno pod omejitvijo pa misli, da so vsi ki ga prehitijo divjaki in neprilagojeni norci - smo mel že take na forumu in vzorec razmišljanja je enak. Sam se vozim na AC večino časa 130km/h (in to po GPS-ju) in izredno malo jih je hitrejših... dejansko je pa počasnejših in to konkretno počasnejših resnično ogromno. Pa še tisti, ki so hitrejši so redko hitrejši za več kot 20km/h kar v normalnih razmerah ni neka posebna težava.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a Daedalus Ne okt 20, 2013 1:43 pm

BBoss je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
No no no, mislim, da nihče od nas, niti hypermillerji, NIKAKOR ne bi hoteli videti folk, kako vozi 50, 60 po AC. In dejstvo je, da je procentualno tistih, ki vozijo 140+ OGROMNO napram tistim, ki vozijo 50-60. Teh se jaz ne spomnim, da bi jih kdaj videl. Še vedno mi je uganka, kako in zakaj se je lahko folk obesi na minimalno legalno hitrost na AC kot, da je to problem in kot, da ga povzročajo ravno hipermillerji. Kar enostavno NI res.


to pa enostavno ne drži in nekaj takega lahko izjavi samo nekdo, ki se vozi bistveno pod omejitvijo pa misli, da so vsi ki ga prehitijo divjaki in neprilagojeni norci - smo mel že take na forumu in vzorec razmišljanja je enak. Sam se vozim na AC večino časa 130km/h (in to po GPS-ju) in izredno malo jih je hitrejših... dejansko je pa počasnejših in to konkretno počasnejših resnično ogromno. Pa še tisti, ki so hitrejši so redko hitrejši za več kot 20km/h kar v normalnih razmerah ni neka posebna težava.


Beri cele stavke in v kontekstu - ogromno napram - torej relativno gledano (je res, da bi lahko lepše napisal :) ). Če vzamemo SAMO extreme - torej 140+ in 70-, potem je prvih OGROMNO napram drugim. Sam ne pomnim kdaj sem nazadnje ob normalnih razmerah na AC videl koga voziti pod 80. Z osebnim avtomobilom že ne.

Isto velja za tebe, veš? Če se voziš 130, in so konkretno počasnejši, to še ne pomeni, da gredo 60. Tudi 70 ne. Verjetno gredo med 90 in 100. Ker drugače bi jih prehitevali kamioni. Ko jaz vozim na voznem 90-100, nikoli ne srečam avtomobila, ki bi bil konkretno počasnejši (v bistvu se sploh ne spomnem kdaj sem nazadnje srečal koga, ki sem ga rabil prehitet, če sem hotel vozit 90). Nikoli. Če vozim 130 pa relativno pogosto "srečam" v ogledalih nekoga, ki bi rad vozil konkretno (140+) hitreje. In če je enih 5%, drugih pa 0,01%, je to ogromno več. :lol: Ja, res bi lahko lepše napisal. :) Sem pa hotel poudariti, da sploh ni primerjave med temi dvemi skupinami ekstremov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a lisko Ne okt 20, 2013 4:23 pm

Daedalus: Res da ni kaj dosti a vendar....si upaš it stavit za povprečno slovensko plačo da ima škoda od avtorja enako kompresijo kot novi motor(ali obnovljen) motor? Da turbina polni s točno tako vrednostjo kot nova? Da delujejo čist vsi senzorji v zelo ozekm pasu dovoljenih odtsopanj? Da je izpuh in ostale komponente točno tko pretočen kot pri novem?

Mate: Res da jeep je druga pesem oz. druge vode....ampak primer na cliotu spet lepo pove vse. Slovenski od drugega lastnika z "komaj" 200 tisoč prevoženimi....poraba mu je padla za skoraj 2 litra...

Pa če smo pri varčevanju....letno nardim okrog 40 tisoč-...kar znese pri porabi 6 letno 2400 litrov...pri porabi 4.2 pa 1680 litrov. pri zdajšnih cenah je to skor jurja.....za obnovo pa sem porabil 450 eur....(samo motor)...torej?
Glede prihrankov in denarja.----avtor lepo govori , da mu je to postal hobi. In ker vsak hobi nekaj stane...je pač tudi tukaj potrebno kaj zapravit...
Z nižanjem porabe sem pa se jaz vedno rad ukvarjal...ampak ne način vožnje. Način vožnje mora ostat enak poraba pa se mora znižat....šele takrat si jaz to štejem kot uspeh.

Pa da ne bo kdo mislu da jaz z mojo vožnjo in porabo se grem bilo kaj od naštetega....čist vsako jutro vsak enkrat (po 25km vožnje ko je vse ogreto) vidi ali en ali drugi avto rdečo polje....Ponavad v drugi stisnem (vsako jutro enkrat) do rdečega. Iz razloga da se sistem "prečisti", potem pa uporabljam čim višjo prestavo za vzdrževanje hitrosti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a uros11 Ne okt 20, 2013 6:20 pm

Sem se še hypermiling v soboto z Golfom VI 110 TDI - od Postojne do Solkana in gor do odcepa za Sv. Goro. Tempomat na 90 in sem se postavil za tovornjak, kjer sem imel občutek, da ne oviram nikogar. Parkrat sem vozil v leru, ko sem videl, da 5 ali katera druga prestava vozilo upočasnuje. Po vipavski dolini 90, itak je omejitev 100 (se mi zdi). Po BC je bil podatek 33 km/l maksimum v 5 pri 90 km/h. Torej teoretično po ravnini bi imel max 3,0. Vrh klanca na cilju sem imel cca 27 ali 28 km/l - kar je dalo 3,5 l/100 km. Za nazaj sem imel v Postojni 3,9 l/100 km. Na AC sem poiskal tovornjak in na neki pametni razdalji sem vozil za njim. Gume sem napompal na predpisan tlak.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a Daedalus Ne okt 20, 2013 6:25 pm

lisko je napisal/-a:Daedalus: Res da ni kaj dosti a vendar....si upaš it stavit za povprečno slovensko plačo da ima škoda od avtorja enako kompresijo kot novi motor(ali obnovljen) motor? Da turbina polni s točno tako vrednostjo kot nova? Da delujejo čist vsi senzorji v zelo ozekm pasu dovoljenih odtsopanj? Da je izpuh in ostale komponente točno tko pretočen kot pri novem?


Ne, ne, ne trdim tega. Trdim le, da bi s tem, da vse porihta, MORDA prišel le malenkost pod 3 litre. :)

uros11 je napisal/-a:Sem se še hypermiling v soboto z Golfom VI 110 TDI - od Postojne do Solkana in gor do odcepa za Sv. Goro. Tempomat na 90 in sem se postavil za tovornjak, kjer sem imel občutek, da ne oviram nikogar. Parkrat sem vozil v leru, ko sem videl, da 5 ali katera druga prestava vozilo upočasnuje. Po vipavski dolini 90, itak je omejitev 100 (se mi zdi). Po BC je bil podatek 33 km/l maksimum v 5 pri 90 km/h. Torej teoretično po ravnini bi imel max 3,0. Vrh klanca na cilju sem imel cca 27 ali 28 km/l - kar je dalo 3,5 l/100 km. Za nazaj sem imel v Postojni 3,9 l/100 km. Na AC sem poiskal tovornjak in na neki pametni razdalji sem vozil za njim. Gume sem napompal na predpisan tlak.


Torej, če prav razumem, si imel povprečje celotnega tripa 3,9 l/100 km?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a uros11 Ne okt 20, 2013 6:33 pm

Povprečje celotnega je bilo med 3,5 (tja) in 3,9 (nazaj), ker se mi je vmes resetiralo povprečje (sem stal par ur). Poskusil sem tudi s pospeševanjem na 120 in padcem na 90. Parkrat, vendar je to nižalo povprečje. V klanec gor po Rebrnicah ni kaj narediti. Toliko se pač porabi, da se naredi višino, tu nimaš kaj. Za kaminonom je menda kar padlo, vendar težko ocenim, verjetno je bila na trenutke okrog 2 l/100 km. Ni mi pa jasno, na kakšni razdalji ima prepih kamiona še učinek. V glavnem bil sem kar precej umirjen in kalmiran. AC je bila ludnica, skoraj ni bilo možnosti, da bi prehitel kamion.

Ta drugo povprečje po BC je okrog 5,1 do 5,2 l/100 km. Torej kakšen liter do liter in pol razlike.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a lisko Ne okt 20, 2013 7:32 pm

Daedalus je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Daedalus: Res da ni kaj dosti a vendar....si upaš it stavit za povprečno slovensko plačo da ima škoda od avtorja enako kompresijo kot novi motor(ali obnovljen) motor? Da turbina polni s točno tako vrednostjo kot nova? Da delujejo čist vsi senzorji v zelo ozekm pasu dovoljenih odtsopanj? Da je izpuh in ostale komponente točno tko pretočen kot pri novem?


Ne, ne, ne trdim tega. Trdim le, da bi s tem, da vse porihta, MORDA prišel le malenkost pod 3 litre. :)

uros11 je napisal/-a:Sem se še hypermiling v soboto z Golfom VI 110 TDI - od Postojne do Solkana in gor do odcepa za Sv. Goro. Tempomat na 90 in sem se postavil za tovornjak, kjer sem imel občutek, da ne oviram nikogar. Parkrat sem vozil v leru, ko sem videl, da 5 ali katera druga prestava vozilo upočasnuje. Po vipavski dolini 90, itak je omejitev 100 (se mi zdi). Po BC je bil podatek 33 km/l maksimum v 5 pri 90 km/h. Torej teoretično po ravnini bi imel max 3,0. Vrh klanca na cilju sem imel cca 27 ali 28 km/l - kar je dalo 3,5 l/100 km. Za nazaj sem imel v Postojni 3,9 l/100 km. Na AC sem poiskal tovornjak in na neki pametni razdalji sem vozil za njim. Gume sem napompal na predpisan tlak.


Torej, če prav razumem, si imel povprečje celotnega tripa 3,9 l/100 km?



No prit pod tri litre bi bil že lep dosežek.....ali pa bi z malenkost bolj urbano vožnjo dosegal enake rezultate....in to je že lep dosežek.

Uros11:
Tole z takim početjem sem jaz že probaval ne vem kerga leta.....R5 1.6D star 18 let....klsična bosch pumpa nobene elektronike.
V Mb tankal polnega......do lj in nazaj ter u mb spet tankal. povprečje 3..3 litra....Mislim da imam nekje fotogradivo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a Daedalus Ne okt 20, 2013 8:31 pm

uros11 je napisal/-a:Povprečje celotnega je bilo med 3,5 (tja) in 3,9 (nazaj), ker se mi je vmes resetiralo povprečje (sem stal par ur). Poskusil sem tudi s pospeševanjem na 120 in padcem na 90. Parkrat, vendar je to nižalo povprečje. V klanec gor po Rebrnicah ni kaj narediti. Toliko se pač porabi, da se naredi višino, tu nimaš kaj. Za kaminonom je menda kar padlo, vendar težko ocenim, verjetno je bila na trenutke okrog 2 l/100 km. Ni mi pa jasno, na kakšni razdalji ima prepih kamiona še učinek. V glavnem bil sem kar precej umirjen in kalmiran. AC je bila ludnica, skoraj ni bilo možnosti, da bi prehitel kamion.

Ta drugo povprečje po BC je okrog 5,1 do 5,2 l/100 km. Torej kakšen liter do liter in pol razlike.


Lepo, sploh ni slabo za začetek.

In to odebeljeno pa je meni od vsega še najlepše pri vožnji na voznem 90-100 na uro - ko je časa dovolj, to prakticiram. Sicer se sam ne "šlepam" za kamioni, ker mi je malo neprijetno, in zato še bolj uživam v relaksu na voznem pasu. Spremljam ogledala in vozim. In vožnja je VELIKO manj stresna, kot če vozim 120-130 in sem zato nonstop med voznim in prehitevalnim pasom. Takšna vožnja je zame stresna zato, ker vem, da piz*arije na AC niso nič dobrega. Če pa vozim kamionski tempo je edino, kar rabim delat to, da držim volan, gledam pred sabo in za sabo. Če se praktično izniči variable, ki vplivajo na to, ali se lahko kaj slabega zgodi (oz. je vse bolj ali manj odvisno od "višje sile"), je enostavno LEPŠE voziti, vsaj meni.

lisko je napisal/-a:No prit pod tri litre bi bil že lep dosežek.....ali pa bi z malenkost bolj urbano vožnjo dosegal enake rezultate....in to je že lep dosežek.

Uros11:
Tole z takim početjem sem jaz že probaval ne vem kerga leta.....R5 1.6D star 18 let....klsična bosch pumpa nobene elektronike.
V Mb tankal polnega......do lj in nazaj ter u mb spet tankal. povprečje 3..3 litra....Mislim da imam nekje fotogradivo.


Odličen dosežek, če se vpraša mene. :) Tudi tale tvoj s petko ni od muh! Ampak si pa le imel prednost - kljub bolj škatlasti obliki in manj naprednem motorju, je avto precej lažji in gume sigurno z manj upora. :D
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a Energetik81 Ne okt 20, 2013 8:46 pm

Daedalus je napisal/-a:In to odebeljeno pa je meni od vsega še najlepše pri vožnji na voznem 90-100 na uro - ko je časa dovolj, to prakticiram. Sicer se sam ne "šlepam" za kamioni, ker mi je malo neprijetno, in zato še bolj uživam v relaksu na voznem pasu. Spremljam ogledala in vozim. In vožnja je VELIKO manj stresna, kot če vozim 120-130 in sem zato nonstop med voznim in prehitevalnim pasom.
Temu bi tudi jaz pritrdil. Večinoma vozim 100-110 po števcu (93-103 po GPS) in edino, kar moram narediti je, da prehitim kak tovornjak, ali pa se moram ukvarjati s pacienti, ki kljub mojim 90km/h ne uspejo pospešiti po pospeševalnem pasu.
Pri prehitevanju tovornjaka je zakon tudi to, da ga lahko prehitim, ko je prehitevalni popolnoma prost. Namreč ko dohitim tovornjak, lahko zaradi majhne razlike v hitrosti samo malo spustim gas, se šlepam za njim dokler se prehitevalni ne sprazni, potem pa lagodno s 110 prehitim tovornjak in s tem nikogar ne oviram, niti ne nucam bremz ali goriva za pospeške. Če se peljem 120 po GPS, moram do tovornjaka bremzati, če je prehitevalni zaseden.
Itak pa mi je všeč, da vožnja traja dalj, mi vsaj tamala spi nekaj časa, sicer glih zaspi, pa smo že na cilju.
Torej več prednosti naenkrat - manjša poraba goriva za isto pot, manj stresa in tamala ni tečna zaradi premalo spanja. :D
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a Daedalus Ne okt 20, 2013 10:36 pm

Energetik81 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:In to odebeljeno pa je meni od vsega še najlepše pri vožnji na voznem 90-100 na uro - ko je časa dovolj, to prakticiram. Sicer se sam ne "šlepam" za kamioni, ker mi je malo neprijetno, in zato še bolj uživam v relaksu na voznem pasu. Spremljam ogledala in vozim. In vožnja je VELIKO manj stresna, kot če vozim 120-130 in sem zato nonstop med voznim in prehitevalnim pasom.
Temu bi tudi jaz pritrdil. Večinoma vozim 100-110 po števcu (93-103 po GPS) in edino, kar moram narediti je, da prehitim kak tovornjak, ali pa se moram ukvarjati s pacienti, ki kljub mojim 90km/h ne uspejo pospešiti po pospeševalnem pasu.
Pri prehitevanju tovornjaka je zakon tudi to, da ga lahko prehitim, ko je prehitevalni popolnoma prost. Namreč ko dohitim tovornjak, lahko zaradi majhne razlike v hitrosti samo malo spustim gas, se šlepam za njim dokler se prehitevalni ne sprazni, potem pa lagodno s 110 prehitim tovornjak in s tem nikogar ne oviram, niti ne nucam bremz ali goriva za pospeške. Če se peljem 120 po GPS, moram do tovornjaka bremzati, če je prehitevalni zaseden.
Itak pa mi je všeč, da vožnja traja dalj, mi vsaj tamala spi nekaj časa, sicer glih zaspi, pa smo že na cilju.
Torej več prednosti naenkrat - manjša poraba goriva za isto pot, manj stresa in tamala ni tečna zaradi premalo spanja. :D


E vidiš, tudi zaradi tamalih so potem koristi. :)

Tudi bistveno bolj spočit sem po takšni vožnji, kljub temu, da traja dlje. Tisto malo adrenalina (no, pri 130-140 ga je kolikor ga je) včasih/nekomu paše, ampak si pa zaradi njega manj spočit.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a thunderbolt Ne okt 20, 2013 10:59 pm

Kaj če bi rekli bobu bob in nehali na polno iskati naravnost smešne vzroke in opravičevanje za hypermiling? S slednjim namreč sami smetite temo in se oddaljujete od bistva - to je tehnik hypermilinga. Teh sam ne zanikam in jih uporabljam še preden sem slišal za hypermiling. Prav pa je, da se o tehnikah debatira, ker nekatere so vprašljive, če drugega ne, zaradi varnosti. In če si torej nalijemo čistega vina: hypermiling je nastal zgolj zato, ker so ljudje hoteli imeti manjšo porabo ter s tem prihraniti in pika. Npr. nekaj let nazaj, v začetku krize, ko je veliki pocenitvi goriv sledila velika podražitev, sem opazil (pa nisem bil edini), da so ljudje po AC začeli voziti počasneje - verjetno ne zaradi množičnega razodetja glede stresa.

In če nekomu predstavlja življenje na AC pri hitrostih 120-130 km/h velik stresni izziv, potem bi bilo bolje, da sploh ne bi šel za volan. Sproščanje iščite na sprehodu v gozdu in ne za volanom! Bistvo sproščanja je odklop od dogajanja, nižanja nivoja pozornosti, kar pa v avtomobilu še nikoli ni bilo nekaj, kar bi bilo zaželeno (tudi vsi novodobni asistenčni sitemi opozarjajo na pomen pozornosti voznika).

p.s. vem, da se bo po mojem postu usulo v smislu, da nobeden ni nikoli govoril o sproščanju, če ne od drugega pa od dedalusa. Ampak kot zdaj pravi mularija "Ca mi!" :)
Zadnjič spremenil thunderbolt, dne Ne okt 20, 2013 11:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
rikii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne okt 20, 2013 10:20 pm

Re: Hypermiling - ultra ekonomična vožnja

Napisal/-a rikii Ne okt 20, 2013 11:02 pm

čare je napisal/-a:Prehitevanja po desni se dogajajo zaradi takih ki šparajo ali pa ne vejo kaj delajo za volanom.Če se lahko umakneš se umakni in naj te ne zanima kako vozim jaz.Glede črnega dima.Kdaj si nazadnje zahodil tisto svojo Škodičko??Daj prepihaj jo malo,boš videl kako bo šele tebi kadilo.Pa sesalni kolektro enkrat snemi da vidiš kako je zabit od tega tvojega šparanja.


:lol:
+1
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov